Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kolo
xbone (Občasný) - 16.2.2007 > hermit> příjde mi úžasný že i u některých cizích fotek se to dá vyčíst, což je fakt luxus :o)

jak pak můžeš vstávat do práce když vyserdáváš do noci u pc,
Můj přítel taky hraje do noci, ale už se aspoń klidí do koupelny .o)))) já bych ráno totiž nevstala :o)
U příspěvku:Kolo
xbone (Občasný) - 16.2.2007 > takže.......
Nicon D50
úpravy v Adobe photos. verze 7.0
poslední úpravy uložené 13.2.2007 ve 23:39 a 40 sekund ( pracuješ dlouho do noci .o)
čas 1/15"
clona 3,5
snímek pořízen 24.12.2006 ( Vánoce že jo hi hi ) v 19:38:00 stihli ste pohádku když se u vás rozdávají dárky tak pozdě :o)
ruční vyvážení bílé atd, atd....
IEfix je fakt dobrý, člověk se podle toho i dost naučí.
Tak co ty na to :o)))
U příspěvku:Šelest
xbone (Občasný) - 1.2.2007 > hermit> Asi dobrý, jen prostě nemůžu tyhle fotky hodnotit nerozumím jim.
U příspěvku:Voda2
xbone (Občasný) - 30.1.2007 > Doufám že to sem dáváž z recese a ne z důvodu umění!
U příspěvku:Furiant
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > Tak nějak mi to padá, jinak docela jde i když taková hodně šedivá a chaotická. Chápu že Matonka se jim ze stolu asi nedala štípnout, ale určitě by to bez ní bylo lepší. Jinak pěkný okamžik i když mi oči neustále jezdí na toho pána v bílé košili co je nejvíc ostrý.
U příspěvku:APEX
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > no ale mohl si vynechat ten vnější černý rámeček!!!
U příspěvku:APEX
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > ám pocit že jsem tohle už někde viděla, že by photo award panasonic? ale bylo to v barevné verzi.
Každopádně moc pěkné a nápadité.
U příspěvku:,,,
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > mám pocit že je to focené přes sklo podle toho co je v levo za odlesk. Ostrost by měla být na lavičku ne někam do trávy. Rámeček příšernej.
U příspěvku:40kW a 2 MW
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > HMMM větrná elektrárna u Pavlova, teda musím říct že sem dlouho neviděla někoho kdo vyfotitl vrtule zmršenějc s prominutím. Fotí to kde kdo, takže bych nic extra nečekala, ale tohle je víc než otřesný. To nemáš ani trochu sebekritiky s tímhle vyběhnout na net?
U příspěvku:Cesta za štěstím
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > Pěkná fotka, ale těžko hodnotit, mohla být větší.
U příspěvku:Tygr má hračku
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > Moc pěkný moment, jen by ta fotografie snesla trochu úprav.
U příspěvku:
xbone (Občasný) - 29.1.2007 > Pěkný barvy, ale víc v tom bohužel nevidím, promiň.
U příspěvku:V pravé poledne
xbone (Občasný) - 26.1.2007 > ten les teda hodně padá
U příspěvku:dvur na filde
xbone (Občasný) - 25.1.2007 > taky by mě to zajímalo. Je to přes vrsvy?
U příspěvku:Potok
xbone (Občasný) - 25.1.2007 > uf na mě už moc nakloněný, ale to je jak z tou fotkou na df co mám viď :o)))) takže radši mlčím :o)
U příspěvku:Potok II
xbone (Občasný) - 25.1.2007 > Tohle se mi líbí, až na to hluché místo v pravo, ten keř už je špatně prokreslený díky tmavosti snímku, ale jinak mi to připadá horor it (to). Bejt tam rozmístěná čísla tak si myslím že policajti našli mmrtvůlku a pod čísly důkazy. No prostě to fakt působí a pohrává sito z mojí představivostí :o)
U příspěvku:Koupel
xbone (Občasný) - 24.1.2007 > fcelkamaja> :o)))
U příspěvku:Koupel
xbone (Občasný) - 24.1.2007 > fcelkamaja> Tak si z toho mohla udělat širokoúhlou fotku, oříznout ze spoda doplnit rámečkem aby to nebyla taková nudle a hlavně po zmenšení na závěr doostřit!!!
U příspěvku:Koupel
xbone (Občasný) - 24.1.2007 > Taky mě dost ruší to cosi rozostřené v levén rohu.
U příspěvku:Koupel
xbone (Občasný) - 24.1.2007 > dole je zbytečně moc míst, kompozičně je to celé nevyřešené, chtělo by to vytáhnout na úrovních, ale stejně mi to příjde roztomilé takže výjmečně za 4 :o)
U příspěvku:Koupel
xbone (Občasný) - 24.1.2007 >
U příspěvku:Sousedský ples II
xbone (Občasný) - 23.1.2007 > hermit> ufff ISO 1600, těžko se mi bude radit, fotím teď objektivem co má 1,4 průchod světla je mnohem lepší, mám jiné parametry při focení podobných scén. Ale taky se teď s něčím podobným potýkám, blbý světlo, blesk mi dělá stíny takže ten se snažím vynechat, každý pohyb je mázlý. Ach jo uvidíme, až na něco příjdu. občas se to blbě kecá, ale rada žádná viď :o/ no jo to sem celá já :o)
U příspěvku:Sousedský ples II
xbone (Občasný) - 23.1.2007 > Není špatná, ale ta předchozí mě nadchla víc, musím přiznat, každopádně líbí kontrast, zaznamenání pohybu. Nelíbí už moc velký šum a kompo, tak nějak nevím čeho se chytit, kdyby ten saxík byl aspoń ze předu.
U příspěvku:Sousedský ples
xbone (Občasný) - 22.1.2007 > nemyslím tím, ostrost snímku jako takového, myslím tím doostření po zmenšení.
U příspěvku:Sousedský ples
xbone (Občasný) - 22.1.2007 > :o) sakra mě to zase trvá než příjdu na to jak doporučuju, hold jsi první :o)
U příspěvku:Sousedský ples
xbone (Občasný) - 22.1.2007 > Tahle se mi fakt líbí, jen by chtěla krapet doostřit.
U příspěvku:Strom života
xbone (Občasný) - 17.1.2007 > Jaký program používáš?
U příspěvku:Strom života
xbone (Občasný) - 17.1.2007 > Fakt paráda, jen to prosímtě ještě krapet doostři, aby vynikly víc ty větve.
Jinak nemám co vytknout :o) je to super
U příspěvku:Zima III.
xbone (Občasný) - 16.1.2007 >
U příspěvku:Usínání
xbone (Občasný) - 16.1.2007 >
U příspěvku:Zima
xbone (Občasný) - 16.1.2007 > tak to teda nevím jak je to možné, asi proto že to posílám přes Totem, jinak si to vysvětlit neumím, takže stejně nemáš zač.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter