Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:KDYŽ SE STROMY MILUJÍ
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > sköld> No to to trvalo!...Nazdar a už se nevracej, nebylo mi potěšením :-)
U příspěvku:MILÁ HANKO Z BLESKU (dotaz pro MUDr. Fifkovou, 1995)
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > ...až u země?! A o krok vzadu...to je divný...to je asi slon :-)))
U příspěvku:Nehodící se škrtněte
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > Myslíš, že to stačí...nehodící se šktnout? Víš, že tě čtu ráda a tak  to zkouším tam i tam i tam...přečtu tvoji báseň čtyřikrát a stejně v ní znovu bloudím, zastavuji se a škobrtám a nakonci mi je vždycky hezky, připadám si chytřejší, ale je pravda, že občas musím sáhnout po slovníku...tak to se mnou je a proto  víš, že nikdy nebudu ta, která by tě přestala číst :-)
U příspěvku:Jednou...
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > Tak jsem se ,,vykoupala" v pocitech ještě jednou...a protože jsem chytrá, pochopila jsem, že toto je nějaký ruský server a tak dávám za 5 ;-)))
U příspěvku:KDYŽ SE STROMY MILUJÍ
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > Zapomněla jsem se přihlásit, ale myslím, že to je jasné...
U příspěvku:KDYŽ SE STROMY MILUJÍ
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > sköld> Klidně se směj, ale nic to nemění na tom, že seš nevychovanej fracek a že o tvoje rady jednoduše nestojím a může ti být srdečně jedno, co sem budu dávat...a  nejlíp uděláš, když tu u mě nebudeš ztrácet čas...klikni si na co chceš a běž...máš dobrou učitelku, tak dělej mamce radost...nazdar :-) Jo, máš jistotu, že ti to vracet nebudu...nebavíš mě totiž.
U příspěvku:Skrz labutí krk
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > Tak tu bych se nazpaměť učit nechtěla ;-) Vihare, už jednou, když jsem ji četla jinde poprvé mě ta báseň vtáhla...seš živočich a být holkou, po které bys se ohlídl, asi bych se tě bála :-) Takhle ti ale s klidným svědomím dám 5 ;-) jako ve škole...ale vím, že tady to je jako v Rusku...všechno naopak :-))
U příspěvku:KDYŽ SE STROMY MILUJÍ
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > sköld> Někdo píše jednou jako Hrubín, podruhé jako Skácel, jindy jako Erben a pak třeba jako Hrabě...to  záleží na tom kolik autorů má přečteno a kolik ho nějak inspiruje...jo a někdo píše třeba jako vůl...divím se, že mě pokaždé tak vítáš a upřímně ti řeknu, že tvoje komentáře od té doby, co jsem poznala, že se neumíš chovat, jsou mi zcela lhostejné, takže by bylo možná lepší, kdybys svoji energii věnoval někomu jinému.
U příspěvku:PATNÁCT
marsé (Občasný) - 2.8.2006 > Mně se to líbí moc...i když jsem nikdy nebyla kluk s pupínky ;-) Má to vtip a věrohodnost, není to zbytečně ukecané a přitom to zahrnuje celé období dospívání...
U příspěvku:Dopis otci
marsé (Občasný) - 1.8.2006 > Jo, líbí se mi to a byla bych pokrytec, kdybych ti sem klikala nižší hodnocení...tak ať má co číst :-)
U příspěvku:JEN PRO ČLENY
marsé (Občasný) - 1.8.2006 > Děkuji za hlubší kritiku díla...opravdu mě to inspirovalo.
U příspěvku:Šepkala mi do ucha
marsé (Občasný) - 4.7.2006 > Tak kvůli tomuhle jsi odešel z Literu?
U příspěvku:Stupidní haiku
marsé (Občasný) - 3.7.2006 > Max Bubakoff> Já zase děsně žeru takový chlapečky, co si hrají s revolverem a myslej si, že někoho odprásknout je hrdinství...kolikrát střílej, myslej si , že mířej a přitom to je vedle, jak ta jedle...a nebo dělaj z komára velblouda...velblouda by odstřelili, což o to, ale do komára se netrefěj...
U příspěvku:Stupidní haiku
marsé (Občasný) - 3.7.2006 > back> Já myslela, že seš kluk :-)))
U příspěvku:Stupidní haiku
marsé (Občasný) - 1.7.2006 > back> Vidíš, jaryne, to je to co mi vadí...jak víš, že jsem to sem dala já? Ale dobře, pokud jsi u mne netapetoval, OMLOUVÁM se ti i takto veřejně...jen mě mrzí ta pachuť co zůstává...víš, jestli jsi to byl tehdy ty, zkousla bych asi líp to tvoje ,,promiň", jenže toho se já od svého ,,obdivovatele " určitě  nedočkám... marsé
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> Ne, nevadí mi to, já jen se divím, jak málo stačí...možná jsem jen zabloudila a tobě děkuji :-)
U příspěvku:Prázdnota
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > I když seš lakomej, tak já nebudu a že se mi tahle tvoje líbí už víš...a proč seš maskovanej ;-)))?!
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > skold5> Pana Holuba neznám...ale taky holt nejsem civil ;-)...ale dík za návštěvu.
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > hajka> 

Jo, ale visí u stejné básničky...a nebo mi ji někdo ukradl...ale ona vlastně není moje, ale mám ji půjčenou...až do smrti ;-)

U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> No, někdy i značkový zboží...ale doporučuji doma vyprat...abys nechytil štěnici...:-)))
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> Tak nenakupuj v hrabáku...nejlepší to máš od výrobce ;-)
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > hegel> Ta básnička snad ani za tolik ,,vášní" a času nestojí...kdo chce, ať si popřemýšlí...kdo ne...je tu tolik možností se začíst do jiných, ne?
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 26.6.2006 > Max Bubakoff> ...koukám, že chybička se vloudila...měla jsem si nasadit jinou hlavu...asi...Jenže mi příliš lichotíš, hochu,  máš sice revolver, ale špatnou fotku ;-)...ta co rozhadrovala Liter je krasnější, inteligentnější atd.  :-))) .... a nechat se najmout...no to snad ne :-)))
U příspěvku:Únava
marsé (Občasný) - 25.6.2006 > back> Sem ti jen poslala tvůj objektivní komentář...to víš, učím se a jestli se nudíš, tak si najdi nějakou jinou ženskou, na které se budeš ukájet...mě to s tebou nebaví. Čao.
U příspěvku:Stupidní haiku
marsé (Občasný) - 25.6.2006 > back> ...nevím, proč své blábolení z horka publikuješ...ale slíbila jsem, že se ti vyhnu, takže čao.
U příspěvku:-----
marsé (Občasný) - 25.6.2006 > hegel> 

Děkuji, už jsem se lekla, že nemluvím česky ;-)

Ono to je taky o tom, že vše už tu bylo...jen se to stále opakuje...a kdyby lidi třeba zavzpomínali, nemuseli by hledat nové, originální odpovědi a na světě by bylo hned líp..

U příspěvku:------
marsé (Občasný) - 25.6.2006 > back> Něco ti napíšu,jarynebacine, víc se k tomu vracet nebudu...nemám ráda, když lidi , kteří si myslí, že jsou intelektuálně na výši, ubližují slabším...pokud budeš urážet jen mě, klidně si posluž, ale  snaž se ,prosím, používat svůj mozek :-) a nevím, proč si mě vůbec všímáš, když ti,,nesedím" ...Já ti můžu slíbit, že tě víc vyhledávat nebudu a komenty ti vracet taky nemíním...nevěděla jsem , kdo jsi... teď už to vím, že máš ,,víc hlav"...takže se měj, ale to haiku opravdu není ani vtipné, tak čao.
U příspěvku:Únava
marsé (Občasný) - 25.6.2006 > Do šuplíčku, nebo milce po její noční  dobrý.
U příspěvku:Stupidní haiku
marsé (Občasný) - 25.6.2006 > ...opravdu objevné, hodno vytisknutí na roli toaleťáku!
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter