Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


Tommo (Pravidelný) - 24.11.2023 > Ty jo, dost mě baví, když náhodně v prohlížeči na základě klíčových slov najdu nějaký starý smazaný příspěvek této autorky.
Tenhle třeba neznám a do nedávna jsem neznal ani ten Pracičkovatý díl kauzy anděla z Prackovic :)

Ted tady asi napíši blbost, ale přišlo mi na mysl.

Ve finále mi je jedno, kdyby jako zprostředkovatel mimozemského, mimosmyslového vnímání a kontaktu s bytostmi z dimenzí či sdílených prostorů probíhalo skrze bývalé pornoherce, popeláře, paní z trafiky. Ale nesměli by o své minulosti lhát či zbytečně něco skrývat. Naopak neuhnout a přiznat.
O co jako jde ?

Co je na tom říci. Např. Hele, před pár lety, když jsem si myslela, že jsem finančně na dně a nevěděla kudy kam. Šla jsem takříkajíc s kůží na trh. Nechtěla jsem se vzdát určitého životního standartu na který jsem si v určité fázi svého života zvykla a o který jsem náhle přišla.
Bla, bla, bla co já vím...
Finančně sem si nepomohla jak jsem očekávala a neúměrná psychická, morální zátěž mě za to nestála.
Bla, bla, bla co já vím...
Dalo mi to více pokory, uvědomění si vlastní hodnoty a zbavení se nesmyslných životních standardů, postojů, které jsou spíše zátěží. Nyní to chápu. Omlouvám se pokud jsem někoho morálně zklamala - svoji Matku, Otce, sebe.

Nejsem příznivcem křesťanství, ale to Hoďte kamenem...,
bla, bla, bla... zde sedí.

Byla by s toho cítit ta pro mne chybějící lidská bytost.
Ale samozřejmě, zde se pomyslné výstražné kontrolky nebrat! " škváru, škvarky, kvarky a kvasary" nekompromisně rozsvítily mnohem dříve nežli prosákl syrový neestetický porno štěk.

Válková tlačí svoje krystaly a různé pránové akumulátory.
Nakonec přiznává snad i dračí původ ? Je to dračice? Bílá :) ?! Opět hluboký osobní nezájem.
Této postavě se nedá upřít, že to co říká skutečně žije a věří tomu.
Dle zkušenosti jakákoliv dobrá, konstruktivní energie, entita, když je správná chvíle, možnost. Když je člověk čistý v sobě a před sebou, si ho najde bez jakéhokoliv potřeby minerálů, krucifixů a Mandarínských kachniček.

Tuto a další hvězdné dívenky a chlapce nechci ponižovat, nebo shazovat. Je to o sebereflexi.
Nevzbudili dostatek důvěry abych jim věnoval svůj osobní čas, takže jsem je viděl z projíždějícího vlaku = proklikal pro zajímavost na pár videií, přečetl všeobecné profily. Přiznávám se že se neorientuji, nemám potřebu.

Naopak je to asi i dobré. V určitou chvíli mohou tyto ač falešní pseudo lidé a jejich tvorba, činy a keci být za určitých okolností v jisté situaci člověku pomocí, třeba jen na chvíli. Nabízejí jakousi vzpruhu, útěchu a sem tam převzatou moudrost. A nebo zkušenost, kterou už netřeba opakovat.
Důležité je nezkoprnět, nezastavit se před jejich věčně prázdnou hlubokou kasičkou a pokračovat.

Když se tyto nesmysli berou jako síto, tak tu mají svoje místo.

Připadne mi to jako taková mini hra na Dábla, který i přez svou zrádnost - což je jeho aprobace, vždy respektuje..., : Válka proti Drakoniánskému NWO - Mystika, fyzika, kosmologie 5 - Ďábel
Myslím, že dnes již téma ASK pro autorku není stěžejní, ale třeba se pletu.
Byla to doba, kdy se otevírala možnost skrze zadupaný projekt mimosmyslového vnímání externí parapsychické komunikace.

Víše zmiňované ezo-exo Barrandov ateliér - hvězdné postavy v rolích předních pastýřek v první linii na naší scéně se postavily proti tím, že projekt pomluvily u svých oveček.
Ty jen zabéékali a dále sledovali mláďata jezevčíků, koťátek a nesmyslných přejatých plků Danaan apod. na jejich FB profilech a YT kanálech.
Takto jsem to zaregistroval.

Je čerstvě po Ufo konferenci - ulítlé seznamky pro znuděné paní, kde se snad již vše v otázce mimozemšťanů vyjasnilo. Také je potřeba nezapomenout zakoupit vstupenky na úžasný Healing festival s předstihem. Protože při platbě na místě, by někoho bez opravdové osvícenosti skutečně mohli oživovat. :)

Není úmyslem se někoho dotknout, ale mám teorii, že v pásmu světla skutečně jsme - momentálně jeho energo paprsky pociťují hlavně mladší ročníky na plné obrátky - děti, celé rodiny v Gaze. V UK ještě také na frontové linii padají snad poslední jiskry pomyslného štěstí. Tímto však již otevřený, znovuprobuzený a západem vychvalovaný nacizmus a satanizmus v lidech nekončí. Je to začátek.
A pokud to necítíte osobně již teď, třeba v obchodě u kasy, nebo na svých účtech za energie. Vydržte ještě chvíli a nepřeskakujte ten dramatický moment uvědomění, že jsme celou tu dobu taháni za čumáčky GMS, NWO, OSN, EU, WHO apod. láskyplných lidiček. A že skrze primitivní PSI potažmo mob., TV, 5G jsme vyplachováni ve velkém.
Sám jsem zvědav kam až zvrácená nelidská zaslepenost může zajít. At se daří, hezký víkend.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter