Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mé navazování řeči
Agatha (Občasný) - 14.4.2006 > Skvělá... jednoduchá, zajímavá, je v tom něco.. je třeba to najít... chápu a rozumím... útlost svazuje.
U příspěvku:Násilnosti
Agatha (Občasný) - 14.4.2006 > Velmi zajímavě uspořádané... ať to čtu odkudkoliv, vše se vším souvisí...
U příspěvku:První čtení
Agatha (Občasný) - 14.4.2006 > toto je fejeton?????? ani se to nedá číst :-(
U příspěvku:Růžová...
Agatha (Občasný) - 14.4.2006 > Dara.W> super... :-)))
U příspěvku:Růžová...
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > Dara.W> no jasne :-)))... Sedí čmelák na bodláku, v prdeli ho píchá, protože je malý tlustý, špatně se mu dýchá... Pokračuj :-)))
U příspěvku:Rozednění
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > aaaaaaa... zase smysluplné připomínky těch "stálých" ....:-))) Je to zajímavé... jako dopad ze sna na zem... proto lehkost mění se...
U příspěvku:KOULE
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > GENIÁLNÍ... tohle já můžu.. zatracení basníci proti světu... takový Bukowski by byl rád :-))
U příspěvku:Poznáš, když miluješ
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > Nenech se odradit těmi poznámkami těch "stálých", "redaktorů" apod... ať si trhnou nohou... ! Piš, co chceš a jak chceš.. já vím, že někdy je to mooc potřeba :-)
U příspěvku:Jak já se mám
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > Bezva,... takové ty surové upřímnosti já můžu :-))
U příspěvku:h
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > No v tomto najdu hlubokou myšlenku opilce, který tak tak drží ty zvratky ještě v papule...:-)
U příspěvku:Nenasytná
Agatha (Občasný) - 12.4.2006 > Dara.W> Díky má milá zlatá Darinko....:-)
U příspěvku:Polemické...
Agatha (Občasný) - 10.4.2006 > Opíječ tchýní> ...ale něco, prostě něco donutí lidi k tomu smolit své příspěvky :-))
U příspěvku:Polemické...
Agatha (Občasný) - 10.4.2006 > back> .. není nad to mít vlastní názor :-)))))
U příspěvku:Kráčení...
Agatha (Občasný) - 7.4.2006 > Lei> Jo taaaaaak... ona to byla KONSTRUKTIVNI KRITIKA?!?!:-))
U příspěvku:Výkřiky
Agatha (Občasný) - 7.4.2006 > .. leží to v Tobě, pusť to ven... jak tiše zní "cizímu člověku řekl jsem o sobě vše, protože ho to nezajímalo"
U příspěvku:Holubí krev v zelené naději
Agatha (Občasný) - 7.4.2006 > ....došla mi slova, posílám objetí... byla bych schopna opustit svět a zůstat blízko ... a za pár dní si třeba spolu v jednom společném bytě budeme povídat o tom, že uzlíky na lanu přátelství třebas máme... a právě proto je to lano stále silnější.
U příspěvku:Kráčení...
Agatha (Občasný) - 7.4.2006 > Lei> Šmankote, co je to za příspěvek?... cyklení? rozvolňuje význam? nepříjemně brzdí plynutí? ... no to je ale paskvil.. kam já se na takové hrabu...:-) Moje paskvily jsou tak normálně blbé, ale toto??
... a jestli se to dá vyslovit záleží na tom, jestli se umí ... no a kdo neumí, vozí kočárek:-)
U příspěvku:Pohádková
Agatha (Občasný) - 6.4.2006 > modrá muška> díky... tohle jednoduché a rázné hodnocení mě za celou dobu potěšilo nejvíce :-)))
U příspěvku:Realita
Agatha (Občasný) - 6.4.2006 > Dara.W> To není Sucharovo :-)))) To je Kuřete :-)))
U příspěvku:Partie... šachu
Agatha (Občasný) - 6.4.2006 > Wassago> ... víme, že víme :-))
U příspěvku:Trochu odvahy
Agatha (Občasný) - 3.4.2006 > ... a je to lepší než utrácet za psychologa :-)))
U příspěvku:Trochu odvahy
Agatha (Občasný) - 3.4.2006 > Václav Mráz> Vůbec nechápu oč se tu přete? Není to žádné vyjádření se k zásadním otázkám života.. není to žádný rozbor životních cest, nic to neznamená, jsou to prostě jen slova poskládaná za sebou... a to jen tak, že si sednete, nemáte co dělat a přitom máte takovou nehoráznou chuť napsat pár písmenek a tak je sypete na papír, jak si brouzdají hlavou... není to vyjádření k ničemu, já prostě jen miluji ten pocit, kdy můžu popsat prázdný papír.. malovala bych, ale psát na jedničku mě naučili v první třídě a z malování jsem tak tak dostala za tři v osmé. Uznejte, že psaní mi prostě musí jít líp :-))
U příspěvku:Trochu odvahy
Agatha (Občasný) - 3.4.2006 > Naty> Vůbec nechápu oč se tu přete? Není to žádné vyjádření se k zásadním otázkám života.. není to žádný rozbor životních cest, nic to neznamená, jsou to prostě jen slova poskládaná za sebou... a to jen tak, že si sednete, nemáte co dělat a přitom máte takovou nehoráznou chuť napsat pár písmenek a tak je sypete na papír, jak si brouzdají hlavou... není to vyjádření k ničemu, já prostě jen miluji ten pocit, kdy můžu popsat prázdný papír.. malovala bych, ale psát na jedničku mě naučili v první třídě a z malování jsem tak tak dostala za tři v osmé. Uznejte, že psaní mi prostě musí jít líp :-))
U příspěvku:Realita
Agatha (Občasný) - 3.4.2006 > Nebojte se!! :-))) Přijdou ještě lepší paskvily :-))))))) Nacpu Vám to do hlav, ať z toho šílenství taky něco máte :-)
U příspěvku:Bláznova úvaha
Agatha (Občasný) - 3.4.2006 > Díky všem za příspěvek, kritiku, chválu a cokoliv dalšího... pro Rustiku - pravdu díš, nezní to pesimisticky, je to seběvědomé tvrzení s radostí, že divní jsou ti druzí :-)))
A všem ostatním - nebojte se, přijdou horší paskvily :-))))
U příspěvku:Slovo s pomlčkou
Agatha (Občasný) - 30.3.2006 > Naty> ... ale to vůbec nevadi :-)))))))
U příspěvku:... si si si.. si můžete třeba trhnout... pcháááá
Agatha (Občasný) - 29.3.2006 > ...no vy jste tak úúúúúúúžasně vtipní :-)))))))))
U příspěvku:Imagic z 29.6.1998
Agatha (Občasný) - 27.3.2006 > ... hlavní v tom textu je to, že je to jedno jediné velké šílené souvětí :-)))) Můžete to zkusit sami, jen tak si sednout a napsat na papír myšlenky přímo z hlavy v tom totálně surovém neopracovaném stavu, vychrlit to ze sebe rychlostí blesku, aby to prostě mělo tečku až úplně na konci.
U příspěvku:Útěky
Agatha (Občasný) - 24.3.2006 > Naty> ... no jo poraaaad :-)))
U příspěvku:Partie... šachu
Agatha (Občasný) - 22.3.2006 > nitka> bezva reakce :-)
U příspěvku:Jedna taková pubertální
Agatha (Občasný) - 22.3.2006 > Dara.W> ano.. mělo to znít naivně.. dík za chápavost :-))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter