Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Judy
(žena)
Občasný
Na Totemu: 640x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Někdy je snažší číst, než chápat
Jsem člověk, jako každý jiný. Dýchám, vnímám, cítím, jak prosté.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Beznadějná holka
Judy (Občasný) - 2.5.2003 > a-front> Četla jsem...
U příspěvku:Zabila jsem!
Judy (Občasný) - 21.4.2003 > fungus2> Tohle "zvláštní" téma mi vyšlo na padesát stran,kde to popisuji ještě detailněji.A za dvojku se opravdu nestřílí.
U příspěvku:Láska?
Judy (Občasný) - 21.4.2003 > centaur> Takový je ale můj vhled na lásku a nedokážu jí popsat jinak,než plytkými slovy,jinou lásku neznám. O lásce toho moc nevymyslím,buďto jí cítím,nebo ne.Nemyslím,že láska je něco,u čeho můžeš regulovat míru duchaplnosti slov,nedá se to.Dá se jen cítit,to je všechno.A to,co o ní napíšeš se nedá napsat s ohledem na ostatní,aby se jim to dobře četlo.Protože to není jenom sloh o tom,že jdeš na louku natrhat kytky,je to něco víc...
U příspěvku:Láska?
Judy (Občasný) - 21.4.2003 > Bobr> Je to jen úvaha.Jako ty se zamýšlíš, jakou může mít tohle "dílo" hodnotu,tak já jsem se zamyslela nad láskou,kterou znám.
U příspěvku:Takové malé nesmyslné zamyšlení
Judy (Občasný) - 20.4.2003 > Pavel Šavel> Teď nevím,co tou škodou myslíš.Ale nechmež toho.
U příspěvku:Takové malé nesmyslné zamyšlení
Judy (Občasný) - 19.4.2003 > Pavel Šavel> Ta moje poznámka byla jen pokus o vtip.Chtěla jsem tam připsat,že žertuji,ale myslela jsem,že to pochopíš.Je mi ale jasné,že nemůžeš znát můj smysl pro humor.Je mi upřímně jedno,jakými písmeny napíšeš reakci na můj příspěvek,protože jsem ráda za jakoukoli.A mně moje gramatika nijak nesere.
U příspěvku:Beznadějná holka
Judy (Občasný) - 19.4.2003 > Zmýlená> Možná by ti připadalo zajímavější, kdybych to popsala více do hloubky, jenomže to už bych jaksi nejspíš nebyla na totmto světě.
U příspěvku:Beznadějná holka
Judy (Občasný) - 19.4.2003 > Leora> Nic upřímnějšího jsem v životě nenapsala. Kdyby to četli třeba moji rodiče, vezli by je do pakárny. A to bys teprve viděla, jak by to bylo kulatý...
U příspěvku:K internetové próze
Judy (Občasný) - 18.4.2003 > Já osobně jsem spíše úvahový typ.Dokáži mnohem lépe vylíčit,co člověk cítí,než co dělá.Popisovat děj mi přijde nezajímavé...šel k oknu otevřel ho a pak zase zavřel...je to chudé, necitlivé.Není to nic jiného,než to co člověk prostě vidí běžným okem.Jinak ti(vám)rozumím,chápu,co máte na mysli.Čtu a vidím,jak má vypadat proza a dávám za pravdu i vám.Používám děj v mezních situacích, když už se dostanu do slepé uličky a vyčeprám vše,o čem člověk může v dané situaci přemýšlet ( spíše je to mé zbožné přání,než fakt).
Nicméně,jste-li znalec,je mi jasné,že pro vás musí být jisté příspěvky jedním velkým otazníkem otazníkem,ale já bych to neviděla zas tak černě.Je to pořád lepší, než kdyby jsme se tím i živili a lidé by nám za to platili.
U příspěvku:Takové malé nesmyslné zamyšlení
Judy (Občasný) - 18.4.2003 > Pavel Šavel> Na začátku bych prosila velké písmeno, dále pak spisovný tvar slova "tvůj" a za tečkou opět velké písmeno!!
U příspěvku:Zabila jsem!
Judy (Občasný) - 18.4.2003 > Kajman> Takže myslíš, že přeháním? Je dobře, že mě neznáš, ale díky za poznámku.
U příspěvku:Takové malé nesmyslné zamyšlení
Judy (Občasný) - 17.4.2003 > liiloo> Díky.Konečně někdo vytáhl taky něco jiného, než jen prý složitá souvětí, které nedokáží pobrat.
U příspěvku:Takové malé nesmyslné zamyšlení
Judy (Občasný) - 17.4.2003 > Filip Sklenar> Kdybych napsala to, co mě celou noc pronásleduje, vážně by to nebyla sranda, věř mi. Jestli se chceš pobavit, přečti si vtipy.
U příspěvku:Takové malé nesmyslné zamyšlení
Judy (Občasný) - 17.4.2003 > Pavel Šavel> Soudě podle tvého fota, je hned vidět, že jsi na svůj věk velice bystrý.
U příspěvku:kdy znova?
Judy (Občasný) - 13.4.2003 > Neumím rozebrat báseň, ani jí moc hodnotit.Pro mě existují jen básně, které si přečtu celé, a pak ty, které ne.U téhle se mi líbí kupodivu poslední sloka.
U příspěvku:Drazí profesoři!
Judy (Občasný) - 13.4.2003 > Přeslička> Jestli je to na mě, což by se slušelo a patřilo, tak odstup není namístě!!
U příspěvku:Drazí profesoři!
Judy (Občasný) - 13.4.2003 > Rawen> Škoda, že nečteš všechny moje! Tobě zase asi dělají problémy zimní období, koukám, i když chápu, že tě zmátlo to počasí.
U příspěvku:Drazí profesoři!
Judy (Občasný) - 13.4.2003 > Filip Sklenar> Díky. Ve škole mi vždycky bylo vytýkáno, že nepíšu podle jejich pravidel, že neumím zdůvodnit, svůj pravopis, čárky a tak. Psala jsem vždycky tak, aby se mi to líbilo, aby mi to sedělo. Přiznávám, že to byla chyba, protože redaktor to sice opraví, ale má tě za debila.
U příspěvku:Opilost
Judy (Občasný) - 11.4.2003 > Já nevim, proč ten pravopis každého tak dráždí.Někdy mám pocit,že ty lidi nemají jinou starost,než opravovat mi chyby.Měli byste se dát na profesory, fakt že jo.Když čtu cizí příspěvky,ani si toho nevšímám.Kdyby byl každý tak dokonalý,jako já byl by ten svět o něco krásnější.
P.S. Vy, kteří mě neznáte, myslím to v žertu.
U příspěvku:Loutka(úryvek z knihy)
Judy (Občasný) - 11.4.2003 > Rezi> Rubrika je jedna věc a příspěvek druhá.Legrace je další věc a vážnost zase jiná.Přiznávám,rosekala jsem to tečka.Dostala jsi mě.
U příspěvku:Loutka
Judy (Občasný) - 11.4.2003 > Rezi> Mluvíš jako zklamaný kritik, který nemá do čeho kousnout.Je to krátké, přiznávám, protože jsem zkrátka neměla čas.Jak prosté...
U příspěvku:^%$^%$#^%$^%$^%$atTheriver%$#%$#%$#%$#
Judy (Občasný) - 11.4.2003 > Takhle nějak vidím, když to přeženu...Proto nemám ráda neostré obrazy, nahání mi to hrůzu, že nejsem při smyslech.Jako obraz denního života hrůza, jako výsledek tvorby hezký.
U příspěvku:Zklamanání
Judy (Občasný) - 10.4.2003 > Popravdě řečeno,vlastně jsem v tom sklamání ani chvilku neváhala.Nedovedu si to se z ani představit.Bylo by to úplně jiný slovo.Nebyla by v tom žádná smůla,smutek,samota- nic z toho.Slova se mi musí líbit,abych je napsala,aby mě inspirovala,aby ve mě něco vyvolávala...
U příspěvku:Celaa l.
Judy (Občasný) - 10.4.2003 > Líbí se mi to.Vypadá to trochu,jako příroda v Černobilu,ale ani to nemusí budit špatný dojem.Labuť vypadá v kontrastu s prostředím krásně, bíle,nezkaženě-zřejmě nebude tamnní.
U příspěvku:Loutka
Judy (Občasný) - 6.4.2003 > Rezi> Když se člověk opije a dělá ostudu, myslím, že to ani žádný kontext nepotřebuje, stane se to, něco uděláš a konec, tím to končí.Žádné vysvětlování, žádné pokračování. Žádný velký smysl, žádná bezchybnost.Nepokládám si žádné otázky, tím pádem nemohu ani nic řešit.Psala jsem to hned po tom, co se to stalo, takže je možné, že jsou tam gramatické chyby.Sotva jsem se trefovala do klávesnice, navíc to po sobě ani nečtu. Nezajímá mě to.Stejně tak, jako když člověk něco říká - nenahrává se a zpětně se neposlouchá.
U příspěvku:Trochu magie
Judy (Občasný) - 6.4.2003 > Draculina> Myslím, že vidím celkem slušně a bílé kolečko ještě stále vidím, jako bílé kolečko.Nemůžu si pomoct.
U příspěvku:..jezek..
Judy (Občasný) - 6.4.2003 > Trochu strašidelný, odsloužilý, ale až na tu lampu, která vypadá nová.Kdyby byla rozmlácená, bylo by to dokonalý.
U příspěvku:Loutka
Judy (Občasný) - 5.4.2003 > Právě proto, že celý ten příběh je o opakujících se událostech, emocí a dojmů.Je to zamyšlení nad tím,co bylo.A proto je na ta slova pokládán takový důraz - to co bylo se stále dokola opakuje.Jinak to totiž vystihnout nejde.Přesto díky.Je pravda, že z tohoto úryvku se nedá ten příběh chápat do detailu.Což ani není záměr.Jen jsem chtěla vědět, jestli je z toho cítit naléhavost a zoufalství.
U příspěvku:Trochu magie
Judy (Občasný) - 5.4.2003 > Mám smysl pro mystiku,ale já nevím...něco mi tam vadí.Něco, co tu fotografii tvoří nějak plastickou a přeplácanou.V jednoduchosti je síla a líbila by se mi jen jako obličej s nápisem,možná jen ten nápis.Nebo jen svíčka s nápisem.Bílé kolečko mi taky nesedlo.Takhle to trochu vypadá, jako Janet Jackson v reklamě na film Čarodějky.
U příspěvku:Black & Red
Judy (Občasný) - 5.4.2003 > Spíš mě na první pohled zaujala jen ta barva.Ani úhel,světlo,nebo okamžik,ale ta barva.Nesmírně dráždivá a výstřední.
U příspěvku:V hospodě
Judy (Občasný) - 1.4.2003 > Kdyby ty sklenice byly plné,měla bych na to pivo vážně chuť.Prázdným sklenicím nepomůže bohužel ani značka...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter