Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VOLALA JSEM TĚ (neposlanej dopis) z kolekce Mydriáza
Autor: nin-ex (Občasný) - publikováno 26.1.2004 (00:34:20)


 Luk Malér (Občasný) - 3.2.2004 > egil> 

Technická redaktore : Reaguješ-li, klikni na reagovat, jak mam xakru vědět, že votpovídáš mě?

Vlastně to nevim ani teď. Leč reaguji.

 

Vidím, že potrefený husák kejhá až se obličeje opilců zelenají. Teď k tomu kumštu.

 

Omyl hochu : Kumšt bez myšlenky je prázdná nádoba - žádná forma ho nevylepší, je třeba mít rovnováhu myšlenky a formy, Když někdo umí víc to, preferuje to - normál.

 

Omyl v těch příkladech. Já tvrdím toto: Vidíš snobbskou slátaninu je to zlatý, propletené symboly, citace na dvěstěpadesát klasiků - nikdo tomu nerozumí, ale všichni rikaj och.

Vidíš umělecké dílo: Urazí krk is palicí - jasná věc, prostředky přesně vyvážené čili méně než více - teď si jen říct co je umělecké dílo chicht.

 

Každej ví, že myšlenka může být řečena x způsoby a že způsob pochopení závisí na podání. A že forma tu myělenku dokáže umocnit. Je to myšlenka krát forma.

 

Kouzelné: Docházejí-li argumenty, začíná osobní útok. Kdybych se k němu snížil, vypadal by takto: "Jasně tomu, kdo sršením sloff zastírá prázdnotu myšlení, nezbývá než řikat o těch co přemejšlej, že jsou diletanti. Já bych to dělal taky tak."

Jenže já na něj kašlu.

 

Teď fakta: Nemám to jako autoterapii - mám to jako trávení volného času. Na rozdíl od většiny - jaxem se doslechl - napíšu a šup na web - tak do týdne.

Když mě něco napadne, hezky si to nechám uležet, beru si to zprava zleva, kombinuju, zkracuju a na web to jde nejdřív za 3 měsíce.

 

Co ty, tobě to někdo předepsal, zněl by osobní útok. Vzdávám se ho.

 

Jestli podle tebe píšu ve verších, tak je mi tě líto. To nejsou verše. Plocha vzájemně propojenejch slov to je.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Luk Malér
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter