Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jiná realita
clovrdik (Občasný) - 7.12.2001 > pěkná fotka, dobře rozvržená, všeho tak akorát ... líbí se mi a to dost :-)
U příspěvku:Borůvky
clovrdik (Občasný) - 6.12.2001 > Cavo, no jo, stárnem, co naděláš :-)))))
U příspěvku:Borůvky
clovrdik (Občasný) - 5.12.2001 > Cavo : nenavážej se do našeho Zlaťáku, toho daru severočeskejch pivních bohů :-)))))))))))))))
Lucie - no jo, je to malý; jenže okolo je stejně jen samý listí :-)) a navíc - uvedl jsem, že je to jen tak pro radost a když píšeš,že "příjemný", tak přesně tohle jsem tím obrázkem chtěl :-)
Madman - to já taky mám v tomhle náčiní radši jinej obsah; tahle fotka vznikla v roce 99, když jsme byli s kámošema na dovče v Chlumu u Třeboně a vydali jsme se do vzdálenější hospody přes les; ještě než jsme došli do kýženého zařízení, borůvky jsme snědli a můži Ti říct, kombinace borůvky + pivo ..... :-)))) Ještě že zpátky jsme šli taky přes ten les :-)))
U příspěvku:Vodopád
clovrdik (Občasný) - 5.12.2001 > Thomasi ... "mechanickej negativ" :-)))) to si nech patentovat :-)))))))
U příspěvku:Vodopád
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > ten šutr takhle zajímavě vyšel až na tý fotce, ve skutečnosti pochopitelně nikam nepadá :-))
U příspěvku:Vodopád
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > Thomasi, Krakonoš je stejně bourák :-)))
U příspěvku:Houba
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > jedlá to houba nepochybně je ... otázkou ovšem zůstává, kolikrát :-))
U příspěvku:Setkání s otcem
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > fííha, nenacházím slov, fakt je to skvělý, tématicky i zpracováním, fakt jsi si s tím musel dost pohrát a výsledek opravdu stojí za to ...
U příspěvku:Vodopád
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > Thomasi, s tím světlem máš trochu pravdu; s tou fotkou jsem si hrál, abych to světlo zmírnil, jenže, věř tomu, ztratilo to na autenticitě toho místa ( je to v Teplicko-Adršpašských skalách ), tak jsem to nechal tak :-)
U příspěvku:Co to je?
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > to teda fakt nevím, co to je :-)
U příspěvku:Ona a On
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > no jo, fakt dobrá dvojka :-))
U příspěvku:Ostrov
clovrdik (Občasný) - 4.12.2001 > zajímavý; taky mě zaujal ten oheň v odrazu
U příspěvku:Umíte číst z tváře? 3
clovrdik (Občasný) - 3.12.2001 > dokonalá studie :-)
U příspěvku:Večer
clovrdik (Občasný) - 3.12.2001 > a mě se to líbí, nějak mi to sedlo do ranní nálady :-)
U příspěvku:Pražské postavy...
clovrdik (Občasný) - 3.12.2001 > dobrý, fakt dobrej týpek pěkně vyfocenej
U příspěvku:PO MILOVÁNÍ
clovrdik (Občasný) - 30.11.2001 > zajímavý, do kalendáře by to nemuselo být špatný :-)
U příspěvku:Studie
clovrdik (Občasný) - 30.11.2001 > Mě se líběj ty dvě čb fotky, mají takovej jakoby starodávnej nádech - pravá horní tak rok 1880, levá dolní 1904 :-) Ty barevný taky nejsou špatný, ale ty zelený hajzlíci tomu fakt neprospívaj.
U příspěvku:Oči
clovrdik (Občasný) - 30.11.2001 > není to špatný, ale obvzlášť mě to nenadchlo, prostě to jedno oko ostřejší a ještě s odleskem, hmm, to je trochu moc
U příspěvku:Táborská zákoutí
clovrdik (Občasný) - 30.11.2001 > moc pěkný .. k těmhle barákům je to čb fakt dobrý
U příspěvku:teplovod
clovrdik (Občasný) - 29.11.2001 > dobrá fotka, pěkně je prokreslený světlo a stín
U příspěvku:Bigbít
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > skvělýýý, nic jinýho mě nenapadá
U příspěvku:Západ slunce 111
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > ale jo, námětově kýč, ale na pokoukání pěkný :-)) taky bych to fotil, kdybych tam byl :-)
U příspěvku:Třetí pokus ....
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > nejsem odborník, ale působí ta fotka na mě tak nějak prázdně - asi tou barvou a pak taky v podstatě velkým zbytečným jednobarevným prostorem nad. Ty botky mi taky nepříjdou nejvhodnější - totiž - vlasy a ty boty jsou nejkontrasnjějšími objěkty na fotce a o ty boty přece nešlo ...
U příspěvku:"světlo"
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > pěkný, fakt jo, jen ta šňůra ... :-)
U příspěvku:Vlnky
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > aha, tak jestli je to focený na kompakt a snažíš se zblbnout automatiku, tak pak je to dobrej experiment; kompozičně bych ale taky vytknul tu přílišnou symetričnost; jasně, jsou k tomu objektivní důvody, o kterých víš ty, ale já vidím výsledek :-)
U příspěvku:Le cadeau pour Lucie
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > jo, dost dobrý ... ti nakukující by tam bejt nemuseli, ale jinak je to dobrý; na jakej materiál je to focený ?
U příspěvku:Jabka v záchodu
clovrdik (Občasný) - 28.11.2001 > Ale jo, dobrý :-))) To znám - po pár pivech se dávají předsevzetí jak na Silvestra :-)) Jestli ono to nebude tím, že v obou případech je člověk připitej :-)
U příspěvku:Krátká nebezpečná imprese, jak ji autor zaznamenal a přežil
clovrdik (Občasný) - 8.11.2001 > rezi, tady ale vůbec o kocovinu nejde ...
U příspěvku:Na cestách
clovrdik (Občasný) - 1.11.2001 > no možná to je lehce kýčovitý, jak z reklamy, ale zase na druhou stranu, nevyfotit to by byl hřích -) Barevně je to velmi podařená fotka
U příspěvku:Střepy kouře z doutníku Havana
clovrdik (Občasný) - 30.5.2001 > kachna> Díky za názor a kritiku. Taky nemám patent na vkus a už vůbec ne na objektivní hodnocení svejch děl, ale když to srovnám např. s básní Dny bláznů, což byla jedna z mejch prvních, někdy z podzimu 93, tak tu moji zatím poslední považuju za námětově a zpracováním za daleko lepší :-). A ty Dny bláznů v časáku jsou, kdežto tohle ne. Neber to jako stížnost, to vůbec ne, jenom jako pokus o zodpovězení na jednu z Tvých dřívějších otázek.
U příspěvku:Střepy kouře z doutníku Havana
clovrdik (Občasný) - 30.5.2001 > kachna> Vidíš, já bych nic nekrátil a nečesal, každý slovo tam má svůj smysl a jako autor si na tom trvám :-)). Hele, před časem jsi mi položila otázku, proč si myslím, že moje díla nejsou zařazována do časopisu. Už znám odpověď - je to tím, že redakce je zřejmě svým zaměřením příliš tradicionalistická a špatně vstřebává básně mimo rámec obecně uznávaného "krásna" v básních. No jo, jenže třeba já teď píšu o hnusu v nás a kolem nás a o týhlel poslední básni si myslím, že není nadbytečně vulgární a oplzlá. Ale neboj, kvůli nějaký redakci o kytkách a sluníčku psát nezačnu :-).
Přeju krásný den.
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter