Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běžím s hovnem proti plátnu
Autor: nefoto (Občasný) - publikováno 1.9.2006 (08:47:23)


 Minerva (Občasný) - 31.8.2006 > čtenář> Pokud existuje jakákoli porota, mající za úkol najít jisté množství fotek, nejlépe odpovídající zadání, nemůže být o nějakém fotografickém undregroundu ani řeči.

Naprosto chápu jak to myslíš a souhlasím. Pan Hejdánek o tom píše ve své stati v katalogu taky. Soutěž má tendenci všechny stavět do řady a nutit je koukat stejným směrem. Ale dívej se na to trochu s odstupem. Hlavním úkolem tohoto podniku není sestavit přesný žebříček, říci "ty jsi větší androš než támhleten", to by bylo opravdu úplně šílené. Chápej to spíš jako setkání, vytvoření přehlídky. Spíše druh výstavy než soutěž. Porotci vysloví své názory, ale jasně píšeme, že hlavní je názor, jaký si udělá divák. I ty názory by měly být spíše zamyšlením lidí s vyhraněným viděním fotografie než jednoznačným hodnocením. Nechceme aby se omezily jen na přidělení bodů. A že se pak rozdají ceny... Jistě to oceněné autory potěší, tak o co jde? Pragmaticky - jak jinak sezvat autory než formou soutěže?

K druhému bodu - nesouhlasím, ale to je na velmi dlouhou a podrobnou diskuzi, o kterou sice osobně docela stojím, ale ne teď. Musím odjet, vracím se v neděli.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minerva
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter