Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hlad
johny45 (Občasný) - 11.3.2012 > Blackberry> Dakujem. V skutocnosti to nebola upirska poviedka, snazim sa vyhybat veciam, ktore frcia, ale toto som napisat chcel aj napriek tomu, ze tam upiri su...
U příspěvku:OCD
johny45 (Občasný) - 2.3.2012 > žaža> O upiroch dufam nie...:) Ani ta posledna poviedka vlastne nebola o upiroch... Je to momentalne dost popularna tema, takze o tom urcite pisat nechcem...
U příspěvku:OCD
johny45 (Občasný) - 1.3.2012 > žaža> Dakujem. To je zo starsieho obdobia, ked som este celkom intenzivne pisal. Teraz sa snazim opat nakopnut k pisaniu, takze v blizkom case mozno vyprodukujem zopar nezaujimavych poviedok... :)
U příspěvku:Cesta obyčajných vtákov
johny45 (Občasný) - 27.2.2012 > žaža> Dakujem
U příspěvku:Ráno
johny45 (Občasný) - 12.8.2007 > Ohodnotenie je tvoja vec, nebudem ti to vyvracat, ale to ostatne...to si teda dobru pi...inu trepol...
U příspěvku:Ráno
johny45 (Občasný) - 12.8.2007 > Květoděj Šmatlák> Preco? Ved ju kludne ohodnot...ja sa konstruktivnej kritike nebranim...
U příspěvku:Pieseň usmiatej noci
johny45 (Občasný) - 22.5.2007 > andzi> Dakujem andzi...budem sa snazit...:)
U příspěvku:Niekedy
johny45 (Občasný) - 2.5.2007 > Naty> Dakujem Naty...mozno mas pravdu s tym versom so zakuskami, ja len mam tendenciu bat sa, ze niekto, kto si to precita, bude rozmyslat nad tym, ze o com to vlastne pisem...tak preto...aj ked viem, ze poezia nie je o vysvetlovani...:)
U příspěvku:Niekedy
johny45 (Občasný) - 11.4.2007 > Damika> A ja dakujem...:)
U příspěvku:Tyče
johny45 (Občasný) - 29.3.2007 > Nemocný> :) Diky...
U příspěvku:Káblovka
johny45 (Občasný) - 29.3.2007 > Michal Abaffy> Bol tam urcity odstup od hlavnej postavy...ale chcel som mat ten odstup v tomto pripade. Aj ked mas asi pravdu, ze by to bolo lepsie bez toho odstupu...
A diky...
U příspěvku:Káblovka
johny45 (Občasný) - 27.3.2007 > Quotidiana> Dakujeeem ;)
U příspěvku:Káblovka
johny45 (Občasný) - 24.3.2007 > Damika> Ano, presne o tom to je...clovek je zavisly od takychto vymozenosti, ktore predtym vobec neboli...a niektori su zavisli tak, ze maju pocit, ze bez toho nepreziju...
Vsetky tieto veci su super a som rad, ze ich mozem vyuzivat...ale viem si predstavit zivot aj bez nich, nepotrebujem ich k prezitiu...
Som rad, ze pobavilo...:)
U příspěvku:Oči
johny45 (Občasný) - 23.3.2007 > Jonáš> Mozno experimentatorsky, mozno iny...neviem, ked som mal tie slova v hlave, videl som ich takto...;)
U příspěvku:Po čítaní
johny45 (Občasný) - 15.3.2007 > Quotidiana> To nevadi, kludne ryp, rad necham do seba rypat tvojimi slovami...:)
U příspěvku:Po čítaní
johny45 (Občasný) - 15.3.2007 > Quotidiana> Nie, nemyslel som tym, ze je viac, ako proza... ale ze ak je to dane do versov, ak to ma byt poezia, malo by to mat viac obraznosti, viac metafor...;)
U příspěvku:Po čítaní
johny45 (Občasný) - 14.3.2007 > Quotidiana> Netrvam tom, ze je to proza, ale...nechcem to povysovat na poeziu, kedze si tym nie som isty...je to asi nieco medzi tym...:)
U příspěvku:Po čítaní
johny45 (Občasný) - 13.3.2007 > šedé> No ono tam bol ku koncu dost chaos, ze kto, s kym, kam...a Renas sa niekam stratil, Xtruth sa niekam stratil...a zvlast vacsina Cechov sa niekam stratila, co je velka skoda...:)
U příspěvku:Po čítaní
johny45 (Občasný) - 12.3.2007 > Damika> Ja by som povedal, ze proza zabalena do versov...:)
Alebo ked som to zacal pisat, tak som si povedal, ze nieco na sposob basne...:)
Nech si kazdy vyberie, co to je...:)
A dakujem za precitanie Damika
U příspěvku:Špirála III
johny45 (Občasný) - 7.3.2007 > celulosa> Ked myslis...no nemusim mat vsetko...:)
U příspěvku:Špirála III
johny45 (Občasný) - 7.3.2007 > Damika> Som velmi poteseny, ze ta nabija,...;) Dakujem. A myslim, ze nie je komu co zavidiet...:)
U příspěvku:Špirála II
johny45 (Občasný) - 1.3.2007 > Damika> Skoda...a mozno ani nie...mozno to ani za tolko nestalo...dakujem za nazor, cenim si to...
U příspěvku:V mojich snoch
johny45 (Občasný) - 27.2.2007 > Naty> Dakujem Naty...aj mne sa to asi najviac paci...:)
U příspěvku:Špirála
johny45 (Občasný) - 25.2.2007 > anae> Dakujem...mimochodom, ten obrazok som stiahol niekde z netu, takze moj je iba text a jeho graficka uprava...
U příspěvku:V mojich snoch
johny45 (Občasný) - 22.2.2007 > Damika> Dakujem...casto sa mi uz stalo, ze kazdemu sa v mojej basni pacilo nieco ine...kazdemu ina strofa, ine slovo a podobne...ale v tejto sa zatial uplne vsetci zhodli...:)
U příspěvku:Nový život
johny45 (Občasný) - 21.2.2007 > Lola> Tak dnes od teba nic nedostanem? :(
No tak snad nabuduce...:)
U příspěvku:Nový život
johny45 (Občasný) - 20.2.2007 > Damika> :))
U příspěvku:Nový život
johny45 (Občasný) - 20.2.2007 > Damika> A co ti pripomenula? Ak to nie je tajne...:)
U příspěvku:Nový život
johny45 (Občasný) - 20.2.2007 > Raimund> Diky moc Raimund
U příspěvku:Možno
johny45 (Občasný) - 18.2.2007 > Quotidiana> Dakujem, som rad...od teba ma to vzdy potesi...
U příspěvku:Možno
johny45 (Občasný) - 17.2.2007 > Damika> Dakujem Damika...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter