Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já prostě jedu tu klasickou linii "Svaté války" a to je doopravdy muslimský džihád kombinovaný s ruskou válkou proti "kolektivnímu západu", snaze svrhnout západní vizi vůdcovství, nabalenou na vlastní mytologii jejich vlastenecké "svaté" války.
Je to hlavní militantní a vůbec něčeho schopná "goyim" síla, tedy tzv. nežidů - což jsou dneska všichni kromě pomatenců, co věří na vyvolený národ a že musí v určitém čase vlastnit Jeruzalém a jejich satanistických složek v jejich ortodoxním směru - kolaboraci se zlými mimozemskými potvorami.

Jsem přesvědčená, že k tomu musí být člověk doopravdy pravověrný "goyim", nežid, musí mít v sobě něco barevného, nesmí být z vyšších aristokratických kruhů, ani z nijakých kapitalistických vyšších vrstev, zkrátka musí být "plebejec", "proletář", zkrátka člověk usilující o spravedlivou společnost, který nemá jakkoliv zájem jakkoliv pomáhat tzv. elitám.
Je tedy levičák, to všechno jsem.
Ale nevyhovuje mi to, čemu se dnes říká "levičák", tzn. Piráti a všelijaké takové globalistické novokomunistické genderové úchylárny.

Já vycházím z pravověrného levičáctví, kdy jsem názoru, že společnost má fungovat pro všechny a všichni mají být zapojení, že nemají existovat třídní rozdíly, zkrátka myslím si a jsem přesvědčená, že to, co bylo za komunismu, kdy vedle sebe seděl v hospodě profesor, doktor a instalatér a lidi si na nic nehráli, nebyly mezi nimi žádné velké ekonomické rozdíly a neexistovali bezdomovci, je prostě dobře a tak to má být.
Co je však problém, jak lidi dostat k něčemu takovému bez státního teroru a třídní čistky a jak zařídit "volnost trhu", přirozenou kreativitu plynoucí z konkurence atd., aniž by se toho opět chytili nějaký magoři a udělali z toho stejné peklo, co je teď.
Věřím tomu, že by to nějak šlo.

Nicméně jsme v situaci, kdy je to de facto tak, že přeskupit nějak rozumně tuto společnost podle jakési etiky a spirituálního klíče, od základního kamene, ideově i sociálně a ekonomicky je šílená práce při tom extrémním počtu radikálních blbečků a je před námi vize agresivního Islámu, sebeutvářejícího se slovanského bloku států a umírajícího západu, při vizi, že bude ze strany mimozemšťanů časem zničeny nebezpečné technologie typu 5G a HAARP ...
takže se v podstatě nechá společnost, ať spadne.
Je to jednodušší, je to jako s rekonstrukcí hodně starého a rozpadlého a složitého baráku. Lepší je to zdemolovat a postavit nový.
Proto nepředpokládám, že by se tu staly nějaké zázraky, protože vše už je lidstvu vyjeveno a to nechápe vůbec nic.

Uvidíme, kam se to pošine, zatím to vypadá docela nadějně, že aspoň v těch muslimských zemích je síla a na žiďáky nejsou zvědaví:

Nepřítel, kam se podíváš. Izrael čelí výhrůžkám ze všech stran
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-nepritel-kam-se-podivas-izrael-celi-vyhruzkam-ze-vsech-stran-40447325

Pod tím je diskuze, která je teď nesmírně zábavná místy, protože se ukazuje jasný mišmaš, jak lidi nechápou situaci a jsou z toho už docela vedle:




"Karel Janouch
Karel Janouch
Před 37 minutami(Upraveno)

Již brzy otevřou novou protiizraelskou frontu i naši putinovští dezoláti. To víte, zakládajícími členy osy #jsmeteroriste jsou ruSSko a Írán, čili jejich zdejší braníčské buňky budou poslouchat notičky a chcimírovat proti Izraeli 🙂

Zběžně jsem projel diskuzi a několik exemplářů se vyskytuje i zde. Poznávací znamení - antisemitismus, palestinská vlajka a hromada mračounů u příspěvku.
Marek Borowic
Marek Borowic
Před 14 minutami
Karel Janouch

Tak to máte špatně. My dezoláti podporujeme Izrael! Palestinskými vlajkami mávají levičáci a eurohujeři. Nám dezolátům je u zadeli Putin, nepose..me se ze všeho ukrajinského a arabáky chceme mít na jiném kontinentě, než je Evropa. A ani se nepřilepujeme k silnici. Přerovnejte si škatulky, ať to máte správně 😉"




Přesně tak, je v tom mišmaš.
Teď už dokonalý.
Protože levičáci a eurohujeři jsou falešná levice - pravá levice už je jen v srdci, nikoliv na politické scéně - a ti očkovali, byli proti Rusku, ale teď jako sionistická verbež paradoxně podporují Palestinu, protože sionisti chtějí zničit Izrael, protože tam nebydlí.
Já jako levičák, plebejec, goyim, to táhnu proti očkování, s Ruskem a proti Izraeli s muslimskou Svatou válkou a Alláhem z Galaktické federace.
Jsem dokonalým ztělesněním toho, o čem mluví ten první chlápek - ale je to dáno tím, že koncepčně chápu ty síly, o které tu jde a jsem přesně v té lince Rusko - Írán - Arabové, za Galaktickou federaci a tuto planetu. Jen je tedy trochu otázka, jestli jsou to mimozemšťani, ale řekla bych, že jo, protože když má člověk za úkol z výšky vyřešit tuto planetu, tak bude chtít logicky vypnout západ a použije k tomu muslimy a slovany.

Ale přesto se chlápek do dezolátů netrefuje, protože já jsem zářný příklad toho, co je tedy pravda ve vyšším plánu a jsem v kontaktu s mimozemšťany.

Správně ho opravuje druhý chlápek, že vůbec nechápe správné dezoláty.
Správný český dezolát je rasista. Nechce tady uprchlíky, což mu schvaluju. Všichni chceme mít Araby hlavně doma a když ne doma, ale v Evropě, tak v té západní a ne u nás. My jsme se do nich nesrali, náš nápad to nebyl, ať si sežerou Francii a Německo. Jenže, teď to ještě zařídit, že.
Ale správný český dezolát a tady už se to začíná rozcházet, je taky přiznejme si, často docela rasistický a spirituálně docela nevyvinutý týpek, který ještě tak chápe Rusy, ale o muslimech má vlivem velice zaujatého domácího žiďáckého zpravodajství velice špatné mínění a útoky proti nim ze stran NATO ho nikdy až tak nesraly.

Takže, je to složité a kastovači a ti, co mají potřebu lidi rovnat do přihrádek to teď mají těžké.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter