Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vivat la Amerika
Autor: Azrael (Občasný) - publikováno 8.2.2004 (12:09:00)


Skafloc (Občasný) - 8.2.2004 >

No, sousede... máš asi z 80% pravdu, zbylých 20% jsou velmi oblíbená klišé. Náhodou do problémů mezinárodní politiky vidím protože do ní mám přístup. USA nešly do Iráku pro ropu, ta je až asi na 5. místě. První cíl je vybudovat na troskách Iráku, které za podpory CNN vytvořili, Proamericko základnu pro další boje s Arabským světem. Nezapomeňme na jedno, a ty jsi to říkal v úvodu: US ekonomika je v prdelce. A oni zoufale potřebují držet se v pozici světového hegemona. Jak je, Američany pitomý, nesnáším, tak jim fandím. Přád lepší ať to vedou blbý amíci než Čína, Rusko nebo nedej bože Islám. No ne?

A ještě jedna věc. Letadla na WTC skutečně navedli teroristé. O tom že to CIA a FBI věděly předem jsem přesvědčen, na druhou stranu - v USA nebyly v té době skoro žádlé palubní prohlídky, takže si o to koledovali.

 Jakkoli odsuzuju terorismus, hluboce ho chápu. JUak jinak se mají ty nárůdky bránit? čečenci, kurdové, etc...

Tož.  


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Skafloc
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter