Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Na internetu už se jasně používá rétorika, že proti sobě bojuje západ a východ, tzn. přesně to, co jsem zažila v dimenzionální válce.
Kdy jsme bojovali proti západu a tito agresoři mi drnčeli do hlavy psychotronickými zbraněmi, žiďácká satanistická a nacistická stoka západních vůdců, Izrael k nim pochopitelně patří.
A proti nim je Euro-asie, Slovani a Muslimové a s nimi je Afrika.
A planeta našemu spolku fandí, protože je víceméně Africká kultická strážkyně, z kultur především.

V GF je velice zastoupeno božstvo Alláh a celkově tu má východ větší budoucnost.
Je to "blok" vyšších hodnot, víry, svaté války, tradice védských principů s hlubokým odporem k satanismu.
Blok prastarých civilizací.

Proti nim stojí západní Evropa, severní Amerika, Izrael a tupoučká Austrálie.
Blok bezvěrství, konzumu, satanismu, prolhanosti, agresivní politiky, arogance, aristokratických móresů a kolaborace s negativními mimozemskými rasami, žiďáctví.

Tak schválně, kdo asi vyhraje, že?

Už je jich dost, teď se snaží ještě urputněji legitimizovat ty svoje tupé náhledy a postoje a myslí si, že se jako sjednotíme, pod jejich vlajkou konzumu, tuposti a bezvěrectví proti Islámu.
To uhodli.
To bude záležet na tom, jak budou umět střílet, jak budou umět bránit Evropu, udatní hrdinové.
Bezvěrecká tetovaná tupá hovada, už to vidím.

Je to prostě tak, NWO má ty svoje očkované nacistické davy, možná nás nakonec vážně přijdou vysvobodit islamisti, ale pořád doufám, že se Rusové přiměřeně s Araby potom rozjedou na Evropu.
Že by šli Rusové z východu, Arabové z jihu, na západ Evropy by se vyhnala všechna bezvěrecká pakáž a vůbec odpad a naše země by zůstaly konečně v míru, bez žiďáctví, nacismu a satanismu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter