Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4. >






V mimozemšťanech a jejich vztahu k nám je obrovský rozptyl všelijakých názorů. Je toho dost - od nejsladších pitomostí s pozvednutím do nebe a všudypřítomnou pozitivností a ubíjející láskou, což vím, že je produkce NWO, aby kdokoliv, kdo stojí víc v realitě vypadal jako „temný“. Dále přes takový střed, jako je třeba J. Chvátal, se kterým se asi tak nejvíc shoduju, fakticky. (J. Chvátal třeba dokáže vysvětlit nutnost 80% depopulace docela i zvesela a s úsměvem, aniž by si někdo všimnul, o čem vlastně mluví a ještě na tom vydělá, kdežto já to dramatizuji zadarmo, ale fakticky se mluví o tom a stejném a je vícero věcí, které vidím velice podobně, nebo je mám přímo zažité a shodují se) Až po „hrůziče“, jako je VK. VK taky mluví o mimozemšťanech a vidí to velice temně, ale přesto si to ráda poslechnu. Je taková protiváha těm cukrovým kecům o Plejáďanech.
V minulém díle se taky více rozpovídal:



2024-04-05 - Šéfredaktor zpravodajského portálu Aeronet.news pan VK komentuje aktuální události
https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/panvk-325:a

Volající posluchač se ptal na mimozemšťany, proč nás už nezničili, dále na nějaké časoprostorové záležitosti. A pak je odpověď.

cca 01: 09: 30
VK vysvětluje různé časové paradoxy, efekt mávnutí motýlích křídel, že není možné doopravdy odvodit veškerou budoucnost …
“ ...mávnutí křídly motýla na dostatečné časové ose dokáže změnit směřování celé časoprostorové interakce. Proto ani Nefilim, ani Syndikát, ani skupiny, které řekněme se omylem nazývají Annunaki, že Annunaki – sestoupivší z nebes, což je souhrnné označení pro úplně všechny skupiny. Annunaki, to není jedna skupina, jsem se nedávno dočetl, že nějaká skupina … je to souhrnné označení pro všechny tadyty rasy … a to co je vlastně zásadní, tak … oni nevědí jednotlivé kroky, které dělají, jaký budou mít dopad na jednotlivé interakční rámce, ale co oni nechtějí dopustit a připustit je zničení planetárního nosiče. To je přesně to, čemu oni brání naší populaci, naší civilizaci. Zničení planetárního nosiče. Co je ale důležité, co je klíčové, oni sami nechtějí na povrchu této planety řídit žádné procesy a svěřili procesy řízení „progos“ (pozn. či nějak podobně, nerozuměla jsem) . A redukce obyvatel planety je samozřejmě řízena právě snahou zabránit kolizi civilizací a vypuknutí obrovské války. Čím méně lidí bude, tím menší bude hrozba střetu. A čím menší bude technologické rozvinutí, tím menší hrozba jaderného střetu a jaderného zničení planety bude. Proces „zpátky na stromy“ , proces „wilderizace“, nebo chcete-li to znamená tzv. zdivočení je jeden z těch konceptů řízení Syndikátu. To znamená snaha suspendovat a zvrátit technologický vývoj. Zastavit technologický pokrok, zpomalit pohyb obyvatelstva, zpomalit rozvoj obyvatelstva, zhloupnout obyvatelstvo, snížit populaci pomocí degenerativních a deviačních procesů v civilizaci. Neplodnost skrze šíření hormonů v potravinách a ve vodě. Tohleto jsou všechno procesy , které de facto Syndikát sleduje, aby zachoval nosič.“


Nechápu, co přesně myslí tím Syndikátem a Nefilim a Annunaki, každý má jiné dělení. Souhlasím, že Annunaki je pojem, který označuje obecně mimozemšťana, to, co s tím pojmem udělalo šílené ezo-ufo, nemá smysl vůbec řešit.
Chvátal rozděluje „Annunaki Nefilim“ a „Annunaki Elohim“, kde Elohim mají být ti hodní.
Já si vystačím s pojmem Galaktická federace, kterou chápu jako galaktickou policii, galaktická mafie jako stranu mafie a Drakoniáni, reptiliáni a šediváci, proti kterým je schopna spřáhnout se občas policie s mafií. To je schémátko, které tak nějak chápu.

Myslím si, že to VK nevidí úplně reálně. On se snaží tomu volajícímu vysvětlit, proč nás mimozemšťani už nesejmuli a má to být tedy kvůli tomu, že nedokážou odhadnout následky takového činu a že nás hodlají vlastně umořit na beztechnickou úroveň v malých počtech, aby chránili planetu.

Ale ono je to myslím si jinak. GF musí chránit planetu, o tom žádná, ale oni musí respektovat tok kosmického zákona.
Myslím si, že je skutečně nejreálnější to vidění, co jsem si i zažila – šlo o válku mezi mimozemšťany o tuto planetu. A to, co se nyní děje, je výsledek války mezi nimi, naplno se neděje ani jeden z plánů jakékoliv skupiny.
A není pravda, že si mimozemšťani nedovolí tady řídit nějaké procesy. Naopak, všichni se do toho velice aktivně montují. Už ustanovit nějakou skupinu, co má plnit jejich vůli, je zasahování. Prostě zasahují a hodně.
Kdokoliv, kdo se z mimozemců dostane k moci, tak zasahuje. Že se neukazují, je technika NWO. GF nemá důvod se skrývat, nyní tedy ano, protože v současnosti si nemohou dovolit jasný kontakt, ale jinak zrealizovali mnoho telepatických, nebo CE- 5 kontaktů.
Když vládnou na planetě zločinci, NWO, tak buď děsivě zastrašují skrze kruté kulty, nebo se skrývají a založí tajné řády, z nichž pouze satanistické špičky těchto společenství jsou s nimi v přímém kontaktu. A vykonávají jejich vůli. Což by asi odpovídalo tomu Syndikátu podle VK a té skupině „progos“, či jakže se jmenují. Prostě Drakoniáni – satanisti, chazaři, židozednáři atp.
Když vládne na planetě GF, je Atlantida. Otevřená vyvinutá společnost, která žije v galaktickém kontextu podle Zákona Jednoty, tzn. skrze přímý kontakt skrze čisté srdce se Stvořitelem, jakožto nejvyšším kosmickým vědomím.

VK říká, že jejich snaha depopulizovat planetu nese i snahu nás nechat zdivočet, ale to si myslím není pravda ani pro jednu stranu mimozemšťanů.
NWO by z toho nic nemělo, navíc si nemohou dovolit člověka pobíhat ve vyžrané přírodě, která se plně neobnovila. Navíc zdivočení nese zvýšení inteligence, intuice a instinktu a to oni nepotřebují. Ti chtějí lidi nahnat do měst a tam je kyborgizovat na nemyslící otroky na dálkové ovládání. Tak zredukovat jejich počet na pro ně únosnou mez. Úplně úchylácké rasy jako šediváci, nebo drakoniáni, kteří nemají vztah k přírodě, by zničily a umučily i planetu samotnou. Žiďáci, náckové, satanisti, galaktická mafie a další pololidská cháska, by to brali, že by byli panstvo, které má k dispozici přírodu v čisté formě a také otroky na dálkové ovládání držené jak dobytek v betonovém koridoru, bez možnosti vymanění se z tohoto stavu.
Takže zdivočelí lidé se jim nehodí do krámu.

A Galaktická federace taky nepotřebuje zdivočelé lidi bez technologií. Ta jde proti kyborgizačním, transhumánním projektům, ale jinak je pro ně výhodné nás v současné době přenést do éry, která opět plně odpovídá Atlantidě.
Protože právěže proto, že potřebují, aby se planeta uzdravila a po této dlouhodobé okupaci nějakých vagabundských hovad se zotavila a dostala do bezpečí, tak taky potřebují, aby se člověk dostal do formy a pozice, kterou má vykonávat. A to je vědoucí strážný anděl této planety.
Jedině tak můžou docílit dlouhodobé prosperity této planety a ukončení všech těch ohrožujících eskapád.
A znovu se jim nechce čekat X tisíc let, než se zase technicky vyvineme do současné formy chápání a navíc, zdá se, že skutečně tu hrají roli další kosmologické reálie, třeba jsme zrovna skutečně v nějaké ose kosmických sil, které se potom třeba celé eony neopakují.
Potřebují člověka vědoucího, který je na jejich „vlně“. Nepotřebují tady zase X tisíc let dělat tatínka a maminku a hrát si „na božstva“. Oni chtějí, abychom pochopili, kdo jsou a že mnoho z toho, co považujeme za kouzla, je jejich technika. A abychom přijali normální spiritualitu Zákonů Jednoty a definitivně odvrhli satanismus a kyborgizaci.

Navíc tu hraje roli to, že člověk je bytost kosmologicky přímo svázaná s touto planetou a není dovoleno ji z vyššího kosmického zákona vymítit. Proto ještě nedošlo k zlikvidování této rasy na této planetě již dříve. Protože GF k tomu nemá kosmologickou povolenku a oni to neudělají, bez této povolenky. Kosmologickou povolenkou myslím jakousi souhru okolností a tahů sil, kdy je jisté, že se to smí udělat. Tak z vyššího kosmického rámce toto nebylo u lidstva této planety, při jakékoliv jejich degeneraci řízené ze strany NWO dovoleno, ač by bylo jasné, že kdyby se odstranilo lidstvo, planeta by se dala „urvat“ zpátky do bezpečí, do moci GF.

Jak se ukázalo v této době, bylo to proto, že pouze vysoce zdegenerované obludné lidstvo, brutální anděl mlátička, i v čarovném kosmologickém rámci, bylo schopné definitivně porazit ten vesmírný vir, konfrontovat se s ním a „vyřešit ho“. Proto nikdy nebylo dovoleno tohoto podivného podvraťáka člověka zlikvidovat, i když by to byla rána z lítosti.
Nyní je zase situace taková, že člověk, morbidní anděl, se musí jako strážce této planety rehabilitovat, vyléčit a očistit a znovu dosáhnout svých vysokofrekvenčních, civilizačních, andělských hodnot, zvýšit úroveň svého rozhledu, chápání atd. A opět se stát plnohodnotným strážcem planety, který o ni dobře pečuje, je si vědom jejího života i ducha, komunikuje s jejím duchem a zároveň je v kontaktu s GF a galaktickou realitou.
Že je to bytost na galaktické úrovni, která zná i galaktickou technologii a nepovažuje ji za zázrak. Je snaha nás přetáhnout do vyspělejší, i technicky vyspělejší formy civilizace, protože jen technika, rozvíjená s pomocí GF a ve filosofii Zákona Jednoty, tzn. s rozvojem spirituality, nám také dovolí překlenout toto období.
Společnost jde do nové éry, nebude se vracet na stromy, ani do jeskyní. Jde ale o filosofii jak technologie, tak rasy jako takové, jejího důvodu.

Co je nepopiratelný fakt, tak že je nás hodně a početně to půjde dolů. Technika psychického umučení, ve smyslu pomalého umoření, neplodnosti a otravy, to nevymyslel nikdo, to je naturální proces. NWO mělo plán, který jim selhal. GF měla plán, který se taky nenaplnil tak, jak původně zamýšleli.
To pomalé depresivní umírání je projev naturálního procesu, který z toho vyvřel. NWO to poškození mělo jako nástroj, k něčemu, co se jim nepovedlo. Poškození je realita, ale účel už se nenaplní. A GF není banda úchyláků, co se vyžívají v deviacích.

Proto mi nejvíc dává smysl to, co říká GF. Jestli potřebují chytré anděly, co se rehabilitují z degeneráta na člověka, tak víc jak 20% nemůžou chtít. Ale ještě lidští andílci nejsou dost chytří, myslím si, že skutečně vztah k planetě jako živé bytosti, větší kosmo rozhled a otevřenost galaktickým realitám a tvrdý a nesmlouvavý odpor k transhumánnímu kyborg nacismu je stále velká výjimka a že velká část lidských andílků budoucnosti ještě stále nic nechápe. A bez degenerátu to ani nepochopí. Takže degenerát musí otevřít andílkům oči a pak může klidně přijít depopulační umělý, nebo vyloženě jen pozitivní přirozený záblesk s evolučním skokem nahoru v pozitivní verzi J. Chvátala.
Pak vznikne spolehlivá rasa této planety, která je rozumná a plní svoji roli. Stačí do 2 miliard kusů. Víc je rizikové. Kdyby bylo 8 miliard rozumných andělů, vše by šlo vyřešit. Ale lidstvo současnosti jaksi nejsou andělé.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter