Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Je hodně pravděpodobné, že se tu semlely mocenské bitky a že nakonec se z nějakého důvodu usadil pojem Čech, což se následně začalo přejímat a nakonec to všechno patentoval Alois Jirásek ve Starých pověstech českých.

Co to znamená Čech, těžko říci, najdou se všelijaké teze:

Kupř. tady se něco píše:
https://www.czechency.org/slovnik/%C4%8CECH

„na základě slovinských a kašubských apelativ etnonymu +Čexъ připisuje význam ʻchlapec’, primárně ʻ[mladík] s vlasy, vousy a ochlupením dospělého’“
Tzn. zelenáč, ještě úplně nedospělý muž, klacek, atd. Možná by to odpovídalo.

Tradičně se tomu tady říkalo Boemia, což je asi latinský pojem a jak si říkalo skutečné místní obyvatelstvo, se nedozvíme.

Je otázka, co se tu dělo. Údajně tady byla Sámova říše, což byl francký kupec, tzn. etnicky germán a byl ze západu. Pak tedy až prý přišli Slovani.
Kdo se v tom má hrabat?
Přes všechny ty Slavníkovce a Přemyslovce, Lucemburky, pokusy o národní vedení, Jagellonce, Habsburky, přes židozednáře, co lezou do prdele západu, nacisty, komunisty a tu zrůdnost, co tu máme teď, je marné se v našem národě něčeho chytat a snažit se z toho vytáhnout reálná fakta.

Kupř. lidi si idealizují Karla IV, ale kdyby vládnul moudře a nedělal svinstva, tak tu asi o necelých sto let později nepropukly husitské války.
To spíš vypadá tak, že po tom, co se to tu nějak navzájem zkopalo a vymlátilo, tu zůstal nějaký slovanský kult a obyvatelstvo, které se nějakou dobu rozvíjelo podle svých představ, ale byli násilně christianizováni, vyvražděni a rozmohla se tu nějaká mocenská mafie Přemyslovců, která tedy byla ochotná zradit slovanské hodnoty a přistoupit na tu buzerantskou pakárnu. Pokud to mělo podobu, jako dnes, celé křesťanství, tak to musel být krvavý masakr, protože Slovani museli mít tehdy spiritualitu už dávno na úrovni védských principů, což byla Kristova „novinka“ mezi zpráchnivělými žiďáky. Protože ti to mezitím totálně zkopali zase na žiďáctví, tak sem přinesli duchovní mor a zabili ducha a s tím i většinu obyvatelstva. Ti by takovou zrůdnost nepřijali.
Ale i po tom šoku se tu naivní slovanské obyvatelstvo zřejmě snažilo z toho debilního náboženství udělat něco normálního a zřejmě to ještě takových 200 – 300 let dojíždělo. Pak ale přišel Karel IV a tvrdě utužil náboženský režim, takže podpořil církev a její mocenský vliv, musel utuhnout dementní křesťanský řád a musely se zakázat poslední zbytky zdravého rozumu, prostě fašistický převrat, jako teď. Aby se dostálo „říše“ a Praha mohla i s Karlíkem prezentovat skvěle to NWO své doby, tak tu bylo potřeba napáchat obrovské škody na duchu, na slovanském obyvatelstvu.
Kdyby se toto nedělo, asi sotva vznikl Jan Hus, který byl, jak se ví, extrémně naivní a myslel si, že v Kostnici bude něco obhajovat. Prostě naivní Slovan, který nechápal, že celá církev a moc nemá se spiritem ale vůbec nic společného. Kdyby nebyl naivní, držel by zobák.
Žižka nebyl naivní, ten musel vědět, co to je za svině.
Je otázka, kdo byl Žižka doopravdy, ale to je jedno.
Pak se znovu ukázala slovanská naivita napojená na védské principy, když jsme tu měli Jiříka z Poděbrad, což bylo idealistické pako taky a nechápal, že dobrým úmyslem a srdcem na dlani ty odporné satanistické zrůdy z černé šlechty západu doopravdy neohromí.
Pak už se tu vedly se západní šlechtou jenom iracionální spory o výklad náboženství a pak, rup šup, Bílá hora, pohřeb národa, třicetiletá válka a šlus.
Od té doby jsme se nezvedli.

A když si člověk srovnává ty epochy národa, tak ve skutečnosti jsme v hajzlu už velice velice dlouho a je skutečně vysoce pravděpodobné, že jsme ve skutečnosti o národní identitu, jakožto zakládajícího národa, přišli už při christianizaci.
A těžko se dá jakkoliv se identifikovat a duševně se spojovat s jakýmkoliv známým obdobím tohoto národa. Údajně národa.

Je pravda, že přizdisráčství k západu je trvalou součástí lidí, co tu žijí, vlastně většinu dějin jsme byli debílkové, se kterými si hrály západní zrůdy a za těch tisíc let, co se to děje, se tu už absolutně rozpadlo národní povědomí a ty lidi, co tu žijí, nejsou nijak spojeni s kultickými silami, které utváří na tomto území civilizační kořeny.
I o Bohemii a její energii a náplň se vedly války, nacisti tu chtěli svůj ráječek protektorát Bohemie, oni to tu taky chápou, jako svoje, já jsem si našla tu slovanskou energii s napojením na euro-asii, ta mi přijde silná a líbí se mi, dále je tu určitě přítomno něco pudrového, žiďáckého a franckého, asi ještě od toho Sáma.

Lidi jsou tu dost svině, hlavně jsou slabí a nevládneme svému území.

Takže když se člověk neidentifikuje podle NWO, tedy že je hlavně materialista, který je blaženě poprděný ze všeho toho konzumního zboží, ale má i nějaké duchovní hodnoty a svědomí a nenávidí USA a nacismus, tak má v této zemi velký problém se něčeho chytit.
Skutečná duše národa je pohřbená někde před christianizací a vše se musí rekonstruovat, myslím si, že ta rekonstrukce proběhne podle nově obrozeného a posíleného kultu Bohemie, kde se vyčistily síly a kde je skutečně obrovský vzestupný potenciál, protože je to proud, který je jeden z nejsilnějších v Evropě, je to srdce Evropy, má její duch, mírný a zároveň agresivně duchovně progresivní, protože je spojený s kosmickými silami.

Nevím, jak to spolureaguje s těmi davy podivných pokřivených lidí, kteří sice mluví slovanským jazykem, češtinou, ale duševně jsou židi, anglosasové, germáni, šlechta atd.
Je škoda, aby na tak krásném a spirituálně superdůležitém území žila nesuverénní banda bezvěreckých konzumentských pitomců, kteří nemají vládu nad svým územím a jsou dokonale odtrženi od svých kořenů.
Tak snad se to během několika desetiletí vyřeší a staneme se konečně suverénním centrem Evropy, kde slovanství už nebude možné nikdy ponižovat.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter