Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ranní píseň
Parsifal (Občasný) - 11.7.2010 > No, má to něco do sebe :D
U příspěvku:5. díl
Parsifal (Občasný) - 11.7.2010 > Já nevím... po tom, co jsem četl předtím, se mi toto zdá jako uspěchaný konec, skoro jako by tě to už nebavilo, a tak ses rozhodla to rychle ukončit... Taky se mi to stává, ale zde je to trochu škoda... Celkově se mi příběh líbil, jak jsem už psal, podobné téma mě také zajímalo, celé to bylo vcelku pěkně napsané. Akorát ten 5. díl...
U příspěvku:O Jonášovi a konci světa
Parsifal (Občasný) - 11.7.2010 > Bajata> Díky za konstruktivní připomínku :-) Já jsem z toho vždy měl pocit, že je to pak moc rozvláčné, tak jsem to udělal hutnější (a také jsem se bál, že to pak vyzní jinak) - asi je potřeba odhadnout tu správnou míru :-)) Zamyslím se, zkusím tak něco napsat a uvidím, jak to dopadne :-)
U příspěvku:4. díl
Parsifal (Občasný) - 10.7.2010 > Zatím se to vyvíjí pěkně, jsem zvědav, jak to dopadne :-) je to pěkně napsané, snad jediné, co mě napadá, jsou ty výňatky z těch psychologických článků - podle mě nemají moc rysů odborného textu, spíše působí jak z nějakého populárního časopisu... Není to nutně na škodu, ale dle mého by jako výtah z odborné publikace lépe dokreslily celý problém :)
U příspěvku:1.díl
Parsifal (Občasný) - 9.7.2010 > Pěkné, těším se, až vytěsním chvilku na pokračování :-) Zajímavé téma, také mě něco podobného zajímalo, taková antiutopie :-) Jediné, co se mi v celém textu zdálo jako kostrbaté, byl dialog Evelíny s jejím ADAMem... Ostatní dialogy jsou v pořádku, dialogy s matkou jsou skvělé, tak nevím, co si mám o tomhle myslet.. Třeba je to dokonce prostředek vyjádření ADAMovy omezenosti? ...
U příspěvku:"mrazák na gynekologii; - kam veřejnost nevidí .."
Parsifal (Občasný) - 8.7.2010 > dr. Wojtek> No, vlastně mě to netrápí. Autor prý chce hlubší kritiku, tak jsem přidal svůj názor. A omlouvám se, že jsem možná znevážil bibli, to je každého věc, v co věří, a já to respektuji, ale domnívám se, že není ničí právo cpát tu víru kusu tkáně.
U příspěvku:ježek pod telefonem
Parsifal (Občasný) - 6.7.2010 > Pěkné zamyšlení, ale až přespříliš chyb, ať gramatických, nebo ve větné stavbě (to by se snad ještě místy dalo považovat za umělcův rukopis). Pěkné neologismy.
U příspěvku:hodina
Parsifal (Občasný) - 5.7.2010 > Co se řádkování týče, nepochopil jsem, jak to mělo vypadat? Mě se to teď zdá docela v pořádku :-)
U příspěvku:hodina
Parsifal (Občasný) - 5.7.2010 > Jako kratičká povídka by to nemuselo být špatné, ale objevuje se zde spousta chyb. Překlepy (budiž, není jich moc), míšení časů, což může být v pořádku, ale musí se to umět ( Vlk se 'zastavil' a 'čenichá' kobylinec. Potom se do něj v klidu s chutí pouští a ona se snaží mu v tom zbránit. Vlk přestane. Uleví se ji. Už se stmívá, a tak se vracejí domů.)
Hlavním problémem ovšem jsou souvětí, častokrát z nich vůbec není poznat jejich smysl, čtenář si je musí číst několikrát, aby je pochopil. Někde stačí změnit pořádek vět, jinde jen pořádek slov, někde je nejlepší souvětí rozdělit do dvou vět. Celkově to má určitý potenciál, ale je potřeba zapracovat na technice psaní, zopakovat souvětí atp.
U příspěvku:Klacek v trávě
Parsifal (Občasný) - 5.7.2010 > Jaromila> Díky ;-)
U příspěvku:Kapitán svou skříň nikdy neopouští
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > S tím, že tam jsou klišé, souhlasím, trochu ubrat by neuškodilo. EMO to rozhodně není. Co mě ale trochu zarazilo je fakt, že se asi vůbec o povídku nejedná? Spíše jsem měl pocit, že se jedná o líčení pocitů, možná vyprávění... Povídkou bych to nenazval, jinak ale pěkné...
U příspěvku:kočičí život
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > S nečitelností souhlasím, báseň jinak pěkná :)
U příspěvku:jako milenci:
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > Málem jako Filemon a Baucis :-)
U příspěvku:dotek iluzí
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > Věza> Kdyby tu byla možnost bodovat komentáře, tak máš pět bodů :D
U příspěvku:má zmrzlý nos:zatímco přítelkyně trpělivě čeká
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > ... Ani není pořádně poznat, co na té fotografii je?
U příspěvku:Pryč
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > Moc pěkné, zajímavé.
U příspěvku:Přelet
Parsifal (Občasný) - 3.7.2010 > Pěkné. Takové... uklidňující.
U příspěvku:Žebrák
Parsifal (Občasný) - 1.7.2010 > Moc pěkné. Próza z dětského prostředí žebráků má vždy své místo a tato povídka má mezi ní určitě své místo. Někde se tam objevují chybky ve větné výstavbě, ale není to nic velkého. Ty dvě linie možná šly citlivěji skloubit, na druhou stranu by tam pak možná nebyl patrný ten kontrast? ... To, že je hrdina gay mě nenapadlo (těžko říct, jestli by mě to napadlo bez té dívky), spíše jsem ho chvíli podezříval, že je pedofil :-)) Každopádně vcelku zdařilé dílko, těším se na další, podobně laděná :)
U příspěvku:Irský katolický zákon o rouhačství (2010)
Parsifal (Občasný) - 30.6.2010 > Druhá a třetí fotka se mi obzvláště líbí, text pod nimi už méně, nejdříve jsem nevěděl, jestli se nejedná o anekdotu, nebo snad historické okénko do středověku... Člověk by nevěřil, co se dnes děje...
U příspěvku:A přijde království nebeské...
Parsifal (Občasný) - 30.6.2010 > Moc pěkná povídka. Popravdě řečeno jsem se v půlce zarazil a už jsem se chystal, že vytknu, že "joule" přece v té době neexistoval, a pak přišel ten zvrat :) Pěkné, moment překvapení, kompozičně zvládnuté a pěkný konec. Více se mi možná líbila ta část v minulosti, část v budoucnosti ale také nebyla špatná a ten nápad si zaslouží obdiv.
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
Parsifal (Občasný) - 30.6.2010 > saetri-ihn> Já jsem to rozhodně nemyslel špatně, pokud sis to přečetl vícekrát, je to v pořádku :-) Na mě to jen působilo trochu kostrbatě... U tvé předchozí povídky, u té zpovědi červeného míče, jsem si toho nevšiml, proto mě to tady zarazilo :-) Hlavně se nevzdávat a psát dál, ono to přijde samo :-)
U příspěvku:Němá zpověď červeného míče
Parsifal (Občasný) - 30.6.2010 > Pěkně napsané, líbí se mi, jak to ke konci graduje, až ke slovům "...koly velké staré Tatry." :-)
U příspěvku:Ať děláme, co děláme...
Parsifal (Občasný) - 30.6.2010 > No těch lékařských nepřesností je to plné, ale to už popsali jiní, stejně tak je tam spousta kostrbatých vět apod. Nemusí to být špatné (ačkoliv to není nijak originální téma), chce to ale přečíst si to po sobě, třeba za týden, a zamyslet se nad tím. Co se lékařských věcí týče, to s někým probrat, alespoň základní věci :-)
U příspěvku:1 / 3
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Verše jsou to pěkné :)
U příspěvku:ds
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Ta kašna mi to tam tak jako ruší, místy jakoby splývá s tím zámkem...
U příspěvku:Vždy vaše.. a nikdy svá
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Sartori> Díky. Já jsem tak nějak měl pocit, že bych ho tam dát měl, ačkoliv se tomu jinak vyhýbám...
U příspěvku:"mrazák na gynekologii; - kam veřejnost nevidí .."
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > To je už doopravdy ubohé. Znalosti zjevně čerpané z Bible, nebo z jiné pohádkové knížky ještě nikoho neopravňují k tomu, aby šířil bludy. Dokud dítě nevyleze ven, tak není člověkem, je to kus tkáně, podobně jako třeba nádor, nebo koleno.
U příspěvku:"Markétka ..."
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Potrat je normální věc, která se dělala, dělá, a dělat bude. Co je spíše podivné, že se najdou lidé, kteří to takto fotí, že se najdou lidé, kteří ty fotografie rozšiřují, a že se dnes, v 21. století najdou tací tmáři...
U příspěvku:STUCKED.IN.THE.MIDDLE.OF.NIGHTMARE
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Bubliny by to možná kazily, takhle je to pěkné a dává to prostor fantazii :-)
U příspěvku:Vánoční kapříci
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Jako experiment zajímavé, fotka samotná je fádní, nicméně reakce okolí jedinečné :-) A někdy není důležité dílo, ale emoce, jaké vyvolá.. :)
U příspěvku:Krása života
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka> Díky :-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter