Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Revival Anála+jfj

Občasný
Na Totemu: 1065x
Napsat zprávu

jsme neoficielní Fan club Analfagota a j.f.juliána

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:krása (snímek je z jfj oblíbených...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 24.8.2022 > autor to nefotiů, autor to jen klátil!
U příspěvku:UFO porno
Revival Anála+jfj (Občasný) - 20.8.2022 > ty hovado, kdyby sis nepovídala sama se sebou tak tě nesleduje nikdo! proto nás všechny hejtuješ?
Přestaň se přežirat a koukej makat, zřeba si zamrdáš, zrůdo nwo!

https://youtu.be/LvC5xa7OUow
U příspěvku:HŘBITOVY SEBEVRAHŮ+ zrod nového světového stylu (v komentu jfj)
Revival Anála+jfj (Občasný) - 20.8.2022 > juliáne, opět klobouček!
nejen za tvou krásnou báseň, ale i za rozpoznání bohuni, hoaxy a obtěžováním opravdu potvrdila, že je to ta tlustá vošklivka, která obtěžuje zdejší autory!
V sobotu večer se lidi chodí bavit, tahle nemrdavka místo toho obtěžuje lidi a admin NIC!?
RETARDE, pokud jsme dohledali, tak jsi pod svým idiotským příspěvkem zmiňovala sprostě juliána ty, tak to neobracej, štětko smradlavá!
Už ti bylo řečeno, že mu nestojíš ani za to, aby ti prdnul do krku, zrůdo! Asi dostaneš po rypáku, sprostá přestárlá panno, dej si bacha a vyčmichni, vůbec se do nás neser!

https://youtu.be/yBUzHYc9384
U příspěvku:DELON
Revival Anála+jfj (Občasný) - 18.8.2022 > nám schází kritika věčně nespokojené a zřejmě dokonalé BohuŃI, CHÁPEME, ŽE Alan je vošklivej, julián jakbysmet a ONA je jediná dokonalá! Jinak by nevolila Matoviča, toho fašouna a zloděje a u nás Fialu a Rakušana, dva nacisty a zloděje! Stačí, tak málo, Bohuňo!

Ukaž nám, jak má vypadat krása v tvém podání!

Jo a děkujeme, že jste ocenili tuhle jedinečnou báseň vy trotlové a ignoranti, nikdo nejste schopen nic tak dokonalého napsat, ale abyste ocenili toho, kdo to umí, to ne! HNUS!
U příspěvku:krása (snímek je z jfj oblíbených...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 18.8.2022 > ty bys nám kvůli rovnoprávnosti ukázala dírku?
U příspěvku:krása (snímek je z jfj oblíbených...
Revival Anála+jfj (Občasný) - 17.8.2022 > ty kokote, tady nejsi u juliána, jestli neumíš číst, tak jdi zpátky do první třídy. J má pravdu anonyma bohuňu nemá cenu číst, tak až se přihlásíš, jinak se ztrapňuj jinde!
U příspěvku:Čas na akci
Revival Anála+jfj (Občasný) - 14.8.2022 > MY s tebou souhlasíme, mezi povolanými zní jeho druhý jméno génius!
Zítra toto téma rozvineme, jde o to, že opět zcela originálně vynalezl zcela nový styl přezentace svým geniálních básní...
U příspěvku:Čas na akci
Revival Anála+jfj (Občasný) - 7.8.2022 > Děkujeme, EVO! Pochopila jsi nás správně a tyhle info zatím nemáme, hned se začnu pídit. A slyšela jsi už Juliánovi básně podbarvené hudbou? Je to hodně dobrý!
U příspěvku:Čas na akci
Revival Anála+jfj (Občasný) - 7.8.2022 > čtenář> tak to nevim, mazat mohou jen přihlášení a nic takového tu nebylo. Julián je starší, ale ten tu dnes nebyl a své fotky z ánfasu všechny vymazal, z důvodu tv vysílání, což je teda zatím jako překvapení...
U příspěvku:Čas na akci
Revival Anála+jfj (Občasný) - 7.8.2022 > čtenář> také? jako kdo?
U příspěvku:NAZDAR Z DOMINIKÁNSKÉHO RÁJE
Revival Anála+jfj (Občasný) - 6.8.2022 > MY zas milujeme hovada co píší mYluju, to je výkvět slovenské inteligence, a jak by napsal sám velký Mistr...

G R A T U L U J E M E ˇMárince Čaputovej, že vládne tak vzdělanému lidu! Já bych je třískal karabáčem!
U příspěvku:NAZDAR Z DOMINIKÁNSKÉHO RÁJE
Revival Anála+jfj (Občasný) - 5.8.2022 > Dodáváme, aby nebylo interpretováno jinak, že tím prasetem myslíme toho knechta, kterému píšící básníci Totemu říkají Bohuňa, Zkouška, ŽAŽA, Peskov a spousta dalších kradených nicků...
U příspěvku:BMW jfj
Revival Anála+jfj (Občasný) - 30.7.2022 > člověče, kolik ti je? přestaň závidět a zkus něco napsat, moulo! jsi hodně trapnej, ale hlavně o tvůj pláš NIKDO nestojí, fakt.
U příspěvku:320
Revival Anála+jfj (Občasný) - 29.7.2022 > čtenář> to je navenek logické a bohumilé, na druhou stranu, A TO JE DŮLEŽITÉ, důvod leží před tebou zde na Totemu☠️☠️ Každý slovák, co zde anonymně nebo s ukradeným nickem píše, je nacionalista, Hlinkovec (i když při své nevzdělanosti netuší co to znamená, Ukrofašista a ekonomický migrant! Navíc uráží vlastence jako je jfj, takže je NACISTA! Že tedy NEVIDÍŠ DŮVOD je naprosto signifikantní - vždyť jsi jeden z Bohuňáků, jeden z nich💀💀
U příspěvku:BMW jfj
Revival Anála+jfj (Občasný) - 27.7.2022 > díky juliánovi za doinfo
užíváme si to, přesně jak jsi sliboval, to je neuvěřitelná závistivka, to se nevidí ani na těch chatech, kde jsi normálně, tvůj dnešní komentář o Fialovi má zase větší čísla než dosavadní rekord, za 12 hodin přes 2000
A máme prosbu, nemáme fotku Audiny, kdybys nějakou měl, ať baba pukne vzteky, ahoj.
U příspěvku:BMW jfj
Revival Anála+jfj (Občasný) - 27.7.2022 > ano stalkerko, vidíme že máš bohatý sexuální život a soudíš podle sebe! Ty si opravdu myslíš, že když neprcáš ty, že jsou na tom všichni podobně??
A na druhou stranu, proč myslíš že by někdo takovou tlustou vargošku, který smrdí nohy a je zarostlá až na zádech chtěl?
Nejdřív se umej a přestaň nám říkat juliáne, na toho nikdo nemá.
U příspěvku:Fiala zklamal + dopis Fialovi od člena ODS!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 26.7.2022 > nebudeme si nic namlouvat, je to jak říkáš, těšíme se na chvíli kdy ukrofašisté stanou před soudy.
U příspěvku:Komu dnes patří planeta?
Revival Anála+jfj (Občasný) - 25.7.2022 > čtenář> aha, tak to je důležité, řekl Fialový Hnusák
U příspěvku:Komu dnes patří planeta?
Revival Anála+jfj (Občasný) - 24.7.2022 > tak tohle nechápu, co tam máme najít, ale nikde nevidíme ty odpovědi na otázky, které zajímají všechny?

(díky za avízo, lupneme si to do D, aby nám nic neuniklo.
U příspěvku:320
Revival Anála+jfj (Občasný) - 24.7.2022 > HOLA, kde jsou tvé hejty bohuno, nějak ti došly urážky...
U příspěvku:320
Revival Anála+jfj (Občasný) - 23.7.2022 > jak říká bohuňák, starý nemakačenko závislé na sociálních dávkách a ironu, je prý jfj panic a socka...
Tak to jo, myslím, že více k jeho ztrapnění nemusíme dodávat, na slovači to asi berou jinak.
Jestli myslíš, že jfj neklátí kozu, jako ty, tak máš pravdu... takže upaluj na posilovačku a do fronty na dávku pro ekonomické migranty, šašku!
U příspěvku:Léto
Revival Anála+jfj (Občasný) - 22.7.2022 > analfagot> Dobře TY!
U příspěvku:kamarádi jfj
Revival Anála+jfj (Občasný) - 14.7.2022 > už nefetuj, meleš hovna!
U příspěvku:kamarádi jfj
Revival Anála+jfj (Občasný) - 11.7.2022 > anál Hlína - 10474
jfj Mí mrtví - 10863

tj k 11.7.2022
U příspěvku:kamarádi jfj
Revival Anála+jfj (Občasný) - 11.7.2022 > čtenář> přesně! Báseň Mí mrtví se nám líbí, ale už se třeseme na nový Národ. Když vidíme Juliánovi poslední ostrý básně jako Odpouštím vám, tak čekáme co přijde.
Anál dostal od Juliána výzvu, aby ji předělal, zatím nereagoval...
U příspěvku:Fiala je vlastizrádce!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 11.7.2022 >
Něco pro UKRAJINO vlez do prdeláče!

tento pořad byl vysílán v ČT před válkou a vládou UA fašistů v ČR!

https://www.facebook.com/100065693522358/videos/314995870620726/
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 6.7.2022 > půl roku tu ani nejsme!!! Nás zajímá jen Analfagot a jfj, nebudeme si kazit den úchyly!
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 5.7.2022 > Peslov> demagogie koho? Fialy, Zelenskýho, Deep state, Kubka? S tím lze souhlasit!
Peslov je co? fake z Písmáku? nic nepíšeš, nejmenuje se tak mluvčí Putina?
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> a kde se o tom PORAD mluvi?? u vas v Ouholickach?? U nas v Praze se mluvi o poslednim pocinu juliana - PROMIŇTE PANE VEDOUCÍ, VÁM TO DNES TAK KRÁSNĚ PRCÁ!
snad to vlozi i sem😜😂😝
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> a kde se o tom PORAD mluvi?? u vas v Ouholickach?? U nas v Praze se mluvi o poslednim pocinu juliana - PROMIŇTE PANE VEDOUCÍ, VÁM TO DNES TAK KRÁSNĚ PRCÁ!
snad to vlozi i sem😜😂😝
U příspěvku:KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Revival Anála+jfj (Občasný) - 3.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> a kde se o tom PORAD mluvi?? u vas v Ouholickach?? U nas v Praze se mluvi o poslednim pocinu juliana - PROMIŇTE PANE VEDOUCÍ, VÁM TO DNES TAK KRÁSNĚ PRCÁ!
snad to vlozi i sem😜😂😝
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter