Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běžím s hovnem proti plátnu
Autor: nefoto (Občasný) - publikováno 1.9.2006 (08:47:23)


čtenář Taffey - 31.8.2006 > Já sice naprosto chápu, proč je soutěž vyhlášena, jenže mi není jasné toto:
1. Pokud existuje jakákoli porota, mající za úkol najít jisté množství fotek, nejlépe odpovídající zadání, nemůže být o nějakém fotografickém undregroundu ani řeči.
2. Naprosto nesouhlasím s filozofií, že VŘENÍ POD POVRCHEM JE NEFOTOGRAFIE. NAOPAK. VŘENÍ POD POVRCHEM JE PRÁVĚ TA SPRÁVNÁ FOTOGRAFIE. Je to, jakbyste prohlásili, že ranná tvorba Siouxsie and the Banshees, Velvet Underground, Can nebo Plastic People je nehudba, zatímco cokoli od Michala Davida, Standy Procházky juniora, Petra Koláře či Maxima Turbulence je hudba. To je ryzí nepochopení pojmu hudba či fotografie. To, že dnes frčí přesaturované barevné fotografie, akty žen v krkolomných pózách odhalujících nejintimnější intimno nehorázným způsobem či makra brouků a květin, to nemá s pojmy fotografie či nefotografie nic společného. To jen sdělovací prostředky typu Novy, Primy či Blesku dělají z Čechů národ kýčařů, kteří se při pohledu na fotografii uspokojí jedině v případě, že dostanou tou pověstnou cihlou do hlavy. Zkrátka, dojem musí být rychlý, v optimálním případě okamžitý. Vždyť na prodej je ještě tolik věcí. Nelze čekat, je třeba prodávat. Je to jen marketing. Nic víc. Ale dobrá fotografie zůstane dobrou fotografií, nikoli nefotografií jako dobrá hudba zůstane hudbou a ne nehudbou. S pozdravem Taffey.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter