Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Morální princip 13
Bly (Občasný) - 20.9.2011 > sadaf> Díky:-) Nebude to hned, ale chystám klasickou noir detektivku :-)...komiks je běh na hrozně dlouhou trať...
U příspěvku:Morální princip obal
Bly (Občasný) - 6.9.2011 > Komiks je inspirovaný klasickými noir thrillery padesátých let minulého století. Taková krátká kriminálka s drsným příběhem o nevěře a podvodu, přikořeněno černým humorem...
U příspěvku:a few years later
Bly (Občasný) - 31.8.2011 > huwik> Těch deset let je náhoda, zatím jsem neměl to štěstí, nebo tu smůlu 10 letým manželstvím projít :-)
U příspěvku:Talking animals
Bly (Občasný) - 20.5.2011 > Lenny, neúspěšný umělec, kterého podvádí jeho manželka by rád změnil svůj osud. Seznámí se s Toxiconem, šíleným biochemikem a vynálezcem nejrůznějších nových halucinogenů a drog, od něhož dostane naději, že pomocí jeho psycho-stimulujících látek opět zajistí, aby jej žena milovala a obdivovala. Ovšem nic není zadarmo a tak se chudý Lenny stává Toxiconovým pokusným králíkem. Věci se velmi záhy začnou vymykat kontrole...
U příspěvku:a few years later
Bly (Občasný) - 28.3.2011 > Quotidiana> ...ona ho fakt naštvala :-)
U příspěvku:a few years later
Bly (Občasný) - 21.3.2011 > Janahe> jsem si řek, že když jsem tu vyvěsil extrémně dlouhej příběh, tak tu zase pro změnu vyvěsim extrémně krátkej :-)
U příspěvku:Dolin 118
Bly (Občasný) - 6.2.2011 > LeaLipszyc> "pubertální cynismus"...hezká a trefná charakterizace:-)
U příspěvku:Dolin ilustrace
Bly (Občasný) - 6.2.2011 > patafyzik> :-)tohle vznikalo během komiksu...ale je, je to trochu melancholie teď najednou bez Dolina
U příspěvku:Co vidí sluneční brýle?
Bly (Občasný) - 5.2.2011 >
U příspěvku:snová krajina
Bly (Občasný) - 5.2.2011 >
U příspěvku:Dolin 118
Bly (Občasný) - 27.1.2011 > Já doplním na závěr pár bilancujícíh informací:

Komiks jsem začal kreslit v září roku 2009 - ukončen byl 25.ledna 2011, tedy kreslil jsem jej cca 16 měsíců.
Během kreslení jsem vyplýtval šestnáct desetistránkových skicáků, vykreslil 12 tuší, a něco kolem 40 tužek. Padlo rovněž 6 balení akvarelových pastelek.

Původně jsem plánoval nakreslit cca 50ti stránkovou humornou pohádkovou povídku, ale během kreslení jsem se do tohoto světa natolik ponořil, že se mi začal příběh větvit pod tužkou na papíře. Původně scénář na padesát stránek se rozrostl na stránek sto osmnáct.

Pokud se Vám komiks líbil, ještě nekončíme. Hodlám v následujících týdnech dát na náš oficiální web
"www.komixville.cz" PDF elektronickou verzi komiksu s bonusy: formát s kvalitnějšími obrázky, informační průvodka, úvodní slovo a doplňující průvodné ilustrace, na téma komiksu. Tedy takový E-komiksový román se vším všudy:-)

Dále mi dovolte ještě doporučit náš film, který jsme dokončili minulý rok s názvem "Country Club: První směna", který najdete na webu www.komixville.cz, konkrétní URL je následující:

http://www.komixville.cz/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=31:country-club-prvni-smena&Itemid=59

To bude od mě protentokrát vše,
Děkuji a zdravím všechny čtenáře ToTEmu :-)
U příspěvku:Dolin 100
Bly (Občasný) - 10.1.2011 > Ani já ten nápis na pokračování nemám rád, ale holt komiks kreslím jak přijdou z práce, ne vždycky mi to jde od ruky, když jsem moc unavený, nebo prostě není správná atmosféra a v tu chvíli je lepší to nedělat. První stránku jsem nakreslil v polovině září roku 2009, tzn. už to bude rok a půl, co těchto sto stránek kreslím :-), není to legrace, nyní mám nakresleno 106 stránek, bude jich ještě tak 8. tzn. Komiks bude hotový do 14 dnů.do pátku vyvěsím další pokračování...
díky za pochopení...
U příspěvku:Dolin 90
Bly (Občasný) - 27.12.2010 > jsem na stránce 102 - celkově to bude mít cca 110 stránek :-)
U příspěvku:Dolin 66
Bly (Občasný) - 13.12.2010 > Mima:story of my life :-)...pokud můj komiks pobaví jen jednoho člověka, nebylo zbytečné ho sem dávat...
U příspěvku:Dolin 11
Bly (Občasný) - 17.10.2010 > Omlouvám se, nejsem zběhlý v totemu, nahrál jsem tentokráte malé náhledy, když se to rozklikne, ukáže se normální velikost...díky za pochopení...
U příspěvku:Dolin10
Bly (Občasný) - 5.10.2010 > pokračování dopním za týden...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter