Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ponovoroční deprese
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > wommann> Díky, škoda že píčoviny nejsou součástí olympijských her. Zadara bych jim i znak předělal.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.4.2007 > D.K.> Děkuju ti pane redaktore a dávám za pravdu. Jako vylepšení bidetu se to dá brát taky, někteří z nás se zkrátka po vykonání potřeby musí osprchovat celí.
U příspěvku:Cizinka v trávě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 27.4.2007 > RD> Ani kvuli tomu tam nemusi. Svlikat se muze i tady. A kdyz to vyfoti a da na totem tak muze mit od spoustu chlapu tady hromadu decek (cti spravne!).
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Karhaj(Sinner)> Říkal jsem si, že tohle by se ti mohlo líbit, ale zase jsem se obával, že napíšeš, že je to na tebe privelký chliev tak jsem před malováním aspon trochu uklidil.
Dvě déčka bys mohl dát kdybys kór moc chtěl. Taky bych si hned jedno dal.
Básně budou, ale ted připravuju jeden multipříspěvek tak až potom. Vydržať!
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > repulsion> Jsem téhož názoru.

I když jsem se o ty detaily celkem snažil, ale po čtyřech hodinách mě to už přestalo bavit. Dík.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > D.K.> Centralmotiv na zdi měl mít stín mín než poloviční to beru. Ani nevím jak se mi tak zvětšil.
S tou trubkou pozor! Neni to jen tak ledajaká trubka. Pozorný a přemýšlivý divák v ní rozpozná geniální kombinaci hajzlu se sprchou. Umyvadlo je taky řešeno na mé úrovni. A všimni si jaké čestné místo zaujímá to cos mi hodil do koše.


A stín od tý trubky jsem tam nedal schválně aby bylo vidět jaká jsem trubka. Neni to trapná výmluva?
U příspěvku:Cizinka v trávě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Estel> Kvůli trávě přece nemusíš do Itálie!
U příspěvku:Výchova dívek v Holandsku
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Ale vždyt je to absurdní, v patnáctém století přece podprsenky neexistovaly!
U příspěvku:Děvčata, protentokrát beze zbraní (Věnováno D.K.)
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Já mám taky radost.
U příspěvku:Blbůstky 3 - zkouška akvarelu
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Lež má taky krátký nohy a vůbec jí to nevadí. A říkat tý slečně lež by pro mě bylo potěšením.

Jinak nejvíc líbí druhá.
U příspěvku:Kokot
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > caesarborgia> Souhlas. Hned tu jednu dám. Je to kokotina a píčovina zároven, ale to snad nevadí.
U příspěvku:Kokot
Ógyst Pisoár (Občasný) - 26.4.2007 > Prokletí> No dobře, dobře, už jste na mě dva. A to jsem si myslel, že jsem stejně dobrý básník jako výtvarník a nefotograf.

Anebo to neumíte správně zarecitovat, příště to nahraju a dám jako zvukovou kulisu.
U příspěvku:České poměry (Věnováno Totemu)
Ógyst Pisoár (Občasný) - 19.4.2007 > Aha, ta ženská má žízeň.
U příspěvku:Erotické sny mladého komunisty
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > O srpu s kladivem se mi ještě nezdálo. Asi bych byl špatný komunista. Ale to jsou údajně všichni. Teda ti živí. Tohle jsem vážně u nás v hospodě slyšel.

A pak jsem utekl, protože se to tam kvůli tomu začalo mydlit.
U příspěvku:Nový byt
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > Do novýho bytu s holýma prdelema. Znám.
U příspěvku:Veselé velikonoce
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > RD> Všiml, všiml. Že mu děkuju.
Rozdílný zeměpisný šířky nemají žádný význam když jsou ty kundy kamenný. Radši bych bral nějaký ty dívčí koleje.
U příspěvku:Kokot
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > stanislav> Vidíš, to je nápad. Udělám toho víc. Ve složce pičoviny, v podsložce poezie toho mám pár kousků, jenom to nailustrovat. Díky.
U příspěvku:Kokot
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > celulosa> No ale to mi musíš ubrat body! Čtyři je v tom případě moc. Ted se mi to taky nejeví tak dobrý jak včera, když sem to čmáral.
Asi jsem nezachytil správně podstatu toho co jsem chtěl a poselství tohoto díla zůstalo divákovi utajeno.
Totiž, že je důležité nenechat se příliš unášet. Tak ani onak.
U příspěvku:Kokot
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > RD> Myslíš počet slabik, jestli chápu dobře. Asi jo, ale mně to tak pasuje, ale možná jeno mně.
U příspěvku:Kokot
Ógyst Pisoár (Občasný) - 18.4.2007 > Karhaj(Sinner)> No on čumí právě do toho plota, a nejen to, ten kokot ho i olizuje.
U příspěvku:Prisojnik
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.4.2007 > veratovarkova> Jasně že zapomněl, je to sklerotik, navíc už je myslím i dost starej, tak má na to i nárok, a ještě ke všemu má v hlavě samý prasárny, tak mu potom unikají důležitý věci. Ale on se možná ještě objeví, když už pro nic jinýho, tak aby mi vynadal. A možná ne, on je to v podstatě zlatej člověk a já ho mám rád. Hodil mi do koše jenom jeden příspěvek.

Jenom aby nedošlo k nějakýmu trapnýmu omylu. Tím unikáním jsem rozhodně nemyslel nějakou inkontinenci.
U příspěvku:D d
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Myslím, že ti tu chybí písmeno b, ale nejsem si tím moc jistý, mám v hlavě nějakýho pitomce s kladivem a ten mě nenechá se na nic soustředit.
U příspěvku:C c
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 >
U příspěvku:[Typofoto] Brno - globálni město
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Nikde nikdo?
U příspěvku:st
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Hutku já rád.
U příspěvku:st
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 >
U příspěvku:Prisojnik
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > veratovarkova> Já ti ho tam dám za něj.
U příspěvku:Krátký spánek v teplých b.
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Malý, ale milý.

Myslím ten obrázek.
U příspěvku:E e
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Leckdo mu ten chobot asi i závidí, ale já nemusím.
U příspěvku:Ach to jaro...2x70/100
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Človeče redaktore,vždyt ty tu dáváš samý prasárny.
U příspěvku:-
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Tak tak, i krásné a smyslné ženy prdí.

No možná je poselství obrazu jiný ale nmě se motá palice protože byly velikonoce vypil sem destilovaný onuce a ted mám blbý nápady velice.

Asi budou ohnice.
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter