Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:v zahradě
Mishka (Občasný) - 1.9.2010 > tahle me tolik nebere jako nektere, ale stale zajimave a vyjimecne
U příspěvku:Ztracená
Mishka (Občasný) - 1.9.2010 > sempull tampush> A navnadil jsi me, dam tu dneska nejakou holgovinu! Treba pro Tebe. ;)
(to zase bude kriku! ;)
U příspěvku:Ztracená
Mishka (Občasný) - 1.9.2010 > sempull tampush> 80ku jsem mela v ruce jen lehce, zato jsem mela par let D70s a tam ten posun urcite je a ja jsem spokojena (v ramci toho, ze na lepsi ted neni :).
Chtela jsem uz dlouho progres v technicke kvalite zaberu, tak jsem po letech nejprve vymenila setak za lepsi sklo a o mesic pozdeji i cele telo (70s vs. 90).
Poridila jsem si ji par dni pred odjezdem do Australie, abych z te cesty vytriskala jeste vice, kdyz uz to cele stoji takove love. ;)
Jako prvni zrcadlovka v sobe mela i kameru (HD), tak to je pro me na cesty dobra volba.

Ty fotis na tu 80ku? A co presne se Ti tam zda krokem zpet?

(Jinak je prijemne, ze je si tu s nekym moznost vymenovat i "technicke" informace a obecne povidat nejen o krase kocicky ci hribku z fotek. ;) V to uz jsem tady ani nedoufala, pritom je to pro me na jinych serverech samozrejmost a prave i jeden z duvodu se v tech "komunitach" drzet...)
U příspěvku:Pod
Mishka (Občasný) - 1.9.2010 > ouldrič_nouvy> A to prosim byla cista momentka, ne "strojenost"... :)
Dik!
U příspěvku:4xE
Mishka (Občasný) - 31.8.2010 > Bajata> tady je to poslední dobou samý "umělec"! ;)
nemocný anonymní ukřivděný chudák je poslední, kdo by mě od něčeho mohl odradit. :)
U příspěvku:Ztracená
Mishka (Občasný) - 31.8.2010 > cvakal> chudacku, vidim, ze se Tvuj stav nelepsi. snad Ti to v ramci Tve terapie udela konecne dobre na hlavu.
mimo to mi Tvuj neodbytny zajem lichoti, poslu Ti kontakt na muj fanklub! pusu m.
U příspěvku:Ztracená
Mishka (Občasný) - 31.8.2010 > Bajata> :) samorejme NENI! ;))
U příspěvku:Ztracená
Mishka (Občasný) - 31.8.2010 > jaxxana> :) proč myslíš? já to odhaduju naopak. :) Tobě by to prošlo s nadšením, u mě díky mému nemilosrdnému hodnocení a následně osobním averzím několika zdejších "umělců" to tak šťastné nebude. ;)
dík!
U příspěvku:Jicchak Šlomochaj Játro - prezident planétky Šupiter
Mishka (Občasný) - 31.8.2010 > stanislav> :)
U příspěvku:4xE
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > sempull tampush> :) je sranda, že mě "kaleidoskop" u toho nikdy nenapadl, ale když jsem to dala do jedne fajn galerie, taky se hned ozvalo tohle slovo. :)
jinak mě to napadlo předem asi měsíc před výletem do Paříže a dala jsem si to do mobilu jako připomínku, abych na to pak nezapomněla, až u té "Ajfelky" budu. :)
U příspěvku:Jicchak Šlomochaj Játro - prezident planétky Šupiter
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > jé toho magora si pamatuju. ty fotky mě vždycky bavily! ("magor" nemyšleno jako urážka, naopak! :)
U příspěvku:1942
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > rohe> na ten film se těším (po dlouhé době na něco českého), i když nic veselého to nebude... tak třeba některé ty obličeje pak z Tvých fotek ve filmu poznám... ;)
U příspěvku:1942
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > rohe> Á, dík za info. Mistra Rodena bys tam neměl? ;)
U příspěvku:1942
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > Co se to točil za film?: :)
U příspěvku:4xE
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > rohe> no, ta multiexpozice je prave daleko vetsi kumst a tim radost, kdyz to dopadne. :) nikdy nevis, jak to vyleze a pokud se to +- podari napasovat (zvlast 4x a zvlast u Holgy :), tak je to maly zazrak. :)
a ta mala nesoumernost z multiexpozice pro me tomu dava obecne smrnc a vetsi zivot.
myslim, ze jinak kdejaka ctvercova CB fotka 4x "umele" napasovana na sobe bude vypadat zajimave...

za tip na casak dik. po tom, co skoncil muj milovany PhotoArt marne hledam neco fakt solidniho...
U příspěvku:4xE
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > rohe> diky za odkaz, zajimave! ta prvni mi pripomina jinou moji (taky multiexpozici).
ale ty jeho veci vypadaji jako cista montaz, ne prima multiexpozice jako ta moje, nebo se pletu?
U příspěvku:*
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > aha, ja mela pocit, ze tohle uz jsem videla. a ted koukam na data = ze vytahujes X let stare prace na svetlo bozi... proc to?
U příspěvku:výhledy
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > super!
U příspěvku:pevnost a moře
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > *
U příspěvku:Pod
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > xmark> je jasné, že obecně všechny reakce jsou vždy v režii "já"... :)
na plátně to pro mě funguje, i někdy ve fotkách, ale až na vyjímky v širokýcch záběrech lepených z několika, zpravidla u krajin...
U příspěvku:Pod
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > xmark> (jsem původně četla "půl centimetru"... to jsem si říkala, ok, on by řízl... teď čtu podruhé... "půldruhého cm" - nevím teda jaké máš rozlišení a monitor - ale to už by byla pro mě nepříjemná nudle... já se snažím zachovat ty klasické poměry stran... obecně mi "disproporce" dovedou zkazit fotku... :)
U příspěvku:Pod
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > xmark> Pán je odborník a fajnšmekr! ;) Dík. :)
U příspěvku:Akvárium
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > mňamka!
U příspěvku:dotyky
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > mě spolu čb a barva moc obecně nesedí + ta čb se mi tady moc převodem nezdá, za to ta barevná se mi líbí moc, i tou zajímavou kompozicí. je to minimalistické, ale takovým rozháraným dojmem, který mi tady šmakuje.
U příspěvku:..
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > oh yeah
U příspěvku:kdo je kdo ?
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > občas mě překvapíš, tohle mě baví. ;) 4-5
U příspěvku:*
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > takove veci muzu!
U příspěvku:..............
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > mi to šmakuje dost!
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 30.8.2010 > čtenář> S váma je tu srandy kopec! :)
U příspěvku:Svislá
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> opakuješ se a plácáš zase nesmysly.
rozdíl od podexponované fotky a tónování fotky, která má plnou škálu odstínů šedé je sakra rozdíl.
a ukaž konečně co je "makro"!
U příspěvku:Viselec
Mishka (Občasný) - 28.8.2010 > Rayer> Jinak lidi, co o fotografii nic neví, opakujou jako kolovrátek u každého žánru že chybí originalita...
jednak sami naprosto toto slovo nejsou schopni do svých fotek dostat, druhak jsou žánry, kde se opravdu na originalitu tolik nehraje.
Napiš třeba do National Geographic, že ty fotky krajinek, zvířátek a kytiček nemají "originální", že to chce nějakou invenci! ;)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter