Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ve stopách
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Snad přichází soumrak otevírat dveře
mezi světy, které jsou zde mezi námi
nebo kdosi cizí za kliku právě béře
kdo je němý zpívá, kdo mrtvý, stál by před branami.

Kdyby to bylo moje, spíš bych volil takovou podobu této části. Ten poslední verš to rozbíjí. Ale jinak hezká báseň s dobrými příměry a obrazy.
U příspěvku:nepřebené bohatství
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Mám radši tvé abstrakce. Tady nejvíc cením ten žlutý podpis.
U příspěvku:Cos stalo se!
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Při troše dobré vůle, by se to dalo nazvat libozvučným a je tam i náznak tajemství.
U příspěvku:Eranthis cilicica: Václav Kovalčík
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Ty jsi prostě typ. Jednou jsem si tě i vyhledal. Myslím, a to upřímně, že tvým největším dílem, jsi ty sám. A proto teď nehodnotím tvé dílko, ale Tebe.
U příspěvku:Mrak na balkoně.
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Tohle sis prostě musel vyfotit. Nebyly podmínky ani technika, ale byla situace. Ale soutěžit bys to asi neposlal,že?
U příspěvku:Sbalím si kufr
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Abych označil báseň za dobrou, musí přinést nějaké pochopení, nebo překvapení. Tys jen zveršoval docela obyčejnou zpověď. Tak, jak to cítíš a co z toho vyvozuješ, troufám si říct, je vlastní mnoha mužům. Kdyby tam byla aspoň nějaká netradiční přirovnání... A ty archaismy... fakt problém. Možná máš tenhle způsob spojenej s poezií, ale tohle vážně patří minulosti. Tohle je takové vzletné veršování obyčejných věcí, vhodné dané intimní chvíli, ale asi to nemá schopnost vtáhnout kolemjdoucí.
U příspěvku:BOHUŇO, SPLASKNI!
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Takhle pěkně jsem se už dlouho nezasmál. Naprosto originální, neotřelý vtípek. Je vidět, že máš něco v hlavě.
U příspěvku:Co vidí oči louží
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Zajímavá myšlenka- louže obrácená vzhůru dnem, mířící ke kvalitnímu závěru.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > Miroslavek> Nezlob se na mě Miroslavku, ale tebe považuju za třetího do spolku. Zkrátka tak podobný osobnostní profily se prostě nevidí. To propojení mezi vámi neměli ani tři mušketýři. Tohle je zkrátka v reálu neživotné. Ale jak už jsem napsal, jistotu nemám. Jen mi přijde neuvěřitelné, že na jednom místě objeví tolik, tak extrémních povah, které spolu navíc uzavřou přátelství na život a na smrt.

A co mi vůbec nejde na rozum, proč tak velký básník světového významu s takovou tvrdošíjností prodlévá na místě, kde na něj tupé svině kálejí. A co mi u něj a u vás nejvíc chybí, je nadhled vlastní všem, kteří ví, že něco dokázali.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Redaktor má práva a povinnosti a vyjádřit se tam, kde se to od něj čeká, považuji za povinnost.
U příspěvku:Konec příběhu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > Holzen> Je to tematický celek, ale jednotlivé kousky. Proto jsem je oddělil pomlčkami. Asi jsem to mohl nějak líp zdůraznit. Příště budu vědět. Děkuju za zpětnou vazbu a zdravím.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Neviním redakrory jednoznačně z úpadku, ale chybí mi aspoň nějaké vyjádření. A ano, souhlasím s tím, že stav Totemu je společensky systémovou záležitostí. A proto je náprava možná jen usebráním se lidí, pokud jsou toho schopni a k tomu ochotni.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> To je přesně to, co jsem chtěl říct. Jsi ublíženej a porafanej. Já ti jen uřímně přiznávám, jak na mě tvoje projevy působí. Neurážím tě, nenadávám ti. O vašem vztahu vím to, co ukazujete a tobě dávám zpětnou vazbu. A třeba se na mě zlob, ale pořád mi největší smysl dává to, že jste jeden. Zdůrazňuju, domnívám se. Nevím to. Je ode mě poctivé, ti to přiznat a zároveň odvážné, protože si uvědomuju, čeho jsi schopen. Necítím k tobě zášť, ale tajtrlíka ti taky dělat nebudu.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Toto je ke mě?
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Copak nevidíš, že ty sama (tvé projevy zde)jsi stokou Totemu? Pokaždé když sem dáš nějaký nenávistný koment, přidáš kámen ke stavbě.
Mám velký zájem na ozdravení Totemu, ale neočekávám, že k tomu dojde v Úterý na základě mojí zpovědi. Jen jsem napsal, co si myslím a zaujal stanivisko. Nehodlám zachraňovat Totem, to není v mých silách. Ale můžu se vynořit a reaagovat.
A proč mi vyčítáš, že nekomentuju básně? Totem není o poezii. Ale jak už jsem zmínil v článku, nekomentoval jsem proto, že se k tomu necítím být povolaný. Přečtu si báseň a nelíbí se mi. Buď je blbá, nebo je nad mé možnosti. Ani v jednom případě nevidím důvod komentovat. A jak jsem také uvedl v článku, tenkrát jsem si to mohl dovolit. Bylo dost komentujících a dost povolanějších. Ovšem teď je jiná situace. Takže i kdy k tomu nejsem nejvhodnější, budu to dělat, protože jsem toho schopen a protože se ztotožňuju z myšlenkou, že je to třeba.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Tvá anonynita v tomto případě je domnělá a tedy zbytečná. Mám náročnou práci a Totem není ústředním motivem mého života. Nevidím důvod omlouvat se, že tu nejsem denně. A to infantilní rytí si radši odpusť. Prospěješ tím jen sám sobě.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Rád bych ti odpověděl, ale nechápu tvé sdělení.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> Co ti mám na to říct? Tady fakt není čeho se chytit. Když odstraním nadsázku, urážky a domněnky. Zbyde jen tvá neurčitá nespokojenost. Příště to konkretizuj a zjednoduš, chceš-li aspoň pokus o smysluplnou odpověď.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Furt jeden a ten samej kos mi krade na zahradě žížaly. A bere jen ty nejtlustší.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Na tohle reaguju, protože jsem si řekl, že odpovím všem. Třeba to příště bude o něčem.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Já tady vidím osamělý výkřik. Jestli z toho máš stihy, není moje vina. A o můj čas strávený před zrcadlem nemusíš mít péči. Tam vždycky začíná moje cesta.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > Vaclav Hável> I když se maskuješ vtipem, přesto jsou ti vidět kuličky.
Jeden čekal na spásu a zdechnul. Druhej začal žrát trávu a naučil se péct chleba.

A já jen budu dělat, co můžu. Budu to dělat sám za sebe. Moje schopnosti jsou totožné s tvými.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Na tohle je těžké reagovat seriózně. Takže, Perun s tebou.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Na místní poměry něžný sarkasmus. Oceňuji.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Rozumím. Tohle vtip s totožným místem startu a dopadu.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Mám si z toho teda vzít, že jsi příliš moudrá na to, aby ses zabývala něčím tak nezralým. Ale proč mi o tom píšeš jako anonym? Kam mám teď zaměřit své uznání? Nebo je to jen takovej děkovnej dopis, kterej píšeš sama sobě?
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Odpověď najdeš v odpovědi Analfagotovi.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> Vzpomínám si na Juliánovo začátky zde. Tehdy mě opravdu překvapilo, jak hnusně mu začali někteří nandavat. A skutečně bych se ho zastal, ale jeho agresivní raekce mi vzaly dech. Zastat se někoho, by mělo být vyjímečné. Mělo by se to stát ve chvíli, kdy se zdá, že ten dotyčný už si sám nepomůže. Ale spoléhat se na to? Tohle by přece měl ustát každej sám.

Jednou jsem se zastal Saši. Ten tady ukazoval fotky, a když se mu zdálo, že je nedoceněnej, začal to zkoušet z cizíma fotkama, aby to pak jednou odhalil a ukázal, jací jme tu nýmandi. Strhla se tu proti němu taková nenávistná kampaň, jako by vraždil neviňátka. Hájil jsem ho a nějaký čas strávil soukromou komunikací s ním, ale všechno marné. Protože, jak je obvyklé, Saša byl schopen sledovat celou cestu křivdy a ž k sobě a dál už neviděl.

Takže... zastávat se tebe, nebo juliána? To, co tady předvádíte je spíš na výprask, než k zastání. Je úplně jedno, kdo a jak si začal. Když jeden parchant schválně hodí druhýmu písek do očí a ten ho za to ubodá lopatičkou, kterýho bys pochválil?

Ta vaše kampaň proti Bohuně je trapná. Skrze ní jen usvědčujete sami sebe, a pokud sem nedáte něco a spoň vzdáleně připomíná důkaz, jsou to jen pomluvy.

A ještě k tobě a Julkovi. Buď jste jedna osoba, anebo je váš vztah mírně řečeno nezdravý. S takovou servilitou jsem se setka jedině u psa. Takhle upřímně a za všech okolností milovat svého Pána, to se nevidí.
Upřímně, neumím si představit, jak z toho ven. Nejúčinnější způsob je, přiznat se a přijmout přiměřené pokání, jenže toho právě nejste schopni. Ale věř Rytmusovi : "Každý je len hovno, ktoré sa potopí."
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > čtenář> Možná se jednou pobavíme normálně. Zatím to nevypadá.
U příspěvku:Konec příběhu
Sallybill (Občasný) - 21.6.2020 > čtenář> My jsme si něco udělali? Proč se chováš jako blbec? Tohle se ti nepovedlo. Sice to vůbec není vtipný, ale zase je to úplně zbytečný. Kdybys byl trochu míň v křeči, stačilo napsat třeba: "Tomuhle vůbec nerozumím a připadá mi to dost pitomé," načež bych ti to vysvětlil a ty by ses pak rozhodl, jestli ti to dává smysl, nebo to pitomé je.

Tohle bys mohl udělat přihlášen, aniž bys narušil přátelskou kolegialitu mezi námi, ty kamaráde jeden.
U příspěvku:O polední přestávce
Sallybill (Občasný) - 19.6.2020 > A hele- perla v hnoji.
...a prasata žerou dál.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter