Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:mlceni jehnatek revival
jelena-prekrasna (Občasný) - 25.8.2006 > čtenář> mohla, neco takoveho jsem si k tomu predstavovala...lec nejsem technicky typ
U příspěvku:mlceni jehnatek revival
jelena-prekrasna (Občasný) - 25.8.2006 > Franta F.> 

Snad se tam jeste nekdy dostanu.A treba tam zastihnu nejakeho upoceneho umouneneho kovare. To by se mi libilo, mnam.

Jinak je to pouze naskenovany diak, takze ta kvalita moc velka neni, ale i na normalni fotce to svetlo asi nebude ono..

je pravda, ze ten blesk by tomu vubec neuskodil, pac tam byla docela tma a ja to musela fotit na 15 rychlost, aby z toho vubec neco vylezlo.

Dik za radu, Frantiku!

U příspěvku:mlceni jehnatek revival
jelena-prekrasna (Občasný) - 25.8.2006 > Franta F.> Dekuji Frantiku, uz jsem myslela, ze tu nema nikdo smysl pro humor:o) Ja jsem se u toho vcera smala sama
U příspěvku:mlceni jehnatek revival
jelena-prekrasna (Občasný) - 25.8.2006 > JO, je k tomu hudba
U příspěvku:Prurva
jelena-prekrasna (Občasný) - 15.8.2006 > zvirze> super! dekuju moc za radu!!! Tohle jsem potrebovala...nevedel bys jeste, jak tu fotku zesvetlit? Tim skenovanim je mam vsecky tmave a jakoby rozmaznute...
U příspěvku:Prurva
jelena-prekrasna (Občasný) - 15.8.2006 > zvirze> 

Mno...pristi serka bude lepcii-po technicke strance urcite. Musim prijit na kloub tomu scanneru...

Dik:o)

U příspěvku:V igelitu
jelena-prekrasna (Občasný) - 12.8.2006 >

Neni tam prilis mocny odlesk?

U příspěvku:Pohrebiste vln
jelena-prekrasna (Občasný) - 12.8.2006 > born to be child> dekuju
U příspěvku:stromove radi
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > huwik> 

Kdepak...mam Nikon FM2. Total manual. Koupila jsem si ho na zacatku cervence, pak jela na dovcu do Skotska a vyplacala tam sest filmu:o)) Potrebovala jsem si ho osahat, odzkouset...taky objektiv jsem mela dost na hovno, 24-50mm a byla jsem bez stativu...ted jsem si poridila jak stativ, tak poradny objektiv 70-200mm 1:4 a poucena z vlastnich chyb se budu dal snazit.

U příspěvku:krok a schod, schod a krok
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 >

Dekuju, slecnoo.Kazda dobra rada vitana Rozhodne si priste pockam na odpolednaaa, aby ten pisek tolik nesvitil...s tou botou mi to nesedi, uz je to aranze...ja se tomu prave snazim vyhnout...ale jak to tak vidim, pokud budu chtit fotit veci tak, jak jsou, budu tomu muset dat aspon zajimavou stinohru ci uhel ci co ja vim...aby ty fotky nebyly "suche"...on ma born mozna castecne pravdu.

 

U příspěvku:krok a schod, schod a krok
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > born to be child> To je docela odvazne tvrdit...i kdyz jsi trebas priznivcem abstraktnich kreaci, ktere zdobi jen honosne jmeno,nemuzes prece odsuzovat mou snahu o jednoduchost a prirozenost. Myslim si, ze tve poznamky jsou hloupe az infantilni. Ale proti gustu...

Nerikam, ze me fotky jsou neco extra, ale kdyz uz chces mit pripominky, vem si priklad treba z Estel.
"To je ale osklive" umi rict dite jiz od tretiho roku sveho zivota...
U příspěvku:krok a schod, schod a krok
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > Estel> Prilis slunecno, myslis?
U příspěvku:krok a schod, schod a krok
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > born to be child> Nechapu souvislosti, film jsem shledla az do konce, ni knizky pred koncem neodkladam. Mozna bys mohl misto nemistnych urazek cloveku poradit. Jsou to moje prvni fotky, myslim, ze napady mam, ted jen zvladnout techniku. To je taky duvod, proc jsem sem dala sve fotky.
Chulo!
U příspěvku:
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > dostala me ta hraskova na kocare. Fotka super!
U příspěvku:vítr
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > nerozumim tomu
U příspěvku:..t.
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > Uzasne...jednoznacne ta prvni...z druhe me lehce boli ocicka
U příspěvku:krok a schod, schod a krok
jelena-prekrasna (Občasný) - 10.8.2006 > born to be child> Mne se to libi...jinak bych to nefotila, ze...
U příspěvku:Kustód
jelena-prekrasna (Občasný) - 9.8.2006 > Estel> To by tam ale pak zustaly jen ty dvere, ni?
U příspěvku:Kustód
jelena-prekrasna (Občasný) - 9.8.2006 > Estel> Babo, rad! Myslis, pohrat si ze svetlem??? Reknu ti tajemstvi...ja fotila jen ty dvere, toho profilu jsem si nevsimla :o))))
U příspěvku:pojd, jedem na ryby
jelena-prekrasna (Občasný) - 8.8.2006 > Periskop> V tomto pripade ani tak nejde o to, ze tam neni nic videt, jako o to, jak ta fotka na cloveka pusobi...Pusobivost rusi ta rozmazanost:o/ do pristich fotek se to budu snazit napravit-ted to jeste budeme muset vydrzet, pac nevim, jak je odtud stahnout a diky memu pocatecnimu enthusiasmu jsem jich sem nasekala asi tak jeste na tyden:o)))
U příspěvku:pojd, jedem na ryby
jelena-prekrasna (Občasný) - 8.8.2006 > zombux> To j ten scanneeeeeeeer:o(((
U příspěvku:Drobnolistý kvítek v rukou přírody
jelena-prekrasna (Občasný) - 7.8.2006 > co to kolinko u hlavy??
U příspěvku:just stopped rolling
jelena-prekrasna (Občasný) - 7.8.2006 > Strážce_majáku> zrovna ta voda se mi libi...ale kompozicne je to asi slabe, ok.
U příspěvku:just stopped rolling
jelena-prekrasna (Občasný) - 7.8.2006 > Strážce_majáku> Tak se vyjadri, rada se poucim...
U příspěvku:just stopped rolling
jelena-prekrasna (Občasný) - 7.8.2006 > Periskop> ...a za tu zitrejsi me asi zlyncujes:o))
U příspěvku:Zastav se...
jelena-prekrasna (Občasný) - 7.8.2006 > to je v brne u kapucinu? tak jsem se rada chodila divat na hrabenku, mela predkus a ja sla pak dobrovolne na rovnatka...co kdyby si me naahodou taky nekdo vysusil?
U příspěvku:locus iste
jelena-prekrasna (Občasný) - 6.8.2006 > Periskop> Tak mi pomoz, chytroline:o)
U příspěvku:locus iste
jelena-prekrasna (Občasný) - 6.8.2006 > Periskop> e-eee...pripada mi to stejne...radili mi pohrat si s tim ve photoshopu...jenze mne to pripadne, ze to by uz potom mohl fotit kazdy...libojak, a pak si to jen upravit k obrazu svemu. Stejne je to absurdni, strkat fotku z analoga do pc, to uz bych preci rovnou mohla fotit digitalem a dat si na fotky prekrasny sepiovy filtr:o))
U příspěvku:locus iste
jelena-prekrasna (Občasný) - 6.8.2006 > Periskop> Je to skotsko:o) a stativ jsem si poridila...i poradny objektiv...fotila jsem se sigmou 24-50mm 1:4; ted mam nikorr 80-200mm 1:4, coz je o poznani lepcii...hodne si myslim, ze tem fotkam vzalo to skenovani, neumim to:o( fotky jsou rozhodne jasne a hezky odstinovane...jenze kdyz skenuju, musim zadat, ze jsou to noviny, pac kdyz dam cb fotku, tak je tam jen cerna a bila a nejde z toho nic poznat...ja jsem na tohle desne nesikovnaaa:o( 9.8. bude publikovan kustod. O te si myslim, ze se mi povedla...tak snad se dockam alespon 4 ;o))
U příspěvku:stromove radi
jelena-prekrasna (Občasný) - 6.8.2006 > Periskop> tahle je pruser...uznavam. Ve skutecnosti vypada o poznani lip...ale je neslana nemastna...zajimal by me nazor na ty me dve predesle. Tedy kovokamenne zatisi a locus iste...a nesetri me.
Porad cekam, ze mi sem nekdo napise neco smerodatneho...jeste jsem se vsak nedockala.
U příspěvku:Pes
jelena-prekrasna (Občasný) - 6.8.2006 > s outlym krckem a potmesilym ockem...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter