Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
basi
(žena)
Občasný
Na Totemu: 164x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
jen to zkouším, tak buďte shovívaví :)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bratr
basi (Občasný) - 4.10.2003 > Celé se to povedlo. Právě ten úvod dal vyniknout závěru. Žonguluje se slovíčky jako s barevnými míčky, jako Krysař dovede poslušné čtenáře kam chce. Moc se mi to líbí.
U příspěvku:Samota
basi (Občasný) - 20.1.2002 > Líbí se mi to. Moc. Mám ráda fotky od nás. Nějak mi unikly ty poslední, mrknu zpátky...Hezký, Akire :)
U příspěvku:Čína 2001 II.
basi (Občasný) - 20.1.2002 > Atmosféra, duch Číny tam je stejně jako o u té první. Technicky lepší než ta první. Jak jsem řekla u té první, viď, Hel ? :) A jak jsem psala dneska, každý máme to své.. :) Mrknu sem teď zase častěji..
U příspěvku:Čína 2001
basi (Občasný) - 16.1.2002 > Jsem naprostý amatér a laik, nemůžu hodnotit techniku apod., jen dojem, pocit. Pravda je, že nebýt popisu a nevědět, kdo to fotil, nepoznala bych, že to je Čína. Atmosféra tomu rozhodně nechybí. Souhlasím s Hudsonem, že člověk by tomu dal výraz. Ještě by mě zajímala ta ozdoba nade dveřmi...Jo, to se mi to povídá. Když fotím já, jsou na spodním okraji fotky hlavy a nad nimi prázdno :)...Jako úvod pěkné, a jak tě znám, Helenko, mám se na co těšit :)
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 18.11.2001 > Děkuju všem za hodnocení :)
U příspěvku:Tak pojď
basi (Občasný) - 1.11.2001 > čmelák> Pokaždé ji znovu objevujeme. Jinou,jinak.
U příspěvku:Až tam...?!
basi (Občasný) - 26.10.2001 > Moc hezká slečna. Bez té pihy krásy by byla dokonalá i ta fotka (pro mě,laika) :) Černobílé fotky mám nejraději.
U příspěvku:pojd ven
basi (Občasný) - 26.10.2001 > No tak se neboj a pojď :)
U příspěvku:Přízraky noci
basi (Občasný) - 24.10.2001 > Nemám co dodat, Martino.
U příspěvku:Na rybách
basi (Občasný) - 21.10.2001 > Mám ráda černobílé fotky, v barvách se mi ten příběh nějak rozmělňuje...tohle se mi moc líbí . :)
U příspěvku:Oranice
basi (Občasný) - 21.10.2001 > Hm, to bylo asi hodně zlé, že ? Všechno zlé pro něco dobré..ne vždy to platí, ale tady asi ano..pár veršů k přečtení..dobré.
U příspěvku:Tak pojď
basi (Občasný) - 21.10.2001 > A když se nejedná o intimní milostnou lyriku, určenou jedné osobě ? Případně, když se ta poezie týká historie staré půl roku, rok ? Pak to přece není určené jedné osobě.
(to vážně řekl ? chudák..)
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 21.10.2001 > Fines> Pořád čekám, kdo si všimne, a dá mi vědět :) Díky, Finesko..ne, nebyl to záměr, jen mě nenapadlo nic lepšího, a protože jsem to psala "do šuplíku", nebylo proč to věcně upravovat..a pak už se mi nechtělo :) Jsem ráda za každou připomínku, Fines, a od Tebe je přímo očekávám...když už jsi mne sem přivedla, je to téměř Tvoje povinnost :)))
U příspěvku:Tak pojď
basi (Občasný) - 18.10.2001 > čmelák> Proc jsi proti publikovani milostne poezie ? Kdyz nema jiny cil,nez ostatni poezie, kdyz nechce oslovit jednoho jedineho cloveka,ale proste lidi,pokud tedy chce oslovit. A i kdyby byla jen zpovedi,a to asi casto byva,proc ne ? Odpovez, prosim. :) Byli bychom chudsi,myslim,kdybychom nemohli cist milostnou poezii.(buh neni)
U příspěvku:Most
basi (Občasný) - 18.10.2001 > To nejlepsi na konec, Akire ? :) Snad ne..tesim se na dalsi. :)
U příspěvku:Prosím
basi (Občasný) - 17.10.2001 > Ano ! To je ono..svět, který nechce vidět. Ta velká plocha dlažby z ptačí perspektivy vzdálenost dívky od ostatního světa naznačuje.
U příspěvku:Tvář...
basi (Občasný) - 17.10.2001 > Prožitá bolest moc pěkně vepsaná do veršů.
U příspěvku:Prosím
basi (Občasný) - 17.10.2001 > "ciste oblecena osoba se sklenici v ruce oprena o dum "..tak té sklenice v rukou dívky v bílém jsem si všimla až po přečtení této věty. Dlažbu jsem viděla taky až později..nejdřív jsem viděla blesky na té dlažbě, které směřují k dívce,a ona jakoby prosila někoho,něco,co je naznačeno jen stínem, o milost, slitování, pomoc..Jsem slepá nebo takový cvok ? :)) (když něco nastartuje tak bláznivé představy, zaslouží si to ocenění, ne ? :) )
U příspěvku:Kraj dětství
basi (Občasný) - 17.10.2001 > Vracet se do krajiny dětství bývá někdy smutné..hledáme ty krásné vzpomínky, nacházíme současnost.
U příspěvku:Tak pojď
basi (Občasný) - 17.10.2001 > čmelák> Jak to, že ne ? Pro mě má ta básnička, když ji napíšu, smysl, jinak by se mi asi v hlavě nevylíhla. Vypíšu v ní svoje pocity, představy, sny, fantazie, dojmy. Třeba se v tom někdo taky pozná,jen to zatím nezkusil napsat. Nebo mu to prostě nejde. A tohle ho potěší. Je tohle důvod, proč to zveřejňuji tady ? Tuhle otázku si kladu častěji. Čekám na pochvalu ? Nebo čekám,jestli někdo porozumí, a vidí to podobně ? Chci se podělit o to,co si myslím,že taky dělá člověka člověkem ? Proč jdu s "kůží na trh" ? Nebo je smysl těch básniček právě v tom ? (nevěděla jsem,že půjdu k tabuli, tak odpovídám bez přípravy :) )
U příspěvku:Sen
basi (Občasný) - 17.10.2001 > Hezké :)
U příspěvku:Tak pojď
basi (Občasný) - 17.10.2001 > čmelák> Jaký smysl by měla mít ? říkanka, básnička ? :)
Prostě napíšu,co mám v hlavě, co cítím, co mě napadá. I když kostrbatě :)
U příspěvku:Tak pojď
basi (Občasný) - 16.10.2001 > Ale kdepak,nerozbíjím sklo :) .. je to jen fantazie..říkanka :)
U příspěvku:FEMINĚ (VE KLÍNĚ)
basi (Občasný) - 16.10.2001 >
U příspěvku:Možná jednou
basi (Občasný) - 16.10.2001 > Tak po noční ještě chvilka poezie ? :) (říkanky..to je asi přesnější..do poezie to má daleko) No, tohle není jako...bohužel...bohudík ? :))
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 16.10.2001 > čtenář> No konečně :)
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 15.10.2001 > čtenář> vím, že ne..ale dokud se smějeme,ještě jsme neumřely..snad
U příspěvku:Možná jednou
basi (Občasný) - 15.10.2001 > čtenář> to nezni moc nadejne..zeby uz vazne vsechno ? :)
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 15.10.2001 > čtenář> Je ti nějak do smíchu, koukám :)
U příspěvku:Možná jednou
basi (Občasný) - 15.10.2001 > Martina> Je pekne cist,ze nejsem sama takovy cvok. Diky, Martino :)))
U příspěvku:Možná jednou
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Díky vám všem. Martino, ty obrazy naskakují samy na jazyk..já to jen přepisuji na papír. Když jsem u toho psaní..taky máte svoje rituály ? Já můžu psát jen obyčenou tužkou, ořezávací, a na nelinkovaný papír, do sešitu A5. Jak nemám obyč. tužku č. 2, ořezávatko, a nelinkovaný sešit, nenapíšu ani veršík :)) Asi něco jako maskot..plyšový medvěd nebo tak něco :). Pak to nechám pár dní uležet, a teprve potom to přepíšu do počítače.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter