Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.3. (01:14:50)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.4. > PřilítliMimozemšťani> 







To je stanovisko GF, které je neměnné, že dojde k depopulaci a to dost drsné. Za takových 20 let tu může být šťastně pod 2 miliardy lidí.
Kupř. Válková, která teď má nový pořad s Křešovou tvrdí, že ne, že prý musí být „lidstvo zachráněné celé za každou cenu“, protože se sčuchla s nějakým novým objevem ze „středu galaxie“, který ji to prý tvrdí a šalamounsky to však řeší nějakými fantastickými magoriemi, jak že bude to lidstvo „za každou cenu zachráněné celé“ tím, že se rozstrká do nějakých různých paralelních realit a časových os, nebo co má ve své šílené hlavě.
Jenže na tu už kašlu, ta jako autorita v těchto věcech pro mě už skončila, bohužel lidi ji žerou. Jako medium je hodně nestálá, za tu dobu, co ji sleduju, už se jí v hlavě vystřídalo procesí a nikomu není „věrná“, to znamená, že není napojená na žádný projekt GF a je škodná.
To bylo nejdřív, že je inkarnace nějaké krvavé bohyně starověku a taky Bílá dračice, pak se s ní bavili nějaký mimozemšťani, „se kterými měla špatnou karmu“, pak Aštar, pak měla příklon k Eleně Danaan, kdy podezřele nepoznala plastelínovou NWO zmiji na první pohled, teď má zase někoho jiného … prý z centra galaxie - do toho ji divně mrkají ty oči, přičemž podivné vertikální mrkání její zorničky je kolikrát vidět i přes sníženou kvalitu obrazu videa, dále ignorovala projekt GF na podzim 2021, čímž ho poškodila, pak mě vyhodila z diskuze jako kdybych byla hadr … prostě reptík. Tvrdí to i někdo další, určitě jsem někde viděla takovou poznámku kohosi kdesi na netu. Že je reptík. Asi fakt je, je škodná.
Navíc velice intenzivně razí vizi jakéhosi fantastického přiblblého vzestupu, čím vysvětluje všechny symptomy, které způsobuje 5G. Všechny psychotronické útoky, všechny zdravotní potíže – to jsou projevy vzestupu prosím pěkně. Nějaký chlap se jí tázal, že má v noci třesy celého těla a ona ho uklidnila a pochválila, jak je na tom skvěle, jak se pěkně transformuje. A to dělá léčitelku – masakr.
Ta není ani normální blázen, ani z mise, prostě reptiliánská škodička. Velká čarodějnice v pravém, negativním slova smyslu.

Tyto kreténské teze o tom vzestupu do toho hodily bombu. Já jsem se do toho bohužel taky namotala, protože to jak zhypnotizovaní tvrdí velká část alternativy, aniž by k tomu měli jakékoliv podklady, či důkazy. Je to prostě masová iluze, ke které není žádný podklad a důvod.
Ač je tedy fakt, že s planetou se něco pozitivního skutečně stalo a děje. Myslím, že jsme skutečně procházeli zvláštním obdobím, jak je popsáno v tom Poselství Amenti, kde je definováno 2000 – 2022, kdy se skutečně objevily kosmické principy nejvyššího řádu a tuto planetu hlubinně vyléčily, ten vesmírný vir a jeho pozůstatky musely zmizet, ta kultická vřídla, energetické dráhy planety se hodně očistily, byly odstraněny zlé instalace, půda byla prosvícena a mnoho zakletých duší a démonických sil odešlo. Přišla nová vitalita, nové síly, což se stále ještě dovršuje. Planeta se uzdravuje.
Zlé síly odešly, odchází stále. To je taková ta archetypální rovina, kdy planeta dostala šanci a GF zařídila, aby tento krátký vesmírný okamžik planeta využila úplně maximálně. Do budoucna, jak jsem měla jednou takovou vizi, by se měla uzdravovat ještě více – že by se změnil stav vody, je potřeba dostat víc vody z moří do vzduchu a zalít kontinenty, aby se zase vytvořily podmínky pro růst gigantických stromů. Což obnáší obrovské bouře, které možná tedy v budoucnu přijdou.

Můj osobní zážitek obnášel právě i toto uzdravování planety a procházela jsem duševně jednotlivá velká kultická vřídla po celém světě a tam pomáhala, ale o žádném vzestupu nic nevím. To jsem nachytala během svého přehnaně optimistického období, při kterém jsem se spálila právě o tu Válkovou, které jsem skutečně uvěřila a která mě svým jednáním přivedla do reality, že se tu žádný velký plošný kontakt nekoná, že o nějakou spolupráci nikdo nestojí a že vše je jinak. Od té doby se snažím se víc odstředit od těchto vizí cizích podvodníků, jak mi opadávají iluze víc a víc.
Tak když to doopravdy všechno zreviduju, tak o žádném vzestupu do nějakého 5D nevím vůbec nic. Pravda je to uzdravování planety a projekt na osvobození planety a lidstva ze strany GF.
Ale vzestup do 5D je zřejmě naprosto uměle nasazená myšlenka, která je škodlivá a má za cíl všechno dobré zničit. Nebo možná na tom něco je, ale je to nepochopené a pro člověka taky absolutně nepochopitelné.

Nejvíc je to vidět na tom 5G a HAARP. Třeba by i šlo něco změnit, ( i když stejně by to třeba nešlo, přes všechny ty miliardy lidí žijící ve městech, kteří si svoji matlací placičku za žádnou cenu nedají vzít) – kdyby duchovně vnímaví a obecně senzitivní nevěřili na „transformaci a vzestup do 5D“. Tzn. kdyby všechnu tu únavu, bolesti hlavy, neurodegenerativní poruchy, třes rukou, třes těla přikládali za vinu těm technologiím a nenamlouvali si, že se kamsi bolestivě tranformují.
Prostě celý „vzestup do 5D“ je šidítko, kterým se kryjí zločiny od nacistů.
A kterým se blokuje osvobození lidstva. Protože kdyby lidi pochopili, že jsou uzurpováni zločinnou technologií, která jim poškozuje zdraví, že se nacisti s nějakými příšerami z vesmíru rozhodli urvat planetu pro sebe a nás díky tomu 5G a HAARP nahnat do betonového koridoru s dálkově řízeným mozkem a že je tady Galaktická federace, která nám může pomoci a neměli k tomu šidítko představy, že se někam transformují, tak by celá věc mohla probíhat lépe a radostněji.

Proto reptiliáni tak tlačí na tyto sladkobolné nesmysly. Pro esoteriky je „vzestup do 5D“, pro racionálnější a přízemnější je „Q Annon“. Vše je špatně, vše to poškozuje osvobozovací projekt Galaktické federace.
Přičemž ve veřejném prostoru se bez problémů udrží jen podvodníci, já jsem tvrdě narazila všude, kam jsem se vydala, pouze tady jsem si uhájila prostor, i když už jsem vlastně zablokovaná, ale pořád ještě mám možnost, jak tu blokaci překonat. Jinak je internet pro mě extrémně nepřátelské prostředí, je to dobrodružné, moci sdělit i něco jiného, než systémem povolené lži.
No, ale stejně to nikoho nezajímá, jak mám ověřené, tak ani nemám ambice se snažit o něco většího, někde ukazovat ksicht, to si můžou dovolit jen podvodníci. Ti, kdo mají čisté zájmy, se musí skrývat a vystupovat bezejmenně.

Obecně to ale stejně smysl nemá, je fakt, že jak mi mizí ambice a iluze na změnu k lepšímu, tak jsem klidnější.
Věřím tomu plánu depopulace, nic proti tomu nevystupuje, žádná fakta proti tomu nejsou, proč by se měla GF i planeta rozhodnout nějak jinak.
Prostě dobré snahy ztroskotaly na nezájmu a nulové podpoře, lidi zbožňují lži a nesmysly servírované na stříbrném podnosu – jako je Danaan, Křešová, Válková – taky jde o to, co to je za lidi, protože zdá se, že většina divaček jsou důchodkyně, které už nic nezmění.
Takže nemá smysl rvát si nervy. Asi se už nic moc k lepšímu měnit nebude, člověk to musí vzít, jak to je. Že třeba ten sen, že lidstvo pochopí nebezpečí 5G a sundá ho, je doopravdy nereálný, nikdy nebyl reálný, protože stupid lidi ve velkých městech odtržení od přírody bez toho nedokážou být a jich je většina. A nakonec budou vysvíceni a zabiti skrze ten stejný systém, takže ani GF nyní nemá zájem tu sračku dát dolů, ta to všechno odpráskne asi až při záblesku. Zbytečné degenerativní lidstvo i 5G jednou ranou.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter