Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na sklonku
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 19.11.2005 (00:59:26)


onestone (Stálý) - 23.11.2005 >

Napisem aj ja svoj nazor. Musim povedat ze pocet bodov a doporuceni ktore Janahe pravidelne ziskava, pocet jej umiestneni v oboch rebrickoch je prinajmensom prekvapujuci. Sam som si to vsimol asi po polroku od mojej prvej navstevy. Uprimne pisem ze tomu jednoducho neverim. Videl som na Toteme velmi vela dobrych fotiek od Janahe (dolu klobuk pred jej produktivitou, kreativitou a technickou brilanciou) - mozno vobec najviac od jedneho autora. Nespochybnujem teda jej kvality. Zaroven si myslim ze mnohe napaditejsie kusy inych autorov boli prave vdaka jej "akustickej bombe" prehlusene. Neviem kde je pricina, mohli by sme vymysliet viac scenarov. Ale som presvedceny ze nieco nie je v poriadku. Tolko k Janahe.

 

Dalej mi neda nenapisat, ze si myslim ze hodnotenie na Toteme sa dostalo do falosnej roviny (sam sa konfrontujem a obvinujem z urcitej subjektivnosti). Napriklad absencia nizsich hodnoteni (1, 2, 3), ak je fotka slaba - nehodnotime bodmi, spriaznenym pridelujeme obligatne body. Ano aj toto je Totem. Je teraz otazne ci tato debata vyprovokuje v nas snahu o  hodnotenie primeranejsie urovni nasich diel. Urcite by prisnost pomohla nasej autoreflexii ale aj urovni Totemu.

 

Osobne si myslim ze jedna lastovicka jar neprinasa. Ale fandim vsetkym akterom aby sa veci dostali na spravnu mieru.

 

Dobre svetlo vsetkym Totemakom.

 

onestone


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli onestone
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter