Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci V mrtvém stromě se slunka nedořežeš, ale můžeš jej z něj vyřezat z kolekce Ruden
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 14.10.2007 (13:01:15)
následující v kolekci>


 Janele z Liků (Občasný) - 22.10.2007 > ztratila> Tím, že sem něco podobného vložím-to neznamená, že to doporučuji, jde pouze o ilustrační foto...Takováto sépiová malůvka má poukázat na to, že my ženy nejsme jen vnější a vnitřní rodidla, vhodná k vystavení na příhodném místě...Každý dle svého šmaku, já třeba zase nepochopím, proč si někdo dává na oči řasenku nebo vytrhává obočí, aby si ho dokreslil, stejně tak bílé boty, jak někdo může šlechtit nehty, když s tím nejde vůbec nic pořádnýho udělat...stejně tak nepochopím křesťana, který tvrdí, že zvíře nemá duši, že bylo Bohem stvořeno k tomu, aby sloužilo lidem...a přitom mají v desateru: Nezabiješ (člověka)...Každý má to své, čemu se diví...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 2 3 5 6 (7) 8 9 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter