Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 23.9.
Berta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Fotograf
šedivec (Občasný) - 11.5.2007 > Tohle vypadá velmi dobře. Sqělá momentka.
U příspěvku:Dobronínský pochod 2007 I.
šedivec (Občasný) - 11.5.2007 > Škoda toho týpku vlevo, ten to kazí a ještě ke všemu mu vyrůstá další ucho z hlavy. Měls ho odtáhnout někam mimo ;-) Jinak by to bylo super.
U příspěvku:Důlní vozík v Ujbányji
šedivec (Občasný) - 10.5.2007 >
U příspěvku:Zastavil se čas
šedivec (Občasný) - 10.5.2007 > Přijde mi to trochu šedivé, ale asi to je dobře, protože to dotváří atmosféru.
U příspěvku:Op-art
šedivec (Občasný) - 7.5.2007 > Připadá mi to mírně přeostřené, ale možná se pletu ;-)
U příspěvku:Chodec
šedivec (Občasný) - 7.5.2007 > Přidal bych trochu místa vlevo.
U příspěvku:MUŠKA
šedivec (Občasný) - 7.5.2007 > Paráda
U příspěvku:Předměstí IV.
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Už jsem byl na útěku ale musel jsem se vrátit. Tohle vypadá moc dobře. Ten zmrazený pohyb ti vyšel jak má být. Celkově skvělá fotka.
U příspěvku:Simon says...hands up!
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Chtělo to ještě udělat dva kroky vpravo, zaostřit a bylo to tam ;-)
U příspěvku:Konec košíků
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Asi bych vynechal tu první, ale i tak se mi to líbí.
U příspěvku:Vodní dech
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Jiný rámeček a trochu míň saturace a kdo ví?
U příspěvku:ranní nálet
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Krásně šedivé ;-)
U příspěvku:experiment
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Vypadá to jak laboratoř nějakého šílence ;-)
U příspěvku:Navečer utichne ta voda /a na okamžik zastaví se čas/
šedivec (Občasný) - 26.4.2007 > Děláš parádní věci. Hraješ si s fotkou jako s obrazem. Jen ta poslední mi přijde trochu "přepísklá". I tak ale líbí.
U příspěvku:nemám čas..
šedivec (Občasný) - 26.4.2007 > Tak si ho udělej a příště líp zaostři ;-)
U příspěvku:Zasněná
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > Ta se mi líbí víc než minule. Z celé fotky dýchá romantika.
U příspěvku:...farm life (coloured)...
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > danuwaanalihi> To samozřejmě znám i když častěji pracuji s ručně dělanejma maskama. Čekal jsem něco nového, tak příště , no. ;-)
U příspěvku:Předměstí II.
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > Možná až moc kontrastu ale dýchá na mě z toho nedělní odpoledne. Pohoda.
U příspěvku:...farm life (coloured)...
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > danuwaanalihi> Ležím na lopatkách a očekávám pravdu, ať je jakákoliv ;-)
U příspěvku:broken mind I.
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > Dharma> Vzhledem k těm dvěma předchozím si myslím že ta ruka měla být víc kontrastní a lépe zaostřená, alespoň dlaň s prsty. Tahle "šedivka" mi tam nějak nepasuje ;-)
U příspěvku:broken mind I.
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > Zajímavá kombinace, škoda že ta ruka není líp technicky zvládnutá.
U příspěvku:...farm life (coloured)...
šedivec (Občasný) - 25.4.2007 > danuwaanalihi> Pokud jsi tedy nepoužil nějakou funkci na prosvětlení stínů v nějakém fotoeditoru tak už snad jen to, žes tam to slunce nakopíroval. Na přechoďák mi to přijde až moc výrazný.
U příspěvku:...farm life (coloured)...
šedivec (Občasný) - 24.4.2007 > danuwaanalihi> Neříkej že sis tam dotáhl ateliérový světla a proti tomu slunku to takhle nasvítil ;-)
U příspěvku:Zdeňka I.
šedivec (Občasný) - 24.4.2007 > Asi je to dobré. Zlatý řez, barva pozadí ladí s barvou tváře, měkké světlo (bohužel rozbité právě v očích). Jenže tomu něco chybí, a to je nějaký výraz. Zdeňka se tváří tak nějak nijak, vůbec nic ta fotka o ní nevypovídá.
U příspěvku:...farm life (coloured)...
šedivec (Občasný) - 24.4.2007 > Funkce Shadow/Highlight je mocná čarodějka. Ta jednobarevná verze byla o hodně lepší, tohle je strašně umělé.
U příspěvku:Blbůstky 3 - zkouška akvarelu
šedivec (Občasný) - 23.4.2007 > Vždycky jsem obdivoval lidi co umí kreslit. Tohle je super, každá z těch tří zaujala.
U příspěvku:...farm life...
šedivec (Občasný) - 23.4.2007 > Nádherná atmosféra, tohle se ti fakt povedlo.
U příspěvku:Žltá nálada
šedivec (Občasný) - 23.4.2007 > Žlutá je dobrá ;-)
U příspěvku:Sedmý den v tichém domě.
šedivec (Občasný) - 23.4.2007 > Ta první je dost dobrá.
U příspěvku:Předměstí I.
šedivec (Občasný) - 23.4.2007 > Pěkná pohodovka, určitě foceno o víkendu, bylo parádně.
U příspěvku:studeny...
šedivec (Občasný) - 19.4.2007 > Ta hloubka ostrosti v pravé dolní části dělá neplechu, na tom listu je moc výrazný přechod mezi ostrým a máznutým.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter