Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nic se nemění...
michalR (Občasný) - 13.12.2001 > Ano, je to otázka zvyku. Ale v tom přápadě nejdu moc do hloubky. Mě jde ot to jít ZA zvyk. Jakej zvyk ? Že jsem tady a teď? Jseš toho schopen, opravdu, nezaplétat se do svých myšlenek, být delší dobu si vědom toho, co ti hlavou probýhá? Zkus změnít svůj zvyk ?
Máš pravdu, že není "tady a teď" jako "tady a teď". A souhlasím, že většinou naše tady a teď je vybledlým stínem(hezky řečeno). Ale proč je to vybledlým stínem ? Z jakýho důvodu ? A ten obrovskej palác - někdy se z něho může stát pevnost, tvrz, a člověk zabloudí v chodbách... Nebo má připravený děla a vojáky, když mu ho NĚKDO nebo NĚCO bourá a ohrožuje.Někdy ani neuslyším klepání na dveře, když budu zdobit. Já tady nemluvím o tom, že by člověk měl všeho nechat a nechat to pasivně být. Nic neřešit. Nepřemejšlet, nezajímat se o filozofii,o smyslech věci, nejít myšlenkově do hloubky, nečíst technický věci, chemii, umění, nečíst beletrii, nechodit z kámošema na pivo atd... Je to třeba. Ale je třeba vycházet z něčeho, z nějakejch základů.A tím jsem já, to jak přemejšlím, jak se chovám, jaký mám emoce. Prozkoumat to. PODÍVAT SE NA TO. A jak se chceš podívat na něvco, když mysl má potřebu skákat ? No nic, končím. Rád bych slyšel tvou odezvu, protože je možný, že mluvíme o stejný věci různým jazykem nebo jsem na omylu. Měj se fajn a dík.
U příspěvku:Nic se nemění...
michalR (Občasný) - 7.12.2001 > Pro čtenáře já. Formulaci první věty jsem nezvlád. Jako že je lenost to brát jednoduše, možná strach atd? Možná, nevím. Ale mám větší strach z toho, že prostě NIC VÍC. A taky strach ze smrti, pokud teda po ní něco je, ale to je trochu z jinýho soudku.Dá se na to navázat. Bojíme se umřít, nechat to být, vzdát to, říci - nevím a možná nebudu vědět. Schválně to zkus, na chvilku. Opravdu nic neřešit, prostě jen tak... nic víc.
Život má hloubku, krásnou hloubku, bezednou. Mám však názor, že je třeba začít od nejjednodušších věcí. Opravdu od nejjednodušších. Máme oči. Tak se dívejme. Všímejme si detajlů.Nechme to na sebe působit. Máme uši atd.Uvědomme si, že jsme. Že jdeme po chodníku, třeba po koberci, že sedíme na židli, že voda, kterou ses napil je studená a osvěžující a vítr, a tvar a pohyb a... pro to je třeba být TADY a TEĎ. Nemít pocit, že jseš na špatným místě. Udělat si čas pro pozorování, všímání. Neutíkat myšlenkama do jiných pokojů, prostorů, ve kterých nejsme(možná sice jsme, ale teď nejpravdebodobněji ne :) ).Nežít ve fantazii, takovýto - bude to lepší, až budu mít vlastní byt, tak to teda bude, až si najdu perfektní ženskou, tak jí budu šukat celej den a bude mi fajn... Nemlýt pro sebe stálé vzorce , které probíhají hlavou.Jsou to klišé. Uklidnit neustálej trysk myšlenek, tu žvatlající hubu v nás a jen chvilku tiše být. Ale to už asi dávno víte... Mějte se a poho...
U příspěvku:Nic se nemění...
michalR (Občasný) - 5.12.2001 > A chapes lidi, který to nechápou? Cmelak se neptal, jestli přirodu mas rad nebo ne ale, prostě... jednoduše... lehce... jemne... nekomplikovane... jestli se umis podivat na sklenici jako na sklenici, auto jako na auto, na to ze ses dneska probudil jako nato, ze ses dneska PROBUDIL...NIC VIC. Rozvinul jsi intuici a na tom neni nic špatného. A 3022 nedělal z Tebe Boha a napsal, že si můžeš klidně na Něho hrát, jestli chceš.. pokud Tě to baví. A na tom taky, podle mě není nic špatnýho, pokuď Tě to baví, proč ne?
Líbí se mi slova od Čmeláka. A mimochodem, každej jsme v sobě ztracený. Cha cha. Heezkej den
A co takový forum?
U příspěvku:Boží mlýny
michalR (Občasný) - 17.11.2001 > Hezký, možná pravda. Je to opravdu dobře zpracované.
U příspěvku:Vysvětlí vznik života na Zemi kvantová biologie?
michalR (Občasný) - 17.11.2001 > Zajmavý... Co jsem četl, chování částic záleží na tom, za jakým účelem je jev pozorován. Podle toho se pak chovají jako částice nebo vlny. Pozorovatel je taky součástí experimentu - neexistuje v podtatě exaktní věda... Věda je nejnovějším náboženstvím, ale má dobré vyhlýdky, neboť si to sama uvědomuje.
U příspěvku:Další poznatky
michalR (Občasný) - 17.11.2001 > Jsou ttam hluboký poznatky. Ale nechápu, jak si (a hlavně proč)představuješ Boha. Mám pocit, že je hooodně daleko... Jakoby nebyl vůbec v tomhle bytí, ale jen do něho zasahoval. Už tím, že se snažíme o Bohu psát, v podtatě ho nějak polapit, uchytit, pochopit, si podle mého názoru vytváříme blok.
A je nějaké dokončení stavby, je někáké dosažení, dosahování, dosahující ? Je ve nějaké odpuštění hříchů, je hřích, je hříšník ?
Co je ego ?
U příspěvku:Inspirace?Komuodpadnální
michalR (Občasný) - 29.10.2001 > Dobrýýýýý... :)
U příspěvku:Blábolíky
michalR (Občasný) - 29.10.2001 > Tohle mi sedne víc, než neustálé naříkání. Je zakmavý, jak motiv anděla se v předchozích básnách opakuje - je to jako čtení na pokračování. Zkus něco jinoho... ÚPLNĚ!
U příspěvku:Cesta
michalR (Občasný) - 29.10.2001 > Líbí se mi, že strach je tam výrazně vidět. Jen tak trošku se na něj mrknout... :)
U příspěvku:Zhasněte lampióny,lampióny já chci vidět tmu...
michalR (Občasný) - 28.10.2001 > Slušný a od rány. Má to říz.
U příspěvku:VETŘELEC
michalR (Občasný) - 28.10.2001 > Líbí se mi konec. Působivé a pravdivé.
U příspěvku:Jedna z forem lásky....?
michalR (Občasný) - 28.10.2001 > Hustý... Dobrej popis depek(sítě). Hodně motivů smrti, až trochu mrazí.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter