Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cyril a Metoděj
Akdas (Občasný) - 21.11.2014 > SUPER!!!
U příspěvku:mé peklo je plné
Akdas (Občasný) - 16.9.2014 > Super!!!
U příspěvku:Žalm 22
Akdas (Občasný) - 26.8.2014 >
U příspěvku:ELECTRIC BEARD OF DOOM
Akdas (Občasný) - 6.8.2014 >
U příspěvku:někde uvnitř
Akdas (Občasný) - 13.7.2014 > Pecka!
U příspěvku:"Zkameněliny I"
Akdas (Občasný) - 10.7.2014 >
U příspěvku:Legenda o sv.Prokopu
Akdas (Občasný) - 8.7.2014 > Super!
U příspěvku:křesťanství je satanismus
Akdas (Občasný) - 8.7.2014 >
U příspěvku:Miro
Akdas (Občasný) - 30.6.2014 >
U příspěvku:Magický prales
Akdas (Občasný) - 27.6.2014 > Hezká malba, která si zaslouží větší fotografii.
U příspěvku:Steampunkový portrét
Akdas (Občasný) - 26.6.2014 > lada34> Díky :-)
U příspěvku:Kruh
Akdas (Občasný) - 26.6.2014 > Super - originální
U příspěvku:ministr víry
Akdas (Občasný) - 26.6.2014 > Dobrej název :-)
U příspěvku:Věčné světlo
Akdas (Občasný) - 31.10.2008 > Sakra, někdo vypálil doprostřed fotky bílej flek.
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 31.10.2008 > helcas> Dvě mám zrovna náhodou v lednici, takže nevidím žádný problém si popovídat o inspiraci :-)
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 30.10.2008 > pablo> Sokolovsko
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 30.10.2008 > pablo> Možná to někdy vyjde, ale obávám se, že to budeme mít k sobě daleko, žiju v zapadlých končinách západních Čech :) Díky za uznání. Knížky samozřejmě taky, když už člověk něco takovýho dělá, občas si i něco přečte :) Hlavně jsem se ale naučil díky tomu, že mě bavilo něco vytvářet a objevovat.
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 30.10.2008 > Mima> Já se polepším :)
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > pablo> Všechno jsem se naučil sám, bohužel jsem neměl kolem sebe někoho, kdo by mě učil. Za tvůj názor se rozhodně nezlobím, každýmu se líbí něco jinýho, to je v pohodě. Tyhle věci se ale líp rozebíraj u piva než tady :-)
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > pablo> Na spodní vrstvu používám odstíny, které schnou samy o sobě rychleji, zkoušel jsem urychlovací ředidla, ale znatelnej efekt jsem nepocítil, takže na první vrstvu terpentínový olej. Doba schnutí 14 dní až měsíc, tu jsem do doby práce na obraze v minulým příspěvku nepočítal. Potom následuje jedna lazura, tu ředím lněným olejem, pokusy o více lazur měly za následek nerovnoměrný lesk a další problémy s přilnavostí barvy.
U příspěvku:///
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > Podle tašek soudím, že jdou do školy. Dle schodů to bude hodně vysoká škola :-) To mě tak napadlo, tak jsem to sem musel napsat :-) Jinak se mi to moc líbí, zaujalo na první pohled.
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > pablo> Tohle je lazura, všechny moje poslední věci jsou dělaný touhle technikou. Alla primou jsem daleko obtížněji dosahoval požadované hloubky, takže jsem od ní úplně upustil.
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > pablo> Obraz těchto rozměrů mi trvá 3 neděle až měsíc.
U příspěvku:Slídil
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > Aine> Ona ta nechutnost je tak trochu záměrná, je to série o špatných lidských vlastnostech, takže rozjásané postavičky na rozkvetlé louce se tu budou hledat asi těžko. Pravdou je, kdybych to maloval dnes, bylo by tam více humoru a nadsázky a méně toho hnusu.
U příspěvku:Studna
Akdas (Občasný) - 29.10.2008 > Jarkakrej> Díky za pochvalu, takový příspěvek vždy potěší :)
U příspěvku:Skrblík
Akdas (Občasný) - 27.10.2008 > al-ash> Ani se nedivím, je to trochu drsnější :-)
U příspěvku:Studna
Akdas (Občasný) - 27.10.2008 > odhlavykpate> Jestli je někde vyhrabu, tak zkusím vložit :-) Každý obraz předcházelo několik skic zpravidla tužkou na papíře.
U příspěvku:Přetvářka
Akdas (Občasný) - 27.10.2008 > al-ash> Děkuji za postřehy a názory. Tento obraz je opravdu jeden ze série tří obrazů o lidských neřestech, původně jich mělo být pět, ale jak už to tak někdy bývá, na poslední dva jsem už neměl sílu :-) Vidím, že zaujal, dám sem postupně i ty dva další.
U příspěvku:HALFELVIS
Akdas (Občasný) - 23.10.2008 > supr, vtipný :-)
U příspěvku:západ
Akdas (Občasný) - 23.10.2008 > Asi se schyluje k západu :-)
U příspěvku:západ2
Akdas (Občasný) - 23.10.2008 > Není západ jako západ, tenhle tajemný a zároveň jako by chtěl vyprávět nějaký příběh. Velice povedené.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter