Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
1 helen (Občasný) - 13.2.2020 > Tak asi má Anička-Bohuna stejný nápad jako ty a asi jí napadla stejná slova...
U příspěvku:Nechci
1 helen (Občasný) - 5.2.2020 > pěkná
U příspěvku:Zátiší s pohyblivým prvkem
1 helen (Občasný) - 5.2.2020 > čtenář> protože nejsme jako ty, Bohuno!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
1 helen (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian>BOHUNO, ZKOUŠKO NEBO JAK SI DNES ŘÍKÁŠ, všechno co píšeš o Mistrovi, pitomče, je ploché opakování toho, co čtenáři řekli o tobě. Zase jen krádež bez invence a fantazie. Trapné a nudné!
Jdi radši do továrny, tohle neprospívá našemu čtení!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
1 helen (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> všechno co píšeš pitomče je ploché opakování toho, co čtenáři řekli o tobě. Zase jen krádež bez invence a fantazie. Trapné a nudné!
Jdi radši do továrny, tohle neprospívá našemu čtení!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
1 helen (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> všechno co píšeš pitomče je ploché opakování toho, co čtenáři řekli o tobě. Zase jen krádež bez invence a fantazie. Trapné a nudné!
Jdi radši do továrny, tohle neprospívá našemu čtení!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
1 helen (Občasný) - 31.1.2020 > Jste opravdu rychlíci!
Nejdřív odpovím na váš dotaz...
Já, na rozdíl od té důry, jsem ihned po přihlášení avizovala, že psaní poezie mi nejde a že jsem na Totemu kvůli Juliánovi. Ocením i další básníky, nejsem zneuznaná jako Bohuna a mám širokou duši.
Vaš opus, junáci, je na mě hodně sprostý, ale máte pravdu, že jste použili současný jazyk Bohuny a Zkoušky (1 shemale)a pěkně jste to závěrečným rýmem umocnili.
Julián to opravdu není, ale to není nikdo!
Za tu aktuálnost na aroganci a ignorantství Zkoušky vám uděluji 5+D.
U příspěvku:Co vy víte...
1 helen (Občasný) - 13.1.2020 > Byla jsem zvědavá, co nevím!
Na to vás užije, haranti!!!
U příspěvku:Zabij mě něžně
1 helen (Občasný) - 3.1.2020 > Udělala jsem dobře! Nezdálo se mi, že by takový závistivec něco uměl!!
Takže OPRAVA! D+5 bodů ANALFAGOTOVI A tobě, TY ZLODĚJKO SRDÍČKÁŘSKÁ NAS... DO KRKU!
U příspěvku:Zabij mě něžně
1 helen (Občasný) - 1.1.2020 > Já jsem také opatrná, abych zas nepřechválila, po tom, co tu předvádíš...
Dílo posoudím jen kladně, když se tedy oprostím od autorky...
U příspěvku:Zima
1 helen (Občasný) - 13.12.2019 > nevím, něco tam nešrymuje
U příspěvku:Průhled
1 helen (Občasný) - 4.12.2019 > mně se líbí
U příspěvku:ČUČKAŘI II.
1 helen (Občasný) - 3.12.2019 > a nebo, jak říkáváš, TENKÁ, REZAVÁ PILKA...
U příspěvku:Moře - 1630
1 helen (Občasný) - 27.11.2019 > !!!
U příspěvku:ČUČKAŘI II.
1 helen (Občasný) - 16.11.2019 > Teď ten trotl vyhlásil, že za ně bojuje celý svět!
Tak to už je na svěrací kazajku, zase to přehnali z fetem...
U příspěvku:PANE PROFESORE - 777
1 helen (Občasný) - 3.11.2019 > Pěkné, ale Miroslavku, jsi si vědom, že Bohuna ap. vůbec netuší o koho jde?
Navíc, jelikož to není jednoduchá říkačka, tak to asi nepřelousknou.
Za mě ovšem...
U příspěvku:Výčet převtělení básníka j.f.juliána
1 helen (Občasný) - 1.11.2019 > Vařila jsem rajskou...
A TY, STALKERKO, NEDOSTANEŠ NIC!
Maximálně slíbenou od Diaze,
Skvělé komentáře, to si zasloužíš, ty žárlivá pubescentko!
U příspěvku:Výčet převtělení básníka j.f.juliána
1 helen (Občasný) - 1.11.2019 > Ta zaprděna chlupatá hlupaňa stále nechápe, že jí nikdo číst nebude!
My jsme tu jen pro poezii a většina jen kvůli samotnému MISTROVI!
U příspěvku:PTÁČEK
1 helen (Občasný) - 30.10.2019 > Zeanddrich E.> Zase jeden co mluví v množném ćísle... MY mu to věříme!!!
Jestli ty si necháš srát na hlavu a když tě někdo napadne, tak zalezeš jak posranej srab, tak od Juliána se toho nikdy nedočáš! On tu nebojuje jenom za sebe a právě za to ho miluju a vážím si ho, takových odvážných a hrdých lidí, kteří navíc i něco (narozdíl od tebe) umí, těch je v ČR málo, jenže to říkat někomu tak přízemnímu, jako je čučkař, patrně cenu nemá!!!!!!!
U příspěvku:ODPUSTIT
1 helen (Občasný) - 28.10.2019 > analfagot> Dobře ty, pro 13letou usmolenkyni je starcem každý 30 letý.
Ona to stejně nechápe, že je pro smích.
Pročpak nám nenapsala svoji báseň, třeba o princi, který si pro ni dojede v Trabantu do diagnosťáku...
U příspěvku:ODPUSTIT
1 helen (Občasný) - 28.10.2019 > Ty se nezdáš...
U příspěvku:PTÁČEK
1 helen (Občasný) - 24.10.2019 > Ach, zemřel jako ptáček...

https://youtu.be/-5w_lOjQ0Wg
U příspěvku:WOLKEROVI
1 helen (Občasný) - 22.10.2019 > Ty zločinče, ta po tobě jde jak slepice po flusu!
Má smůlu, že???????????
U příspěvku:To umim taky, vágusové
1 helen (Občasný) - 20.10.2019 > Báseň je krásná a o stalkerce Bohuně si nejlepší názor uděláme v dnešním komentáři pod její opsanou básní v přspěvku, TO UMÍM TAKY, VÁGUSOVÉ, pak budou mít jasno všichni, s kým máme tu čest na Totemu, co sem vlezlo za idiotku.
U příspěvku:SMUTEK
1 helen (Občasný) - 17.10.2019 >
U příspěvku:Údel básnika
1 helen (Občasný) - 17.10.2019 >
U příspěvku:To umim taky, vágusové
1 helen (Občasný) - 16.10.2019 > Buhono, ok, s jednou výhradou. Sama kritizuješ kdejaké verše, že jsou jak z 19 století, ale píšeš jak z 18 století.
My nejsme hnidopichové a tak ti uděluji pochvalu.
U příspěvku:V BALADÁCH + ANDANTE + BŘEZOVÉ LISTÍ
1 helen (Občasný) - 14.10.2019 > Nebetyčná krása!
U příspěvku:A kdybych to už neustál - 655
1 helen (Občasný) - 11.10.2019 >
U příspěvku:BOHÉM
1 helen (Občasný) - 10.10.2019 > Poznávám tě, hošíku bohémský...
U příspěvku:STRAŠÁCI
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Já se bavím! Boj Bohuny je jako boj ROPUCHY s krásným černým JAGUÁREM! Záleží jen na juliánovi, kdy tě rozšlápne! Má tě tu jak kašpárka a asi jen proto, že zvyšuješ pozornost k jeho básním. Nikdo nikdy tu nebyl tak oblíbený a tak čtený jako julián. A naprosto právem! Jeho poezie je výjimečná a bude tady minimálně těch avizovaných 200 let, ty už jsi teď mrtvá, jelikož nemáš žádný vlastní život a dusíš se žárlivostí a závistí! BLAHOPŘEJEME!
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter