Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Judy
(žena)
Občasný
Na Totemu: 640x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Někdy je snažší číst, než chápat
Jsem člověk, jako každý jiný. Dýchám, vnímám, cítím, jak prosté.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:V hospodě
Judy (Občasný) - 1.4.2003 > Kdyby ty sklenice byly plné,měla bych na to pivo vážně chuť.Prázdným sklenicím nepomůže bohužel ani značka...
U příspěvku:Loutka
Judy (Občasný) - 9.1.2002 > Tahle část je představením Sáry.Teď vidím,že je asi krátka,ale asi ta nejpodstatnější...
U příspěvku:Loutka
Judy (Občasný) - 9.1.2002 > Tahle část je o tom,že jsem se odstěhovala od přítele,kterého mi kamarádka Eva rozmlouvala,zpátky domů k rodičům...
U příspěvku:Loutka(úryvek z knihy)
Judy (Občasný) - 9.1.2002 > Jarmila Svobodová> Díky,vlastně máš pravdu.Já jsem spíše nechtěla,aby to bylo moc dlouhé,myslím,že tohle je z toho úvodu asi nejdůležitější,ale já vím,o čem ta kniha je a znám jí nazpamět,takže mě musí zase hodit na zem někdo,kdo to vidí zvenku...
U příspěvku:Horňácko
Judy (Občasný) - 6.10.2001 > Moc světla a šmouh,řekla bych.Ale je mi z toho zima...
U příspěvku:Burger King!
Judy (Občasný) - 6.10.2001 > Mě se zrovna ty nohy židlí a kachličky líbí.A vůbec celý ty židle a stoly.Kdyby ten plakát nahoře byl míň barevnej,je mi jasný,že s tim nmáš co spolenčnýho,tak bych si to jako plakát vylepila do bytu.
U příspěvku:proc ne treba tri(pro TH)
Judy (Občasný) - 18.9.2001 > Je to jako život "za plotem",jako v tom filmu o muži,co věděl příliš málo,nebo tak nějak.Tudíž mi to nepříjde,jako2/2 obrazu,ale jeden,jeden svět,ve kterym můžou být tak rozdílný věci,tak blízko.
U příspěvku:CtrlC+CtrlV
Judy (Občasný) - 24.7.2001 > Připomíná mi to můj rozchod s mim starym,ale
ten kdo odešel za takovejma podobnejma kámíkama sem byla já...Nesnášim věci,který mi připomínaj mojí minulost,ale protože to byla happy minulost,líbí se mi i to co si napsal.Žádný zbytečný keci,ale činy.
U příspěvku:***
Judy (Občasný) - 24.7.2001 > Slohově nic moc,ale hlavní je,že si šťastná.Je to spíš takové nesmyslné šťastné žvatlání.Taky bych chtěla takhle žvatlat a nejraději každý den.Chtěla bych být šťastná.Tak alespoň ty buď.Je to pěkné.
U příspěvku:Paradox života - SMRT
Judy (Občasný) - 24.7.2001 > Je to poprvé,co jsem si tady od autorů Totemu něco přečetla více než jednou.Fascinují mě popravy gilotinou a myslim,že jsi to vystihl.Možná,kdybys tam někdy ležel a měl "nakahánku"napsal bys to drsnějc,ale zase za tu cenu...
U příspěvku:Vrána
Judy (Občasný) - 24.7.2001 > Mě zase rozesmutněl tvůj email.Promiň,ale mě se to fakt nelíbí,i kdyby si mi mojí povídku pochválila.Možná,že máš i dobrý věci,ale ty jsou na mě moc "dlouhý"(mám podobnej problém jako ty).
U příspěvku:Od smrti není daleko k životu
Judy (Občasný) - 24.7.2001 > temnota> Do toho co dělám ti fakt nic není.Totem je svobodnej časopis a každej člověk tady může dělat co ho baví.Kdyby sem psali jenom profesionálové netroufla bys sis ani kritizovat,tak alespoň k něčemu je ti moje stránka dobrá. P.S:Když každej s něčím začne,vždycky s tím pokračuješ??
U příspěvku:Od smrti není daleko k životu
Judy (Občasný) - 24.7.2001 > temnota> Do toho co dělám ti fakt nic není.Totem je svobodnej časopis a každej člověk tady může dělat co ho baví.Kdyby sem psali jenom profesionálové netroufla bys sis ani kritizovat,tak alespoň k něčemu je ti moje stránka dobrá. P.S:Když každej s něčím začne,vždycky s tím pokračuješ??
U příspěvku:Vrána
Judy (Občasný) - 11.7.2001 > A...co jako.
U příspěvku:Od smrti není daleko k životu
Judy (Občasný) - 11.7.2001 > temnota> Bylo to napsáno z toho důvodu,že se to stalo.Takže to,co kritizuješ je vlastně můj život a život vůbec.A za to co se děje mě a co se děje vůbec,já teda fakt nemůžu.A navíc když se to dělo,tak jsme nemluvili zrovna knižně.Zamysli se člověče...!A když o tom nic nevíš nekritizuj.
U příspěvku:Bolavá
Judy (Občasný) - 1.7.2001 > Je to vážně dobrý.Ne,že bych byla odborník,ale přijde mi to tak.Líbí se mi to.
U příspěvku:To asi nebyl dobrej nápad
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > centaur> Díky,centaure!
Co říct víc.
U příspěvku:To asi nebyl dobrej nápad
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > adammo> Díky,adammo!
Za tvůj čas a za tvůj názor.Kéž by si to mysleli všichni.
U příspěvku:To asi nebyl dobrej nápad
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > čtenář> Ahoj,Čtenáři!
Je mi líto, že ses nudil.No,vlastně něni-já se taky kolikrát nudim a nikdo mě nelituje.
Víš vlastně to má myšlenku,ale ty si jí asi
nedomyslel.
U příspěvku:Jistota,která mě těší
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > Lord Kikin> Díky,Lorde!
Já taky nevim vo tom, že by ve vzduchu bylo něco jinýho než to,co říkáš.Jenom si to někdy myslim.A na tom neni nic špatnýho.Nikomu to nevnucuju.
U příspěvku:Jistota,která mě těší
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > Martin> Díky,Martine!
S tím citátem,to mě ani nenapadlo.Nechtěla jsem říct,že jsem přišla na něco,co už někdo dávno pochopil,jenom to,jak to vidim já.Máš pravdu s tím kořením,asi budu více přemýšlet nad tím,jak by to mohlo být ještě lepší.Judy
U příspěvku:Scénář pro svět, který neslyšlel
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > HACKMAN> Dík,Hackmane!
U příspěvku:Scénář pro svět, který neslyšlel
Judy (Občasný) - 1.6.2001 > Paula> Díky,Paulo!
Judy
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter