Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3. >







Co se týká politiky, tak jsem objevila docela zábavný článek na centrum.cz, kde je očerňována velká legenda mezinárodní diplomacie Sergej Lavrov malými ratlíky, kteří na mezinárodním poli nic neznamenají, jako nějakým poradcem Fouska, Zaorálkem, případně „novinářem žijícím v Moskvě“, jakýmsi Justem. Vadí jim, že Lavrov drží politickou linii s Putinem a že je tedy „loutka“.
Na to, že na něj skoro nic nemají, je ten článek výpravně dlouhý.
I když je o ničem, přece se v něm objevují perly poznání. Kupř. je potvrzeno, že výraz „Anglosasové“ je stejně jako „žiďák“ nadávka. To jsem nevěděla, ale nyní je to už potvrzené.



Ad:

"Osobně mě překvapilo, že si dokonce během neformálních akcí za zavřenými dveřmi neodpustí výrazy jako Anglosasové a tak podobně. Ale to je v soudobém Rusku vlastně normální," popisuje Just.



Tak a je to venku. Anglosas je nadávka, co si budeme povídat, už bylo načase to přiznat.
Oficiálně to označuje germánské kmeny, které někdy ve středověku žily na ostrovech dnešní Velké Británie. Normálně se tím myslí západní Evropa, zejména Británie a Germáni, když přijdou na řeč.
Ale nově, uznejme, je v pořádku ten pojem zařadit mezi pojmy hanebné a nevhodné, mezi vulgarity a obecně neslušné pojmy, protože je to politicky velice přesné pojmenování ukrutných odporných sviní, které vždy všechny podrazily a nikdy nikomu nepřinesly nic dobrého, pouze toxické a špatné návyky.

To tedy Just skutečně vypíchl dobře, že si někdo dovoluje používat tak strašné pojmy, fuj.

To by se tedy ty anglosaské držky, stejně jako žiďáci asi měly zamyslet, proč se označení jejich etnika stalo všeobecnou nadávkou, stejně jako „vagabund“, „vandal“, „barbar“ atd.
No, odpověď je nasnadě – jde stále o tu stejnou odpornou stepní verbež, nikdy to nebylo jinak.
Jednou, v budoucnosti se třeba bude říkat . „nechovej se jak anglosas“, když dnes se říká – nebuď barbar/vagabund.
To je vizitka, to by si měli zarámovat. Stejně jako pojem „Čecháček“ má všechno svůj důvod, když to nese negativní asociaci.

Zřejmě skutečně jde o to, že chazarská špinavá satanistická bezvěrecká verbež definitivně zašlapala a zhanobila a negativně do myslí všech, kdo se s nimi setkali, zapsala pojem „žid“ a protože byly ty necivilizované svině hnány Slovany z východu na západ, zarazili se v Anglii, kde byl konec tehdejšího světa a dál už nemohli a pak, tisíciletým působením, udělali to stejné s pojmem „anglosas“.
Takže vagabund, žid, anglosas, barbar se jednou v budoucnosti asi budou rovnocenně používat jako synonymum pro odporné hnusné hovado bez civilizačních návyků.

Po tom všem, co se děje, člověk začne jinak chápat i minulost a začne si všímat věcí, které dříve neřešil. Kupř. co to znamená „být z Ukrajiny“.
V mé generaci nebyly žádné ADHD děti a jestli byly, tak byly považovány za „neposedné“. Ale hovada, která dokázala celou pozornost strhnout na svoji osobnostní poruchu a rozjebat jakoukoliv výuku trochu slabšímu učitelskému kusu, toho bylo pomálu. Já jsem zažila jednoho takového šmejda v celém ročníku, na základce i na střední se už dále nikdy nic takového nevyskytlo. Byl to syn Ukrajince. Očividně byl nevychovaný. Byl jediný z celého ročníku.
Dnes je takových dětí bez jakékoliv výchovy ke slušnosti a civilizovanosti daleko více, dnes jsou běžně v každé třídě tak 2 – 3 kusy, kterým nikdo nikdy nevysvětlil, že mají držet hubu a chovat se slušně, pochází z nějakých feťáckých rodin, nebo mají matku samoživitelku a jsou jedináček, po novodobé hexavakcíně jsou to „speciální děti“, lezoucí neurotické bytosti po zdi – zkrátka něco, co nezažilo žádnou výchovu k civilizaci, něco, co vyrostlo tak, jak by to vychovával chazarský satanista.
Ale tehdy, kdy já jsem chodila do školy, to bylo něco velice neobvyklého, aby si někdo takového dovoloval. A bylo to dítě Ukrajince! Tedy původ byl někde v chazarském kaganátu a výchova podle toho evidentně vypadala. A to nebyl hloupý kluk, ani jeho otec nebyl žádný idiot. Ale toto není o inteligenci, to je o civilizovanosti a kultivovanosti.
Jestli někdo vyznává satanismus a svého spratka vede k totální bezohlednosti a nevychovává ho, tak to potom odskáče celá společnost.
Jakým právem si toto nějaká satanistická chamraď dovoluje a jakto, že my to tolerujeme?





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter