Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)






Protože už přes dva roky pozoruji na nebi mimozemské lodě, které jsou zejména v mlze,
či na zatažené obloze doslova nepřehlédnutelné a připadá mi, že je vidím sama a nikdo jiný
to nevidí, rozhodla jsem se vytvořit animaci, která simuluje přibližně moje vidění.
Zkrátka jak vídávám mimozemské lodě na nebi, jak to vnímám, o jakém vjemu mluvím.

Ty objekty jsou éterické, téměř neviditelné a reagují na telepatický signál.

Vůbec nevím, jestli je vidím sama, tuto věc opravdu nechápu, jak to, že je nikdo jiný nevidí.

Naštěstí je ale vidí můj digitální fotoaparát, s kterým se mi tyto lodě podařilo vyfotit.

Napsala jsem o tom článek:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596
(pod tímto je klikací odkaz, kde nejsem schopná změnit barvu písma)

">>> zde odkaz na článek <<<


Vybrala jsem třetí fotografii z článku, kterou považuji za svůj nezjzdařilejší pokus vyfotit
tyto objekty, které vidím doslova vždy, když se podívám na nebe.
Vyfocené mimozemské světlo jsem rozpohybovala formou animace, bohužel nemám techniku,
která by měla tak dobré noční vidění, aby tento jev dokázala zaznamenat.
Ve dne ty letící objekty sice zachytí, ale tak slabounce, že by to vůbec nikoho nepřesvědčilo.
Ve videu to sice je, ale člověk musí ten jev velice chtít vidět.

Proto jsem rezignovala na autentické video a udělala tu animaci, na podkladu reálné fotografie.



Reálná fotografie:






Animovaná simulace (video uměle vytvořené z reálné fotografie):










Tato animovaná simulace sice dost neohrabaně, ale přeci jen přibližuje, co to vlastně vídávám
na nebi, o čem to pořád mluvím.

Přiznám se, že mě tento jev na jednu stranu uklidňuje, protože vím, že je tu
Galaktická federace s námi a na druhou stranu mě to uvrhává do hrozného zoufalství,
kdy jsem sama, kdo to vidí a kdy vím, jak je skoro nemožné prolomit bariéru lidského zla,
která brání, abychom se s nimi civilizačně kontaktovali a ukončili éru otroctví NWO.







Poznámky k tomuto příspěvku
 ma.ni. (Občasný) - 10.12.2022 > ma.ni.> Zapomněla jsem dát odkaz
https://circleofthedolphins.wordpress.com/2022/12/10/lisa-renee-black-sun-program-2/
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 11.12.2022 > ma.ni.> 
👍🏻 o Black Sun už mluvila i ta holčina do které se před víc jak rokem pustila Elena D. Ani nevím jak to s ní dopadlo, obě se obviňovaly navzájem že ta druhá má implantát od negativních mimozemšťanů. Nevíte náhodou jak to s ní dopadlo? Megan Rose si říká na youtube tuším?

Jako v jednom má PřilítliMimozemšťani pravdu - pokud neexistuje GF a nepomáhá nám z vyšších dimenzí, tak je lidstvo v hajzlu, protože tady z těch našich úrovní a možností neumíme zatím nic jiného, než se zmastit ájou a astrálně si někde poletovat s vlastními démony (a pak ještě nařknout indiány že je prokleli). A kam nás to maximálně pustí tak o tom rozhodují už bytosti které si tady hrají s dimenzema a časovýma osama... no tak logicky, co my pak zmůžem z týhle pozice že? Tady může fungovat jedině kooperace "jak nahoře, tak dole" - s tím že nahoře taky musíme mít spojence když tam není nikdo z nás osobně.

článek pěkný, ale jestli to není jako u Křesadla - jeden dva články dobrý a pak najednou čteš o tom jak nás spasí Diana a bílé klobouky.
Obrázek trumpíka nad článkem totiž ve mě zase budí dojem že je to orientovaný na Q program. Tam sice člověk dostane třeba 90% pravdu o vesmírných programech nebo i jak to chtějí tu nadvládu udělat, ale moc řešení jak z toho ven už nenabídnou - nebo nabídnou naprostou pitomost které uvěří akorát silně neuzemněný člověk. Mám pocit, že lidí, kteří těmto věcem skutečně rozumí a orientují se v prostředí když plácnou s tělem a odlétnou někam něco zjišťovat, ale pak zase sednou zpátky do těla a jsou schopni plně vnímat své okolí takové jaké ve skutečnosti je, je opravdu jako šafránu. A to je hlavní důvod, proč většina lidí z těch objevů pak zblbne a proto ten program Q tak skvěle vychází. Jedna věc je mít přístup k těm informacím a druhá je je umět použít a aplikovat ve hmotě. A většina lidí končí tím že jen fascinovaně hltá články na FB, posílají to dál nebo zakládají tadesca kde jenom překládají a kopírují plnohodnotný program Q od CIA.

A ty časový osy - přesně o tomhle taky Válková mluvila, akorát že ta se v tom zabředla a začala pak tři hodiny vyprávět co se děje v těch jiných časových osách. Což je sice pěkný ale k čemu nám to je, znát historii která se neodehrává tady a teď? nestačí že už máme vlastní falešnou?

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > Kiki_> 


Jo, děkuju, je to tak, aspoň že někdo to chápe. Iritují mě zástupy ezo hvězd, jak pořád říkají, že to musíme zvládnout sami. Plácají ze sna.

Co jsem zažila, tak na mě útočilo NWO, technika je technika, je to slyšet jako technika. Mimo jiné, samozřejmě další záležitosti už jsou okultní a spadá to do "posedlosti ďáblem", už je to mimozemská a další dimenzionální technika + chod kosmologických realit.

Rozhodně Haarp, 5G atd., to je technika.

A cílem NWO určitě není, aby někde na internetu vystupovali lidi, co podávají hlášení o jejich prasárnách, jak na lidi útočí technikou, hrají si na bohy, chtějí jim normálně vysmažit mozek, nebo je deptáním a terorem dovést na psychiatrii, nebo k sebevraždě atd.
Ne, to není jejich cíl.

To, že tady vůbec píšu, je důkaz, že GF existuje, protože NWO mě chtělo sprovodit ze světa.
Kdyby tu nebyla GF, už nejsem na světě, stejně jako by nebyla na světě všechna ta pitomá idealistická světýlka.

Kdybychom neměli bezpečnostní jištění od GF, která limituje možnosti NWO teroru a záměru, už bychom všichni záhadně pošli na různé nemoce a náhlá úmrtí, sebevraždy atd., nebyla by žádná alternativa, zůstalo by jenom šedé dobytčí stádo určené k likvidaci, které se ke své likvidaci stejně tvrdošíjně rozhodlo i tak.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 11.12.2022 > Kiki_> Ne, to není qanon stránka, sdílí i presipevly od bartol.se ale opravdu je to zaživná stránka, nemyslím to ironicky. Píše střízlivým dojmem. Ten obrázek k článku není opěvování trumpa a spol. Čtu články od loňska, jak jsem skončila s Q.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 >


No vida a je to venku, plná verze toho, co se děje.
Zápaďáci vědí, že jim teče do bot a chtějí naši zemi, proto se mezi Slovany snaží rozžehnout občanské války, abychom se vymlátili mezi sebou a oni se mohli napakovat do našich zemí místo nás.

Odpovídá to i kultické dimenzionální realitě.

Francie - v současnosti její kultická strážkyně opustila území a je velmi vzdálená. Projev toho byl, že vyhořel Notre Dame. Vše je nakoncipováno tak, že duše Francie se vrátí až tehdy, až mezi zdmi Notre Dame vyroste mohutný dub.
Ten potřebuje hodně vláhy...

Německo - oslabený kult, více na západě, kde slučuje i Belgii, Holandsko atd., kde se kultická energie již vytratila úplně. Je slabý a zaplašený. Strážkyně je milá a diplomatická a nikdy se nehádá, ví, že končí, že se s tím nedá nic dělat a že je neduživá.

Dánsko - tam jsem zjistila jenom, že nám něco ukradli, ani nevím, v jaké jsou nadmořské výšce :-D

Itálie - mrtvá země, mafiánská, kde se po odšpuntování zla Vatikánu rozleje romatika středomoří ... zase. Moře.

Je to jasný jako facka.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně tak dává smysl v této perspektivě vidění, že chce Erdogan táhnout na Kurdy. Potřebuje přestěhovat Istanbul do vyšších nadmořských výšek.
Všichni mocní o tomto musí vědět a podle toho jednají.
Tato teorie dává smysl.

Oceány a moře vystoupají.
Roztají ledovce, planeta se oteplí.

Slovani nesmí naskočit na válku.
Je tu potřeba umění nového věku: předstírat válku. Putin to dává, jde nám to. Nebuďte blbí, zapojte se.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Potřebujeme předstírat válku minimálně dalšího půl roku, tam je první horizont události, že by se mohlo něco dobrého konečně stát.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Existuje bod zlomu, ve kterém bude mít vše velice rychlý spád událostí.

Dají se čekat tyto kroky:
hrozby z východu, útěk putinostrachů

Umírání lidí ze stresu z TV, finančních a pracovních a rodinných otřesů, zimy z nenávisti k Putinovi a z pití čaje.

Dlouho by to ideálně mělo trvat, dlouho, dlouho, hlavně že je nám teplo Dědečku Mrazíčku.

Celou dobu je nutné předstírat válku.
A neumírat, to je zásadní, hezky číhat.

Načež, by měl nastat okamžik, kdy se konečně něco stane.
Bude záblesk, nebo bouchne sopka a věci se dají do pohybu. Je teoreticky možné, že se protrhnou mračna, někdo zapomene nastavit hologram na nebi, vznikne chemická reakce .... něco se zkrátka stane, něco tak strašně na hlavu, že potom už bude vše jiné a zatopené.

Proto je důležité neumírat a mít věci pod kontrolou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já se dneska snažím vytvořit ještě něco šílenějšího, než předtím, určitě tudyma něco prolétává. Nebo my něčím prolétáváme, zatím se vše daří podle plánu.

<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Okopírováno Petr cvalín, jeho zdroj :
Západu se nepodaří udělat státní převrat v Rusku, protože klíče od státního převratu v Moskvě má v rukou Globální prediktor. Rusko ve válce zvítězí. Tato válka je ospravedlněná, jak bylo prohlášeno na území EU. Vlk v Německu nastínil budoucnost. To samé silný Prigožin. Státní elita přijde o hlavní smysly člověka. Otrok vykonal svou práci. Pátého to bylo jasně řečeno.

23. října 2022 jsme na Telegramu napsali číslo 5 a Anglie oddálená.

5. prosince 2022 přistálo na pražském letišti Ruzyně odkloněné letadlo kvůli možnému výbušnému zařízení na palubě. Přerušilo tak cestu z Polska do Británie.

Západ slábne. A to i ohledně nerespektování zastropováni cen ropy. Západní civilizace bude rozvrácená. Východní se bude dále rozvíjet. Česká republika a budoucí Československo se bude nacházet pod ruským bezpečnostním systémem. Ale nesmíme zapomenout, komu máme být v každé situaci vždy výhradně loajální. Tomu, kdo přísahá na dobro lidí a záchranu planety Země.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 >

Ikdyž do sjednocení bych se navážet nechtěl, to jediný má opravdu smysl.

Jinak ještě k tomu Tadescu ... oni se odmítají jakkoli postavit k "otázce" ASK Zprávy z galaxie a Rouře ... to jen svědčí o tom, že je to jedna parta.
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 >
Body: 1
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 >

Politika určitě cesta neni. Tý se musíme zbavit.
GF to ale za nás určitě dělat nebude. Nebude za nás dělat nic ... nezištně pomáhá na enrgetický úrovni a krze jednotlivce.

Rozhodně se neobjeví a nebude nás tu vodit za ručičku jako Bílý Klobouky 😇 ... dokud se neproberem, tak z jejich pozice nic veřejnýho neproběhne.

Nejdřív se to tu odfiltruje krze odchody těch, kteří "nejedou v duchu nového věku" (zjednodušeně řečeno), ty co zbydou si to tu dočistěj a pak můžou probíhat nějaký kontakty a spolupráce. Do tý doby se s náma nikdo špinit nebude. Kdyby to mělo bejt jinak, tak už si s nima v obejváku dáváš kafčo 🙂
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > DELTA 2> 


Politika je součást struktury řízení lidské společnosti, té není možné se zbavit. Nic nebude fungovat bez politiky, musí existovat vyšší správa věcí, nějaká organizace. Stejně jako musí existovat sdělovací prostředky, informační status quo společnosti.

NWO ve veřejném prostoru má tak mohutné manipulační možnosti díky tomu, že vlastní sdělovací prostředky. Zkrátka ovládá všechny mocenské instituce společnosti.

Ale je přece normální věřit zpravodajství - vychází to z teze, že lidská společnost přežívá na spolupráci, že komunity lidí sdílejí skutečné informace, tím si pomáhají a rozvíjejí se.
Jenže v téhle společnosti došlo k extrému, kdy veškeré zpravodajství má v rukou nelidská mimozemská společnost.
To, že to nejdříve jednotlivci a potom menší alternativní skupiny byly vůbec schopné prohlédnout a pak s tímto faktem začít operovat, už je extrémní výkon.
To není standardní stav jakékoliv society, je to extrémní, je to válka.

Bohužel, vše spěje ke stavu, který popisuješ ty i já. Již to jde jen přes úmrtí idiotů.

Ti, co zbudou, nebudou možná naplno zatěžováni reálnými událostmi toho, co se stalo. Nejsou schopní to chápat.

90% mimozemské alternativy je o nesmyslech.
Jediný skutečný proud, který chce doopravdy něco změnit a je skutečný, je ten, který tlačí na kontakt a to vede přes prvotní telepatickou, mimosmyslovou komunikaci, protokol CE-5, tedy tento střih zhruba.
Tedy ti, co vyzývají k vlastnímu pozorování a komunikaci.

Třeba Steven Greer je dost známý, v jeho filmu, kde popisuje i CE-5 má sestřih lidí s pozdravy z celého světa, jak nadšeně říkají, jo funguje to, super.
Pentagon přiznal neidentifikovatelné objekty.

Zajímá to někoho?
Ne. To je ten problém.

Tak když není zájem, proto naběhla tato časová linie s vymíráním lidí a s vysokou pravděpodobností i velkými přírodními katastrofami.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A to, že Trump vůbec nařídil, aby Pentagon něco odtajnil a vyžvejknul se, bylo dáno doopravdy jeho spoluprací s GF. Jednou jsem si to s Trumpem nechala vysvětlit od GF. On je taky v podstatě jenom oběť CIA, do jisté míry, celé je to příběh o tom, jak jeden vyjebává s druhým. Ti vyjebali s Trumpem, ten zas nima a GF se všema do jisté míry, z bezpečnostních důvodů. Už si to ani přesně nepamatuju. Rozhodně to není tak, jak bleje pohádka Q, ale jistá spolupráce Trumpa s GF byla dle všeho pravda.

A díky tomu to vůbec nařídil.

A výsledek? Nula nula nic, nikoho to nezajímá. A to i přiznali, že se jim neznámé technologické objekty inteligentně hrabou v jaderných zařízeních a že nad nimi oni, jako armáda USA nemají vůbec žádnou kontrolu.

Ticho.
Protože NWO formou médií nemá zájem toto téma čeřit, tak ticho.
Prostě lidi to téma nezajímá, vůbec.
Mají ty svoje debility, zápasy v klecích, fotbal, hokej, porno, GFS, transformaci, čaje, nakupování, seriály.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 13.12.2022 > https://odysee.com/@ProudNárodníHrdosti:4/2022-12-12-Putin:1

Kdo bojuje proti NWO, minske dohody.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2022 >


K Deltovi: s tou politikou v podstatě souhlasím, já myslela obecně ten pojem ve smyslu "správa". Správa věcí, organizace. Takže to, jak to popisuješ, s tím se dá absolutně souhlasit. To, co je teď politika, to nechceme, ale správa a organizace věcí je nutná.

Jednou, jednou možná tam budou lidi, kteří budou svou pozici vidět jako "správu věcí", nikoliv jako příležitost si nahrabat a okrádat a tánout do sraček vlastní národ.

Jednou, až tahle verbež pochcípá.

Copak se dá třeba současná politická garnitura přecvičit na lidi?
NE

Stejně jako většina populace.
Jen ať to pojde, pak se můžeme o něčem bavit.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 13.12.2022 > Okopírováno :
Toto proroctví z roku 1989 po sobě zanechala jedna dnes již nežijící česká babička, která byla jasnozřivá:
ZE ZÁPADU PŘIJDE SMRT A ŽIVOT PŘIJDE Z VÝCHODU.
Také si zapsala: SVĚTLO HVĚZDY VYJDE NA VÝCHODĚ A ZAŽENE TMU ZPÁTKY NA ZÁPAD.
Jiná její vize, kterými se nechlubila, jen si je zapisovala, byla: MUŽ TMAVÉ PLETI PŘIJDE DO EVROPY S NOVÝM FALEŠNÝM NÁBOŽENSTVÍM PLNÝM NÁSILÍ, BOLESTI A SMRTI.
Do svých poznámek také zaznamenala: JEN STARÁ TARTÁRIE (Rusko) ZAŽENE HLADOVOU ŠELMU ZPĚT DO DOUPĚTE. Dále její proroctví mluví: V DOBĚ PŘÍCHODU ŠELMY VYPUKNOU NEPOKOJE V EVROPSKÝCH HLAVNÍCH MĚSTECH I V PRAZE.
Její vize k současnému dění: NÁROD SE ZPOČÁTKU ROZDĚLÍ NA DVĚ SKUPINY. JEDNA SKUPINA BUDE ZASLEPENA FALEŠNOU LÁSKOU A BUDE ŠELMU VÍTAT A NABÍZET JÍ SVÉ DOMOVY. ALE LIDÉ DRUHÉ SKUPINY, KTERÝCH BUDE VÍCE, BUDOU ČESKOU ZEMI, SVÉ RODINY A PŘÁTELE BRÁNIT.
Je zajímavé, jak v deníku popisovala obraz šelmy: TATO ŠELMA MÁ SVÉHO PÁNA, KTERÝ JI ZÁSOBUJE MOCÍ V PODOBĚ ZBRANÍ.
(Dnes víme, že struktury USA a EU spoluutvářely, financovaly a fakticky i vyzbrojily Islámský stát za účelem rozložení Evropy, která by podle jejich plánu měla být předána pod kontrolu USA).
Tato žena si také zapsala, že: K UCHVÁCENÍ ZEMÍ EVROPY ŠELMOU NEDOJDE, JEN KDYŽ SE LIDÉ BUDOU BRÁNIT A NEBUDOU POHODLNÍ. JINAK PŘIJDOU HRŮZY, MNOHO MUŽŮ BUDE ZABITO A ŽENY A DĚTI ZOTROČENY TÍM NEJHORŠÍM ZPŮSOBEM.
K naší současné politice a prezidentovi si tato stará žena zaznamenala: VLÁDA POCHOPÍ, ŽE CESTA SE ZÁPADEM JE SEBEVRAŽDA A SVÉ NÁZORY POZMĚNÍ. NAKONEC JE ZCELA ZMĚNÍ DO PODOBY VLASTNÍ NÁRODNÍ NEZÁVISLOSTI A SOBĚSTAČNOSTI JAK V POTRAVINÁCH, TAK V EKONOMICE.
Jiný písemný záznam hovoří: MNOZÍ LIDÉ BUDOU CHTÍT ZMĚNIT SVÉ ŽIVOTY, BUDOU HLEDAT STARÁ OPUŠTĚNÁ OBYDLÍ NA SAMOTÁCH NEBO V MALÝCH VESNIČKÁCH, KDE ZALOŽÍ SVOJI NOVOU POČÁTEČNÍ RODOVOU LINII, STANOU SE ZCELA NEZÁVISLÝMI A BUDOU VELMI SOBĚSTAČNÍ.
(Toto se již dávno děje. Lidé se opravdu stěhují z měst do vesnic, renovují tam domy, pěstují si své vlastní jídlo a jsou čím dál víc spjati s přírodou.)
Další z proroctví babičky k Rusku: LIDÉ BUDOU MÍT Z RUSKA STRACH, ALE BRZY POCHOPÍ, ŽE SE NEMAJÍ ČEHO OBÁVAT, BA NAOPAK – RUSKO SE STANE ZACHRÁNCEM A SVĚTLEM, (již se stalo) SVOBODNOU ZEMÍ, KTERÁ SÍLU BERE ZE SVÝCH SLOVANSKÝCH PŘEDKŮ.
Babička si dokonce zapsala: VLÁDCE RUSKA BUDE SE ŠELMOU BOJOVAT JAKO ARCHANDĚL MICHAEL (což je zvláštní, protože Putin se dnes jeví jako skutečný zachránce národů, který drží v ruce meč, ale seká jím až jako druhý).
Do proroctví o Islámu dále zapsala: ŠELMA ZAPŘÍČINNÍ, ŽE SE DO EVROPY NAVRÁTÍ PATRIOTISMUS.
K vnitřnímu vývoji v České republice zápisky říkají, že LID NAŠÍ ZEMĚ SE ZE DVOU ROZDĚLENÝCH TÁBORŮ OPĚT SPOJÍ V JEDEN A NASTANE DOBA PŘÁTELSTVÍ A VZÁJEMNÉ POMOCI.
Vybráno ze zápisků vizí jedné staré české ženy, kterou veřejnost neznala, protože o to nestála a která již, bohužel, nežije ...
....
Kiki, já myslela Rod co by slovane, ne rouran co tam kecá. A žití mimo systém se moc nedá.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2022 > ma.ni.> 


Zajímavé proroctví, paní se hodně trefila z r. 1989.
Jen je otázka, jestli doopravdy máme na to, ty zasraný zápaďáky zahnat. I Rusko už toho má dost.
A nevím, jak by se tento debilní napíchaný fašistický národ dal ještě sjednotit. Navíc nesedí, že nadpolovina je pronárodní, dvě třetiny jsou prozápadní, napíchaný a fašistický odpad.
Smrt je řešení.

Myslím, že paní v 1989 neměla ponětí, tak jako my ještě před dvěma roky, mezi jakým odpadem žijeme.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 13.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prostě musí projít sítem i Češi a Čechové. Ti, kteří milují Ukrajinu víc než vlastní rodiče, a vlastenec, kteří jsou qtardi, a další, kteří ví, co je Qtard zač. Pak další propad přes síto, ask a rouran, pak new age anti božské s lidmi, kteří zjišťuji pravou pravdu o GF.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 10.12.2022 >

"Probuzenci" na Tadescu 😅
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2022 > DELTA 2> 


Jo, no, možná i jo, oni Bílí klobouci jsou v podstatě nějaké napudrované NWO :-) Takže ti moc moc hodný Azováci to určo ale zachrání a dělají DOBRO, jak jinak. 😃
Já myslím, že kdyby nás dali všechny na den dva na frontu, že by diskuze na tadesco nenávratně umlkly, zradikalizovaly, nebo zpraktičtěly.

Lidi se fakt chovají stylem, že spí a mluví ze sna.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 12.12.2022 > DELTA 2> Fakt ťuky ťuk na palici :
Okopírováno :
Podivejte se na odpoved Vincenta Kenedyho pro anona CowboyW2B

https://anonup.com/thread/11204796
————————-.
17.12. se chysta nejake prekvapeni. Jen takova uvaha: 18.12.konci mistrovstvi ve fotbalu v Kataru. Nebylo by to krasne prekvapeni, kdyby se tam objevila princezna Diana a JFK Jr.?
—————————

Kvantovy financni system je aktivni jiz vice nez rok. Kazdemu, kdo ma bankovni ucet byl zrizen ucet v pocitaci QFS. Tyto ucty budou aktivovany globalnim resetem meny.

—————————-

Vite jak se momentalne aktivizuji Americane ?
Bratri Brunsonovi se na vlastni pest obratili na Nejvyssi soud s pripadem, ktery by mohl rozpustit Kongres za to, ze odmitl vysetrovat volebni podvody.
Juan 0 Savin vyzval Americany , aby psali dopisy na soud a bratrum. . Rika, ze idealne by tam meli dojit pytle dopisu , aby soudci vedeli, ze je lidi podporuji..
Pamatujete, jak prezident trump vzdy rikal Amerika prvni.
Bylo to mysleno i tak, ze Amerika bude vzorem pro ostatni staty, jak postupovat.
—————————-

Q The Storm Rider odhaluje historii U.S. Space Force a je tam zajimava informace.
Ve skutecnosti to byli Bile klobouky, kteri „ukradli“ 4 biliony dolaru
Z Pentagonu pred 9/11 , aby zalozili vesmirne sily.
https://anonup.com/thread/11205155


BÍLÉ klobouky, kvantový počítač, jedeme pořád dokola.
Alergie i na slovo pasy, alergie na anon...
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 10.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No ... a to ploděj za střízliva ... takýhle sračky 🤦‍♂️😅🤣🤣😅🤣
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 > ma.ni.> 

Pro spící cukřenky, rouranisty a onanisty:


"17.12. se chysta nejake prekvapeni. Jen takova uvaha: 18.12.konci mistrovstvi ve fotbalu v Kataru. Nebylo by to krasne prekvapeni, kdyby se tam objevila princezna Diana a JFK Jr.?"

jasný jasný... a zrovna tam že jo? tam to spasí svět když se tam Dianka projde po trávě, protože arabáči si z ní cvrnknou do zástěry a hned poteče ropa do Evropy nebo co? Reálně, k čemu ty kecy o ní jsou? Jen odvádění pozornosti.
Kdyby chtěla se ukázat, měla už milion možností od chvíle, kdy ta baba na trůně stiskla na raketě tlačítko EXIT. To čeká zrovna na konec mistrovství v nějakém zaprděném Kataru jo? Chce to ledový obklad, nebo možná facku ledovým hadrem aby se ten, kdo tuhle blbost napsal, probral.
Prostě ne, ona nepříjde, nezachrání vás Dianka, mohla to udělat už dááávno. Pár emzáků z CIA si z vás dělá prču, šňupou dětský mozečky a velice se bavěj vymýšlením těchto kravin který tyhle cukřenky baštěj jak zaláskovanou telenovelu.

Jestli vás, "milovníky dianky" tyhle kecy bavěj, pusťte si Esmeraldu, Dalas, Divokýho anděla nebo jinou sračku totohle typu, tam aspoň víte, kolik to má dílů. Tohle je nikdy nekončící příběh a nikdy se nedočkáte toho, co vám slibují.



"Kvantovy financni system je aktivni jiz vice nez rok."

- a že to pomohlo tomu pánovi co se šel zastřelit před vládu že? Že to pomohlo matkám samoživitelkám které letošní zimu tlumí doma topení a nabalujou na děcka už čtvrtý svetr. To určitě pocítili ti důchodci, kteří už od září dluží tak 50 litrů na zálohách, nějakej ten posranej zlatej kvantovej systém.
Tady uvidíte rozdíl kdo vás natahuje a kdo ne - pouze činy, ČINY a ne slova! O nějakém kvantovém systému se jenom mluví nebo píše, a nikdo neví jak to probíhá nebo funguje i když to má být v platnosti už rok jo? To je nějaký divný, tak to je něco asi tak suuuper tajného, neviditelného a neexistujícího, že to v reálném světě ani nemá ty dopady, co se slibují že by měly mít jo?
Lidé pracující v bankách nevědí nic o nějakém systému Gesara krytý zlatem, zato už mají na stolech návody jak postavit systém NWO s digitalizací měny, systém transakcí podle emisních tabulek které už má pro vás připravené vaše milovaná EU.
Křešovka se taky může jenom dohadovat a vymýšlet od stolu jak by ten Ges - Nes měl asi možná vypadat, fungovat, ale HALÓ, to není realita, to je jen její filozofování před kamerkou. Krmí vás pohádkama jak Čt před spaním. Reálně nic takového v běhu není, naopak - statistiky exekucí, insolvencí a lidí s existenčními problémy se nyní jenom rozjíždí. Tak jestli tedy nějaká vaše Gesarka existuje, musíte si přiznat, že má ve hmotě přesně opačné dopady než vám slibovala. Místo zlata a slíbeného ráje nyní co? dluhy? Příjdete o střechu nad hlavou? No komu se to asi hodí že...


A mimochodem - Rouranisté by už měli začít posílat matroš na chemické rozbory, padá jim ta jejich plastelína z nebe, maj jí na zahrádce dost a dost, tak ať si líznou. A i kdyby si někdo chtěl v duchu toho blba obhajovat, tak doufám že mu dojde, že on zapíral chemitrails už na jaře loňského roku, tak rovnou zapomeňte na obhajobu že to je zbytkáč miláčci. Prostě vás natáhl, udělal z vás poslušný idioty, vysál z vás prachy a teď si někde za ně válí šunky a drbe se na koulích při představě jak se ženský před ním svlíkaj když jim řekne že je emzák z jiné planety.
Co je ostudného na tom, když už si tedy jste schopni přijmout, že existují mimozemšťani, že nás vláda chce vymýtit, nebo že existují Deep State a NWO, že vás ochcal jeden vysmaženej vyčůránek? Je to těžký jenom kvůli vašemu egu, nic jinýho, a důkaz máte přímo pod rypákem - doslova vám padá z nebe na hlavu a nikdo se už nenamáhá to vydávat za žlutý déšť. Jsou to doslova sračky. Kolik z vás si pamatuje šedý sníh z dětství?

A žerete mu to o chemitrails, myslíte si že s tou slibovanou Gesarou je to jiné? Do prdele není!

A zrovna tak, jako Křešovka přitáhla do vysílání tohohle vometáka, zrovna tak vám maže med kolem huby i se vším ostatním. Vrána k vráně sedá, a když jí tam přilítl Auroran, tak jiní ptáčci nebudou o moc jiní.

Teď koukám po dlooouhý době na její "zprávy z galaxie" - měla by to přejmenovat na reklamní tabuli na zdravé produkty, léčivé bubínky a jinou všehochuť co kde vyhrabala. Když už "zprávy" tak tam vidím že probírají zase nějaké rody. Opravdu? Opravdu RODY? To je tak okatý! Za chvíli založí vlastní časopis "chvilka pro tebe" kde místo béčkových celebrit budou vypsané rody z jiných planet a ženský to budou po večerech číst u kafíčka podobně jako baštěj novinky o kdejaké nule která jednou podržela někomu od filmu. Hodnotu znalostí a šprtání se těchto věcí má naprosto stejnou - jsou vám v životě k hovnu. A na to NWO spoléhá, proto vás tím krmí. Vlastně moment,...ajo, kniha od eleny je už dávno prodávaná... takže nic, jako bych nic neřekla.

To jsou panečku věci tam, až se z toho ježim - články o lidském biostroji, Mirka Halamová už má plně šílený výraz, zubí se jako kočka Šklíba... to je ale panoptikum. Internetové dno.

čtu náhodný koment u náhodného příspěvku - někdo tam dal link na článek
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pribehy/729879/prusvih-hasicu-z-prackovic-v-ceskem-svycarsku-hasili-zadarmo-kvuli-chybe-starostky.html?fbclid=IwAR3WCqoZcM3hE80CWhOAhA-dAXNzHtXcQZZI7_-YIkNX_KeHy3yJHa4wJqc

a odpověďi? :
" A proč to sem dáváte ? To jako myslíte, že ji tím zdiskreditujete ? Takové věci sem nepatří, stala se chyba, to ještě neznamená, že to sem musíte jako ta pilná beruška, co žere mšice zaživa dávat !!"

" Andrejka si s tím poradí, nemám obavu 💞💞"

LOL, to jooo, Andrejka si s tím poradila - použila vylučovací metodu... vysrala se na to
ale hlavně že tam dává reklamu na medy, hlavně že dělá tříhodinová vysílání skoro obden.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Ale ale, ty ses nám dnes rozohnila 🙃

Dobrý 😎👍
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> Kiki, nejhorší na tom je, že rouran je i v rodech! Prostě je to šílená infiltrace. Pod to, co jsi napsala, je pravda, ale bohužel moje vyjadřování není tak dobrý, že bych to sem měla psát, vyšlo by to na celej román. Kvůli těmhle jsem ztratila svoje dva kamarády, kteří sjíždějí ask a její kecy. Raději mě odstřihli, než poslouchat moje kecy.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> + ma.ni

Nejvtipnější na tom je, že info o GFS čerpaj stále z jednoho zdroje a to je operationdisclosureofficial.com, kde už dva roky ... dva roky každý pondělí: "Ve čtvrtek byla uvolněna úroveň T3 (např.), v úterý bude uvolněna úroveň T4, Iráckej dinár krytej zlatem, Iráckej dinár tohle, Iráckej dinár tamto ..."

Dva posraný roky jedou furt to samý, jen to vždycky o tejden, nebo deset dní posunou. Timhle tempem, už by sme byli dávno v systému bez peněz a lítali si tu vozítkama s antigravitací.

A ty hovada to fuuuuurt žerou. Pořaaaaad tomu tleskaj jak slintající mentálové.

Dokonce jeden z těch hrozně hustejch "insiderů/whistleblowerů/atd" typu Simon Parkes a Charlie Ward byl pasovanej na MLUVČÍHO QFS a on jedinej o tom ví nejvíc (myslim, že se do tý role dokonce pasoval on sám a najspíš to je jeden z nich).

Tvl to nepochopíš. A všichni: "Jóooooo, jsme brutálně a kurevsky probuzený ... přestali sme slepě žrát hovna z TV obrazovky a teď slepě žerem kde co kdo vysere na webu!!!!! Wuaaaa, máme plný pajšly červenejch pilulek a sme intergalakticky probuzený, jak kdyby sme žrali várno polívkovou lžící wuaaaaa."

A hlavně WWG1WGA ... společně sme z jedný hromady hoven vylezli a společně sme skočili hroznýho lomeňáka do fungl nový hory sraček.
Body: 1
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 


Je to všechno pravda, co píšeš.
Je to až fascinující pozorovat, čemu všemu lidi věří.
Kolem toho, co se děje, je spousta dezinformací a všelijakých proudů, co si o tom myslet.

Vystihuješ to přesně, jak to je, celé to vypadá na obrovskou dezinformační zabavovací blamáž, zkrátka tyto falešné proudy to rozjely ve velkém.
Když vidím na sobě, jak toto vůbec není lehké, věc přežít a následně o ní informovat, tak je mi jasné, že je situace dost bídná. Že zkrátka poctivé proudy, nebo skuteční lidé v kontaktu s mimozemskými rasami jsou na okraji a nejsou slyšet.

Všude jede tato Q-Annon, Gesara Nesara, podvodníci od Allatry atp.

Myslím si čím dál víc, že je to zabavovací divadlo, než rupne nějaká velká sopka, nebo něco takového.
Je jisté, že starý svět už se nevrátí, vše už bude vždycky jiné.

Tyto povídačky jsou k ničemu, ale zřejmě mají zabavit lidi do konce, než cosi přijde.

Ta šance, že lidi rychle prozřou a začnou aktivně spolupracovat s GF, vyjdou aktivně vstříc své dobré budoucnosti, už padla, je otázka, jestli to kdy bylo vůbec skutečné, jako možnost.

Včera jsem se dívala na pořad s Peterem Staňkem a v chatu se tam lidi bavili i o mimozemšťanech, viděla jsem tam rozhovor mezi dvěma lidmi - jedna se ptala druhého, co si myslí o GF a ten odpověděl něco ve stylu, že nechce brát lidem iluze o záchranných lidských složkách.
Tedy vyrozuměla jsem, že si myslí, že žádná GF není a že to jsou nějaké lidské jednotky.

To jsou lidské jednotky ve spolupráci s Galatickou federací. V náhledu na ty osoby, se kterými mluvím, bych řekla, že to jsou mimozemšťani. Hlavně neumím si představit, jak bychom my lidi, bez pomoci GF, řešili tuto věc.

Zkrátka, neusadil se základní duch této věci, jak to nahlížet. NWO vše rozmetalo, roznesli to na kopytech.
Buď technokratická GFS, nebo Aliance s Q-Annon, nebo láska světlo světlo láska bez jediné slzičky a malování idylické budoucnosti.

Chtít kontaktní událost atp., vyhlížet a chápat mimozemšťany, to je úplný okraj, i v této alternativě.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 12.12.2022 > DELTA 2> Já bych se taky rozjela, protože mě to taky vážně vadí. Díky těmhle zmanipulovaných, myslící na Q a jejich kvantový pc a jejich jiný s*ačky, prostě tomuhle dávají energii, prostě tohle není dobrá energie. Akorát se to překazí. Můj pocit je to, že u nás, když to vezmu československo, ta ezo scéna, překroucení slovanský historie, jazyka... Vím, že rouran vydává videa, ne, Kiki nemá to cenu se na to dívat. Prostě z toho zvracím.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 12.12.2022 > DELTA 2> U nás je to nějaký Ing tichý, propagátor gesary a nesary. Samý kecy. Jo, tu stránku znám. Pořád dokola, asi qtardi jsou už hluboce zmanipulovaní. Já se alespoň ještě zachránila.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 > ma.ni.> 
🤣 V rodech? no jasně.. on bude nejspíše zakladatel aspoň tak dvanácti velkých rodů a závdavkem několika civilizací na nějakém fleku hvězdné mapy kam náhodně ukázal. Tak to by nebyl on, kdyby se tam někam nevcucnul, když už o tom dělá přednášky. Na něčem si musí leštit ego jako ebonitovou tyč ne.

No, ze mě ten sarkazmus občas trošičku prýští, a obzvláště, když mám jako munici takovou sadu kolosálních kravin. 🤣 byla by škoda se na tom nevyřádit.

Nic si z toho nedělej. Tak já taky musela vyřadit prakticky šmahem 10 lidí / dlouholetých známých a přátel. Moc líto mi to není, protože od té doby vidím že jsou ještě vymaštěnější než když jsem je znala. Komunikovat s nimi by byla ztráta času. Původně mě jenom nařkli z toho že svým úsměvem vraždim staré babičky (byly lockdowny), a teď vidím, že se je povedlo vymejt tak, že někdo z nich se označuje za nebinární osobu, žije v nějakém lesbickém vztahu s jinou kamarádkou a vůbec co jsem viděla, čím v poslední době žijou... No, ani bych nevěděla jak je oslovit nebo jak s nimi komunikovat, natož se bavit.
Jenom bych tam pronesla nějaký vtípek, který byl ještě 5 let zpátky OK, a už by mě tam lynčovali, protože tihle "stvoření" mají tendenci ty svoje lebeční vaty hájit až do krve a musej to člověku furt a ve všem předhazovat.

A když já jsem se naučila cítit, jaký je rozdíl, když je člověk svůj a nebo když ho okupuje nějaký parazit, entita, jiná energetická démonská držka atd. tak je mi jasný, že stejně bych nekomunikovala s nimi jakožto lidmi ale s tím obalem, který byl už naprogramovaný a dotyčný o tom nemá ani tušení. Nejsem pak zvědavá aby mě morálně poučovali blázni co se nechali posednout kdovíčím a teď žijou v domnění že jsou "něco"... ani nevim jak se skloňují jejich zájmena a učit se to kvůli někomu, kdo je nemocnej na hlavu, nebudu.
Občas je kolosální rozdíl, když jenom citlivého člověka vyčistíte od negativních vlivů kolektivního vědomí, to jsou pak panečku zvraty v jeho povaze, emocích, náladách... Natož když na něm sedí něco energetického a ještě mu našeptává do ouška programy NWO.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 > DELTA 2> 


🤣🤣🤣🤣 *záchvat smíchu*

"Jóooooo, jsme brutálně a kurevsky probuzený... "

jo přesně mé pocity když vidím tu slepičárnu u ASK.


No, tak si Simon strčí tu svou nominaci třebas do pr***e. To je prostě přesně ono - hrát si na důležitého vždy a všude. Nejdříve ohromit za každou cenu svými minulými životy, nebo inkarnacemi ještě i mimo tuhle civilizaci, pak "mám hodnost XYZ na planetě BLB, všichni se ze mě poserte, klaňte se mi a lízejte mi boty".
Dělá to rouran, dělají to jiní. A hra stále stejná - ego perfektně vycvičený a připravený na soutěž "já jsem víc".

Ne, takhle se ta hra nehraje a pokud někdo má dojem že ano, nic se ani po tisíc životů nenaučil.

Tahle civilizace zahyne na přebujelé ego, protože málokdo má koule na to, si nafackovat před zrcadlem, říci si, že je idiot a že naletěl, a pak začít na sobě nějak makat.
A ty vzorce, které na nás používají jak v MSM tak v alternativě, jsou vidět a cítit na sto honů.

A ještěže si máme dávat majzla na falešné proroky že, to vůbec nebyla nápověda jako prase 🤣



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"Ta šance, že lidi rychle prozřou a začnou aktivně spolupracovat s GF, vyjdou aktivně vstříc své dobré budoucnosti, už padla, je otázka, jestli to kdy bylo vůbec skutečné, jako možnost."

Nikdo nebude s lidma otevřeně spoluoracovat, když lidi nejsou schopni spolupracovat ani sami mezi sebou. Dokud se to nenaučej, tak žádná otevřená spolupráce nebude.

Osobnostní rozvoj ... je pseudo osobnostní rozvoj a osobnostní rozvoj ... tak jak popisuje třeba Kikina ... nakonec ty si sama taky prošla osobnostním rozvojem, když si prohlídla tenhle prohnilej otrockej systém DS a vnějších temnejch vlivů ... to je jasnej rozvoj osobnosti ... jakýsi "prozření" a učení se ve světle těchto skutečností fungovat.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 

"Původně mě jenom nařkli z toho že svým úsměvem vraždim staré babičky..."


Ty vole to je dost 🤦‍♂️

Já si zas vyslechl, jak nošením svý roušky nejspíš zachránili několik životů 🤣🤣🤣

Hrdinové to jsou ...
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> 
Jo a když už tam byla zmínka o nebinárních a jiných vysmažených hlavách. Zajímavý fakt ze života - ještě jsem neviděla, že by jim to vyřešilo problémy, se do téhle komunity přihlásit. Znám nějakého gaye který v tom jede už od puberty, člověk by řekl, že bytost, která "najde samu sebe", přihlásí se k tomu, všichni to o ní vědí a všichni to tolerují a mají ho stejně rádi...že se mu v podstatě uleví! Že nemusí nic skrývat, že může plně prožívat radost, že ho všichni stále berou jako kamaráda a přijmou ho i s tímto "nastavením" - a přitom v době kdy to oznamoval, to ještě nebylo tak běžné jako dneska.
A jeho život? Smutný deprimující cosi... stal se z něj po nevydařeném vztahu naprostý asociál, který se užírá doma, paty nevytáhne skoro ani na nákup nebo procházku někam. Všechno je podle něj na hovno, všechno a všichni jsou zlí...prostě depkař jako hovado. Žádná sebereflexe, možná že se v něm akorát tiše užírá dušička která konečně chce aby si přiznal, že jeho rozhodnutí být gayem nevyřešilo jeho problémy.

A jo, já vím, že jsou lidi kteří takto normálně žijí a jsou naprosto fajn, tohle uvádím jako příklad kdy se to nepovedlo, protože dotyčný chtěl jen budit senzaci a pozornost a když ho lidi přijali, tak se to minulo účinkem a proto prožívá ještě větší mizérii, aby si ho konečně někdo všiml a začal ho litovat. A hle, účinek přesně opačný.


A ta nová vlna nebinárních je podle mého to samé - ještě 10 let zpátky to nikoho ani nenapadlo a najednou taková vlna dokonce i tady u nás? No prostě módní trend, je vždy cool se někam přihlásit, někam patřit, hodit se do škatulky, mít nějakou vlaječku a pocit, že někam dotyčný patří. Když hezká holka, která od sebe odrazuje kvůli svým debilním názorům chlapy, nemá pak dlouho žádný vztah, tak jak vyřeší své problémy? No změní si pohlaví! Nebo si začne říkat jinak aby byla prostě víc zajímavá, protože je to nyní trendy. Přetvářka, že je vlastně dokonalá může pokračovat, sebereflexi - jestli náhodou si neodradila nápadníky sama...to raději zadupeme do země že? Místo toho, aby se ženy staly ženami a muži si zase vzali nazpět své mužství, tak to raději zahodí, protože pracovat na svém mužství je práce a dotyční jsou akorát chabrus na mozek.

A proč bychom tedy neměli povolovat gayům, lesbičkám a nebinárním adopci dětí? No protože v USA a Kanadě už tihle lidé jsou první, kteří nechávají pohlaví svým dětem odoperovávat a nechtějí aby jim kdokoliv říkal jestli jsou holka nebo kluk, protože fujky. Perfektně znázorněný, jak rodiče předávají svým dětem programy, které sami nezvládli ve svém životě vyřešit.

Popravdě, je strašný, že ani terapeuti tohle ještě neprokoukli jako program volání duše o pomoc. Místo toho aby na tohle upozornili a nahlas řekli že ne, není to normální, tak když k nim příjde někdo XYZ x 40, tak pohoda, vůbec mu to nevymlouvaj, protože přeci nechtějí dostat nálepku rasisty nebo nepřizpůsobivého. Ale ono to volání o pomoc je, je to akorát zmatek a dobrý terapeut by tohleto měl poznat.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 

"Tahle civilizace zahyne na přebujelé ego, protože málokdo má koule na to, si nafackovat před zrcadlem, říci si, že je idiot a že naletěl, a pak začít na sobě nějak makat."

Tato civilizace určitě zahyne, myslím si, že bez ohledu na to, jak kdo na sobě pracoval. Myslím si, že o tomto to není.
Jak člověk něco může změnit, když bude na sobě pracovat?
Tady prostě došlo k selhání pochopení reality.

Nedošlo k pochopení toho, co se děje. Jak jsem to zažila, i se to hodně špatně vysvětluje. Mám vysvětlit nepochopitelné a nekorektní záležitosti korektně. Snažím se a vesměs mi přijde, že to je k hovnu :-) Prostě to nejde, lidi nechápou.
Třeba to ani nejde, podle GF jsem jedna ze tří na celém světě, která ten časoprostorový bizar a manipulace pochopila alespoň do nějaké rámcově pochopitelné míry a ještě jsem to přežila.
Snažím se to vysvětlit a nejde to :-)

To je úplně jedno, jak na sobě kdo pracuje. Ve společnosti zkrátka není síla ke změně. Ani tak pragmatická věc, jako je mimozemský kontakt, je nerealizovatelná.

Scénář vypadá tak, že prostě vymřou očkovaní, pak přijde globální katastrofa, bouchnuou sopky, přijde obrovský šleh od Slunce, zvedne se moře atd. a až zůstanou na zemi jenom lidi, kteří už chtějí jen rozum a ducha, tak tam přijde kontakt.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > DELTA 2> 

Lidi mezi sebou můžou spolupracovat, když vědí, na čem mají spolupracovat.

A toto není.

Alternativa je u nás šíleně rozdrobená a neproběhla diskuze.

Martin Koller, vojenský analytik, má teď u sebe video, kde debatuje na nějaké sešlosti

https://www.youtube.com/watch?v=IUHD-tRVBnI

Ke konci, tak kolem 01:19:00 se tam rozprostře situace typické české alternativy - všichni něco říkají, každý má nějaký postoj, jeden překřikuje druhého, je to sranda, je to komický a je na tom přesně vidět, jak je to sešlost těch lidí, co o všem pořád uvažují a každý má nějaký postoj, každý je jiný, každý je svéráz, není tam ta znormalizovanost, jednota a síla davu.

To prostě chce obrovské diskuze, velká setkání, kde se všichni vydržkují, konfrontují svoje názory, vyvrátí si navzájem teze a po sérii mluvnických a možná i reálných rvaček se mohou konečně dostat k nějakému sdílenému jádru toho, na čem se shodnou všichni.
Ale to se neděje, stále ještě všichni potřebují říci svoje teze.

Stejně tak politická, duchařská a mimozemská alternativa ještě neudělala tenhle proces, vše je ještě ve vzduchu, neprošlo to žárem diskuze.

Já jsem přesvědčená, že jsou všichni naivní, kdo věří v politické změny politickou cestou. Řešení vede přes GF, což znamená překopat veškerý světonázor.

Znamená to třeba zvysoka se vybodnout na křesťanství. Co Slováci, co Poláci? Ti se z toho poserou.
Co židi? Uznaj někdy, že nejsou vyvolení?

Holt, je to příliš vysoká meta, něčeho se dosáhlo, ale ta ideální možnost padla.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Viděl jsem foto billboardu se smějícím se "těhotným" frajerem s nápisem "Každý muž má právo být těhotný."

Bylo to z USA myslim.

Jestli to nebyl fake (a nevypadalo to tak), tak tyyyy voleee ... parádička.

Schválně bych jim (operativně, nebo jakkoli jinak) umožnil otěhotnět a nechal jim to mimčo projít jejich mužskou pánví. Myslim, že kdyby to přežili, byl by to zaručeně nezapomenutelnej zážitek 🤣
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


On osobnostní rozvoj je de facto kravina.
Je to zábava ženských ve městech, co nemají, co dělat. Celá práce na sobě, osobnostní rozvoj, je jen business.

Lidi odmítají pochopit realitu. NWO, GF, 5G, změnu planety, manipulace s počasím, plán vybití a zotročení ... okultní věci celé záležitosti, které popisuju, jsou už jenom zajímavost, která je asi stejně zbytečná k popisu.

Lidi nechápou to 5G, NWO a GF.

Protože to odmítají chápat, tak "pracují na sobě". Jo, tak ať pracují. Zemřou osobnostně rozvinutí :-)


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"makat na sobě" myslím jako přiznat si tu chybu a pak už jí víckrát neudělat. Právě to nepochopení reality se dá napravit tím, že si člověk odpustí a přijme fakt, že naivně věřil v blbost. Pak v tu blbost přestane věřit a je připraven přijmout novou realitu.

Jak tvrdí Delta - když si někdo přečte články od Qanonu a označí se za probuzeného, probuzený tím není jenom kvůli tomu že má o nějakou tu informaci navíc - kterou beztak nekriticky převzal od jiného. Jeho chování je stále stejné - že si naběhl na stejnou pastičku jen na trochu jiné úrovni. To je opakující se chyba. A ten, kdo na sobě nějak mákne by se už na tyhle chyby opakovaně chytat neměl.

Proto říkám, měli by si nafackovat si před zrcadlem, přiznat si že se dotyčný mýlil a změnit myšlení. Jenže to je bolestivý proces, to přiznání si chyby, na některé je to moc "práce" 😅
A ti co jedou na netu tyhle ezobludy, tak evidentně na sobě nemakají, běhají zase jenom za pozlátky. Zase hledají zkratky, nebo se jen ubezpečují o své jedinečnosti.

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 12.12.2022 > DELTA 2> 


🤮🙄 ne-néééééé...tvl, mám dneska dost 🤦‍♀️

ale tak já věřím že tam to berou vážně. Však tam to hrotěj i ve školách, jak studenti tak učitelé. Ti se popravdě předhánějí v tom, kdo je víc napřed - lektoři se snaží to drtit do studentů, ale studenti žalují lektory když je omylem nazvou špatným zájmenem.
Tam je to úplnej výmaz.

Mě vždy přišlo, že pod USA je plošně instalovanej nějakej magazářič, kterej těm lidem snižuje IQ, a to jsem si myslela na prahu dospívání - v době kdy jsem pár amíků poznala a říkala jsem si že tihle lidé jsou nějak podivně pozadu, na to že nám údajně má být tento národ vzorem. Připadalo mi, že moji vrstevníci tam neumějí skoro ani nahodit pojistky nebo jinou podobnou věc, že to jsou napůl dementi s poloviční svéprávností. A samozřejmě že jsem to říkala jako vtip - pod USA sídlí nějaká černá magie, která dělá z každého kdo se tam narodil, trotla. No, tehdy jsem netušila jak moc přesný můj jízlivý výstřel do tmy byl. 🤣


A viděl někdo z vás seriál House of dragon? Ta postava Rhaenyry - mi přišla divná, něco mi s ní nehrálo a já po celou tu dobu nevěděla co a proč. No a pak po skončení seriálu jsem na to přišla, ta herečka Emma D'Arcy je nebinární a používá genderově neutrální zájmena. Když se podíváte na její fotky z reálného života, je už dost vidět, proč jí nesedí role silné ženské postavy. Ona se oblíká neutrálně, stříhá se jako kluk a všeobecně se snaží tvářit jako bezpohlavní robot. Pak samozřejmě ve filmu má hrát ženskou roli, a to roli silné ženy! A já pořád proč to z ní necítím... tak člověk který se distancuje od pohlaví neumí zahrát ženskost že.
Samozřejmě fanoušci jsou z ní u vytržení, mají jí za vzor. Takže krom těhotných mužů existuje i vzor silné ženy, která vlastně ani není ženou a už vůbec nemá energii ženy. To bude super, až se tahle vlna uctívání projeví na lidstvu - protože ona se projeví.

Proč si lidé dělali oltáře různých božstev? No připodobnění. Žena, která měla oltář Freyi, buď tak trochu vypadala nebo byla tak cítit. A i ti, kteří mají za své vzory prakticky kohokoliv, se minimálně podvědomě snaží jeho energii napodobit, zkopírovat, nasáknout jí. Děti tohle umějí skvěle - aby někam zapadli, dost často si vyberou ve skupině vzor někoho úspěšného a jeho gesta pak i nechtěně používají.

Je tedy docela jasný, jak to bude vypadat, když nám za ženské vzory budou předvádět nebinární robotickou bytost, a vzory mužství chodí v podpadcích, minisukni a pak se dělá ještě reklama na to aby otěhotněli.

Proto mi není líto, ztrácet přátele kteří jen kopírují tyhle modly - nemají vlastní mozek.


Mimochodem, jestli chcete vidět skutečnou sondu do podvědomého programování lidstva skrze kulturu, jděte na fanfiction stránky archiveofourown.org
Na vlastní riziko! protože to je brutalita jděte na search a hledání podle tagů, někdy je také vtipné koukat na populární párování postav
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 


Jo, to asi jo, ale stejně v tom vidím hlubinnější problém. Lidi si jakoby nafackovávají, že věřili tomu a tamtomu a jdou hledat třeba jiný směr uvažování, jinou alternativní grupu, v domnění, že nyní tedy sledují ty skutečné informace.
Ale celé je to jenom hra.

Já to sleduju od začátku, ve všech debatách a diskuzích, že lidi se nechytají na podstatu a pořád někam odbíhají.

Ideální, co by se mohlo teoreticky stát, by byla situace, kdyby lidi na tu zprávu o mimozemšťanech a 5G zabrali, alternativa by mimozemskou otázku začala hodně propagovat a vyvíjely by se hromadné akce na kontakt. Bylo by to velké hnutí, které by mělo svoji inteligenci, zapojili by se do toho i vědci atd. Vznikla by diskuze kolem 5G atd. Téma by vymanilo z toho schizma bláznů na okraji.

No, jenže to se nestalo, od začátku všechny tyto lidi s tím aktivním přístupem, kdy chápou, o co jde, NWO ve velkém zabíjelo a infiltrovalo. A tohle nikdo nechápe, že se dějí tyto zločiny, to je to zásadní a nikdo to nechápe. Jakákoliv skupina byla rozvrácena, i když to stálo za hovno. I když jeli třeba jen na třetinový výkon toho, co bylo třeba, byli zašlapáni. Nikomu, kdo to zažil, nějaké útoky, nebo kontakt s mimozemšťany, se nevěří tak, aby to bylo doopravdy.
Jenom to tak jako přelítně jako raritka.

Neexistuje pozitivní zpětná vazba, nevzniklo jádro, které doopravdy chápe, o co jde, které by mělo potenciál nabalovat další. Vznikající jádra byla rozmetána a pak vše přejeto dezinformacemi nebývalé intenzity.
Je to taková přesila, že se s tím nedá efektivně bojovat.

Protože v lidech nebyl ten chápací potenciál.

Kdo měl tendence chápat, byl umlčen svými soucity s nějakou nábožnou kundou, nebo znejistěn tím, že NWO říká něco úplně jiného.

Já jsem byla taky strašně znejistěná vší tou láskou na internetu, kdy všichni omílali jenom láska a světlo a o tom, že je taky nějaká okultní válka, o tom mluvila jenom Válková, jinak nikdo. A nějaká vojenská aliance mi do příběhů nijak nezapadala, Q-Annon jsem na první dobrou nesnášela, pak jsem to vlažně přijala, ale už tomu vesměs nevěřím vůbec.

Prostě celkově ve společnosti není dost sil, aby se mohlo dít něco k dobru věci aktivně.
Proto to půjde depopulací a katastrofami a doufám, že to bude seřízené tak, aby zmizeli idioti a NWO pohromadě.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Amíci jsou hloupí zřejmě kvůli kukuřici. Kukuřice prý snižuje IQ, jejím požíráním člověk debilní.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Serou jim to do škol i školek ...

Třeba tenhle pan učitel/ka hodin dílen

https://youtube.com/shorts/pTvA8Q8Bka0?feature=share

https://youtu.be/_TpFQHmMejc

Známá co žije roky v Améru má 4 děti a všechny má doma a učí je sama. Páč ta sexualizace dětí a trans propaganda je prej brutální.

Ty děti se pak stávaj buznama/lesbama jen proto, že je to in ... pak si nedejbože nechaj udělat změnu pohlaví ... a když zjistěj tu životní chybu, která nejde vrátit, tak páchaj sebevraždy.

Jooo ... a ty jejich "zpomalovače/blokátory puberty", to sou chemky, kterejma se prováděj chemický kastrace deviantů ... takže velká mňamka.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > DELTA 2> 


To je otřesný. A prý v Kanadě můžou spáchat i sebevraždu eutanázií. Takže nejdřív je stát zprzní a zdeptá a pak je asistovaně zabije.

To je zprzněností společnosti.

Když člověku od dětství ukazují naolejovaný kozy a vyholenou piču nějaký plastový figuríny a idiota vhodného k porážce na maso jako vzor, vše bez lásky, jen s tunou perverze, slizu a úchylností, tak jde populace dolů.

Pochopitelně, proto nemám dítě, netroufám si přivést dítě do tak zprasené společnosti.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 13.12.2022 > DELTA 2> 
Vždy čekám hodně, ale realita i tak umí překvapit 🤣 ještěže jsem na to nekoukala včera, měla bych noční můry.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 13.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podle mě tam strkají víc GMO - geneticky modifikovaný organismy víc než v Evropě.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 13.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prostě na USA a Kanadě je něco hnusnýho. Od jejich pořadů, i reality show, který se propašují i k nám, mám pocit, že je to opravdu vobrovskej hnus. Prostě je v těch zemích něco hluboko, hodně hluboko něco hnusnýho. Myslím i z pohledu esoterického. I bahno, močůvka, hnůj je oproti tomu úplná čistota a vůně.
Satanistický hrůzy, anti božské hnusy tam jsou. LGBTQXYZ#2, pedofilie, neúcta, nepokora, nemoudrost, ego nahoru až moc....fakt to líp nepopíšu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2022 > ma.ni.> 

To taky, Amíci jsou takový chov na pokusy globalistů.
Všechno mají vypatlaný a nejhorší, ale říkají jim, že mají všechno chytré a nejlepší.
A oni tomu věří.



<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter