Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výstava a přednášky „Věčný pohyb v okamžiku“ v Podkroví, Husova 9, Praha 1
Autor: romann (Občasný) - publikováno 7.6.2005 (08:58:46)


 surma (Občasný) - 28.7.2005 > romann> bůh není ani v meditaci, je vidět že máte základní zmatek skoro ve všem to co dělaš... je to jenom unik! počase(to může trvat roky) to praskne a zboří se ti to jako hromádka karet... jsme tady abychom šli vlastní životní cestu to je jediný ukol co v životě máš... samozřejmě vyběr cest patří k cetě to musíš učinit sám a to dělá každý podle své kapacity... v meditaci si může člověk (zase podle toho jakou má kapacitu) když cvičí navodit uplně vše a také může mít určité zkušenosti nektéré jsou jako pozlátka jiné hodnotné, musí být duchem tak daleko aby to uměl rozpoznat a ktomu slouží linie a systémy které jsou nepřerušeny několi tisíc let a proto fungují(v budhismu a ale i na západě v Evropě nebo v Americe... Castaneda) nestačí zesilovat visualizaci v meditaci nebo její délku a obsah, nebudu se bavit o drogách ty tu nemají co dělat! nejsi Castaneda, podívej se řeknu ti to jinak ta zkušenost co vy tady popisujete jako bůh je asi tak že když se někdo poprvé opije tak najednou má přijemný stav tento stav je jeho zkušeností a toto přece nemuže nazvat bohem... tato zkušenost pokud ji bude léta opakovat a zintenznovat ho dovede k tomu že bude alkoholik a bezdomovec...
a takto by se dalo bavit do nekonečna, podle toho co jsem viděl za literaturu co jsi tu napsal si myslím že to jsou jen určité novodobé téze... ja to tedy nečtu to máš pravdu, možná že se mylím ale přesto si myslím že to jsou novodobé výplody, které nejsou současti systému, systému které jsou osvědčené za ty stovky let a hlavně nebyli nikdy přetrhnuty jako křestansví co v současné podobě nefunguje...
bud bystřejší a nupínej se jen na jednu věc čti i jiné věci ty by jsi mohl hodně najít v budhismu já ho nepreferuji... sám se věnuji něčemu trochu jinému, ale myslím si že by ti to svědčilo je tam hodně cest a našel by jsi si tam... co se malování tyče tak je mi jasné že o techniku nejde... pokud neděláš pod drogama což by mel být základ! tak se snaž pracovat přece jen s technikou... zlepšovat
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter