Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Toto je taky dobré video k Izraeli, naštěstí existují i židi, kteří mají tohoto sionistického svinstva plné zuby a kteří tedy dokazují, že vidět ty jejich odporné zločiny není antisemistismus:

Gabor Maté: O konfliktu v Izraeli/Palestině + historické souvislosti
https://otevrisvoumysl.cz/gabor-mate-o-konfliktu-v-palestine-izraeli-historicke-souvislosti/




Jsem docela ráda, popravdě mi tlumí vlastní nabíhající pogrom, já tento druh židů neznám, znám jenom podvraťáky odsud z totemu a potom působení židozednářských a dalších sionsitických sviní ve společnosti, v médiích všeobecně.

Sionismus je klasický Jehova zločin, alespoň jak chápu Jehovu, tak ve skutečnosti jsou pravověrný židi zrovna tato sionistická pakáž.
Bastardi, co kolaborují s ohavnými příšerami z galaxie, jsou satanisti, prodávají a žerou děti, cucají z nich adrenochrom, prodávají svoji duši za high-tech a možnost ovládat svět.
Vždyť tak to bylo už s tou Archou úmluvy atd.

Ti ostatní židi jsou vlastně ti, co skutečně už nemají existovat. Ne že by měli být mrtví, ale ve skutečnosti už měli být dokonale spojení s jinými kulturami, vyznávat jiný druh spirituality a dokonale zapomenout na židovství.

Prostě je v celé té nauce, kterou doopravdy neznám, nějaká velká chyba, kvůli které je to víra v nepřízni bohů a vyšších sil.
Jejich pointa je taková, že měli zaniknout jako mnoho jiných starodávných národů, kteří museli opustit svoje území.
Už ta jejich mytologie, že jsou/budou vyvolený národ, je špatná sama o sobě.
Tím, že se pořád pokouší rekonstruovat a udržovat svoji kulturu a shromažďují se do židovských komunit, si na sebe pořád dokolečka přivolávají pogromy, dělají doslova materiál pro pogromy, pravověrný satanistický žiďáci vždy vytvoří tolik zla ve společnosti a nechají stopu, že jsou to židi, že se to proti těm komunitám vždycky obrátí. Zaplatí to vždy relativně nevinný lidi a satanistický sionisti jedou dál.
S tím, že mají oběť, nad kterou je lidské uznat vinu a tím pádem vytváří přízrak nedotknutelnosti a pokrytecké trestnosti kritiky celého tohoto ohavného procesu.

Jak jsem to pochopila, tak to bylo skutečně přesně takto nakoncipováno.
Protože Jehova si vytvořil doslova vlastní pokřivence a toto bylo v plánu - ze strany pekelných sil - že tato kasta satanistických kolaborantů s Drakoniány vytvoří přes černou šlechtu a tyto tajné vrstvy světovládu a nakonec skutečně přilétne Jehova, udělá se velký "coming out" těchto Drakoniánských příšer a NWO bude prohlášeno za regulérní vládce a vůdce světa, skrze židovskou mytologii.

Takže ti, co si dnes říkají "židi" a kritizují sionisty, jsou sice milí a je dobře, že to dělají, ale ve skutečnosti jsou to romantici svojí víry a naivové, protože "pravou linii" podle Jehovy jedou právě sionisti.

Byl a je to zločin, proto bylo židovství v takové nelibosti vyšších sil a GF to nepodporuje.
Židi, stejně jako všichni ostatní, budou muset přejít na složitější chápání galaktických realit.
Žádný národ nebude vyhlášen vyvoleným.

Řekla bych, že současný konflikt mezi Izraelem a Palestinou je další velký osvětlovací konflikt, kde je linie zla, lidskosti a etiky.
Jsme nuceni obhajovat tak odporný zločin, že se nad tím tají dech.
Vydrží i toto naše nacifikovaná populace?
Bude obhajovat Izrael do posledního dechu?
Kde se zastaví, kde jim začne být blbě, jestli taková hranice vůbec existuje?

Myslím si, že Izrael skutečně zanikne.
Myslím si, že moje úvahy nemají na židy žádný vliv, myslím si, že ani nemá smysl nyní překotně ničit židovství, z tohoto vede cesta jedině pochopením souvislostí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter