Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Revival Anála+jfj

Občasný
Na Totemu: 1065x
Napsat zprávu

jsme neoficielní Fan club Analfagota a j.f.juliána

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 4.10.2022 > myslíš Hlinkovce, nebo nacistku Čaputovů, o tom nepochybujeme!
Takže ti dáme radu-založ si vlatní web a nesnaž se řídit čechy, jdi do první linie na UA a ukaž koule v boji, kecat umí každej zbabělej a neschopnej anonym a hejtr, blbe! jo, kdyby byli v riti ryby, netreba rybníka!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.10.2022 > čtenář> Znovu opakujeme, na fotce je Analfagot, Julián už tu byl mnohokrát, ten vypadá jako Alain Delon za mlada, dnes cca ve 40 letech herce!

U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 2.10.2022 > bezva příspěvek, museli jsme dohledat vo co go, ale reaguješ zřejmě na to jak se Bohuňa sama ztrapnila u juliánovo básně Modré bodláčky, což je info pro ostatní! Stejně se ztrapňuje už roky, vrchol byl u Hlíny Anála, tam se snažila trolit pod nickem Zkouška, prostě neuvěřitelná blbka! Proč si nezaloží vlastní stránky, určitě by byla její trapnost sledována, ona totiž zhmotňuje všechno co jsou dnešní mladí, tedy o to víc, že ona už dávno mladá není! Díky neznámý, škoda že hodně příspěvků, ktreré reagovali na Bohuňu už admin vymazal, byly opravdu vtipné! Dnes už ale víme PROČ cenzor maže tyhle joky, protože to hovado je někdo, asi Egil, který má dosud absolutní moc na Totemu a my si myslíme, že má v hrsti i Martina, který se opravdu píšících nikdy nezastal a cenzuru buď provádí sám, nebo ji toleruje! Je to absolutní kolaps tohoto serveru a člověka, který v podstatě poesii nemá rád! HNUS!
U příspěvku:báseň...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 2.10.2022 > Peslov> tak uvidíme, kolik je tu ve skutečnosti důvtipných!
Co Bohuna, ta má prý u svého 9 slovného díla, které nikdo nikdy neviděl, za jeden den 10tisíc zhlédnutí, ta by ve své genialitě na to mohla přijít!??😁💩😂💩😀😀
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 1.10.2022 > fejku, neobtěžuj! nic nepíšeš jen hejtuješ! Odpověď nechci, blbe!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > KOZY VEN!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > KAMARÁDEN!
VY, kteří si nepřejete smrt nacistického Slováka, který tu škodí, napište prosím své jméno bez nicneříkajícího nicku. Vy , kteří souhlasíte s tím, že je to nácek hodný smyčky hlasujete jen přečtením.
Pro spravedlivé posouzení hlasujeme teď! Od čísla 115 zhlédnutých. Pro tohoto fašistu máme vzkaz-tohle je referendum ČESKÉHO národa, tohle nejsou zmanipulované Hlinkovy volby!
Respektuj to zmrde, poslení výzva!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > ukaž koule a napiš adresu, proberem to!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > Ty nácku, vyhubíme tě až do posledního švába!!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.9.2022 > vykuř! vyhráli jsme! SMRT NACIZ!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 28.9.2022 > opakuješ se, demente, nejhorší je, že opakuješ slova člověka, který tento citát sám publikoval jako první! To už je demence, Bohuňo!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.9.2022 > PŘÁTELÉ, vyhráli jsme v Itálii!!
DOST covid vakcínám, DOST EU fašounům, Dost Slovenským UKROfašounům, DOST migraci! Vystoupení z EU! Dost euru, které prosazuje 5 sajrajtů. DOST Zelenskému feťákovi, DOST ZLOČINNÉMU spolčení SaTAN, dost koksu v prdeli Bohuňi! SMRT SEKALOVI!
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.9.2022 > přesně bohuno, tak nám vykuř prdele, ty pizdo slovenská, než tě nakopem do tý tvý zasraný obézní prdele, rozuměno, ty cikánská ukrajinská švábko?
U příspěvku:volby
Revival Anála+jfj (Občasný) - 25.9.2022 > j.f.julian> takže platit nebo dělat dluhy,
U příspěvku:Analfagot, ten si žije + ODEJÍT
Revival Anála+jfj (Občasný) - 25.9.2022 > hejtře, nezáviď a pojď blafat, třeba na tebe pár kapek semence zbylo...
U příspěvku:Analfagot, ten si žije + ODEJÍT
Revival Anála+jfj (Občasný) - 20.9.2022 > čtenář> nu, a teď ČESKY!
U příspěvku:NÁROD 2022 + OBŽALOBA COVIDISTŮ + video pro hlupáky o souvislostech světového dění!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 17.9.2022 >
Fialo, jsi hluchý?? ASI ANO, doufám, že zítra podáš veřejně DEMISI, vlastizrádče! Tady se uč od skutečného státníka...

https://fb.watch/fBOK4JRe4R/
U příspěvku:VÝSTRAHA! + 9.1.2022 Přelomový rozsudek...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 17.9.2022 >
Fialo, jsi hluchý?? ASI ANO, doufám, že zítra podáš veřejně DEMISI, vlastizrádče! Tady se uč od skutečného státníka...

https://fb.watch/fBOK4JRe4R/
U příspěvku:jfj trilogie
Revival Anála+jfj (Občasný) - 8.9.2022 > !!! jistě mnozí kteří sledují jfj si všimli, že smrt KRÁLOVNY julián předpověděl již na podzim 21. OK, řeknete si, ale máme písemný důkaz, že napsal říjen 2022!
Kdo jste to věděl a četl, tak jistě víte, kdo je nyní na řadě z českých umělců, ale omlouváme se, bylo by nechutné za života tohoto oblíbeného umělce zveřejňovat jeho jméno...
NIC tím říct nechceme, chytrému napověz...
U příspěvku:jfj trilogie
Revival Anála+jfj (Občasný) - 6.9.2022 > ano, jfj je Mistr!
U příspěvku:nazdar, důchodci a slovenský socky
Revival Anála+jfj (Občasný) - 31.8.2022 > čtenář> ok, budeme ti říkat MRDO!
vidíš, tak se přihlaš pod tímhle nickem a teď už jen maličkost!!!!
tvoř nějaké ty básně.......😂😃😎
U příspěvku:JFJ a Láska z pasáže
Revival Anála+jfj (Občasný) - 31.8.2022 > čtenář> ty vole, ty nepoznáš Uruguajskýho prezidenta, demente?
U příspěvku:nazdar, důchodci a slovenský socky
Revival Anála+jfj (Občasný) - 31.8.2022 > ano, protože lidi jako TY se neumí ani přihlásit a jsou jen hejtři!
U příspěvku:Děkujeme, voliči 5SA
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.8.2022 > Ještě vám prozradíme další perličku.
Dnes slaví Pavel Nedvěd 50 let.
Julián nám vyprávěl, jak chtěl kdysi, když hrál ještě na Spartě Nedvěd, od něj koupit Mercedes Lorinser, který tu je na fotkách v předchozích příspěvcích.
Bohužel se mu cena zdála moc vysoká, respektive na ten speciál neměl.
Zanedlouho po tom šel do Itálie...

Další juliánovo auto koupil také ještě dřív Franta Straka, také hrál zrovna za Spartu.
Jednou v nocipřišli domů za juliánem 3 policajti a j. si říkal - tak už je to tady, jsem v pytli 😘, ptali se kde má svůj vůz a on , že stojí na ulici, že před chvílí přijel...
Policajti šli zas ven a stál tam Talbot 1510 GLS, což byl nejdražší prodávaný vůz té doby v ČSSR a ještě v Tuzexu. Tak nevěřili svým očím (juliánovi bylo asi 23 let a jak už víte-vypadal tak max na 18).😀😃😙, takže se uklidnil a vysvětlilo se, že Straka ten jeho předcházející vůz nepřihlásil (asi šetřil-fotbalista) a někdo mu ho ukradl a naboural na Kulaťáku. Bohužel, do uzávěrky tohoto příspěvku jsme se nedozvěděli jaká to byla značka😑
U příspěvku:Děkujeme, voliči 5SA
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.8.2022 > V Británii už vyplácejí odškodné za tisíce mrtvých po covid-bio zbrani!

https://aktax.cz/britska-vlada-zacina-vyplacet-120-000-liber-obetem-ockovani-proti-covid-19/?fbclid=IwAR2l17iPNv7MUFzeXgs-Wl2FIKkyI4XJy2RDjNZZxFtqQ67-LJnJ8hW-5P0
U příspěvku:nazdar, důchodci a slovenský socky
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.8.2022 > dovolili jsme si zařadit tuto fotku do kategorie
- zvířata - protože stovky děvčat mají osobní zkušenost...😍

My vám ale prozradíme jak se Analfagotovi přezdívá mezi strip fešandami... PAN VIAGRA...

(sorry brácho, ale julián nám to povolil)💖😜😁
U příspěvku:JFJ a Láska z pasáže
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.8.2022 > Revival Anála+jfj> M. David naboural autem, když se to dozvěděl, mě to rozhodilo tak, že jsem omylem vykradl samoobsluhu, pak jsem se vožral jako David a utekl jsem před policií jako Janoušek!
Inu, Hanička písnička...
U příspěvku:JFJ a Láska z pasáže
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.8.2022 > Vzpomeňme Hanu Zagorovou, která měla ráda juliánovi verše a bohužel ho nevyslyšela a nechala se opakovaně tečkovat bio zbraní!

https://youtu.be/9xvYC6bGoAQ
U příspěvku:JFJ a Láska z pasáže
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.8.2022 > měla ses přihlásit, bylo tam meaky lidí, ale žádnou fanynku, kromě čísla zero, jsme neviděli!
U příspěvku:Když se daří...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 25.8.2022 > analfagot> Díky anále, MY tam také jedem, tak jestli se domluvíme, přidáme ještě nějaké autentické fotky.
Znovu žádáme čtenáře o odpověď, zda je nějak možné uvést hlasový příspěvek, např. recitaci juliánových básní, máme tady hodně recitací od jeho fandů a některý jsou hodně dobrý, jiné úsměvný... Víme, že lze dát odkaz z Youtubu, ale tam to autor nedovolil a jinak to neumíme.
Rádi bychom využili zkušeností někoho jinýho, pokud možno ale člověka, který se umí alespoň přihlásit...
U příspěvku:krása (snímek je z jfj oblíbených...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 24.8.2022 > autor to nefotiů, autor to jen klátil!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter