Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
kilgoretraut
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1553x
Napsat zprávu

Je mi 23 let a diletuji v literatuře.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ráj
kilgoretraut (Občasný) - 17.8.2008 > Naty> Rád jsem, že udělalo dobře to.
U příspěvku:Diskuze na thema: Slovo a myšlení
kilgoretraut (Občasný) - 18.5.2008 > Lyryk> Aha, tak proč jsem dostal pětku? To bych čekal, že trojku nebo dvojku...
U příspěvku:Diskuze na thema: Slovo a myšlení
kilgoretraut (Občasný) - 15.5.2008 > Mbonita> Ano, takové myšlenky mě vrhají do depresí, ale tak je to dobře... v takovém rozpoložení je člověk nejblíže objektivitě a nejdále optimismu - je to dobře, protože optimismus bývá velmi blízko blbosti: mezi těmito stavy je velmi tenká hranice, někdy se na ní balancuje a to je pak o hubu... Staré dobré Slovo je jediná naděje - burcuje totiž mysl, ta se pod přílivem slov nekroutí, zůstává nezakrnělá, je ve střehu. O to tu jde: o mysl jako takovou, tedy, přesněji napsáno, o mysl svobodnou, nikoliv zotročenou.
U příspěvku:Jsem vesel
kilgoretraut (Občasný) - 14.5.2008 > Mbonita> Jo, to mi tady už leckdo říkal, dík za zastaveníčko
U příspěvku:Přírodní
kilgoretraut (Občasný) - 29.4.2008 > Mbonita> Jo, dík. Takže pětidílná záležitost, eh? Zajímavý... Je ale zas fakt, že jsem to psal v jednom místě ve stejnou dobu. Zajímavý...
U příspěvku:Snad
kilgoretraut (Občasný) - 28.4.2008 > drfaust> Aha... no, hm, tak jo, já věřím, že... no jo. Hm.
U příspěvku:Vzhůru
kilgoretraut (Občasný) - 26.3.2008 > jafa> Aha. Takže si myslíš, že mi nejde o chaos. Hm... Tak proč plánuju svůj Opus Pictus psát technikou střihu? Pro pořádek asi těžko... Ju? Ale k tomuhle textu: myslíš, že mi tu jde o nějaký řád? Ptám se: O jaký? Moc tomu nerozumim.
U příspěvku:Vzhůru
kilgoretraut (Občasný) - 25.3.2008 > jafa> Tak to vidíš: oba víme, na čem stojíme. Ty čekáš od umění "projasnění" já zas "chaos". Tak tak.
U příspěvku:Vzhůru
kilgoretraut (Občasný) - 13.3.2008 > čtenář> Vysvětlovat svou poezii způsobem: "Tenhle verš znamená to a toto." bych neměl. Měl bych to, co napíšu brát tak, jak to je a interpretaci nechat na čtenářích/kriticích. Nemůžu a nesmím předkládat "návod k použití". Čtenář to buď vezme, nebo ne, jak prosté... "Co to má být?" Abstrakce? Šílenost? Blbost? Klidně cokoliv, co chceš. Jak se vám líbí. Smysl poezie není daný - asociace, které poezie vyvolává, se liší čtenář od čtenáře. Není jeden jediný absolutní význam těch a těch veršů. Můžeš to prát psychoanalyticky, to jo, tam se něco takového "jediného" najít dá, to asi ano, ale co se týče vnímání textu jako (pokusu o) umění nikolivěk.
U příspěvku:Vzhůru
kilgoretraut (Občasný) - 13.3.2008 > skold> Uspokojení? Zasnění? Vyvolávání obrazů před očima a následná nutnost je zaznamenat? Toulání po hvězdách? Zkoušení něčeho nového, jelikož normálně píšu prózu? Co je na tom špatného? Co se mi konkrétně v tomto textu podle Tebe nepovedlo? Nudil jsem Tě snad? Byl to pro Tebe jen "waste of time"? Proč?
U příspěvku:Vzhůru
kilgoretraut (Občasný) - 12.3.2008 > opičí prackou Vzadku> Gratuluju... (jsi snad lepší provokatér než já)
U příspěvku:Vzhůru
kilgoretraut (Občasný) - 12.3.2008 > opičí prackou Vzadku> Dobře: Proč? Argumentuješ vždy takovýmto sofistikovaným způsobem? Doufám, že ne...
U příspěvku:Svědek
kilgoretraut (Občasný) - 11.3.2008 > jafa> Děkuju. Onanista je mé druhé jméno.
U příspěvku:Zvnitřezlosti
kilgoretraut (Občasný) - 17.1.2008 > jafa> Ano, k Linhartové už mě kdosi srovnával... Musím si tedy od ní něco přešíst... Vkládání textů: myslím si (ó né, už zase?), že čtenář by měl text zhltnout v co největším rozsahu. Text má fungovat tak, že po přečtení určité "plochy" působí jak droga - přinejmenším bych chtěl, aby takto působil, a tak jej také vkládám - po co největších částech, ale ne zas moc... Pokud se čtenář podívá, jak je text dlouhý a řekne si "To je moc, na to kašlu..." - to už je ale jiná pohádka...
U příspěvku:Tobě
kilgoretraut (Občasný) - 15.1.2008 > jafa> Díky. To jsem nečekal...
U příspěvku:Tobě
kilgoretraut (Občasný) - 3.12.2007 > Květoděj Šmatlák> Zkrátka píšu abstraktní věci - nikoliv však "nulové". Nechápu, jak někdo může chápat abstrakci jako nulu. Nestačím se divit... Co je normální? Normální je to, co je normální pro tebe, ale třeba ne pro mě. Normalita je tudíž blbost. Snad v kontextu medicíny, kdy má tělo fungovat "normálně", aby nedošlo k ehm, ke kolapsu organismu. Ale v umění? Stanovit normu? Eh? Jako že umění MÁ vypadat tak a tak a ne jinak? Pokud jsi to myslel takhle, tak na tebe dělám (abstraktní) dlouhý nos.
U příspěvku:Tobě
kilgoretraut (Občasný) - 27.11.2007 > Květoděj Šmatlák> Takže to chápu tak, že nevíš, proč se ti to nelíbí. Dobře. V podstatě nulový názor - ale nula je taky číslo.
U příspěvku:Tobě
kilgoretraut (Občasný) - 26.11.2007 > Květoděj Šmatlák> Ehm, kdyby se mi to nelíbilo, nedával bych to sem... Prezentuji na netu věci, o kterých si myslím, že jsou krásné... zkouším, jestli ten pocit se mnou někdo sdílí, či ne - ty očividně ne, dobře, ale proč? Já opravdu nevím, co se ti na tom nelíbí... To jako že se to nerýmuje? No a? Každá báseň se přeci rýmovat nemusí...
U příspěvku:Tobě
kilgoretraut (Občasný) - 25.11.2007 > Květoděj Šmatlák> Aha, dobrá, a mě zajímá: PROČ?
U příspěvku:Peklo
kilgoretraut (Občasný) - 2.10.2007 > Fíla> Heh, hodne masitou polivku, prijed desatyho desaty [huh, tady je anglicka klavesnice], dame rec a pivo a tak podobne...
U příspěvku:Peklo
kilgoretraut (Občasný) - 1.10.2007 > g morr> Mám zatím 38 stránek A4 a tuším, že to bude tak kilo ve výsledku, protože je tam fůra věcí, který tam plánuju zakomponovat, mám to v hlavě. Celková kniha bude na čtyři části a v každý části bude část tohoto Pekla. Peklo na čtyři kusy, jako čtvrtý jezdec z Apokalypsy, za kterým podle Bible jde peklo. Hm.
U příspěvku:Peklo
kilgoretraut (Občasný) - 1.10.2007 > g morr> No jo, napsal jsem kravinu, co se dá dělat... Jenom jsem čekal nějakou kritiku a ne bžundu... Ale jak chceš, nemám nic proti bžundě.
U příspěvku:Peklo
kilgoretraut (Občasný) - 1.10.2007 > g morr> Ten text už je přibližně z třetiny hotový, jde o to, že dosud není hotov - proto je "budoucí"...
U příspěvku:Jaro a zpátky
kilgoretraut (Občasný) - 28.3.2007 > Natasha_> Obávám se, že to záleží na čtenáři. Setkal jsem se s názory (na tento text), které jsou diametrálně odlišné od toho tvého. Zkrátka si chci experimentovat - baví mě to a nehodlám se podřizovat čtenáři, kterému se třeba hocus pocus hnusí, to už je čistě jeho věc, to mě vůbec nezajímá. Je sice pravda, že autor a čtenář jsou součinným organismem, ale záleží na tom, v KTERÉ CHVÍLI jsou tito dva komunikanti oním "organismem". Jde o to, jestli čtenář nechce "papat", protože se mu to nějak (logicky) nezdá a odmítá to, nebo že to překousne a papá - nebojí se vstoupit do autorova (mého) univerza, teprve až se odváží vstoupit (a přistoupit na mojí hru), můžeme fungovat (jako čtenář a autor) jako organismus. Je ale nutno vědět, že když čtenář "přistoupí na mojí hru" neznamená nutně, že se mu to líbí. Tak to vidím já. Pokud se to někomu nelíbí, prosím, jen je chyba to nezevšeobecňovat, ano, Natasho? Je tolik názorů, kolik je čtenářů - ty jsi jen jeden z nich, tak si prosím nech ty své pravdy. Každý máme svou pravdu.
U příspěvku:Jaro a zpátky
kilgoretraut (Občasný) - 27.3.2007 > Natasha_> Ok, nevím, proč z mého dopisu vyciťuješ, že "jsem přesvědčen o svých kvalitách"? Je to můj názor na psaní a vztahu autora ke čtenářům, nic víc, o kvalitě mých textů tam nepadla ANI ZMÍNKA! Proč to překrucuješ? Já jen vyjádřil nesouhlas k tvému "součástí autorovy práce je i to, aby zajistil (to podtrhuji), že čtenář se nebude v textu topit." Podle mého je to bullshit a tak jsem se i vyjádřil, to je celé. Nebo si pořád (povýšeně?) myslíš, že jsem rozhořčen, že se tento text nelíbí? Hahaha... bavíš mě. Pokud si myslíš, že by ten dopis měl být tady, v reakcích, tak ho tam prosím vlož jako reakci, já ho ztratil, je mi to jedno...
U příspěvku:Jaro a zpátky
kilgoretraut (Občasný) - 26.3.2007 > Quotidiana> Ten text byl psán pod "vlivem" hudby: Pustil jsem si muziku a začal psát...
U příspěvku:Zlovolnosnosti
kilgoretraut (Občasný) - 19.3.2007 > Soutěžící> Inu, soutěžení mi nikdy moc nešlo...
U příspěvku:Zlovolnosnosti
kilgoretraut (Občasný) - 15.3.2007 > Soutěžící> Sračka? Ehm, Nic? Vyřadit? Vyčerpal jsem svý tři pokusy...
U příspěvku:Zlovolnosnosti
kilgoretraut (Občasný) - 25.2.2007 > Soutěžící> Tak mě vyhoďte ze soutěže, když jsem OFF TOPIC, heh?
U příspěvku:Směj se a svět se bude smát s tebou
kilgoretraut (Občasný) - 1.2.2007 > Jo, chce se mi zvracet... CO to je kurva za soutěž? O nejlepší kýč? Nerozumím tomu, asi jsem hloupej...
U příspěvku:Todle vihraje určytě
kilgoretraut (Občasný) - 1.2.2007 > Hm, tak to je smutný, tohle (s)prostě vyhraje, protože jsou lidi blbci... a nic náročnějšího je nazajímá, jsem převelice smutný. No nic.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter