Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čmelda
sempull tampush (Občasný) - 19.8.2011 > Ta fotka říká: takhle vypadá čmelák. Teda ráda by. Bohužel i jako záznam je to nešťastný, zmíním třeba dost rušivý pozadí a na můj vkus příliš studený barvy. Když už chceš tohle fotit, nebylo by lepší zkusit se spíš přiblížit makru (a nemyslím ten obchoďák)?
Rámeček je ještě další epizoda, když se mu v téhle podobě vyhneš, můžeš tím svým fotkám jen prospět.
U příspěvku:Pan Čáp
sempull tampush (Občasný) - 18.8.2011 > JDiviš> ...
U příspěvku:*prej nemáte rádi kočky ? *
sempull tampush (Občasný) - 17.8.2011 > Mima> Uf, to je učiněnej traktát, ti povím :))).
Ptáš-li se u mého vyjádření: "než-li co?", pak musím upřesnit - asi to mělo být vtipný, ale je to spíš nejapný. Zestručněno:

Je to nejapný než-li vtipný.

:)
U příspěvku:*prej nemáte rádi kočky ? *
sempull tampush (Občasný) - 16.8.2011 > je to spíš nejapný...
U příspěvku:Dynopark 2
sempull tampush (Občasný) - 15.8.2011 > buf> 

A myslíš, že to diváka zajímá?

U příspěvku:Dynopark 2
sempull tampush (Občasný) - 13.8.2011 > Tak ještě jednou: jsi v pořádku?
(mmch za tu skupinku nohou vlevo nahoře bych dal 100 bodů, kdyby to šlo...)
U příspěvku:Zastaví mne?
sempull tampush (Občasný) - 12.8.2011 > ten krájsler mi tam přijde navíc, představuju si scénu jen s těma policajtama a šipkou
U příspěvku:Dynopark
sempull tampush (Občasný) - 12.8.2011 > člověče seš ty vůbec normální??
U příspěvku:°°°°
sempull tampush (Občasný) - 11.8.2011 > okraje mi prijdou trochu moc na silu, ale celkove me to bavi
U příspěvku:"add Onderkovo "falus" stále fascinuje"
sempull tampush (Občasný) - 10.8.2011 > nestačilo prostě jen říct, že Vašika považuješ za orgána?
U příspěvku:slídil
sempull tampush (Občasný) - 9.8.2011 >
U příspěvku:Karneval
sempull tampush (Občasný) - 8.8.2011 > čtenář> a tak to já už vím čím to je - ji to vyděsilo :D
U příspěvku:flowers
sempull tampush (Občasný) - 8.8.2011 > z té série pro mě určitě nejpřesvědčivější
U příspěvku:Karneval
sempull tampush (Občasný) - 8.8.2011 > tyjo ta ženská za práporem má dost děsivej výraz - viděla ducha? :)
U příspěvku:Pohodička
sempull tampush (Občasný) - 4.8.2011 >
U příspěvku:Křeslo pro hosta
sempull tampush (Občasný) - 4.8.2011 > šlo to využít k nějaké fotce, z tohohle mi přijde, že ses ani nepokusil
U příspěvku:O O o . o o
sempull tampush (Občasný) - 3.8.2011 > název jsem si zakryl rukou :)
U příspěvku:Pasáže I.
sempull tampush (Občasný) - 2.8.2011 > ...zase ta Lucie
U příspěvku:Obyčejné věci II.
sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Periskop> :)
U příspěvku:Obyčejné věci II.
sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Periskop> ...a vypadá to, že nám Mládek zakukal
U příspěvku:...pokus
sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > anakonda> ...naopak, to bylo usmiřování :)))
U příspěvku:Obyčejné věci II.
sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Poslední dobrá, ale přijde mi už kapku odjinud. Asi bych ji zařadil samostatně (jestli teda do toho můžu takle pindat).
Mám pro tyhle věci jinak celkem slabost, když mají hlavu a patu, takže snad chápu, co tě k tomu vede. Některý fotky mě celkem bavily, jiný míň (kterou bych bez váhání vyhodil, je ta první), každopádně je to asi zbytečně ukecaný...
U příspěvku:Něco chybí
sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > Tak můžu-li ted říct, co chci - na to jak je to krátký (a o ničem), mi přijde, že je tam nějak moc chyb a málo výtvarna...
U příspěvku:...pokus
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Bajata> Tak naposledy, nebaví mě to (a ze své strany tím tuhle naprosto zbytečnou komunikaci ukončuji): nechápu vůbec, o čem tu plácáte - o co jsem si jako řekl??
A pro shrnutí - pominu to, že jsem v první poznámce mluvil k autorce a vy jako samozvaný asi ochránce utlačovaných (?) jste se do toho vmotal se svými scestnostmi (slovo "bláboly" by bylo myslím trefnější). Napsal jsem vám, co jsem považoval za nutné vám napsat - o způsobu už si myslete, co chcete, já jej považuju za adekvátní ("chytrýmu napověz..."). Z vaší strany ale zase jen žvásty a hlouposti...
Opravdu současné osazenstvo tohohle prostoru nechápu, už to píšu poněkolikáté. Zajímalo by mě, kdy to tu předělali na blázinec...

Tolik povyku pro jednu zpackanou fotku, achjo...

U příspěvku::.:.:.:
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Periskop> No fujtajxl! Jaro nám sem netahej! No každopádně - až Mládek 3x zakuká: "Už je tu zase to pitomý jaro..."
U příspěvku:Zprávy
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Po tom, co jsem tu dneska četl, je tohle balzám...
U příspěvku:...pokus
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Bajata> :-D k tomuhle výkřiku nemám co dodat. Mějte se.
U příspěvku:Mark Twain
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Mno tak předem musím říct, že se mi tam taky nějak ty lejna... :)))
Ty můry v žárovkách jsou jinak už docela ochytaná záležitost, ale chápu to, je to líbivý... ony ty můry vůbec a tak...
Jinak jsem si celou dobu říkal, jestli jsi nezkoušel psát nerýmovaně, ty rýmy ti tu kapku přerůstají přes hlavu.
U příspěvku:Oprátka ze čtyřlístků
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Stačí si přečíst první strofu, aby člověk věděl, že to nemá smysl číst dál...
U příspěvku:Co je smrt
sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Přiznám se, předčítal jsem to. Chceš znát reakci?
U příspěvku::.:.:.:
sempull tampush (Občasný) - 30.7.2011 > Periskop> Co tě tíží? Výklady z ruky jsou za pade, věštění z lógru je za stováka. Komplexnější předpovědi, telepatické dýchánky a vyvolávání duchů řeším na základě individuálních konzultací... :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter