Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Tommo (Občasný) - 26.4. > PřilítliMimozemšťani>  

Ahoj Přilítli.
Díky za sdílení osobních analýz - syntéz, analogií, vhledů, zážitků i predikcí, postojů - názorů.
Působivé, myslím ten vysoce rozvinutý celostní záběr, opodstatněný logicky nevyhnutelný závěr.
Poklona vyjadřovacím schopnostem. Zasažen formulacemi, pohledem.

Studem se do ruda červenám. Hluboko do země propadám, pohledem uhýbám, když musím říct, přiznat barvu že jsem ze Země.
At chci, nebo nechci jsem toho součástí - jsem člověk.

Už je to nějaký ten čas, kdy jsem tiše přemýšlel kam se vytratilo mé osobní národní cítění státnosti a jaké je opodstatnění této ztráty úcty a hrdosti,
kterou jsem v minulosti pociťoval, byl na ni pyšný.
S odstupem vidím, že jsem byl dost, ale přirozeně naivní. Plánovaný krátký okamžik jakési svobody byl spíše okamžikem nutné informovanosti,
ale v pozadí běželo mafiánské dělení našeho státu následovaného jeho pádem a znovu zhroucení do protektorátu.
Deprimující každodenní morálně - etické zklamání.
Ano, ohlušující tíživé posmrtné ticho vyráží dech pouze menšině, přesněji jedincům.

Oklepávám se toho, že 5G kolektivně prochází bez většího povšimnutí.
Když už v existenci, tak účelu a možnostem Haarpu se nevěří ani ještě dlouho nebude. Vyhlídka pro uvědomění je negativní, naopak. Bude se přitvrzovat.
R. Vávra spolu s pár jedinci můžou donekonečna předkládat důkazy a házet ty pomyslné perly. Ono to skutečně nikoho nezajímá a když přijde reakce tak je negativní, posměšná. Nechápačka. Propast.

Lidé jsou dost nesnesitelně omezeni.
Zdevastovaný mozek není schopen už pojmout jakékoliv informace bez násilného podprahového agresivně zákeřného marketingu, který naprosto splňuje a vychází ze základních atributů ovládání mysli, manipulace. Podpořenými patřičnou dávkou nedobrovolně, prý nevědomě přijímaných jedů, degenerativních vlnových délek a už jen občasně z pouhého zvyku skrytých symbolů satanizmu.
Přitom se zde jedná o snahy pochopení viditelné mini špičky plovoucího ledovce, který má své masivní základy pod vodou.
Laboratoře, děti, adrenochrom, ty lži a lži. Ta pravá reálná zvrácenost je pro ty davy nepředstavitelná. Když tepající střep v hlavě - 5G je pohoršující odporné konspirační scifi pomatenců,
kteří by měli být odstraněny jako vřed z této povedené, zdravé, demokraticky smýšlející západní kyber-společnosti.

Podle toho, co vidím si tupá horda myslí, že to není nic hrozného, že to třeba nějak září, ale neubližuje, že třeba svým dětem po celodenní výživné expozici dají nějaké geneticky modifikované ovoce naplněné množstvím reziduí pesticidů, herbicidů, fungicidů pro doplnění potřebných vitamínů a vesmír je opět v harmonii.
Jen tak mimo jiné, je na p. Vávrovy vidět jistá tréma a neuspořádanost, roztěkanost a chybějící údernost, sebejistota při kontaktu s profi školenými organizovanými drze suverénními politickými toxi zločinci, kterými je samozřejmě jednoduše ve veřejném prostoru odražen, ignorován. Což mě nepřekvapuje, ale brada mi jde dolů, když vidím to nepochopení jeho dotazů v publiku.
Výrazy ve tvářích doslova křičeli: nechápeme tě! co to koktá?, neotravuj, plácáš nesmysli, už bud zticha! Tímto narážím na jeho dotazy směrem k našemu Víťánkovy od Rakušánků.

( Pokud byl stvořen naturální cestou, měla tehdy jeho maminka vzít rozum do hrsti a utřít taťku a budoucího Víťu do ručníku či polknout. Vždyť je tady detabuizace análního sexu - mohla cokoliv, ale maminka ještě asi nebyla dost progresivní, že. Bohužel, takových je otřesná masa, takže nemá smysl urážet. Víťánku promiň, vím o mnohem hrozivějších odpadech než zosobňuješ, ale jedni z nás jsou tady už opravdu omylem. Útěchou mi je, že snad již tvé děti budou sterilní a nebude docházet k dalšímu nepříjemnému nedorozumění. PM odpust surovost, vulgaritu.)

Za oponou však věřím na negativní zvýrazňovač na jeho osobu a aktivity. Z tohoto pohledu může být ta jeho vlažná dravost, neohrabanost při vystupování chápana jako protektivní.
Pro tu většinu zubožených lidských myslí, ( nepovyšuji se ) se jedná o těžká až abstraktní témata, kde ta kapacita v hlavě pojmout prostě není, nebo je uměle degenerována - formátována právě tím na co p. Vávra poukazuje.
Moje velké upřímné avšak nicotné díky a vnitřní potlesk mu náleží. A jak říkáš, kdo trochu vidět chce / chtěl, cestu k informacím si najde / našel.


Tohle zní ovšem skvěle - usměj se :
https://www.instagram.com/reel/C2x4H75rCQX/?igsh=dXh5NHR2NHY4aGw3&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2IU60gTrtIWmT2uPB6PMwz7lwijc7vj0foETfJNWzGkFg7RiKJs6EpFfQ_aem_AeCm8qtb_4V5LQPQPnfv75wAegYVmEyOiFu30RNmg-2Xm06bbZlG04x0mCG4ehgUesnmvNkzmbRND7D9A8QR0OOp


Ve všeobecnosti jsem si všiml zvyšujících se tendencí - tlaku v IT prostoru v podobě diskreditačních článků duchovních proudů.
Díky za popis a uvedení do toho inkvizičního tažení Jáhla.
Mrknul jsem, ale nechci v něm budit svým shlédnutím pocit, že mě jeho "práce" oslovuje, nebo zajímá. Bezpečné duchovno tvl. :)
To p. Wolf mě na svém kanálu oslovil mnohem více, nečekaně jsem shlédl jeho 4 roky staré video, kde mě udržel po celou dobu jeho půlhodinové přednášky o tématu, které mi je blízké a kde se většinově nedalo jen souhlasit přilepeného u obrazovky.

Chobota znám již delší dobu, exces s durmanem, ze kterého se vyvlékl si celkem pamatuji. Nikomu se naštěstí nic vážného po fyzické stránce nestalo a bylo to dobrovolné.
Jako náctiletí psychonauti, mý vrstevníci v té době přátelé svařili menší zmiňovanou květinu. Vše bylo domluveno, měl jsem přijít jako přímí očekávaný účastník. Naštěstí mě mamka prozíravě,
překvapivě nepustila. Asi jasně poznala že lžu o své potřebě spát u kamaráda.
Takže jsem si jen vychutnal jejich trip report, kdy skoro všichni zúčastnění skončili na JIP s výplachem žaludku.
Policisté si je v panelákové zástavbě posbíraly, když pobíhali zmateně a nazí po dětském hřišti, opodál zas na cizím balkóně v ženských šatech apod. Pouze jeden to "vydýchal" bez pomoci.
Ten jako jediný měl již předešlou zkušenost. Otrava atropinem je zákeřná, není to úplně ta rostlina, která by měla být konzumována jako hlavní činitel. Už to vím, stejně jako Chobot :)
Krátký okamžik jsem mu byl i nakloněn, protože si myslím že komunitám v jižní Americe upřímně pomáhal, ale nakonec se v CZ vyjevila jeho pravá tvář a ke komu tíhne.
Takže klidně mohl zůstat v Amazonii, kde byl třeba platným.

K p. Kouckému nic. Ten si prostě pro mě jen tak je.
 


Cítím potřebu svého zápisu zde jako proti váhu k těm anonymním výplachům.
Nejsi majitelka lidské duše :) No, když to poví někdo, kdo rád obrací věci naruby jako třeba pěti cípou hvězdu tak je naprosto jasné kdepak asi bude pravda.
Tě svým profláknutým a již trapným stylem může jen ujistit, že majitelkou vznešené lidské duše opravdu jsi a ono jen trpí, pláče a závidí, protože jeho jiskra už byla dávno položena na oltářík.
Mejla Hlavsa ?, nechápu kontext, ale to je typově zas někdo jako Kocáb, nebo Švamberk, ne.
Dost trpěli, no. Věřím, protože tu formu komunismu jsme si do jisté míry dělali dost sami - Češi Čechům.
Kluci podepisovaly charty aby už, už mohly rozebrat robustní sociální systém, zdravotnictví, zemědělství - půdu pod nohama, vodu.
A vydrtit jakoukoliv soběstačnost, rozmetat domácí produkci.
Vlastně vše vyšmelit doslova za trs banánů, jak kdybychom byli opice, stejně jako indiáni vyměnili za korálky ostrov Manhattan.
Vždyť s toho ten následující systém ždíme a udržuje se při životě do teď!

Česko už prakticky neexistuje, je tu jen ten rozmanitý jazyk, který przníme čím dál více oploštěními anglo slovíčkami a přejatými frázemi. Jinak jsme pod správou nadnárodních korporátů, tak o co se snažit.
Musí být šokující deziluze přijít do vlády s naivitou něco změnit.
Uvidíme, jak se to podaří Slovensku, kterému fandím, ale nerad bych se zklamal a předbíhal, takže je to otevřené.
( U nás registruji zdravé politické ambice p. Rédové s "Vidlákem", které se zdají být nadějné, ale ohlas bude minimální )

Bylo to prostě pro tyto zrůdičky asi jedno velké zklamání, že svoje tažení třetí říše nedotáhla že.
I když vlastně z pohledu našeho území a její "národní" politiky až po mentalitu většiny obyvatelů se vše povedlo.
Nedávno jsem se nechtěně ocitl v situaci, kdy se mě snažil podnapilý občan přesvědčit o své právoplatnosti nenávisti k Rusku. Nevím proč si pro svoji přednášku vybral mě, ale to je nepodstatné.
Vlastně absolutně nic vypovídajícího a opodstatněného ke svému postoji neměl, sám se nachytal.
Kromě implantátu nenávisti jsem byl vyrozuměn, že mu Rusko při svém příchodu znásilnilo babičku.
No, za časů bestiální války, koncentračních táborů, milionů mrtvých jsou tyto individuální zkraty běžné, navíc ten, kdo ve skutečnosti přišel k jeho babičce byli jednotky Sovětského svazu, nyní trochu rozlítaný a ohrožený druh - Ukrajinci.
Pro jistotu jsem mu jeho slova nerozporoval, nabídl balenou cigaretu a klidil se z cesty.

Pokud se pán urychleně neprobudí a nezaktivizuje zbytky toho čemu se dá s trochou nadsázky říkat i inteligence, jistě svůj povolávací rozkaz v blízké době obdrží,
takže může svoji hrdinou pokroucenou pokrevní mstu naplnit.
Celkový účet nám bude jistě kolektivně opět vystaven až dozraje čas. Jo a jistě už nebude naivně soucitný jako posledně.





Po tvém nedávném vložení odkazu na tvorbu Lobsanga se mi otevřelo jedinečné okénko doplnění si povědomí o této postavě / člověku. Znal jsem jen všeobecný profil a četl krátká shrnutí jeho života.
Přesněji životů :)
Musím uznat, že je to přesně ten tip přesahující beletrie, který mě baví číst.
Jedním dechem Lékař ze Lhasy, Příběh Lobsanga, Jeskyně předků.
Svůj zápal jsem zastavil u Školy ezoteriky, kde název titulu se stává vše vypovídající a jedná se po předchozí tvorbě o dosti odosobněnou příručku.
Milý Lobsang dává zapomenout na bezprostřední okolního dění a nechává pocítit, natáhnout popisovanou atmosféru, magickou harmonii a nádheru okolí Tibetu, Potali a na druhou stranu tvrdou bestialitu popisované doby a dále jeho osobního údělu - poslání.

Lehce vysvětluje spoustu přirozených principů, našich přírodních a dále vyšších zákonů jen tak mezi řádky, mimovolně na svém osobním příběhu.
Nevím, jestli vytyčené poslání bylo v zadaném rozsahu splněno.
Jeden z hlavních připisovaných úkolů bylo přinést na světlo světa malí funkční přístroj pro vidění aury lidem bez zvláštního parapsychického daru či zdlouhavého osvojování této praktiky a jejího plného uplatnění ve stanovení komplexní lékařské diagnózy.

V knize Škola ezoteriky mimo jiné udává návod na trénink této schopnosti, který se mi jeví jako právě to zdlouhavé osvojování techniky, kde výsledky se dostavují pracně a pomalu, dle jistých vrozených předpokladů i nutné dávky předurčenosti.
Z toho vyplívají a nabízí se mé osobní chvilkové pochybnosti o jeho zdárném naplnění jednoho z hlavních životních úkolů.
Ale opravdu jen na chvíli, a to až do momentu rozpomenutí.
Uvědomění si té nahé, zrádné, zrůdné, skandální pravdy tohoto světa a korporátních farmaceutických společností.
Hold kšeft je kšeft a na krvavý generátor distribuce smrti jako obchodní činnosti nám nikdo sahat nebude.

Pár extrémně nechápavých zdegenerovaných pomatených jedinců či zákeřných dobyvačných externích zrůd parazituje na úkor celé rasy. NWO standard a většinová bezmoc, neschopnost, a nakonec ta šíleně těžká nepotřeba ostatních řadových lidí toto shodit.
Takže si myslím, cítím, věřím - tedy vím, že se to samozřejmě Lobsangovy podařilo, ale dopadl stejně jako R. Rife, W. Reich a zástupy dalších.
Každopádně se k rozečtené tvorbě Lobsanga musím vrátit. Ty jo - super.
Díky.
https://www.lobsangrampa.org/cz/studijn%C3%AD-materi%C3%A1ly.html


Rád se vracím i sem.
Hodně věcí, o kterých píšeš nade mnou visí a běží hlavou někde v pozadí. Rozmýšlím nad nimi a hledám odpovědi už nejenom v sobě.
Zachytávám a uvědomuji si během čtení tebou vepsaného vetší dopad na své vlastní uvědomění a cítím jakési upevnění svých vlastních myšlenkových pochodů, názorů a postojů,
než když si to probírám útržkovitě, někdy až dost křečovitě sám.
Moje poslaní či ambice zde na Zemi nemá ten extraterestrický / extatický... ,ne to zní pěkně blbě - jednodušeji externí mimozemský nádech s přímím kontaktem a v nedávné minulosti tvému
extrémnímu vytížení, kde ti děkuji za tvoji naivitu a nutnou důvěru v lidský druh.
Myslím, že mám pouze jakési skryté vedení a utopický sen o nádherně nebesky modré planetě plné harmonie, která je domovem ohromující diverzity živočichů a rostlin a
kde jsem si přál prožít na vlastní kůži jedinečnou sounáležitost a propojení s nádhernou v každém aspektu živou a vědomou přírodou.
Být součástí tance života s esencí strážce této planety. Vychovat a rozvíjet zde své potomky, které by se dále staly neodmyslitelnou součástí celého řetězce, dalšího koloběhu.
Vzdělávat se a zkoumat všechny možnosti, předávat zkušenosti.
Samozřejmě jako dost lidí momentálně trošililinku klopýtám a narážím na skoro globální davovou psychózu, opakující se fašizmus a neschopnost mnoha lidí prohlédnout své zvrácené ideály,
které v žádném případě nejsou lidské rase přirozené.
Chápu, ctím a plně podporuji, že používání technologií musí jít ruku v ruce s procesy pochopení vyšších principů, zákonitostí a vyplívajících důsledků, kde je stěžejní vnitřní osobní
a vnější kolektivní stupeň duchovní vyzrálosti.
I proto nejsem schopen ani hoden navázání nějaké bližší, průkaznější komunikace s GF, navíc proč, že.

Při svém posledním vědomém pokusu o nějaké mimosmyslové spojení jsem přijal celkem hezkou zprávu:
Momentálně pro tebe nemám/e žádné moudro či spasitelské sdělení, které čekáš, které by ti v tuto chvíli mohlo jakýmkoliv způsobem pomoci, nebo vpustilo dál.
Nám stejně jako tobě už je jasné a mělo by ti to být nejen útěchou, že víme že až přijde ta správná chvíle budeš jednat bez přípravy moudře s ohledem na vyšší celek a dále vyšší etické zákony.

Tak zase někdy, posílám pozdrav - měj se hezky Přilítli.
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Tommo (Občasný) - 16.2. > PřilítliMimozemšťani> 
Ahoj Přilítli.

Nepíši ti sem abych jakkoliv rozporoval, rovnal, měnil tvé vepsané myšlenky. Nebo podsouval svoje. Nehledám konflikt.
Hledám kde a v čem se naše myšlenkové pochody, úsudky překrývají.

Diskreditace ativaxérství, slovanských myšlenek a nakonec obnažené pravdy, např., že za velice úzkým spektrem stávajícího lidského vnímání existuje mnohem více než-li jsou si ochotni důkladně uměle zapečetění lidé připustit pro mne rozhodně není jakkoliv možné a o to více neskutečné je, že by se to právě v tomto okamžiku mělo uskutečňovat, dít skrze mainstreamová media, která vlastní satanisté. Víme.

Predikované snahy dehonestace, zesměšnění těchto lokálních bohužel většinově hrabivých alternativních proudů, vykradačů spirituálních myšlenek v tom opět hrabivém, neobjektivním a zaprodaném proudu hlavním se dostávají na stůl průběžně. Nyní skrze p. Bergera a jeho sekty.
Snaha potlačit, zesměšnit a nakonec zakázat vyšší pravdu prostřednictvím top EZO šmejdů. Jasně.

Neočekávám reakci, vyjádření paní Andrejky, která tuto hvězdu objevila a pozvedla z temnoty.
Snad je na sebe hrdá.
Palečky nasbírala a teď se určitě konzervativně distancuje od svého stájového koně.
Osobně bych uvítal další neestetický syrový porno štěk z důvodu dopadu pouze na její osobu. Třeba vysílán ve Zprávách z galaxie.
(Konspirací zůstává, že jsou to staří známí ze satanistické pornobranže pro mládež a dospívající.)
No a zářivé světelné dušičky, staré moudré inkarnace, nositelé gnostické praxe by se ne pravděpodobně, ale zcela určitě nalepili na nějakého jiného úchyla.

Takže raději brzdím, abych paní Andy a nakonec ani panu Bergerovy nekřivdil, že sice neeticky - tedy již standartním stylem pouze využily díry na trhu a projdu si ty přiložené odkazy.


„Vy jste jenom manipulátoři,“ osočil se Berger na štáb Seznam Zpráv. To je takové to : Zloděj křičí chyťte zloděje, že :)


Instalatér dluží několik z velké části imaginárních milionů státu / mafii - dalším satanistům. To mě zas až tak nepohoršuje.
Opustil svoje vlastní děti, svoji rodinu, aby mohl již na plný úvazek manipulovat lidskými osudy z upoceného auta.
To je jako jiná paráda. Čisté poslání.
Snad svůj hmotný dluh na výživném pro své potomky srovnal příjmem z organizování Hvězdných lásek.
To nehmotné emoční strádání v neúplné / nefunkční rodině se vykalkulovat penězi jaksi nedá, ale může být nádhernou jednosměrnou pozvánkou pro entity, egregory dezorientace a dezintegrace duše, ale nemusí. Manipulace směrem k těmto dětem bez štítu otce to má jen jednodušší.
Doufám však, že tato zkušenost jeho potomstvo může naopak i duchovně posílit a nakopnout k neopakování chyb svého vykutáleného, všemi mastmi mazaného vlastního otce. Morální hodnota na nule.
Tradiční rodina je v té Državě vnímána z mého pohledu dosti rozvráceně.
Ezoterické kuplířství zastřešené vyššími duchovními zájmy. Super.
Fúze EZO - ASTRO + UFO - SEX v jeho podnikatelských záměrech a aktivitách. Výborně.

Třeba je to žraločí kus s hroší kůží a vezme to od podlahy, dravě - Negativní reklama je také reklama, ne.

Osobně jsem předpokládal, že lépe ustojí a je připraven na mnohem rozsáhlejší konfrontaci své světelné práce před mainstreamovou kamerkou.
Byl by to pro mne alespoň chabí náznak, že svému přesvědčení v tom svém prezentovaném rozsahu věří a je schopen si to uhájit, jakkoliv by to vyznělo extremisticky.
Jako například svého času pan Ivo Bende, který s mediálním vysíláním všeho druhu problém rozhodně neměl.

Motor či záměr evidentně nebyl a není zkvalitnění života, nějaké obrody, vymanění se, sdílení poznatků, informovanost, nýbrž pouze sobecké generování osobního hmotného zisku na úkor opět doslova zmatených lidí.
Tedy ať si on a jemu podobní snědí co si uvařili.
Dělají to přeci vše s čistým úmyslem, upřímně, vědomě.




Mediální "Gell mann efekt" si uvědomuji, protože ho mám zažitý z první ruky, z vlastní zkušenosti.
Nezapomínám.
Vždy když kliknu na Seznam a pod. Dokonce se čas od času nechám nachytat jak záměrně lezu na Forum 24 abych byl v obraze a mrknul jak pokračuje vývoj / útlak, jak se dá ohnout pravda v lež.

Co to je, to právo rozhodovat a kdo ho vlastně má ?.
V té (iluzorní) uznávané "demokratické" struktuře na nejnižších patrech je to lid s volebním právem, které má úplně každý totálně neinformovaný plnoletý bohužel násilně nedovyvinutý polo člověk, pokroucený, omezený zdegenerovaný krypl, který je ohromen množstvím a různorodostí své možnosti volby jestli teda chce temné zlo, černočernou tmu, nebo rovnou peklo ke kterému to stejně tíhne.

Mladí Piráti - teď použiji tu super hlášku z videa : Mladí Piráti videem boří stereotypy o straně. "Jasně, že každý den myslím na Evropskou Unii"
jsou výkladní skříní této zvrácenosti.
Musím se ti svěřit s tajemstvím a přiznat se. Myslím na ní také dosti intenzivně, jenže trochu v jiných kontextech.

Zde se naschvál nějakými stínovými osobami avšak otevřenou cestou podsouvá možnost debaty pro odejmutí volebního práva "nekompetentním".
Z velké části názorově potlačeného a nakonec však stejně již polapeného a zformátovaného proletariátu.

Media působí, tlačí, usměrňují, jemně navádí a poté tvrdě podrobují, vymáhají.

Dělnická třída, obyčejný pracující lid na nejnižších avšak hmotně hodnotově nejproduktivnějších postech přemýšlet o světě, prostředí, kde vlastně žijí, vyrůstali a dále vychovávajíc další generaci nemají čas.
Jsou zaveleny systémovými starostmi, spotřebními nesmysly. Není jim dovoleno ani umožněno v tom správném slova smyslu se nějak svobodně nadechnout a rozhlédnout se.
Raději si dají tu vakcínu, pivo a chtějí mít pokoj.
Hrají si svoje podstrčené nizounké techno mini hry na lepší automobil, telefén, nadupaný panelákový byt, pod veškerým vypětím snad vypotí a pak si na profil vyfotí malý rodinný dům pod sítí vysokého napětí.
Ve snaze dostat se do stále zmenšujícího okénka možnosti postoupit společenským žebříčkem víše, viz níže.

Rádoby organizující organizátoři - manažeři, manažerky všeho druhu. Různé vrstvy střední a té systémové třídy jsou lazeni medii a před již vysokými školami, systémem nadopovány.
Ti zas přemýšlet o hlubších hodnotách nechtějí, souzní s těmi korporátními, které je i řekněme více okamžitě materiálně odměňují. Jsou tedy upláceni.
Chtějí si užít svůj jediný bezvěrecký život, kde přeci mohou být i trochu "hyeny" za to celoživotní úsilí a osobní obětování ve jménu lepším global-korpo zítřkům.
Zajede na dovolenou do turistického ráje, resortu odtrženého od lokální i své všední reality a dojde k usmíření že je ve jak má být.

Co na tom, že systému podstatná část lidí vlastně nevěří, protože když dojde na lámání chleba velice jednoduše bez otázek přijmou informace přesně v tom znění jak jim "velký bratr" systém, média prostřednictvím presstitutů předloží.

Takže ať se všichni ti zdegenerovaní, nepodaření, dezorientovaní, úplatní mutanti, když je to tak nevyhnutelně nutné vyjeví ať si poplácají po všech těch údech - pohlavích. At svá těla i mysl už jednou provždy otráví všemi těmi toxickými sračkami, které konzumují myslí, ústy, nitrožilně a poté ať laskavě táhnou do hluboké propasti!

Děkuji ti PM


Ps:
Při čtení posledního odstavce komentáře, kde zmiňuješ CERN a níže se mi vybavilo, že jsem již někde něco obdobného i když v trochu jiné formulaci četl.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/mezi-poslanci-je-mene-dementu-nez-mezi-obcany-brojil-zeman-p/r~36e40d34e78911e5a8d7002590604f2e/

Je to tato pasáž :
"To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt. (...) Těmto lidem - je to tedy polovina národa - uniká ona složitá mnohotvárnost, komplementarita, mnohoznačnost světa," řekl tehdy poslancům.

No a úplně stejný pocit mini deja-vu při čtení úvodníku, který je na mé úplné pochopení celkem složitě koncipován.
Myslím si ale že to je úplně v pořádku a nějak mě to neshazuje, protože se tyto věci dají pochopit až po individuálním zažití, kterému předchází patřičná práce, vyzrálost.
Zde: https://orgo-net.blogspot.com/2014/01/pavel-rosko-ufo-na-morave.html
Ty mluvíš o exorcismu, vážený pán Pavel o práci s dušemi v odstavci d) Noční

Je tato aktivita / exorcismus alespoň z části schůdná ?
U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 12.1. > PřilítliMimozemšťani> 

Ahoj PM.

Ti opět poděkuji na začátku i na konci.
Na začátku ti děkuji, že jsi mi odpověděla a svými slovy ve mě vyvolala vnitřní hřejivý úsměv přecházející v ten fyzický, který si doufám alespoň v nějaké míře po celí dnešek uhlídám a nenechám otrávit.
Ten vychází z prvního tvého odstavce.

Úskalí umělého následování ideálu "duchovních" vzorných lidí jsem si opět vědom. Do této pasti se nechytám.
Mám raději ty opravdové skuteční lidé, kteří mají nějaké svoje řekněme neřesti o kterých ví, netají je. Žijí s nimi vědomě.
Drží si je, ale zároveň je jako člověka nepřesahují. Mají je pod kontrolou a nenechají si jimi lámat, ohýbat v páteři. To je důležité, zásadní.
Potom se dá unést a je naprosto v pořádku mnohem více než vytahuješ na světlo ve své kompaktní informaci :)

Tedy si mě nějak nedemoralizovala, ale naopak.
Alespoň vím, že ti v klidu mohu jednoho dne nabídnout panáka, dva, čtyři, pět.
( Dám si jednoho hned na tvoje pevné zdraví. )

Ti kteří slepě, bez pevného základního motivu, betonu vlastního přesvědčení či z pomíjivých módních důvodů, chvilkových růžových rozčarování kopírují a bez kritického myšlení přejímají různá přesvědčení druhých, dříve či později zapláčou nad výdělkem. Vždy, když vidím nějakého samozvaného polo světelného bosého evropského guru na létajícím koberci, který je plný lásky, absolutního detoxu, vegan a pod.
Okamžitě se v mé hlavě objeví naléhavá otázka k zodpovězení: Copak asi bude v tomto andělském království světla zkaženého ?! , kampak nám to guru asi schoval.
Výjimky však bezpochyby existují, ale jen potvrzují pravidlo.

Moje pohnutky a motivy jsou v tomto trochu jiné. Maso, nebo to čemu se nyní stále říká maso, mléko či vejce v marketu jejíž koupi a dále konzumaci minimalizuji z čistě etických důvodů.

Nemám problém s podporou lokálních místních farem, kde mi nechávají alespoň naději, že se zvíře proběhlo venku a nebylo s ním zacházeno jako s věcí. Takové Kuře by se mohlo dožít 6 i více let. Ve velkochovu v otřesných podmínkách pod palbou steroidů, antibiotik max 30 - 40 dnů.
Nebo koupí tabáku, který vyrostl ve svém původním přirozeném prostředí bez přidaných umělých hnojiv za pomoci autentických lidí, kteří ještě stále žijí, nebo se maximálně snaží stále žít v harmonii s přírodou.
Ty ceny jsou samozřejmě jinde. Pro mě se tedy stávají nedostatkovým zbožím, kterého si potom mnohonásobně více vážím.
Jakýkoliv zdravotní, spirituální, duchovní benefit z těchto rozhodnutí je +, jasně. Ale poháněn jsem motorem vzteku, svojí malostí a neschopností jakkoliv nalomit svoje okolí v uvědomění si stavu lidstva, jeho nasměrování a ovládání psychopaty.

Ač tvoje sdělení asi není na první pohled obsahově nějak útěšné, dokáži v něm najít ty pro mě důležité střípky, že věci jsou v pohybu a ty stojíš stále pevně na zemi. Děkuji ti za informace.

Přeci jenom kdybych hledal ty duhově natřená srdíčka či ezo seznamku. Tak bych si zakoupil ten palubní lístek na čtyřhodinový let na Mars :)

Zajímavý pohled a odůvodnění blokací nejen tvojí osoby na soc. sítích v okruhu těchto "zakázaných" témat.
Mám pouze (polomrtvý) FB účet, kde sleduji pár pro mě zajímavých lidí, témat a informačních kanálů. Do diskuzí ačkoliv kolikrát cítím, že bych měl co nabídnout, říci. Raději se zdržuji.


Díky za povzbuzení.
Měj se.

U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 11.1. > PřilítliMimozemšťani> 

Ahoj Přilítli.

Právě jsem přemýšlel jak od tebe taktně vyprosit něco jako novoroční zprávu ?.
Velice bych uvítal tvůj osobní pohled na okolní dění, náhled - malé zprostředkování aktuálního dění okolo GF.
Přeci jenom se s nimi vědomě nepovídám a to co osobně okolo sebe cítím, nebo v posledních týdnech roku cítil je stále taková těžká deka upředená z okolních spících naivních myslí a satanského řádění, která se mi jen těžko zdvihá abych viděl alespoň něco pozitivního.
Ovládá mě potřeba jen tak nezištně, lidsky - upřímně, poptat - jak je ? :)

Ze setrvačnosti si sem ještě kliknu i když tuším, že mě zde nic zajímavého, obohacujícího nečeká. Tím se však nechci dotknout přeživším zasloužilým aktivním poetům.

Už jsem se chystal, rozvažoval a sbíral odvahu ti napsat na mail.
Protože trochu osobně zklamaně vidím, jak na "domácím" Totemu to nikoho z tvých reálných čtenářů nějak aktivně nezajímá a já se nepotřebuji nechat vysmívat, urážet anonym čtenáři. Vyfetovanej Tommo a jeho bludy, obludy a stihomamy :)

Naopak jsem se přes svátky soustředil na detox, očistu těla, mysli. Skrze menší nemoc mě dohnala nutnost uvolnit mentální kapacitu zahlcenou toxickým negativním smýšlením, které jsem si chtě-nechtě vytvořil, nalepil i posbíral ve veřejném prostoru, kde je dodáváno ve velkém.
Z mini drama myšlenkových bouří a svárů jsem potřeboval vypotit jak z hnusné situace a odporného, svírajícího duševního nastavení společnosti vytěžit alespoň pro svoji osobu něco pozitivního. Důležité pro uzdravení.
Jako kuřákovy mi s toho vyšlo, že bych měl okamžitě min. tuto neřest redukovat - sypat peníze skrze nesmyslně vysoké DPH svému názorově zbloudilému státu a úplatným politikům, kteří tyto peníze potřebují pro dotaci temné svojí a hlouběji temnější zločinecké nelidské agendy.
Takže jsem to ukončil. Né z toho běžného pochopitelného zdravotního pohledu.
Moc rád bych si právě teď zapálil cigu, ale prostě to vědomí, že ty peníze budou generovat podporu EU potažmo západu a budou vytvářet smrt mi to nedovoluje.
Zdárně se vyhýbám i většině abstinenčním příznakům díky svému vzteku a velice střídmému užívání a dávkování (ceremoniálnímu) kouření selského tabáku (mapacho) ze starých zásob zakoupeným v minulosti a vlastně nevyužité.
Zde utěšuje přímá podpora komunity. Energeticky čisté.

Dále mě naštval subjektivně vysoký nedoplatek za plyn, kdy jsme měli pravidelně každoročně menší přeplatek a nyní i po cca 30% zdvihnutí částky na zálohu přišel nedoplatek 16 tis.
Doma je pro nás plyn stěžejní komodita pro vytápění, vaření, ohřev vody. Standart Karma, no.
Hold budovatelská nálada a tehdejší nejen političtí přátelé tento vývoj - degeneraci nepredikovaly. Já ostatně také ne.
Je mi jasné, že tyto a další peníze běží na pomoc a dotuje se naci-korporát, který nemohu vystát.
( Přemýšlím o otevřeném ohni v obývacím pokoji :) )

Nějak podobně jsme se doma automaticky, svévolně a z velké časti vzdali konzumace masa. Né z důvodu, že bychom byli lehce vyšinutí batika vegani. Rád bych si dal kvalitní maso, ale z okolních dostupných zdrojů - supermarketů a vykutálených místních řezníků, kterým také nevěřím, ale o to zas až tak nejde. To prostě ze své podstaty není možné.
Prostě to maso na denní bázi nejíme, protože je z toho cítit to neskutečné týrání zvířete. Necitelné zacházení. Odporná strava plná chemikálií, GMO a antibiotik, kterou cpou do těch zvířat při maximální možné míře týrání a ponižování, která poté přechází do našich těl.
Při takto zvrhlém přístupu ke zvířatům si to prostě musím odpustit, protože v opačném případě toto dotuji a tiše podporuji.
V tomhle případě si tělo prostě samo řeklo, že tohle za těchto podmínek nemůže. Člověku se s toho chtělo brečet a bylo mu i zle.
Samozřejmě opět tímto neodsuzuji lidé tipu starých důchodců, který ten balíček rádoby masa ještě dvakrát vrátí do mrazáku a pak opět do košíku, hledajíc alespoň nějakou svoji "slevu". Přijatelnou cenu na úkor kvality a dopřát si něco úměrně svému platu, důchodu. Potřeba se normálně najíst.

Jsme v tom sami, každý jedinec sám za sebe může dělat rozhodnutí. Každý ať si sám před sebou ospravedlní své motivy a činy.
Toto také není kdoví jak silná hláška New Age, když ten standart - vnucené schéma a struktura je být sobecký, vykořisťovatelsky zaměřený s postupem času i nacista s pozměněnou DNA.

Výše mnou popisované je zbytečně rozvedené okénko z té mé tvrdé reality, která svírá a ubírá mi cit pro jemnost. Pravděpodobně nezajímavé, takže přič od toho. Jen mě to napadlo při čtení pojmu Toxické selhání mysli. Myslím, že s tím dosti bojuji.

To na co upozorňuje o čem informuje ing. Rudolf Vávra ohledně sítí ke mě přišlo úplně samo. Vlastní intuitivní snaha toto kolem sebe co nejvíce eliminovat.
Rozpoznání přímo cílených skrytých technicistních pokusů o dodání názoru, nálady, ovlivňování skrze TV moji osobu utvrdilo.
Většinu to ovšem nechává chladnou, naivní a nevěřícnou. Ale to je bohužel jejich standart.

Myslím si, vím a věřím, že nejsi temná a negativní, když ti chodí informace popisované nejen v úvodníku tohoto posledního tvého článku. Detechnizace, depopulace.
V tvém kontextu věci slovo negativní spíše chápu jako zbavená iluzí, dětské naivity, obnažená pravdou a pochopením dnešní reality.
Když se ohlédnu po tvých stopách, tak samozřejmě mé osobě, stejně jako té tvojí mi je také líto kam se celá věc stočila a transformovala, ale to přeci není jakkoliv tvá osobní vina.
Chápu a přijímám jako jakýsi výsledek dění - nemůžeš za smýšlení a pokřivené vnímání, cítění lidí, kteří směřují svým počínáním a
nadále dalším plánovaným bytím k propadu do změny své biologické - ač do teď plně nepochopené podstaty, do té brrr, chladné, umělé a prázdné technicistní sliz náhražky - transhumanizmu.

Dnešní zblblí, narušení, napíchání polo syntetičtí lidé to opravdu vidí jako vymodlené, spásné a jediné možné východisko jak utéci ze své nedostatečné reality obehnané ploty a nařízeními, diktátem ve kterém se jistě také ztrácí.

Jejich vize a jediná možnost jak se oprostit, uhnout od zničeného životního prostředí. Utéci před vnitřní sžíravou prázdnotou.
Osvobození se skrze falešné povznesení.

Slepí, blbý, naivní si osvojili - nalezly úplně nový a snad ten nejdůležitější další šestý smysl. Potažmo 5G placičky, bez kterých jsou nervózní, neúplní a jaksi taksi už nevidomí.
Nahrají svá vědomí do UI programu a budou očekávat příchod osvobození mysli, nezlomného ducha, setřesou bolesti, nemoci, šeď prázdných dní. Konečně budou mít tu možnost být dokonalí a úplní. (Ale idioti)

No, tak snad si uvědomují že, bude potřeba mít i dost "cink, cink" kreditu, bodíků a slevových kartiček, aby další hra iluze, byla alespoň chvíli intenzivnější a věrnější ke svým implantovaným očekáváním.
Do doby než to radostné očekávání vystřídá nevratné uvědomění, že jsou hluboko v piči.


Pokud ses provinila ( jako že joo :) ) tak pouze svojí vzpurností, originální kreativitou, jedinečností a stále nezlomným svobodným smýšlením proti standardizačnímu formátování lidské mysli.
A ano, tam můžeš - vlastně z podstaty musíš být vnímána jako schizofrenní temná bytost na odpis, zatracení. Protože máš potencionál, jsi neústupná, nepoddajná a zrůdičkám tím nebezpečná.

Děkuji ti.
U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 4.12.2023 > čtenář> 

Čtenář
Krásný dialog.
Si to vychytal/a/o na 1* vskutku.

Výborně a znamenitě - vynechal/a/o si ten nepodstatný obsah mezi těmi přáníčkami.
To samozřejmě tvoje hodnocení, tvůj jednoduchý úsudek nějak neshazuje, protože přesně takhle se toxicita, nemoci a viry jednoduše manifestují.

Vraždění bez mého přání - jakéhokoliv aktivního přičinění normálka běží, odlož VR a mrkni.

Není potřeba se jakýmkoliv způsobem rozrušovat, vůbec pokoušet o pochopení , vysilovat vlastním přemýšlením, když to nepříjemně bolí.
Na to máš přece korporátní vládu, chytrý telefén, umělou inteligenci. Klece a ohrady.
Ty rozhodně nezklamou. Vlastní myšlení, potence však ano.

Je to i zábavné jak se sami skládáte na pomyslný oheň.
Důležité si pochopil/a/o velice obezřetně. Kognitivní funkce roztancoval/a/o skoro na 1%. Neboj, půjde to níž. Tik-tak, tik-tak. Dej tomu čas. Děláš to správně.

Přeji si moc hezky, upřímně smrt tvého nízkého a velice křehkého ega.
Jiní však usoudily, že je to málo a dostat se přes nezlomné, zakořeněné a osvojené vzorce destrukce v chování, šokující ignoraci, bude chtít i smrt fyzickou.
No, budiž tedy, bránit ti nikdo nebude, ba naopak a tak ti zároveň přeji i hezký den. Což je super.

Bud otevřený/á/o, třeba si ho užiješ jako žádný jiný doposud zažitý, oplzle šedivý, smutný a tesklivý.
Víc ze mě už nikdy nedostaneš. Ne, že by to nešlo, ale prostě nechci já :)




Omlouvám se PM, už to neudělám. Dnes jsem sem kliknul a zbytečně odpověděl na zbytečný komentář marné entitě. Je to ta příjemně lazená.
Vím, že kdybych měl nějaký reálný postřeh či regulérní otázku k tématům, tak by jsi mi pravděpodobně odpověděla. Bohužel nic s toho nemám a co jsem si přišel ověřit, tak nikdo nic nemá.



U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 29.11.2023 > Ahoj Přilítli.
Děkuji ti za odpověd, informace v tvé interpretaci - objasnění.
Jakékoliv hlubší vysvětlení mi v tomto chybělo a na základě osobních subjektivních pocitů jsem se při čtení VK u těchto pojmů typu syndikát nachytal jak nejistě zamyšleně zadrhávám.

"Hrůzič" - to je dobré :)

Duchovně - spirituálně jsme zmrzačení, bídně zaostalí a technicky tíhneme ke kyborgizaci sami sebe. Proklamováno vizemi jako řešení na všechny nemoci s neviditelným, přesto evidentním podtextem ovládat.
Majorita a podrobená masa lidí je pod temnou kletbou sebedestruktivní indoktrinací schovanou za všelijakými zrádnými green dealy, pseudo izmy. Intelektuální nepoctivostí.

Přesně jak popisuješ.

Dlouho mi nešla depopulace doslova přes srdce. Vedu si spoustu vnitřních monologů, kde si snažím vysvětlit i tak trochu ospravedlnit opozit.
Jakkoliv bych si lidsky moc přál, aby došlo k nějakému většímu prozření a záchraně, bohužel k tomu nedojde. Přes zatvrzelé uchylátsví a sebestřednost se nelze dostat.

Také jsem si nebyl úplně jistý a stále občas pochybuji, že přemnožení lidí je ta kořenová příčina a kořen stále spíše přisuzuji v přemnožení rakovinotvorného myšlení.
Abych se neopakoval. Stručně formát : Po nás potopa.

V minulosti jsem si říkal, že kdybychom byli jen trochu více otevření, spirituálně víš, nebyli okupováni, degenerováni, vykořisťováni, sami proti sobě bychom se tak morbidně nechovali - nebyli jednoduše tak krátkozrace debilní.
Neupírali se např. k víře, která svá kázaní a přepisovaní své verze knižního vydání staví na tom jak silný a odkud vítr zrovna fouká. Přestali přehlížet cizí i svojí lhostejnost.
Vyspělé technické řešení by se pro nás myslím nabídlo samo.

Vytáhlo by se něco z korpo-šuplíků, který je dle mého plný. Nebo by pomohla GF. Třeba osvícením jedinců.
Ale hamižnost a touha po moci - ovládat, by tuto novou, kýženou linii opět stočila do depopulace, protože geniové víše zmíněného - osvíceného typu již zde hojně byli a to poměrně nedávno.
Tady se raději upírají síly na přenesení vědomí do PC. To mi hlava nebere...

A tak jsem s tím přestal bojovat, zbytečně se vysilovat a nechávám tomu volný průběh. Ano.

Nabízí se ještě otázka jestli tyto destruktivní lidské vlastnosti jsou skutečně lidské, nebo jsou jen dodané vesmírným virem, implantované Draco imperiem třeba v podobě rosolovité kapky v hlavě jako jejich ovládacím centrem, nebo jsme skutečně jen uměle vytvořená genetická slátanina primárně určená pro důlní práce, kde je toto nízké plazo hmyzí, parazitické centrum nedílnou součástí každého.

Celé to bude jako vždy trochu složitější :)


Měj se hezky a ještě jednou děkuji.
U příspěvku:Blondblběny o mimozemšťanech
Tommo (Občasný) - 24.11.2023 > Ty jo, dost mě baví, když náhodně v prohlížeči na základě klíčových slov najdu nějaký starý smazaný příspěvek této autorky.
Tenhle třeba neznám a do nedávna jsem neznal ani ten Pracičkovatý díl kauzy anděla z Prackovic :)

Ted tady asi napíši blbost, ale přišlo mi na mysl.

Ve finále mi je jedno, kdyby jako zprostředkovatel mimozemského, mimosmyslového vnímání a kontaktu s bytostmi z dimenzí či sdílených prostorů probíhalo skrze bývalé pornoherce, popeláře, paní z trafiky. Ale nesměli by o své minulosti lhát či zbytečně něco skrývat. Naopak neuhnout a přiznat.
O co jako jde ?

Co je na tom říci. Např. Hele, před pár lety, když jsem si myslela, že jsem finančně na dně a nevěděla kudy kam. Šla jsem takříkajíc s kůží na trh. Nechtěla jsem se vzdát určitého životního standartu na který jsem si v určité fázi svého života zvykla a o který jsem náhle přišla.
Bla, bla, bla co já vím...
Finančně sem si nepomohla jak jsem očekávala a neúměrná psychická, morální zátěž mě za to nestála.
Bla, bla, bla co já vím...
Dalo mi to více pokory, uvědomění si vlastní hodnoty a zbavení se nesmyslných životních standardů, postojů, které jsou spíše zátěží. Nyní to chápu. Omlouvám se pokud jsem někoho morálně zklamala - svoji Matku, Otce, sebe.

Nejsem příznivcem křesťanství, ale to Hoďte kamenem...,
bla, bla, bla... zde sedí.

Byla by s toho cítit ta pro mne chybějící lidská bytost.
Ale samozřejmě, zde se pomyslné výstražné kontrolky nebrat! " škváru, škvarky, kvarky a kvasary" nekompromisně rozsvítily mnohem dříve nežli prosákl syrový neestetický porno štěk.

Válková tlačí svoje krystaly a různé pránové akumulátory.
Nakonec přiznává snad i dračí původ ? Je to dračice? Bílá :) ?! Opět hluboký osobní nezájem.
Této postavě se nedá upřít, že to co říká skutečně žije a věří tomu.
Dle zkušenosti jakákoliv dobrá, konstruktivní energie, entita, když je správná chvíle, možnost. Když je člověk čistý v sobě a před sebou, si ho najde bez jakéhokoliv potřeby minerálů, krucifixů a Mandarínských kachniček.

Tuto a další hvězdné dívenky a chlapce nechci ponižovat, nebo shazovat. Je to o sebereflexi.
Nevzbudili dostatek důvěry abych jim věnoval svůj osobní čas, takže jsem je viděl z projíždějícího vlaku = proklikal pro zajímavost na pár videií, přečetl všeobecné profily. Přiznávám se že se neorientuji, nemám potřebu.

Naopak je to asi i dobré. V určitou chvíli mohou tyto ač falešní pseudo lidé a jejich tvorba, činy a keci být za určitých okolností v jisté situaci člověku pomocí, třeba jen na chvíli. Nabízejí jakousi vzpruhu, útěchu a sem tam převzatou moudrost. A nebo zkušenost, kterou už netřeba opakovat.
Důležité je nezkoprnět, nezastavit se před jejich věčně prázdnou hlubokou kasičkou a pokračovat.

Když se tyto nesmysli berou jako síto, tak tu mají svoje místo.

Připadne mi to jako taková mini hra na Dábla, který i přez svou zrádnost - což je jeho aprobace, vždy respektuje..., : Válka proti Drakoniánskému NWO - Mystika, fyzika, kosmologie 5 - Ďábel
Myslím, že dnes již téma ASK pro autorku není stěžejní, ale třeba se pletu.
Byla to doba, kdy se otevírala možnost skrze zadupaný projekt mimosmyslového vnímání externí parapsychické komunikace.

Víše zmiňované ezo-exo Barrandov ateliér - hvězdné postavy v rolích předních pastýřek v první linii na naší scéně se postavily proti tím, že projekt pomluvily u svých oveček.
Ty jen zabéékali a dále sledovali mláďata jezevčíků, koťátek a nesmyslných přejatých plků Danaan apod. na jejich FB profilech a YT kanálech.
Takto jsem to zaregistroval.

Je čerstvě po Ufo konferenci - ulítlé seznamky pro znuděné paní, kde se snad již vše v otázce mimozemšťanů vyjasnilo. Také je potřeba nezapomenout zakoupit vstupenky na úžasný Healing festival s předstihem. Protože při platbě na místě, by někoho bez opravdové osvícenosti skutečně mohli oživovat. :)

Není úmyslem se někoho dotknout, ale mám teorii, že v pásmu světla skutečně jsme - momentálně jeho energo paprsky pociťují hlavně mladší ročníky na plné obrátky - děti, celé rodiny v Gaze. V UK ještě také na frontové linii padají snad poslední jiskry pomyslného štěstí. Tímto však již otevřený, znovuprobuzený a západem vychvalovaný nacizmus a satanizmus v lidech nekončí. Je to začátek.
A pokud to necítíte osobně již teď, třeba v obchodě u kasy, nebo na svých účtech za energie. Vydržte ještě chvíli a nepřeskakujte ten dramatický moment uvědomění, že jsme celou tu dobu taháni za čumáčky GMS, NWO, OSN, EU, WHO apod. láskyplných lidiček. A že skrze primitivní PSI potažmo mob., TV, 5G jsme vyplachováni ve velkém.
Sám jsem zvědav kam až zvrácená nelidská zaslepenost může zajít. At se daří, hezký víkend.
U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 24.11.2023 > Milá autorko PM :)

Tvé nekomerční z Globálně Mocenského Pohledu nekonvenční osobní sdělení je poměrně ojedinělé. Velice mi připomínají - vyjádřím příměrem, svojí ryzostí a čistotou úmyslu nedotčené horské prameny.

Důkazy podepřeno. S maximálním vypjetím sil předloženo, se všemi motivy vysvětleno.

Spousty "alter", mimo hlavní proud "webs" konkrétních lidí, jsou z velké části a možná přirozeně odosobněny. Nápln která se dá diskutovat drží v rukou lidé, kteří nepředkládají svoje vysvětlení pro své často ústřední odkazující a opakující se pojmy. Např. kdo-co je ten syndikát či globalisté u VK ?, jak k tomu přišel TM apod.
Chybí velice podstatné souvislosti na které tyto lidé navazují, staví a montují své teze, vysvětlení či své predikce zavěšují na velice zahalenou, tedy pro mne pochybnou konstrukci.
V tvé "knihovně" je to pravý opak.


Přesto nepochopeno, lidmi nedoceněno, alternativou neuchopeno.


Zážitek, sdělení, postřehy tebou vepsané jsou na celé epochy až eony vzdálené místním, širším, alternativním proudem nastřeleného smýšlení v populaci.
Místní slizáci narazili na svou hranici řekněme imaginace ve vulgarismech a živočišných pudech. ( Focení svačinek jako umělecký vrchol kreativity mě v tom ujišťuje. )

Širší se doslova topí v paradigmatech, točí v konzumu ať nevědomě či dobrovolně vědomě. Strnuli ve víře. V každém pádu však uměle implantovaných vzorců "správného" myšlení. Tam je hranice imaginace v hmotném bohatství, sobeckosti a vykořisťovaní, potažmo klanění se a nepřiznání svého ač na první pohled nepraktikovaného přesto hlubokého satanizmu a narcistického nacizmu. Celí známí tlačený svět postaven na násilí a genocidách vlastního druhu. Úžasná demokracie pro movité. Stále jsme si všichni rovni, ale jedni jsou si přeci jen stále rovnější, že.
Daně z chudoby pro ostatní. Kteří si to však chudinky neuvědomují. ( Diskuze z hlavních médií i vlastní sdělení samotných novinářů. )
Např. tedy to polovičaté přiznání sypání oblohy a ovlivňovaní ionosféry. Haarp. Zajímá to vlastně někoho ? Ne!
Lidi jsou ve stádiu divné úchylné sadistické předsmrtné křeči, kdy jsou schopny snad od ignorovat i svou vlastní smrt.

Alternativa rozbitá jak keramický hrnek na střepy a fragmenty, kdy nezohledňují jeden druhého jako celek a každý si jede ten svůj mini kšeft z duchovnem po svém. Někdo vykrádá pojmy jako transcendentální, jiný to hraje na okultní. Vše zachrání bezmezná láska, popř. uvědomělá nečinnost. Pojďme se kamarádičkovat s Greys. Elon je zachránce planety. K tobě Aštar a ke mě mluví Blondatý Ptaah. Co to sakra je ? Koho to zajímá a kdo tyhle věci a keci kontaktérky Renaty, Žanety, Zděněčka potřebuje ?
Cíleně se na účet tohoto velice jednoduše shazují, dehonestují a jsou vysmívány autentické raporty, kde nechybí ani jeden atribut pro přijetí či alespoň pro hluboké zamyšlení.


Tím pádem pošlapáno, potopeno.


Co se s lidmi stalo a kdy se to stalo ?
Já to vím, vidím - nebo se spíše tohoto lehce dotýkám. Vy o tom doktorko PM velice hezky, trefně s výjimečnou přesností píšete :)

Narodil jsem se na tuto planetu, která má svoje systémy řízení. Všechno co ke svému životu potřebuji, vše a mnohem více mi už zařídila matka Země.
Nepotřebuji technicistní náhražky toho co nám je interně/externě odepíráno, blokováno co bychom mohli znovu rozvíjet a co nám bylo dáno přirozeně.
Se mi chce zvracet nad technickými vymoženostmi, které ve finále vedou jen k většímu rozdělení sociálního statusu, další devastaci planety a její biodiverzity.

S velikou pravděpodobností bude každý jedinec tohoto dlouhodobě mentálně zmrzačeného, zvráceného obludária těsně před svou smrtí mírně řečeno dosti zaskočen a šokován.
Bude s nahou prdelí konfrontován s vědomostmi a funkcemi našeho vesmíru.

Děkuji Přilítli za tvé náhledy z paralelního alternativního, pevně spjatým s naším, dimenzionálního světa, který nejen může být, ale je reálný.
Ta realita je upozaděna, je schovaná, schoulená do klubíčka a pro většinu kolektivně, společností, vědecko korporátně a nakonec i sebou samými důkladně zabetonována.
Jeví se jako zbytečná pohádka pro děti.
Opět paradigma je svině.

Chápu a respektuji PM v rozhodnutí, že lámat přes koleno a za každou cenu publikovat a komentovat stávající dění v reálném čase je zbytečné a na základě přitvrzování cenzury ve všech ohledech by mohlo být i nebezpečné.
Osobně mě to mrzí, byl bych ochoten vkládat za PM, ale jsem rád, že je v pořádku.


Posílám pozdrav. Měj se hezky Přilítli.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
Tommo (Občasný) - 8.11.2023 >
U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 25.10.2023 >
Ahoj.

Děkuji za odpověd a tradičně podněty k zamyšlení.
O účelově zveličovaných tučných titulcích lákající na "klik", kde samotný obsah zprávy je i irelevantní, negující svůj titulní nadpis vím. (Past - digital marketing)
Nerozklikávám nejen z důvodů prohlédnutí tohoto jevu.
Ale zprávy, informace nám servírované hlavním proudem jsou tak obrovsky tendenční. Šité a objednané na míru. Neobjektivní, že mě to uráží a bije do očí.
Násilně vštěpující svobodně-povinný světonázor mě irituje.
Je s toho pak bídně a připojená diskuze spolehlivě drtí poslední naděje v probuzení konstruktivního myšlení.
Tedy s toho pramení moje "nerozklikávám a předem vím co mě uvnitř čeká"
( skoro pravidlo, že opak předložených zpráv je blíže pravdě se v mnoha opakujících tématech potvrzuje )

Samozřejmě děkuji za připomenutí, že se ve výsledku mohu potýkat s přehnanou představou o celkovém obrazu. Pravda.

Poslední nedávná zpráva, kterou jsem četl a poctivě omrkl diskutující se týkala covid19.
Obsahově šlo o doporučení na upravenou vakcínečku.
S odstupem času si opravdu mnoho lidí uvědomuje, že to nebylo úplně "čisté". Některé částečné probuzení (bohužel bez nutného aplikování zjitření na ostatní produkci jedné a té samé bandy) stálo zdravý. ( Magnetické vlastnosti či možnosti interakce s 5G netřeba zmiňovat. )
Potýkají se zdravotními problémy širokého spektra, nebo je registrují ve svých užších přátelsko-rodinných kruzích. Od fatálního syndromu náhlého úmrtí mladých lidí, přes devastující turbo rakovinu po mírnější, ale chronické obtíže všeho druhu.
Přesto že tedy asi očkování "kapou", neexistuje studie, nebo není medializována. Objektivně nedokáži říci. Žiji ve své malé bublině a s lidmi se moc nestýkám, ale čekal bych, že budou "kapat" mnohem víc. Čas samozřejmě běží a ten bude mít poslední slovo.
Najde se stále mnoho názorů zarytých lidí, kteří tvrdí a pevně stojí za názorem, že neočka jsou bezohlední a můžou za smrt x lidí. Tam si to asi mini mozek s maxi egem nedokáže připustit.
Zavrhujících názorů na tečky bylo většina. Bravo!
Pozdě, ale super. Škoda že bez ponaučení, které se hned mohlo projektovat do masáže s UK apod.
Souhrnem těžko říci, jak by to bylo s převlékáním názorových kabátů. Jak by lidé začali diskutovat, kdyby se opět rozjel větší tlak, propagační kolotoč na očkovací akce.

Snad si mohu dovolit říci, že v tobě vidím velice prozíravou osobu vybičovanou událostmi o které ses neprosila, které sis nepřála, ale stali se. Kterým většina nevěří i když důkazy jsou.
Jen je nikdo nechce, nepotřebuje i nemůže vidět. Je to nepohodlné, nekomfortní a zašlo to tak daleko, že by to hodně bolelo a brutální šok by nizounké psyché pod formátováním TV, 5G nevydrželo.
Jednodušší je vynést slaboduchý osobně veřejný soud, že ten a ten je pomatený blázen a tupě konzumovat předkládanou agendu či bludnou alternativu, která je sakra mnohonásobně více děravá oproti tvému opisu.

Nic, netřeba tě vyrušovat. Upozadím svoji přítomnost jen na počítadlo shlédnutí příspěvků.

Hezký den.

U příspěvku:Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Tommo (Občasný) - 23.10.2023 > Ahoj Přilítli.

"Herec si není jistý".

Humorně vyobrazeno evolučně vrcholové přemýšlení lidí, že.
Vyhřezly jejich ústřední živelné potřeby a starosti.
Naléhavá tendence zaujmout na svém královsky opečovávaném trůnu v podobě virtuálního profilu "rozumný" postoj pro všechny ty opravdu skutečné, reálné, na konci dechu stejně jen pseudo přátelé.

Na chvíli jsem se usmál, ale když mi docházeli ty obsahové reálie, úsměv odešel. Přesto vtipné.

Pustil jsem si i víše sdílené "poselství" od paní Aurory. A vskutku.
Přesně, úplně přesně to sedí na to co se děje na úrovni lidského bytí tady a teď.

V klidu to prodýchávám, raději se posadím. Nemusím myslet na nic.

Vše je právě teď, v tomto čase pořešeno, vyjasněno, vysvětleno.
Začíná mi být pocitově dost horko. Asi se oslavně vysvléknu do půl těla.
Zlo je zažehnáno, rozmeteno. Chce to potlesk!

Tak teď už úžasní vědci vše vymyslí, už, už to skrze okno v dáli vyhlížím.
Půjde to samo. Možná, že už zítra či ještě dnes v podvečer.

( Omlouvám se za sarkasmus. Asi by stačilo odemknout korpo. šuplík a vytáhnout to co bylo vymyšleno "včera". Ale asi se špatně orientuji v čase. )

Jo-jo. Propagační video, kde není jasné pro koho to je určené. Jestli to má jít dovnitř, nebo někam ven :)


Popisované složitější myšlení nemá šanci hlouběji prosáknout a jakkoliv se vyjevit.
Natož zakořenit a začít ovlivňovat, rovnat smýšlení lidí z hlavního mediálně propagačního prostoru v držení NWO.
Lidé nemají inteligenci, sílu, chuť ani čas se nad věcmi hlouběji pozastavit.
Distancuji se od nich a nenávidím je za to. Nicméně i lituji.
Protože to je těžký sofistikovaný systémový diktát od dětství. Velice hrubě podporovaný technologiemi na které nejsme uzpůsobeni, nebo připraveni.
Na pouhý povel či prostě jen tak mimoděk podprahově přijmou názor za svůj. Připraveni jej bez proti argumentu sami vymáhat, praktikovat.
Ze zkušenosti s řadovými občany, kteří by to mohli a hlavně měli nejvíce bojkotovat, protože ta destrukce je směrována přímo a otevřeně jim pod nohy to nevidí.
Což je mazec.
Nechápu lidské myšlenkové pochody, snad i proto že tyto myšlenky jsou všechno jen né lidské !

Myslím si že, internet jako sít vědomostí je a byl vytvořen primárně pro manipulaci a šíření lží v celém spektru.
Toto si z nutnosti vyvinuli nízké bytosti, které nejsou schopny přijímat informace s okolního vědomého - živého pole jako vědomí člověk, lidská bytost.
Tak si to nastřelily uměle, techno okultně, znásilněním přírody.
Takzvaným vůdcům své doby byla tato ohrádka a nástroj pro kontrolu doporučena. Vykšeftováno za lidské bytosti.
Trochu jako metoda "win-win" akorát s tím rozdílem, že dvakrát "win" pro Draco. První "win" : Hele dáme jim do rukou sračku a okamžitě bez odporu můžem testovat jejich genetický materiál. Druhé win: s pomocí sračky můžeme za chvíli naroubovat mikrovlnky 5G a pod. se kterou se pomalu sami rozloží a máme je všechny. No a lidské Lidské "win" je v tom, že se stanou na chytrých placičkách závislí a skrze ní zdegenerují až do bodu, že to budou vyžadovat. Dobré ráno.
( Naivní si stále myslí, že někomu z jejich infiltrovaných chlebodárců jde o zkvalitnění jejich životů, nebo jejich uzdravení. Všeobecné dobro, klid, mír. )

Mediální stoce se skuteční lidské bytosti obloukem vyhýbají, nejsou tam slyšet. Nedivým se.
Jsme dokonale upozaděny na vlastní přání zachovat si duševní zdraví. Nemuset čelit hordě chorých myslí. Ale jsme odstaveni i samotným toxi prostorem.
Občasná výjimka potvrzuje pravidlo.

Člověk to nedá.
Je eticky kulturně humánně zděšen stavem. Mírou vnitřního napadení a rozsahu rozkladu.
Dostane BAN. Začne narážet na algoritmy pro vyhledání a mazání klíčových slov a XxX dalších mnohem zlověstnějších věcí co prostě nechceš.

Svoji formou deziluze v neprospěch víry, státním útvarům, jejich orgánům, západu a těch uskupení typu EU, WHO, OSN až po jedince běžné populace jsem si již do jisté míry prošel. Úplně mi to stačí.
Stačí mi nadpis na Seznamu a je mi jasné co bude uvnitř.
Což dělají i ty tupé entity co pod kdejakým účelovým sdělením nejvíce zvrací.
Rozdíl je jen, že já si stále chodím vykonat svoji potřebu pouze na místa pro tyto věci určené - wc.

Většina z diskutujících to dělají z čiré omezenosti přesvědčení a zcela zdarma.
Věří tomu a tomu věřím já.
A pokud jsou tyto diskuze zrcadlem společnosti - jakože joo.
Můžeme se ještě těšit na spoustu lahůdek a perliček pro naše uvědomování si a výklad okamžiku.


Pan Alláh mi toho moc dát nemůže.
Nyní si připadnu že mlátím hlavou o zeď. V jeho případě bych mlátil hlavou o zem.
Navíc mám s jakýchkoliv radikálních fanatiků hnaných brožurkou strach. Jedno odkud.
Ty knížečky dávám na stejnou pekelnou poličku jako bibli ve všech jejich podobách a mutacích - starých, nových, rudých, zelených, barevných, baptistických podobách a výkladech pseudo bludů - zákonů.

Vím že pan Kadafí se zavedením Džamáhíríji a s tou Zelenou brožurkou nebyl jen teroristická zrůda, která znásilňovala malé holčičky. Takto vždy zavrhne tyto lidi západ jakmile jim přerostou přes hlavu, svůj účel splnili, nebo se stali již nepohodlní - kontraproduktivní v plnění jejich vykořisťovatelských přání.

Vidím se ve vyobrazení boha jako největšího démona tohoto světa.

Práva žen. Vyzdvihnu tu záviděníhodnou úžasnou agitku. Společenskou událost opravdu pokrokové společnosti v deformaci dětských pohlavních orgánů (ženské obřízky) s tím spojená traumata psychiky. To je úžasné. Dech beroucí debilita.
Stejně jako stále nepřiznané úchyláctví a satanizmus křesťanství.
Nenávidím tyhle nízké víry, zejména jejich člověkem nepochopenému, či úmyslně ohnutému a dále ortodox jedinci praktikováno a vymáháno špatně pochopeného výkladu.
To pak může jít vysoký rostlí a zarostlí fešák rovnou do písečného pekla - nízký skurf. Stejně jako ten mučedník s křížem na kterého se vykašlal vlastní otec.

Tím tě nechci jakkoliv napadat, odrazovat, rovnat v tvém popisovaném přesvědčení.
Které mimochodem velice rád čtu.
Vidím za tím inteligentní Lidskou bytost s velkým L a přehledem.

( Připadne mi dle sebe, že takovíto přehled je vyvolaný "útrapami". Okolnostmi, které nutí se zorientovat v neurčitém prostoru. Racionalitu najít tam, kde se pro ostatní pohodlné konzumenti rodí sci-fi a fantasy žánr. Hloubka tohoto poznání se odvíjí od možnosti té každé specifické lidské mysli to pobrat. )

Ateismus na našem území jsem v minulosti spíše chápal jako výhodnou pozici Slovanů, kdy jsme byli vytrženi, ale nejsme zatíženi a můžeme tedy jednodušeji vykročit a pochopit tu skutečnou realitu bytí, která se nám může otevřít.
Nicméně naše situace je jasná. Jsme většinově industriálně kolonie EU, Německa, kde námi opovrhují a močí nám do tváře již dlouhou dobu.
Naši nadějní fundovaní pseudovědci jsou schopni naklusat s odbornou studií této dopadající moči a její unikátní výživové nutriční hodnotě pro nás pro Čechy.
Lidé si tedy této komodity začnou více vážit a pochvalovat si moč :)


Plně chápu tvůj koncept / pohled, že pro tuto společnost by mohl být Islám v mnoha směrech očistný až ozdravný. Usmiřující polo řešení vytlouci klín klínem.


Děkuji a přeji pěkný den.
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Tommo (Občasný) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Připojuji svůj postřeh k otázce o éterických prvcích.
Zaujalo mě výše zmíněné "mihotání " před očima.

Které vidím hlavně při pohledu do modré jasné oblohy. Mihotavé modro-zelené kuličky s velkou dynamikou se objevují a mizí.

Vysvětlení sklivcových zákalků a defektů na sítnici, obyč. prach. částic je ok, ty vidím samozřejmě také. Zvýšený nitrooční tlak apod.
To není ono.

Blíže tomu co vidíme a jeho fyziologické vysvětlení se nazývá: Entoptický fenomén modrého pole.
Toto dle mého subjektivního vnímání okolní (zde vnitřní) přírody se nechá vidět krátce po západu slunce na jednolitém šedém nebi.
Mikrokosmos, vnitřní dění přesto jemně projektované do vidění.
To není ono, ale hezké.

Dle vysvětlení W. Reicha je to Orgon.
(Celkem obsáhlá knihovna se dá lehce sehnat, bohužel jen v originálním znění. Přikládám odkaz se skicou pohybu orgonu. )
https://media.ellinikahoaxes.gr/uploads/2021/03/the-orgone-accumulator-handbook.pdf
str.105/175
A to je dle mě ono.


Telepatická komunikace se zvířaty a mimozemšťany :
Bez pochyb se zde jedná o dvě, tři i více rozdílné věci.
Stejně jako ve vysvětlení mihotání před očima.

Míchat tyto věci do sebe, nerozlišovat mezi nimi pouze poukazuje na zmatené vnímání, odbornou neohrabanost, zveličování úžasnosti zážitků či jen obchodní akt ezoteriků, kteří si rádi uměle zdvihají sledovanost. Trochu se divím, že to nekorunovali komunikací s dévickými bytostmi, možná ano - video jsem celé neshlédl.
Rozhodně nechci rozporovat "um" paní šamanky, ale jestli byla zároveň volit p.Pavla - Fialu, maluje UK vlajku, spolkla vakcíny a pokládá USA za demokratické mírotvůrce, ignoruje minulí-stávající-budoucí stav věcí. Padá.
Promiň, ve všeobecnosti mě lidé celkově iritují.

Já bych rád viděl, jak se tvoří reálné kruhy lidí, kteří jsou toto vše, nejen tebou opisované minimálně schopny alespoň v širším rámci pojmout, připustit. Respektovat se mezi sebou. Hledat společné, neodsuzovat.
Tvorba jakési knihovny zážitků z chanelingů, aby se opravdu vědělo odkud vítr vane, je zářný příklad věcí, které bych jistě nejen já velice ocenil.
Rád bych za svého života zažil všeobecný vzestup a získání většího prostoru pro moc měnit zažité - pokřivené, zastaralé - již vyvrácené vzorce, paradigmat ve společnosti, víře. Doma v rodinách, politice a světovém dění. Přístupu.
Už se prostě vymanit.

Moje motivy pro poznání a pochopení mechanizmů kolem nás.
Chci znát pravdu. Nejenom tu svojí osobní, ale naší všeobecnou.
Došel jsem k závěru, že na to mám výsostné právo, že na to má každý právo.

Neustálé řeči o vibraci je třpytivé pozlátko na snůšce keců. "Vysokovibrační lidé" jsou slepí kreténi. Většinově.
Připravte se, právě probíhá hon na vysokou vibraci.
Zavádějící slovní spojení je nepochopeno a v podání naší scény opět narcis sebestřednost a neschopnost uchopit dění z širšího pohledu.
Vše musí být vysokovibrační . Vysokovibrační strava, vysokovibrační parfém a dál až do úplného znásilnění, zmrzačení tohoto chápu, libozvučného slovního spojení.
Nevím proč se nemluví jednoznačnými jednoduchými pojmy a hledá se mysterium a magie, kde není.
Upřímný, laskaví. Otevřený, přístupný. Zvědavý, vnímavý a pod.
Pojem vyskovibrační jistě zahrnuje všechno toto a dál. Můžeš pod to schovat, ukrývat a prodávat téměř cokoliv. Od materiálních produktů po duchovní aspekty, reálie, relikvie.
S jistotou mohu jen říci, že stávající IT technologie by měli být skutečně vysokofrekvenčnímu člověku bolestivým, otravným, deprimujícím zážitkem.
Všímavější , opět "vysokovibrační" by zaznamenali změny v okolní přírodě a hlavně na sobě.

To samé nejednoznačný, nepochopený pojem přechodu do 5d.
U člověka = našel jsem se, ztotožňuji se s tvým vysvětlením co takový přechod, změna obnáší. Je pro každého z nás nutností, základním předpokladem.
( ext., int. otevřenost, upřímnost, čistý záměr, empatie, sounáležitost. Odkrytí-přijetí-rozvoj duševního pole, uvědomění si jemnohmotných struktur, světů. )
U planety to bude mít souvislost s odbouráním a vymanění se z techno okultních instalacích kolem a uvnitř Země. Chápu jako očistu.

Veřejně v ezo kruzích se omílá, že je planeta vezme díky své měřitelné rezonanci - frekvenci (shumann) a jejím působením sebou. Jen tak. Bez svého vědomého čistého prozření, přičinění se ke změnám.
Hodně je s toho i bolí hlava - říkají s přilepeným iphonem na spánkovém laloku.
Jsou unavení z té aglomerace plné technicistních vln, vibrací, nebo skutečně vnitřními radary zachytávají a ladí s výkyvy tohoto jevu ?. Nevím.

Ale myslím že, to neustálé všudypřítomné, masově mediálně i ezoterikou proklamované Já!, je akutně nutné změnit v My!

Lidé co běhají po kurzech sebepoznání, sebe léčení a chytání prázdného pojmu vysokých vibrací, už, už jsou v 5d.
Tyto učení a falešný vzestup je primárně uzamkne do zahledění se do sebe. Odtrhne od okolních lidí, dění. Mini kruhy. Vzniknou divně vyzařující v jádru sobečští lidé, sektaři. Podobní jehovistům. Takové vybrakované umělé schránky bez jakéhokoliv postupu. Dají si kakaovou ceromonii a s láskou přijmou brutální zotročující vesmírný vir.
To se "mocipánům" velice hodí. Bude to tedy ač jakoby underground, na okraji alternativy, ale více či méně vždy podporováno NWO slizkými lasičkami.

To úzce souvisí s tím co říkáš. NWO nebude šikanovat svoje lidi.

Pokud mimozemšťané existují, chci to vědět. Vše tomu nasvědčuje. Indicie všude ve švem.
Více než naivní názor, že jsme ve vesmíru sami je prostě dávno za zenitem. Nejsme sami. Od int. jemnohmotných paralelních světů a živých bytostí schopných plnohodnotné komunikace všude kolem nás po ext. vyspělé civilizace.
Pokud se s nimi dá komunikovat. Jistě že mimo zažité všeobecně standardizované technologie pro komunikaci, chci to umět, nebo se alespoň více přiblížit k pochopení.
Základní lidská vlastnost, instinkt - poznání pravdy, historie a skutečných lidských možností.
V tomto ohledu sbírám jen doporučení, vědom si nebezpečí.

Několikrát, myslím si.
Se mi podařilo navázat jednoduchou komunikaci s přírodou, rostlinami.
Ne. Samozřejmě to vím.
(ext.) Od domácí květiny, která mě uctivě žádá o přesazení, přes majestátní stromy v lese se svojí dětskou zvědavostí. Po vysmívání se mé osobě obyčejného Jetele na rozkvetlé louce.
(int.) Rostliny s námi komunikují i vnitřně, po jejich požití nás dokáží léčit, směřovat, ukazovat - vyjevovat skryté věci, moudrost.
Se zvířaty probíhá čtení v řeči těla a krátké obsahově však jasné výkřiky mysli. Žádný smysluplný dialog.


Výpověď Emery Smitha. Momentálně běžící na Celostním Vzdělání.
Díl 22. = při čtení tohoto dílu mě trochu zamrazilo díky paralelám s tvojí zkušenosti - někdy mrkni, popř. znáš, vid.



Tak Hezký den.


Ps.
Jsem rád, že tě čtou i relativně známé, hlavně normální osobnosti. O paní Hance jsem to věděl, díky její propagaci tebe u svého videa o A. Denan. Pokládá si dobré otázky. Orientuje se v tématu a přiřazuje nejen pocitově, intuitivně odpovědi, ke kterým jsem také došel.
Vždy hezký, jemný, slušný, racionální, nenásilný přednes. Poukazování na mega rozpory a snaha otevřít ztraceným děvčátkům oči. Vnuknout trochu kritického myšlení.
Sdílení vlastního pohledu. Takhle by to mělo být.
Uznání její osoby, snahy, práce.
Respekt. (Nikoliv obdiv.)

Ty jo, ta kadence tvého psaní je obdivuhodná.
Pro mne studnice vědomostí . Malé poselství, né však posedlost.
Pomalu tě nestíhám číst. Právě ted se jen dívám (opět) na ty hezké grafiky. Mazec. Díky.
S tvým dovolením zasílám sem do tvého prostoru.
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Tommo (Občasný) - 19.9.2023 >

Ahoj Přilítli.

Děkuji ti za zájem a možné vysvětlení zachyceného "vysílání". Vždy když se mi něco podobného stane, potřebuji čas abych si to dokázal alespoň částečně smysluplně vysvětlit, poskládat. Čím více úhlů pohledu, tím blíže k možné pravdě.
Děkuji za předložené klíče, které pro mne fungují jako urychlovače pochopení, správné integraci zážitku. Vyjmenovala si všechny možné varianty. Vlastně si je vystřelila s bleskovou samozřejmostí.
Když se k tomu zde naposledy vrátím:
Tak mi zní - zbloudilá časoprostorová zpráva z dob SSSR, která byla mnou zachycena a měla nejpravděpodobněji informativní ráz. Obsahově jakýsi úvodník s upozorněními do širšího vesmírného prostoru. Celnice.

USS Eldridge jediný známí (reálný), přesto stále nepřiznaný (jak jinak) projekt Tesly s Einsteinem. Něco jsem o tom četl. Filmové ztvárnění - Holliwood B sci-fi maskovací produkce - blbost. Objevy antigravitace, časoprostoru a jeho využití. Stíhaný "pokračovatel" John’ Hutchison. A samozřejmě x dalších pošlapaných, utajených již mrtvých lidí, kteří znovuobjevily, zdokonalily různé projekty, které by nás mohli konečně vývojově posunout a otevřít možnosti využití volné energie, pochopení mikro-makro kosmu.
Ale to se přece do plánu podmanění ochočených nemyslících důvěřivých nesvéprávných nehodí.

Filmová tvorba a žánr USA scifi, fantasy, horor. Rád, ale striktně tvorbu 80-90s. Staré filmové adaptace S. Kinga, H.P. Lovekrafta, R.L stine, J. Carpentera i S. Kubrika - to je ten, který i dle sebe a konspirátorů natočil vládní / světový trhák Přistání na měsíci. ( Je mi vcelku jedno jestli tam byli, nebo ne.)
Různé aspekty v těchto filmech v té době nepodléhaly tak důkladné cenzuře.

Seriál Hvězdná brána je typicky masírka a trochu vládní příprava na možné reálné, na lidstvo aplikovatelné scénáře s dílen NWO. Lidé kteří tyto omezené nesmysli viděli si nekritickým hltáním mimoděk implementovali postup, vzorec. Omezili se a nyní s těchto překroucenin vychází.
Mimozemci v tomto seriálu, pche! Pouze materiální rozměr. Koncept je naladěný na agendu plazích, hmyzích, našich top "přátelů" šedých a jasně USA lidských hrdinů.
Nějaké díly jsem shlédl. Hezké tvrdohmotné řešení sítě hvězdných bran. Vše ostatní je nastrčené směšné bláto.
Vizionářské potenciální nebezpečí - budoucí a již probíhající dění. Mnoho s toho se dá najít v Krajních mezích jako upozornění, co by se mohlo stát a kam jisté věci směřují a dnes již tam jsou.

Freddy Krueger a ta mocná hláška: Duch je nad hmotou :) ( Mít zvráceného hrdinu tak pán je adept )

Tupé triller horor vyvraždovačky plné krve a mladých, krásných "cool" USA studentů u jezer, po lesích mě občas baví zpětně až teď. Díky jistým nesympatiím k jejich státnímu útvaru a hezké přírodě.

Kniha Utajovaná pravda:
http://www.relaxklubjarilo.cz/resources/upload/data/1025_Book-StevenGreer-UtajovanaPravdaZapovezenePoznan.pdf
(Při hledání knižní vazby, která je špatně dostupná jsem narazil na PDF)

Jsme naučeni na tvrdou hmotu, té se klaníme. Pouze té jsme se naučili, té se poddáváme.
V sobě si přitom neseme mnoho důkladně skrytých, (násilně) pozamykaných schopností.
Ezo distribuuje růst ega, které v této době masově překáží. Seberozvoj, jakési prohlédnutí a všude láska. Je to nastrčený pro odchycení a utopení se v sebestřednosti.
V situaci, kdy bychom se měli chytit za ruce, být za jedno ve vyšších cílech, jako vykopat se z područí ohyzdné špíny infiltrací, válek, závisti a nenávisti, pseudohumanismu. Osvobodit se a být konečně správci naší planety, jsme utápěny ve hmotě v alternativních kruzích v osobním a duchovním rozvoji, který je bezpochyby super, ale obrazně si nejdříve ukliďme společně společnost - dvorek a až teprve potom si individuálně udělejme pořádek doma.
Nejdříve ze sebe strhněme pseudo rozdíly, 5G, ... a až potom si doma hrajme s kyvadlem.
Protože jinak nejsme nic víc než další debílek, debilka na odpis a můžu mít průkazku třeba z "dieržavy Československaja". To na tom nic nezmění.

GF se natvrdo neukáže, protože protistrana se taky natvrdo se svými slizkými ksichty neukazuje. Max na tebe vyskočí plazí očičko.
Asi.

Já, tebou zmiňované kanály neměl nikdy potřebu důkladněji sledovat a věřit jim každou větu u huby. Maximálně jsem si řekl, že něco mi zní, něco ne, ale celkově - univerzálně nebrat, nevěřit. Přeci jenom vidím, že je to jejich živobytí. Většinově inspiraci - téma až po kontakty přebírají či tahají rovnou z NWO prdele. Viz ASK apod., ty diskuze, komentáře jsou stejný extrém jako v každodenním mainstremu.
Je pak jasné, že reálné smýšlení o časoprostoru, provázanosti frekvencí a vibrací, či rovnou kontakt vede do područí farmakorporací. A výplachu.
Nehodící se škrtni.
Invalidní důchod a papíry na hlavu mohou být pro někoho výhrou jak se vymanit z otrockého systému.

Mrzí mě, že jsi na to sama a sklízíš zavržení ze všech stran. Lidsky mi je smutno. Nikdo kromě tvé GF ti nepomůže. Podle mě pochopení, uznání tvého zážitku a formy smýšlení na okolní svět dostaneš zpětně. Možná až tak v daleké budoucnosti, že už tu dávno fyzicky žádná Přilítli nebude.
Moje osoba s tebou ve smýšlení nad středoevropským prostorem, ve vyobrazení Boha jako nejhoršího démona a dále souhlasím a souzním.
Ale to je to nejmenší, nicotné a nepodstatné. Protože nikdo další se zážitky tady prostě není. Chybí alespoň podobní.

Zajímavý pohled tvého čtenáře samuel_adam, kdy celí obraz dění je pravděpodobně omezeno na technicisní počítač, který tvoří náš vesmír. Dává si dobré-potřebné otázky, ale je tam s toho cítit Chazar žid, uznávání Elona M. což nemůže být dobré.
Dle jeho sugesce přežijí jen vědomé movité svině v atomových bunkrech v podzemí. Kteří vědí že přijde cyklický sluneční záblesk. Ale obyč lidem se nic neříká.
Možná jo, také mě to takto napadlo.
Být materiálně bohatý asi bych si postavil dům s ohledem na geopolitiku a možné kataklyzma. Těžko říci. Ale spíše bych se uklidil do lesů jižní Ameriky. Někam, kde peníze ještě mají menší hodnotu než "lidství".
Díval jsem se na ty proklamované Ruské odkazy o SAT-AN - PÁN ASTRÁLU a překladačem snažil přelouskat. Zajímavé, minimálně mi to stálo za to si to přečíst. Osobní závěr žádný.
Divně vyvíjený jakýsi nátlak na tvou osobu z jeho strany neskončil atakem.To se mi líbilo asi nejvíce :)


Měj se hezky Přilítli.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Tommo (Občasný) - 12.9.2023 >
Ahoj.

Úsměvně přikyvuji. Nacházím paralelu se svým okamžitě přirozeným ochranářským pocitem při setkání s vyšší entitou.
Potvrzuji, že by mě nemusel nikdo pobízet abych v případě nutnosti položil svůj mini nicotný živůtek pro ochranu něčeho tak vstřícného, otevřeného, inteligentního.
Automaticky ochranářský syndrom. Nenucená dětská důvěřivost.
Vlastními slovy nepopsatelné, myslí těžko uchopitelné. Vzácná to chvíle, která otevřela mnoho dveří jednomu páru očí.
Síto na priority, zemětřesení pro životní postoje.
Tento pocit procitnutí bych rád distribuoval do širšího pole, ale zároveň nemohu, nejde to.
Mám stále hodně nedokonalostí, kdy se musím učit, jak s tím pracovat, rozlišovat, bojovat, hledat a nezbláznit se.

Ty diss-kuze k tématu stávajícího konfliktu jasně dokazují akutní potřebu záblesku či externí zásah – pomoct to z lidí oklepat.
Zkorumpovanost té země byla přeci jasná, každý o ní před 2-3 lety nepochyboval. Vraždění etnických Rusů. Sami dělníci, kteří z té země jezdili vydělávat na stavby do CZ o tom hovořili celkem jasně, běžně. Media upozorňovala na NAZI problém. "Konspirátoři" zase na LAB a obchod s dětmi. Ze dne na den obrat o 180°. Lobotomie, stejně jako u kovidu.
Když jsem v TV viděl naposled řečnit p. Fialu, nevěděl jsem, jestli nejsem náhodou v knize 1984. Po minutě vypnuto.
Jako nevím. Ti lidé, co se měli probudit, tak už jsou vzhůru. Ti, co spí, se již neprobudí.
UK vlajka na profilovce, vakcíny v těle. S těmito lidmi bych u jednoho stolu neseděl, jakákoliv smysluplný dialog, diskuse nemožná. To nejde.
Také musím dávat pozor, aby mě nesebrala myšlenková ideo-policie ministerstva lásky a pravdy. Již brzy. :)
Obr. 1:

Zajímavost:
Při své poslední snaze vstupu do "éteru" mi byl puštěn nahraný vzkaz, zpráva v ruštině. Jelikož rusky neumím, mohu si jen domýšlet o co obsahově šlo. V pozadí byl slyšet šum, hlas zněl jak z vysílačky. Monotónní přednes, bez emocí. Měl jsem s toho pocit, že se jedná o nějakou formu upozornění.
Informace, že to teď nejde, ať se nepokouším. Po přehrání té zprávy jsem byl poslán zpět do těla. Dost divné.
(Vstupem do éteru, myslím meditaci, vnímání a napojení se na okolní energie, popř. snaha o astrální cestovaní.)

Tedy jsem asi taky dost pošahanej, ale ne úplně vypláchnutej abych investoval čas, peníze do podporování nesmyslných pastí alternativy viz ty doklady od pana NWO Lavuse.
Reakce ani jedné strany nepřekvapily.
Paní z rodu A-ont má plné zuby tvrdé manipulativní reality, kdy není schopna racionálně pochopit techno-okultní atributy, které s ní dosti mávají.
Plus potřeba se vyhranit, někam patřit. Pravděpodobně finančně zajištěná realizuje svůj bojkot na systém.
Trochu jí chápu, lepší než hajlovat, nebo obětovat při úterním sabatu svého králíčka.
S tvým rozhořčením souhlasím, pro tvou věc - dostat do povědomí reálný obraz věcí, tyto kliky pouze devastují a škodí.
Osobně jsem nečekal že brejlounek bude mít takoví vliv a překvapil podnikatelský záměr.
Pro většinu je neuchopitelná, nepochopitelná ani jedna alternativa, kromě tý kovaný materialistický sobeckosti, ve které byli vychováváni.
Pro paní z rodu A-ont, pro tebe, a nakonec i pro mě by připravili krásný léčebný pobyt ve cvokhausu. Vítej v CZ, EU, v Evropě.


Techno okultismus:
Techno – něco umělého, uměle napodobuje přírodu. Okultismus – Využití, manipulace přírodních zdrojů energie pro svůj cíl.
Takto to chápu - obr. 2:

(Ps - nevím jak připojit obr., tedy zašlu solo)

Uctivá poklona - hezký den.

U příspěvku:Dvě roviny
Tommo (Občasný) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Děkuji za jednoduché vysvětlení rozdílu 3D-5D jasnou řečí, kterou konečně rozumím a nastínění jednoznačných podmínek pro tuto vnitřní, vnější změnu, přechod jednotlivce.
Dále mě "fascinuje" tebou zavedený pojem techno-okultismus. Snažil jsem se toto slovní spojení dále hledat, více pochopit, ale název zaveden s největší pravděpodobností tebou a jeho vysvětlení je rozdrobeno po celé tvé tvorbě či výpovědi. (nevím jak tomu říci)

Jak mohou lidé najít svůj "střed" ,když kolem drnčí 5G, TV potažmo PSI vysílání.
Nutné nepřirozené pracovní nasazení. Moc není čas přemýšlet o okolním dění, prostředí u stroje na "dvanáctce" noční.
Přirozenějším je se řídit měsícem nad hlavou, než-li prac. kalendářem. To vím, cítím.
Voda je plná farmak, umělých hormonů. Rostlinné strava vyprodukovaná pod průmyslovými hnojivy, naplněna umělými látkami, geneticky upravena. Z živočišné produkce se stává odporný zvířecí koncentrák plný utrpení, ke kterému těžko hledám slov.
Nejsem vegan, vegetarián, ale vím, že je úplný nesmysl každý den tlačit maso, které ve své finální podobě na talíři ve všech těch laciných závodních jídelnách jsou jen zbytečně utýrané, nemocné zvířata. Totálně zbytečná smrt i ta forma na talíři - vesměs velice těžce stravitelná podrážka.
Zdravotní nezávadnost přijímané stravy jsou volbou pro "vyvolené". Obyčejný pěšák je zdrchaný, zdrogovaný, otrávený, ožralí idiot u linky v automobilovém průmyslu či jeho sub-dodavatelem čekající na implementaci názorů masovými medii.

-LGBT,ČEPEK apod. Následek obřího množství vypouštěných hormonů do vody ?. Hormonální antikoncepci z vody jen tak nedostaneš a ty kvanta vypouštěné třeba Čínou díky té politice jednoho dítěte je jen příklad.
-5G, TV, Smart zařízení apod. Nepřirozené vlnění které degeneruje - min. mění DNA celkem skokově.
Po všem teče tuna kyberslizu, pseudo humanismu.

S okultní žido zednář, sobec, naci-narcis, kabala - Pražskou kavárnou a územím ti dávám za pravdu.
Hezké postřehy a super práce = děkuji za všechny.

S historii se pracuje max sto let dozadu, v případě koncových uživatelů, obyčejných lidí zdá se pouze týden dozadu, ale nechávají se střepy vzpomínek se
kterými se manipuluje - vyvolávají a ohýbají se dle potřeby elit.
T.G.Masaryk "tatíček", informace od p. Bartoše nějak nepřekvapili
Jako rasu nás absolutně nechápu a moc nevěřím v tvůj optimizmus 20%. I když těch zdrojů prezentující právě toto číslo je více. Těch 20% si představuji jako zazobaný vykořisťovatelé, kteří si na zahradě vybudovali atomový kryt, nebo prostě mají to štěstí, že drží krvavý kapitál po tatínkovy apod. a trochu správný stihomam a tak se podle toho zařídí - odříznou od okolního světa. Asi.

Koho nedostali na propagandu očkování, celkem nebezpečně nyní ovládla zpropagována nenávist vůči Rusku. (v mém okolí) To minimum, kteří se za poslední dobu vyhnuly oběma těmto "testům" uvědomění, připravují moci páni určitě další překvapení. Další síto na lidství.
Vynechávám bahno ezoterických proudů, koučů života a poselství z plejád - které je více než směšné. Ale např. Astearra zde a další střípky jinde, mají celkem zajímavý článek/ky, popis. Zde se nesměji, ale nutí mě to přemýšlet a trochu víc od problematiky, pravdivosti kontaktérů odstoupit a nechat svůj názor nadále pootevřený.
Zajímavý aspekt, kdy nacházíte paralely mezi děním, vykreslením postav ve strategických videohrách Heroes, Warcraft apod. Spíše to je funkčním přiblížením, nežli halucinace vytvořená díky těmto virtuálním světům. Kolik relikvií pravdy v nich je, vědí programátoři, vizionáři kteří tyto "světy" třeba i nezištně vytvořili. Stejné jako s filmovou tvorbou.

Držím se v dosavadním nepochopení mechanizmů zde na Zemi z produkce matky přírody, ale je mi jasná ta provázanost s tím světem nad námi. Čtyřpólový magnet uvnitř nás, dle p. Bardona. Utajované objevy Tesly, W.Reicha přes apely S. Greera, umění šamanů Afriky, jižní Ameriky, ideologií a životními poznatky původních indiánů té Ameriky severní až po Sibiř.
Tím chci říci, že je pro mě zatím nepochopitelné nějakým rozumným způsobem uchopit vesmírnou realitu, pokud alespoň z časti nepochopím v určitých aspektech do hloubky tu Zemskou. Jedno z druhým, vím velice úzce souvisí, koresponduje a otevírá se s pochopením jedné či druhé časti. Od hmoty k vibraci či naopak, výsledek by měl být stejný.

Líbí se mi tvůj tok myšlenek zaznamenaných zde i určité pochybnosti o čemkoliv co píšeš - supluješ si do jisté míry oponenta sama. (Racionálně o "iracionálních" věcech)

Krátce vznesené pozitiva, že se věci hýbou správným směrem, vykřesává malou naději, že tomu skutečně tak je.
Ze svého úhlu pohledu bych raději krizový plán na okamžitý zásah ze strany vyšších bytostí.
Když na denní bázi vidím a pozoruji tupou stádovitost a mizivý potenciál na změnu ve smýšlení průměrných lidí, je to utopie se nějak poutat na rychlou změnu k lepšímu.
Tento život si prožiji v debilitě a neschopnosti okolí pochopit pár základních věcí. Na druhou stranu ten tlak je zdrcující, promyšlený a podporovaný.


Taková novinka : Google map UFO / Glitch hunting.

V Ulánbátaru má každé malé dítě celkem fajn dron. To víš, Mongolsko. Chyba na zařízení, které skládá obraz ?Ten "disk" je taky jen dětská hračka, odraz čočky, lampion, pták, nebo jen vada.

Odkaz 1)
https://www.google.com/maps/@47.8169159,107.1772672,3a,15y,246.44h,89.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1sk86tXdOe1gSqgpacBLnBzw!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Jen o kousek dál :
Odkaz 2)
https://www.google.com/maps/@47.8179775,107.1760081,3a,51y,194.31h,105.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbjgrMifexloFAmDpZKF9Sw!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Zde je potřeba se otočit k obloze.
Odkaz 3) Není můj nález, přesto sdílím. Zdroj - FB - Kelley Watkins Naftal.

https://www.google.com/maps/@32.3238019,-64.7385382,2a,81.9y,61.31h,106.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLXstnU5n3YOKLPsE53WzeQ!2e0!7i13312!8i6656!5m1!1e4?entry=ttu



Jo, a hlavně jsem ti chtěl popřát Hezký den Přilítli. :)
U příspěvku:Dvě roviny
Tommo (Občasný) - 21.8.2023 > PřilítliMimozemšťani>  Ahoj Přilítli.

Inu, mě ta "nálepka" fetoše nějak neirituje ani neuráží.
Jsem na ni i zvyklí. V klidu. Sedí mi. Více bych ani neočekával.
Moje náklonost - respekt k autorce, může být označeno jako řiťolezectví. Proč ne.
Nějak se za to nestydím, jen bych to vyjádřil jinak, ale nemá to smysl.
Omezenost neřeším a pod touto tvorbou to rozmazávat vůbec nebudu.

Vystoupení z anonymity, by dopadlo přesně, velice krátkým wow efektem, a dále jen výsměchem a možností si kopnout kdejakému alkoholikovy na antidepresivech.
Přicházíš o masovou pseudo psycho delirium fanatic fans zázemí i vlnu falešné solidarity. A další opis který si chytrý člověk dokáže dát dohromady sám.
Určitě by to přineslo i něco překvapivě pozitivního, ale na pomyslnou váhu si to přeci jen dáváš sama.

Při čerpání terminologie a potřeby vlastního vyhranění jsem narazil na mnohé. Od všeobecných nesmyslů, předsudků. Přes chanelingy, cukrové vzkazy z dalekého vesmíru, po korunovační klenoty autentických výpovědí, vizí, tezí, který mi dávají smysl z důvodu blízkosti , překrývaní se v různých aspektech se svými vlastními prožitky.
Super schopnosti jsem nezískal, nevyléčil vnitřní dítě, nejezdím po seminářích a netleskal jsem na balkoně.

Nepropustnost, tvrdohlavost a jedovatost společnosti vždy bezpečně zaskočí, ale už tolik neubližuje.
Rád čtu, s knihou v ruce vypadám směšně, ale prostě mě to baví a dává víc než bezvýznamně rolovat soc. sítěmi.
Momentálně vyplňuji mezery knihami S. Grofem popř. M. Zeleným. Jsou mi blíže.

Teze o napadení vesmírným virem, imperiální draco orion zkurvenci mi přijde jako reálné, schůdné vysvětlení.
PSI zbraně, reverzní inženýrství, požírání dětí, tajné základny, falešně nacpané potřeby, 5G, haarp, neustále války, lhaní, vykořisťování, přetvářka, odvádění pozornosti, industrial korporátní - nadnárodní diktatura, zotročení a všeobecný propad inteligence a nepotřeby vlastního myšlení je toho důkazem.
Nemluvě o hezkých fotkách i z tvého fotoaparátu, kdy věřím v tvé schopnosti mentálního napojení, komunikace. Animovaná simulace jejich pohybu mě na chvíli zmátla, ale ty "orby" vidím na fotkách celkem jasně.
Ta mentální omezenost stáda musí skutečně zářit až do vesmíru.
Jedinci tvého tipu externí mínění snad zahraňují.
S. Greer oslovil svým vystupováním i mě - knihu si z webu Suenee v blízké budoucnosti koupím. Pokud tedy na mě jedna kopie chvíli počká. Jen pro zajímavost, protože nic nenasvědčuje tomu, že by se měli ty zásadnější informace pustit, natož být většinově přijaty. Takže informace budu určitě hltat, ale na konci knihy se rozhlédnu po stádním davu a bude mi smutno :)

V tvém prostoru se pravděpodobně pohybuje mnoho čtenářů, kteří však nezasahují.
Jen občasné ataky, malomocných, nepřejících, destruktivních tendencí, chodících více či méně ve vlnách.
Čekal bych více lidí se svými prožitky, postřehy. Kteří by mohli něco sdělit.
Ale tenhle "klid" ti asi vyhovuje víc.

K tématu školství mohu jen dodat, že mi je jasné, že se potomci budou s přirozenou potřebou snažit zapadnout mezi kolektiv, kterého se již na první pohled děsím a výchova propagandou ve škole A, doma B mi přijde dosti matoucí. Spíše nutně, ale zábavnou formou korigujeme. Ukazujeme vícero možných řešení, dokud tedy nebudeme out a trapný. Což samozřejmě přijde, ale v budoucnu se jim bude hodit a mohou se k těmto "základům" vrátit.
Momentálně fungují jako houba co nasává vše z okolí. Tedy když vidí, že se k sobě s manželkou chováme hezky, pohladíme se, pomůžeme si, trávíme spolu čas, plánujeme. Nějak se nedohadujeme, nekřičíme, nenadáváme si - připojí se a vzorce opakují.
Více jím bohužel dát nemůžeme a já jím svým vzděláním a přístupem, který jsem měl ke škole příkladem jít nemohu.

Když jsem ve škole nějakou od učitele/ky chytnul - moc dobře sem věděl za co, takže jsem byl nakonec rád, že to bylo bez zápisu a já to nemusel ventilovat ještě doma. Protože bych tam pravděpodobně chytnul ještě dabl.
Nejvíce si však pamatuji takovou tu nevinou z konce prvního stupně, která mě zasáhla nejen na fyzické rovině, ale i vnitřně.
Učitel důchodového věku co suploval, nám vysvětloval nedávnou historii, kdy si živě vybavuji jak jsem rozporoval jeho smířené vysvětlení, že jsme si po 2. svět válce řekli s Německem "Co jsme si - To jsme si, co bylo to bylo". Nějak mi nešlo do hlavy, že si vzali tolik milionů životů a dále se podepsali pod narušenou psychikou dalších x generací a ta protiváha mělo být naše nehezké jednání se sudetskými Němci na konci války :)
Měl jsem prostě keci, ale k věci. Tak jsem jí chytnul celkem fest, druhou o lavici. Až za x let po incidentu mi došlo, že to byl hajlující zmrd a jeho fašo maminka to při odsunu odsrala.
Ale to už jsem se zde dostal někam úplně jinam.

Měj se hezky.
U příspěvku:Dvě roviny
Tommo (Občasný) - 14.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Děkuji, klaním se za vysvětlení.


V domácnosti jsme přes tlaky okolí úplně normálně, intuitivně "orangutani". Snažíme se být lidmi i když se to společností odsuzuje. Širší rodina ne vždy chápe.
Denně bojuji z implementovanými dogmaty. Někdy nám to jde lépe, někdy klopýtneme a přes určité "jističe" jsme se zatím nedostali, vrací se.
Vím o nich, pracuji s nimi. Pracuji na vymanění, dále na sobě, na rodině.
Nikdo nemůže dát potomkům to co jejich matka. Pro mě to je posvátná věc.
Nejsme na ty pseudo úspěchy. Míru úspěchu nepoměřujeme penězi.
Jedno děvče nám chodí čerstvě na první stupeň. Vyvíjíme dost úsilí, aby se jí neusadily v té hlavičce nesmysly, kterými jí od útlého věku povinně plní.
Do jaké míry se daří , ukáže čas. Minimálně vidí alternativu.
Tu druhou si necháme doma, tak dlouho jak nám místní soc. systém dovolí, do povinného předškolního roku.

Samozřejmě inspirace z přírody, kdy se šimpanzí mláďata dávají starším samicím do "školky" mi je přirozená.

To co se masově tlačí - nepřirozené porody, injekce na zástavu laktace, ohřev Sunaru v mikrovlnce, wifi chůvičky u hlavy, od prvního dne separace dítěte do vlastního pokoje, hlavně nebrat na ruce a pod. doma nepraktikujeme.
Nedivím se, že je společnost v rozkladu..

Děti spí s námi, i když starší statečně ulehá sama, probouzí se dost často ještě vedle nás. Spíše spím sám já - na základě vlastního rozhodnutí a benevolentnosti ženy.
Intimní život bez problémů. Stačí nebýt sebestřednej zmrd.
Děkuji sobě, manželce a vyšší moci, že při materiálním uskromnění jsem schopen rodinu svou prací zatím celkem, myslím důstojně zaopatřit.
Na několik dovolených strávených v létě u moře v zimně na horách to není.
Ale na starší pojízdné auto a dovolenou třeba na Mácháči na kterou se celí rok těšíme to dá. Co víc ?.

Být ženou, být mužem je dnes skutečně luxus.
Jsou volbou pro bohaté, zbohatlé. Ale ti hromadně jedou ty Sunary, satelity, nezájem a kyber debility.
My vybíráme z toho minima možností, které máme k dispozici dle svého svědomí. Zároveň nejsme hyper ezo psychopati, kteří nedokážou dětem určit hranici respektu a slušného chování i třeba výchovným pohlavkem. Je to nutné i když krajní řešení. Psychicky je neshazujeme, nenadáváme. I když opět, někdy nějaké to slovíčko ujede.

Jsou nám darem .
Rozhodnutí bylo na nás. Kdo za námi jako lidské duše přijde zase na nich.
Nevím, jak bychom se rozhodli dnes, ale pro mě už nemá cenu se touto myšlenkou zabývat, ale hledat cestu jak.

Naším cílem je z nich vychovat silné vědomé charakterní lidské bytosti s páteří, empatií se spojením s přírodou.
V dnešní době je to až nadlidský, zdá se nemožný výkon.

Zisku chtivých manažerů, manažerek, kteří jsou sami umrtveny, schopni jít přes mrtvoly, vykořisťování, zneužívaní a přírodní katastrofy, protože tak jsou naučeny.
Další tyto monstra naše planeta vážně nepotřebuje.
Píši ti to velice v kostce a pro to, aby jsi zde měla i vyjádření průměrného člověka s průměrnou inteligencí, platem.

Nevím jestli patriarchát je cestou, ale takhle když to popisuješ je to přinejmenším hodně k zamyšlení. Záleží vždy na těch konkrétních lidech, kteří mají v rukou a na ramenou tu moc, odpovědnost. S tvého popisu to dává reálný smysl a rozměr za předpokladu, že ty muži budou skutečně muži.
Je spoustu míst, kde by měli být zase výhradně ženy, podmínkou je však být skutečně ženou.
Rivalitu a nenávist mezi pohlavími vídávám každý den. Jako každý vnímavý. Je to tak. Hlavně se to týká osob v kancelářích a na vyšších postech.

Ženy u strojů pracují ty dvanáctky z donucení. Jsou zubožený a mimoděk vysavače energií.
Chvíli jsem jezdil na 6h ráno do práce MHD. Ráno jsem vstal plný energie a do autobusu nastupoval plný elánu div si nehvízdal a nezpíval.
Jen se zavřeli dveře začalo pomalé plíživé peklo..., na konečné zastávce jsem vystupoval pravidelně jako 70ti letý důchodce. Raději sem začal chodit pěšky.

Závěrem ti chci říci, že bych se svými potomky rád viděl v těch vizionářských 20%.
Budu se za to vší silou bít, ale pokud nutně očekávanou "selekci" nepřežijeme.
Usneme opět vedle sebe s osvobozujícím pocitem, že planeta je zachráněna, očištěna a dobytek bude opět volně v pastvinách.

Krásný den Přilítli.

Ps: GF mé pozdravy opětuje :) Tupou bezmoc vystřídala na chvíli malá euforie. Hezký to pocit. Děkuji.

U příspěvku:Dvě roviny
Tommo (Občasný) - 10.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Tady je to celé zvrácené. Vytržené od podstaty lidství.
Celkem poučný vzorek, kdo a co jsou lidé jako rasa zač.
Na levo se může zdát, že bytost píše na oko celkem hluboké příspěvky. Na pravo ta samá hmota vyplodí dost drsnou nenávist, která dokazuje velice nízké, povrchní až psychedelické, schizofrenní rozpoložení.
Jsme nemocní.
Jak jinak si vysvětlit, že romantický popis letu motýla skončí za velkého potlesku jeho brutální smrtí pod autorovou nohou. Obrazně řečeno.

Udělal jsem si "sondu" z důvodu osobní potřeby vlastní empirické zkušenosti. Tedy spíše jako, když dítěti zakazuješ dotknout se rozžhavené plotny.
Samozřejmě jsem si vědom, že stejně jako popálená dětská ručička za to i já zaplatím.
Princip - Zákon, ale ne ten světský - státní.
V těchto prostorech jsou ataky podpořené nejenom anonymním vystupováním, ale předně naivitou - v podstatě do jisté hranice osobní iluzí nedotknutelnosti v IT pseudo světě. V hlavní roli Ego. Odtržení.
Vždy, když si začínám být trochu více jistý svým náhledem, odstupem od věcí. Jsem překvapen, že to ještě není zdaleka ten pohled / odstup, co potřebuji abych pochopil mechanizmus věcí.

Tebe bych v této situaci vykreslil jako posvátně magické zvíře - vážku, která v lehkosti letu dokáže zastavit na místě, letět i pozadu, ale dokáže jí zároveň vydráždit anonymní natvrdlá moucha, které jde vlastně jen o to hovno.
Každou svou reakcí jí přitahuješ ještě víc. Odvádí tvou pozornost a má s toho evidentní radost.

To jsou dvě roviny bytí. Jak akutně aktuální se vyjevuje tento stav, což.

Tvá osobní osobitost, zainteresovanost do věcí, kterým drtivá většina populace nemocných nevěří, nechápou a vlastně ani nemohou jim dává možnost vysmívat a poškozovat tvou celistvost. Chladné a děsivé, přesto IT standard.
Doufám v tvou sílu, v tvé spojence si toto držet bezpečně od těla. Víš, vím - lekce: lehce se řekne, hůře však udělá.

Ted mě napadla taková hloupá blbost - Pozdravuj "svoje" ode mě. :)

Tvé teze se mě nejenom líbí, souzním s nimi. Je to výslednice dění a nemusím mít vnější kontakt. Snad mám ten vnitřní , protože to chápu a vidím také jako jediné možné, spravedlivé východisko.
Nepřiznaně to však obojí bolí.

Každý den se někdo noví cenný probouzí a na ty se čeká.
Zároveň to nesmí trvat moc dlouho, aby ranní ptáčata, ti co již vstali s předstihem nerezignovali. Nešli znechuceni, vysíleni v beznaději smířeni, oslizlý kyberslizem raději opět lehnout a ponořit se do bezduché nicoty.

Na rozhraní bdění a spánku se dá cestovat, spojit, ale být i napaden.
Ano na poprvé jsem byl vyklepaný a překvapil mě jejich strach o svůj život. I když životem bych to nenazval.
Zajímavé, že těmhle bytostem je cizí život lhostejný a libují si ve smrti, týrání a úchylárnách, ale pozor. Jakmile vycítí, že by mohlo jít o ten jejich malí, vyhasínající živůtek, doslova se začnou sypat na všech úrovních.
Tedy ve chvíli, kdy reálně jsi schopná ukázat a skutečně celím svým já věřit, že právě teď si smířená se svou smrtí. Že by jsi raději zemřela, než být ubohou, podvolenou a zlomenou loutkou.
Vyzveš je na tanec. Zabalancuješ si na stejném okraji zatracení, nebo šancí na evoluční postup a jsi schopná, už smířená. Tvrdě, se šíleným pohledem. V ruce pevně svíráš "shaka" , do toho jít.
"Já, teď zemřu, vím to. Ale tebe si beru sebou!" Skočíš na druhou stranu, do Černé díry a strhneš je sebou. Rozpadnou se na prach. Total Eliminace. Fatal dezintegrace.
No a ty i když nečekaně otřesená se vrátíš silnější. To je zákon.
Nevládnu takovou slovní zásobou a citem ti to více pouhými slovy přiblížit.
Ale ty to popisuješ celkem přesně, dokonaleji.
Mě osobně je toto ukazováno demonstrativně, myslím si jen jako upozornění pro možnost vytvoření si obrany a obrazu stavu.
Či jako na cvičáku simulace, abych se nezhroutil v případě ostré akce, nevím.

Před pár dny jsem měl z rána zvláštní pocit, že už jsme se potkali. Neznamená to nutně, že na fyzické úrovni a v tomto čase.
Než jsem si to nějak poskládal, pocit byl pryč. Pracovní nasazení s nutností odvedení pozornosti na jiné věci mi nedovolí si vybavit podrobnosti.
Zůstal jen pocit a vzdálená ozvěna tvého křestního jména, které si na mé vyžádání v poslední chvíli na mě zavolala a které se taky již zahalilo do mlhy.
Třeba jen NWO, hra v mé hlavě, cokoliv. Neber vážně.

Prosím o vysvětlení, kdo jsou ty "čumilové", které občas zmiňuješ a je jich tu na Zemi celkem dost.
Nějak to nedokážu uchopit. Inkarnace, které se přišli jen podívat ?

Přeji hezký den.
U příspěvku:Bůh jako nejhorší démon
Tommo (Občasný) - 27.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Děkuji za příspěvky.

Říkám si tak jestli se ještě za mého života něco skutečně zlomí.
Jestli si nějak více masivněji lidé uvědomí v jakém že to světě vlastně žijí.

Každou zbytečnou materiální investici si lidé detailně plánují. Rozmýšlejí, dělají analýzy, excel grafy , tisíckrát propočítávají ale okolní prostředí, život jako celek je vlastně nezajímá.
To nejdůležitější, nejpodstatnější si z nějakého nepochopitelného důvodu nespočítají.
https://celostnivzdelavani.cz/je-to-az-neuveritelne

Zrovna sem se ale tematicky hodí toto: https://celostnivzdelavani.cz/jak-byly-moudre-zeny-a-ty-ktere-pokracovaly-v-davnych-tradicich-vyhubeny-krestanstvim-1-cast

Proto lidé jako ty a další s podobným smýšlením jsou denně vyražený, vyválený, zaskočený, trápený a mučený zfanatizovaným zombie okolím.
Já jsem upřímně zaskočen každý den i když si říkám, že už nebudu. Prostě mi to nejde. Minimálně jednou denně kroutím hlavou co to zase je...

Natvrdo jsem si již přiznal, uvědomil žití v nevolnictví pod režií p. Rotschild, Rockefeller ,ale nesmířil.
Myslím, že nějaký kritický zlom nepřijde z vnitřku ČR či nejbližšího státního útvaru. Lidé jsou zatvrzelí, otráveni a mají slíbeno to SUV - jsme úplatní.
Navíc jsme policejní stát pod drobnohledem, vládou NWO. Kdyby se lidé nějak masivněji bouřili a chtěli rezignaci, ha, ha defenestraci naší "vlády" naklušou na pomoc EU, NATO státy , aby nás hodili do klidu a ukázali naše místo. Přijede jedno vozidlo s hi tech mikrovlnkou, namíří satelit a rozpustí dav.
Je to nová situace, v minulosti precedens řešení nehledejme.

Jako vždy se exemplárně potrestá, mediálně zlynčuje pár lidí na očích. Samozřejmě za zdravý názor.
Pamatuješ toho bezdomovce co si za kovidu dovolil ukrást pár housek - má to na pár let v překrásném státním zařízení.
Sami z vlády si mezitím jezdili po večírcích, nechali se u toho nafotit a ticho po pěšině - obětní beránek trafikant Hnilička. Šlégra omluvilo, že má jako jenom střední školu a ty něj svině si nikdo z veřejného prostoru nedovolí ani jmenovat, protože je to vlastně jeho chlebodárce. Popř. by byl brán rovnou jako dezinformátor, zesměšněn, zostuzen v tom lepším případě.

Zmanipulovaná, zdegenerovaná většina by NWO velice ráda pomohla.
Pomáhá i teď - každý celostní pohled odsuzují, nálepkují a myslím, že by nejraději občanskou válku, aby se sami vlastnoručně zbavili nyní "dezolátů, chcimírů apod." stejně jako se ještě před pár měsíci chtěli zbavit zdravého, ale neočkovaného člověka či dítěte.

Nevím no, když někdo nadšeně prohlašuje: Podívej!, víš jak jsme se včera bavili o té věci? Tak dnes mi prosím tě můj chytrý telefon v reklamách toto nabízí - úžasné, báječné, že ?
To je kouzlo !
Kouzlo ano, ale zapnuté funkce povolení využívaní mikrofonu v kdejakých aplikácích tvého mobilního telefonu debile...

Jsme otroci Přilítli, obyčejný dobytek.

A asi je to v pořádku, když je tu masa neuvědomělých lidí.
Asi je to teda ok, že si nás zotročí kdejaká špína.
Mě to doslova trhá, sere, osobně bolí, nejsem s tím ok, ale je nás málo a ty stále hrdě, ale smutně jediná.

Jako kdybych jasně věděl, že za tím loutkovým divadlem, šedivou oponou, za hradbami, které si prostřednictvím nás NWO postavilo je nádherný osvobozující prostor. Celí dokonalí, harmonický svět. Kde není nenávist, vykořisťování, zlo. Jsme lidi. Jsme si rovni. Tím že jsme každý jiný si toho máme mnoho co dát, máme vše. Máme sebe. Mluvíme spolu očima, hlasem jen když zpíváme.
Takové řekněme klišé. Bez klišé by mohli už konečně uvolnit technologie, které byli již dávno, dávno vynalezeny.

Jinak je to jak takoví ten Platonův obraz v jeskyni :(

Včera jsem na informaci zasedání kongresu ohledně svědectví D.Grushe také narazil na FB stránce Matrix 2001.
Myslím že to skončí tak jak komentuje p. Pavel Lisak : "significant progress" a "more coming in the next hearing" :)


Hezký den Přilítli.

U příspěvku:Bůh jako nejhorší démon
Tommo (Občasný) - 11.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Ahoj.
Děkuji ti za odpověd.

Nečíst tě a pár dalších, tak si myslím že to je jen halucinace či jen v mojí hlavě.
Bez jakékoliv spojitosti s reálným každodenním materialistickým světem.

Jenže halucinace byla jen rozšířené vnímání. Kdy se mi vyjevovala taková zvláštní věc. Popisuji jako ukázku, demonstraci teseraktu a jeho funkce.

Popíšu to důležité celé :

... nejdříve mnou prošli 2, 3, 4 vlny, bylo to jako dunění bubnu, jako když se hmota okolo mě, zvlní, zdeformuje 2, 3, 4. Začal jsem mít pocit , že není pouze jedna realita a jeden čas. Každé slovo, věta i myšlenka, která mě napadla. Jako by se už stala a to dříve než jsem na ni začal myslet. Zvláštní pocit. Dá se nejblíže popsat jako Deja-vu, ale mnohem víc intenzivnější, naléhavější. Vše už se stalo, čas najednou nebyl lineární, ale překrýval se, vrstvil na sebe. Po chvíli mrazivého šoku, jsem si s tím zkusil "hrát", hledat situace který se stali, děli právě teď, nebo se teprve stát měli. Všechny "časy" najednou byli právě teď. Ale začalo to být mnohem, mnohem složitější a já se v té dynamice začal ztrácet.
Dostávalo mě to poměrně do úzkých, protože že se v tomto novém světě absolutně nemohu spolehnout na své vrozené smysly, nemohl jsem se chytit žádného člověku vrozeného, každodenně používaného smyslu. Takže jsem okamžitě přestal do toho zasahovat. Jenže už jsem nedokázal identifikovat v nekonečném prostoru sám sebe, natož místo – bod, kde se právě nacházím.
Nějaká entita mě vrátila k výchozímu bodu a vlídným hlasem říkala : Jen se dívej. Tvoje
zaryté zvyky a nutnosti při vnímání a interakce s okolním světem zde nefungují. Toto místo není pro tebe.


V tu chvíli jsem začal cítit ještě něco dalšího. Do teď to bylo v souladu-harmonii s přírodními zákony. Tohle bylo těžké, plíživé a měl jsem se začít bát. Začali mi do toho skákat obrazy dvou postav, kteří se snažili vyvolat stihomam, zavřít "dveře", které se přede mnou otevřeli. Snažili se trhat odkrytý svět a mě deptat. Rozhodně však jsem je neměl vidět na žádné úrovni. Měl jsem cítit jen strach, který měl přebít předcházející zážitek. Nějak jsem se nenechal. Začali měnit taktiku a v tu chvíli jsem "chytil" jejich realitu, místo, čas odkud na mě posílali svoje bludy, strachy. Ocitl jsem se v temné, chladné, vlhké, malé místnosti a měl možnost vidět vzhledově poměrně starou technologii. Připomínalo mi to 70-80 léta. Velikosti menší kuchyňské linky do které celkem mlátí, snaží se nahodit, zprovoznit systém, který by mi měl zabránit vidět, cítit, uvědomovat si předcházející "vize". Nadávali u toho, bylo s toho cítit, že jsou obyčejný pěšáci a tohle nemůžou od reportovat. Nic jim nefungovalo a do toho to začalo jiskřit. Stál jsem za nimi, nevěděli o mě - ještě si mě nevšimli, měli spoustu práce s nějakými ovladači, jističi, kteří se jim nedařilo nahodit, nebo po nahození okamžitě s výbojem elektřiny spadli. Byli středně velké postavy, celkem dost umazané bílé pláště. Doktoři, vědátoři?, nevím. Byl jsem za nimi, měl jsem trochu strach, nevěděl jsem co si mám myslet. Jeden z nich mě koutkem oka až teď zahlédl a já ucítil, že se v ten moment strachy skoro podělal.
V tu chvíli jsem zmizel a vrátil se na místo, čas, kde to vše začalo. Ještě jsem zaslechl větu : Že to stejně nemám šanci pobrat, pamatovat, či být opět normální.
Byl jsem opět ve svém čase, dost rozhozený, ale v klidu. Myslel jsem na tu vlídnou entitu, která mi ukazovala, demonstrovala teserakt ?, další dimenzi, nebo jak to popsat. A spoustu dalších věcí, který jsem bohužel ve své mysli neudržel, zapomněl.

Sedí to na to co říkáš. Když máš nějaký podobný zážitek, okamžitě se na to nalepí NWO.


K tobě tyto věci chodí "jinak" a sami. Já se k takovým to zážitkům dostal skrze přírodní léčivé látky - rostliny. Nejsem feták v pravém slova smyslu. Neberu nic syntetického. Bojím se vzít Brufen, natož LSD. Příroda je mocná sama o sobě...

Od mala jsem měl menší i větší psychické problémy, které velice zásadně souviseli s pochopením / nepochopením nastaveného systému a jeho bytostního odmítnutí. Nelíbila se mi ta nerovnost, agrese, lhostejnost,... Měl jsem s toho pocity méněcennosti, neschopnosti. V dospívání mi byli nabízeny psychofarmaka, ale to jsem odmítl. Pomohlo mi THC, možnost utéci. Poté přišli první knihy, informace o energetických centrech v těle o šamanizmu, přírodních lécích apod.
Psylocibin v mikrodávkách mě vytáhl z depresí, lítosti, vzteku nad světem. Samozřejmě jsem zkousl i regulérní množství pro trip. Tam se mi pomalu otvírali oči. Rostliny typu Bobinsana mi ukázali, že nejsem nějak divný, retardovaný, či psychicky nemocný, méněcenný, ale naopak. Začali semnou "mluvit", ne léčit, ale skutečně uzdravovat, ukazovat pravé věci, hodnoty.
To jen tak ve zkratce, ale důležité vědět.
Chyběli lidi, kteří by smýšleli alespoň podobně. Nad světem, nad civilizací, hodnotami apod. a stále chybí... Pozor, nefňukám. Nebyl a nejsem chudinka do které je možné kopnout.

Dále doplním, protože mám pocit, že to dlužím.
Předposledně jsem popisoval svůj lucidní sen, kdy jsem to ukončil celkem dramaticky, bez východiska. Ale tak to neskončilo.
Úplný konec byl takoví, že mi matka příroda zaklepala na záda a beze slov řekla: Podívej, rozhlídni se, nadechni se.
Já se s toho ač se ti to momentálně zdá jakkoliv nemožné dostanu - ukázala obraz daleké budoucnosti, opět kousek pomalu zelené louky. Ale Vy už ne !!!
Tady máš vysvědčení. Ano, je nepopsané. Známky jsou stále otevřené, pracuj na sobě. Tohle je obraz budoucnosti, který se již brzy stane tvou realitou, tam se řítíte. Máte to v rukách, pouze Vy a nikdo jiný. Mysli na to.

(To že ti to popisuji, neznamená že si jsme blíž, nebo se známe. Vím o tom, mám to stejně.)


No ale zpět k tématu. Jehovisti a Křestani jsou v globálu to samí. Já to jen psal s pohledu své mikro bubliny, lokální postřeh z mého města. Nic víc. Osobní zkušenost s pár pokřivencema od Jehovy. Kdy mě děsí, že ani nevěří - jen se za to schovávají.
Ty to bereš ze široka, správně.

Mě se ta víra nějak nedotýká, beru jako debilitu. Ale ve světle tvého posledního odstavce a nepochopitelně světového uznávání, to může být opravdu hrozba, kterou snad nikdo normální nechce. A to co popisuješ se lehce může stát.
Tzn:
(Křesťanství musí být drženo dole, na dně, nesmí se dostat nahoru, protože tu vůbec nejde o lidi a jejich víru, ač je to samo o sobě černá magie, ve své podstatě, z hlediska normální psychologie. Třeba je to poškodilo, nebo zpomalilo ve vývoji, ale ty duše satanistické neudělá, je to zastavovač myšlení a znemožňovač k odporu proti NWO, no ale kdo si té ptákovině chce věřit, tak ať si tomu věří. Jde ale hlavně o to, aby bezvěrecké svině neměly šanci se pohodlně upsat církvi a tím vznikla povinnost je označovat jako "morální a duchovní lidi"

Si opět o krok napřed Přilítli.
U příspěvku:Bůh jako nejhorší démon
Tommo (Občasný) - 10.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.

Před delším časem mi uměle excitovaná mysl dala pohlédnout do pravé historie lidského vědění, možnostech mysli. Klíčů uvnitř.
Dva blbečci u PSI zařízení jsem hezky protáhl, vytáhl z nudy, roztancoval u svého ovládacího panýlku. Chvíli měli velmi křehké obvody. Trochu jim v tom zajiskřilo. Protože to prostě neuhlídali, nemohli a nakonec pustili s kecama, že to stejně nejsem schopen pobrat. Což měli do jisté míry pravdu.


Bylo mi řečeno i ukázáno, že vše potřebné najdu sám v sobě. Tedy hledám. Ryju a hezky si v tom plavu...


Nevím proč mi bylo odhaleno, že člověk je hvězdná bytost s neuvěřitelným potenciálem i schopnostmi. Proč jsem byl zasvěcen do možnosti prostoupit prostor. Nemám problém pojmout dimenze, kultická centra, které jsou vím reálné.
Ale na co mi to je, jak s tím pracovat. Nikdo mi s tím nepomůže.

Denně upírám pohled k denní i noční obloze, už dosti vyčítavě. Beznadějně, bez východiska.
Registruji jen spousty NWO sraček, doslova.
Občas se blýskne meteor padající k Zemi, kdy z pohádek pro děti svá přání přenechávám naší planetě - ať si přeje co potřebuje ona, pak snad budu šťastný i já.

Zatím to ale vypadá, že jsem se narodil do debilní kosmické hry, kdy nám byli schopnosti prostě, sprostě násilně odejmuty. Vlastními synteticky , externě galakticky.


Do toho ty opisuješ spoustu niterních pocitů. Spoustu pojmů. Taháš to z hlubin vědomí.
Své chybějící slova, pojmy a určení jsem v mnohém našel zde v tvých výkladech, popisech.
Jsem moc rád, že se máš čeho chytit (Fotky), jsem šťastný, že máš kontakt na vyšší sféru (GF).

Vůbec se nebojím o tvé práci zde říct, že je jedna s nejsmysluplnějších, zároveň nejpravděpodobnějších v CZ IT éteru.
Otevřeně, smysluplně, celostně nejen svůj zážitek, ale aktuální dění se snažíš max racionalizovat.
A jde ti to moc dobře !

K tvému nejnovějšímu počinu se můj koment, výkřik tematicky nehodí.
Tak snad dodám, že vyznavači víše popisované víry a jejich tisíce odnoží jasného, evidentního satanizmu. Pokroucené x krát dle potřeby elit editované nesmyslné knihy, která se ani nedá ve výsledku číst je pro vyloženě degenerativní kusy.
Svoji slávu, čest, oběti již měli. Promrhali 2000 let bez posunu. Zůstalo jen plno prolité krve. Ta blbost nikam nevede. Nových vyznavačů křesťanství je doufám poskromnu, kostely vesměs znějí prázdnotou. U nás v cca 30 tis. obyvatel městě tam v neděli nakluše zhruba 10 - 15 starších obyvatel, kteří přežili vakcinaci. Bohužel u nich je na osvětu, změnu již pozdě.
Před pár lety se tu provalilo, že náš letitý, dobrosrdečný p. farář z římskokatolické církve sahal na malé chlapce, je to zdokumentované - měl svého oblíbence :) Dobytčí klasika.
Potlačovat svoji přirozenou sexualitu v tradičním slova smyslu - muž/žena je nesmysl.
A tyhle prasata nakřivo raději chlapce.
Nechápu proč si nikdo nechce připustit ty reálné zvěrstva co ty lidi činí.
Vatikánská knihovna. Vatikánské podzemí. V knihovně zakázaná moudrost, podzemí nasáklé krví malých dětí.
Normálka, takhle si tady žijeme. Věříme, že je náš spasitel. Ortodox - kokot, promiň slušně to nejde.
Asi se budu smažit v pekle :) - už se smažím tady, mikrovlnka je docela hukot.

Nemá smysl cokoli říkat někomu, kdo nenávidí Rusko za r.68 a dále jen bezdůvodně - má nenávist medii implementovanou, naprogramovanou, ale milují a klaní se Německé říši za zavraždění 60 mil. obyvatel..., to je jako silná káva.

Mladí Jehovisti. Jsou temnější, vtíravější, mazanější. Pastýři si vermomoci drží svoje ovečky a zde na můj vkus hojně, potichu okupují celkem zajímavé pracovní posty a vytvářejí v nich komunity s vnitřní, navenek nepřiznanou přísnou hierarchií.
Trochu mě děsí, protože nevěřím že věří a tak jim jen ze srdce přeji Veselé Vánoce. Brožurku si v dobré náladě vezmu abych se seznámil více se svým nepřítelem, který má namířeno do propadliště dějin. Doufám.
Popř. po vykonání potřeby se mám čím vytřít.

Hezký den.
U příspěvku:Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Tommo (Občasný) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
K příspěvku víše, kde zmiňuješ můj nick - osobu.

To je hezké, chytré a určitě na místě.
Hezké, protože přemýšlíš o své obraně do předu.
Inteligentní, protože to muselo být vyřčené.
Poučení na základě zkušeností, tedy na místě.

Děkuji za upozornění a zvednutý ukazováček - Pozor !

Ty zbytečné ataky předcházejíc sympatiím určitých tvých čtenářů, diskutérů v minulosti jsem tu registroval. Celkem mě překvapily ty soudy, obvinění a míra zlé hysterie z jejich strany. A ještě před realná obvinění, kde se snad tahali paragrafy ve snaze potlačit tvoje příspěvky od nějakých řekněme parazitů.
Chovali se jako kdyby přišli do kina, nečekali na finální rozuzlení a začali moralizovat, snažit se upravit, vstupovat, zásadně měnit dění, protože tě hned ze startu jiní nedokázaly zastavit.
Tahle platforma to takhle umožnuje.
Vyprávíš svůj příběh, zkušenost tak jak ti to tvoje vědomí překládá, interpretuje a dále rozvíjíš.
Kdyby ti sem nepsal nikdo bylo by to i lepší. Já o autenticitě tvého příběhu nepochybuji.

Do ezoterických kroužků nechodím i když se o určité věci i hlouběji zajímám. Nejsem zatížen ani zaslepen nějakou určitou konkrétní tezí, či ortodoxní vírou.
Nemohu se plně s nikým ztotožnit, ruku do ohně nee :) I když sem v poslední době chodím rád z důvodu obsáhlé knihovny, kterou si rád pročítám a některé pasáže, vjemy korespondují s mými.
Pokud s nějakým aspektem, vyjádřením, postojem zde nesouhlasím - nekomentuji.

Toto je tvůj prostor.

Slušné chování, všeobecný respekt. Snaha o pochopení úhlu pohledu. Trochu empatie.
Nemám všeobecně potřebu někoho z IT prostoru nějak morálně rovnat, nebo přesvědčovat o své pravdě.
Snažím se být nekonfliktní, uznávajíc přírodu, planetu, vesmír a dál, ale né za silně eskalované situace na duchovní, politické a v neposlední řadě exo-politické situaci. Kdy jsem zaskočen, otřesen dlouholetou amorálností západu, stádovosti a nepotřebou pěstování duchovního rozvoje, debilizmu západní brány Slovanů a kriminálních politických uskupení v celém světě.
https://kresadlo.com/lakmusovy-papirek/

Tady v tvém prostoru Přilítli jsem pozorovatel, nikoliv tvůrce či kritik.
Vážím si možnosti sem něco napsat, porovnávat nějaké informace, vjemy, zeptat se i vyjádřit upřímnou podporu pokud jí cítím.
Nenapadlo by mě tě jakkoliv v čemkoliv rovnat, natož násilně vnucovat.

Nebyl bych člověk, kdyby mě nenapadla myšlenka, zvědavost jak asi tento autor, další člověk fyzicky vypadá, ale tohle přeci není seznamka, není to nutné, potřebné, žádoucí si hned vyměňovat rodinné recepty, objímat se v ramenech.

Jsem otevřený, nikoliv však neutrální.

Tvoje výslednice stavu je přiměřená tomu co se okolo děje a já to vnímám stejně, přesněji velice podobně.
O uvědomělých není slyšet, ticho po pěšině. Nebo jen neumím hledat ? Nechápu jak mohou být lidé tak lhostejní slepí, úplatní a vědci tak zhýralí, zkorumpovaní bastardi.
Všechny ty očividné indicie okolo vedou do propasti zkázy a temnoty. Co je jako s lidmi, pokud se jim tak dá ještě říkat.
Z Mopse už asi vlčák nebude.

Můj lucidní sen, vize, či klidně halucinace.
Konec nacistické globálně korporátního kapitalizmu, přijde s posledním výdechem naší matky Země. Ve chvíli, kdy jsme vyčerpali, rozebrali, otrávili poslední zbytky přírody se lidé masově probudili. Dívali se skrze ty stejné oči, které používali pro přehlížení reálných blížících se globálních problémů s biotopy ekosystémy a svojí zadupané duchovní podstaty.
Jako kdyby celou dobu něco tušili, ale nepřipustili si že je to až tak závažné či dokonce možné, ale bylo to více než reálné, bylo to zde a bylo to teď !
Najednou ze všech lidí spadly obrovské pouta, obrovská tíha, která byla neproniknutelnou oponou v jejich myslích.
Všichni jsme se jen na sebe jen krátce podívali. Stačilo to. Bylo v tom vše.
Upřímně jsme se kolektivně bez jakýchkoliv rozdílů, předsudků a studu intuitivně chytili za ruce a vydali se všichni jako jeden z městské zástavby zpět k lesu, začít znovu.
Najednou všichni cítili a brali na sebe svojí část zodpovědnosti za tento stav. Litovali, káli se.
Plní nadějí v nový start, začátek. Šli jsme po cestě z odpadů, všude plasty, mikroten, po mrtvé zvěři jen kosti a smrtelný zápach. Vzduch se jen těžce dýchal a byl nepříjemně štiplavý. Takové ticho jsem ještě neslyšel. Nikdo nepromluvil ani slovo. S fauny a flory na dohled nezbylo nic, ani jediný strom, stéblo trávy, ani jedna vlaštovka, ani jeden komár, který by narušil hrobové ticho.
Vydali jsme se cestou nahoru k šedivému hřebeni bývalého lesa, plní naděje že za hřebenem začneme znovu a už nikdy nedopustíme, nenecháme sebou manipulovat, aby se tato pohroma opakovala.
A však když jsme došli na hřeben kopce a rozhlédli se po celém obzoru, byli jsme k smrti vyděšení a fyzicky zamrzly. Nezbylo děti nic. Není kde začít. Vše je u konce. Na dohled stejný obraz zkázy jako dole pod kopcem. ....
Víc popisovat není třeba.

Nevím jestli je čas to zastavit. A i kdyby byl. I kdyby stačila poslední vteřina života, nevěřím v to nejdůležitější, nevěřím již v lidskou vůli se s toho nějak vymanit.
Drtivě naočkováno vykořisťování, žití na úkor druhých, klanění se iluzorním hodnotám, směšnému podléhání primitivní manipulací myslí skrze TV reklamy, sofistikovanější vymývání mozků 5G, ovlivňování přírody HAARPEM, ...
Celkově disrespekt k přírodě a jejím zákonům. Úplatnými vědci.
A tak bych mohl pokračovat až do fáze, kdy jediná šance na záchranu této cenné planety a života na ní je podmíněno odstraněním tohoto zhoubného vředu jménem lidstvo.

Fenomén GF vynechávám, to jsou pro mě neznámé proudy. Nicméně intuice mi říká, že bych se celkem divil kolik je inteligentního života okolo. Vždyť je to snad i dokázaný kurva, že tu je spousta "věcí" okolo....
Ale dříve nežli to vědátoři a vlády pustí, nebo nabité technologie využijí ve prospěch lidstva.
Dříve Přílitli, prosím tě budeš kosit všechny ty externí zrůdičky včetně TBR3 sračky silou vlastní mysli ! ( Dávám ti za pravdu.)

( Hele na odlehčení se musím zasmát vždy, když si vzpomenu na jeden s tvých komentů, kraťoučké věty - postřehu, připomenutí o zradě Aštara směrem k panu Ivoj Bendemu. Tu zradu jsem totiž vážně nečekal :) :) :) )

Mějse.
Ps : Doufám tedy, že již necítíš že jsem se na tebe "nalepil", ale pro jistotu ti sem psát nebudu. Pokud neucítím, že to je nějak urgentní. Protože dneska třeba není. :)

U příspěvku:Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Tommo (Občasný) - 19.6.2023 > Ahoj.
Předně díky za odkazy, kde se dá dostat k nějaké historické vizualizaci i když to je rozdrobené, ty roční souhrny na soc. sítích jsou fajn + domácí strana sosrff.tsu.ru.

Aktuálně vizuálně velice zajímavé. Nic obdobného zatím neregistrováno. :)
Na soc. sítích k tomu boom v diskuzích. Od aktivace, překódováním DNA s externích zdrojů, po interní HARP.

Myslím, že kdyby se jednalo o HARP, něco podobného by již bylo v minulosti zaregistrováno v grafice SR, popř. nová mašinka v provozu?, popř. řízeno externě - mimozemsky ?

Někdo si hraje s frekvencemi, četl jsem i názor, že by to mohlo být plné spuštění 5G, proto varují klimatickou změnou letos v létě apod.


Toto si půjčím z diskuze/ automaticky přeloženo :

Ana Šteko : CO SE DĚJE SE SCHUMANOVOU REZONANCI - VĚDECKÝM DŮKAZEM GEOINŽ
* Sumanova rezonance je elektromagnetický impulz země, který indikuje rychlost vibrací magnetického pole Země (objeveného v roce 1952). Měří se v hercích, kde jedna Hz představuje jedno plus (jedna informace) za sekundu. Měříme každou pulsaci (množství informací během sekund), od vibrací lidské mysli, po vibrace magnetických, rádiových a zvukových vln.
* Oficiální věda nechce zveřejňovat pravdivé vysvětlení schumanovy rezonance, protože by to byl nezvratný důkaz existence geoinženýrství a obrovského elektromagnetického znečištění, kterým jsme obklopeni. Oficiální věda pro Schumanovu rezonanci říká, že ji reprezentuje ozvěna úderů blesku, tedy jejich vyčerpání v ionosféře. To se však ukázalo jako nepřesné, protože u moderních zařízení pro testování elektro a magnetického záření je velký rozdíl v rezonanci v převordu i ve městech. A je tu globální a lokální rezonance, tedy rezonance ionosféry celé planety, která je všude stejná, ale také rezonanční, která se liší z oblasti od oblasti. Izolovanější příroda je od technologie, rezonance sumanu je nižší a těžší než optimum 7,8 herc, což představuje ideální puls pro zdraví, mír a lidské vědomí. Zatímco rezonance ve všech velkých městech je od 40 do 70 hertzů, vše se skoky jako jsou dnešní, při dnešním skoku 190 hertzů měřeným v Rusku (pro globální průměr ionosféry, kterou vidíte na obrázku). To ukazuje, že existuje nějaký typ technologie transformující ionosféru (HARP??? ) jsou v těchto dnech používány. )
*Když je klec prostoru (například ve městech) vysoká, je to ukazatel, že v oblasti se odehrává spousta vibrací, které jsou poté důsledkem elektrického znečištění, tedy technologického působení, technologického záření, ale také práce různých routerů, síťových věží (5G) a další neznámé špičkové technologie, které fungují ze satelitů. Když se člověk ocitne ve vysoké kýle, cítí to jako úzkost, lenost, deprese, ztrátu energie a nepohodlí. Čím více je člověk vystaven těmto vlnám, tím větší je pravděpodobnost, že se u něj u muže vyvine rakovina a další chronická onemocnění.
*Naopak v oblastech svatých míst, energetických bodů, velkých přírodních krás se měří velmi nízká herna, často přesně cca 7,8 herna, která představuje teta vlny, se kterými když naše mysl vstoupí do rezonance vyvolává pocit klidu, uvolnění, jasnosti a uvědomění. Proto lidé chodí na svatá místa, nebo do přírody a cítí úlevu.
*V novodobé komunitě se šíří, že nárůst podezřelé rezonance je známkou vzrůstu lidského vědomí a vyšší vibrace země, a ve skutečnosti je to další hoax k maskování high-tech akce na zemské ionosféře před světovou centra moci. Vysoká schuman rezonance je nevhodná pro lidskou mysl a ducha, protože je uvádí do rezonance s okolním elektro a vlnovým hlukem, takže lidé kupují hromadu energií, myšlenek, emocí, a se vším tím napětí, nervozitou, latargie a neochotou
*Zvýšení schumanovy rezonance je nesporným vědeckým důkazem geoinženýrství a války v technosféře (ionosféře), zaměřeným na změnu klimatu, ale také na zvýšení onemocnění, nervozity a pasivity mezi lidmi, a to vše v zájmu větší kontroly. Tohle je jen čekání, protože mocní lidé světa se směřují k technokratizaci světa, kde budou lidé obklopeni jako v mikrovlnné troubě techno radiací. Jakmile se to uskuteční, jedním kliknutím myši, budou lidé zbaveni energie a vštěpují si myšlenky do hlavy. Jakékoliv masové povstání bude tehdy nemožné (a už teď jsme k němu velmi blízko)!
PŘESTAŇTE GEOINGINÝRST Vraťte našim dětem modrou oblohu a čistý vzduch!
PÁN BŮH S NÁMI A V NÁS!

Pro zajímavost - On-line mapa blesků : Real Time Lightning Map :: https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;


Tak jsem se přišel podívat k tobě - na tvoje subjektivní pocity, postoje, postřehy k tomuto.
Zrovna když ses k SR dostala, začala komentovat, překládat se svými prožitky..., tak to začne házet tyhle, souhlasím - přinejmenším oku libé vzory.

Od chvíle co jsem tě tu objevil s tebou většinově souhlasím a tvým zážitkům věřím i přes to, že vlastní vnímání beru jako dosti okleštěné, omezené.
Kontakt nemám, vlastní hlavu, úsudek, rozum snad ještě ano. Ten vnitřní tlak, dedukce a výbuchy vzteku nad stávajícím "většinovým" smyšlením mám také často. Trochu depka, vnitřně se s tím stále nedokážu popasovat, že je to takhle.

Brian z East17 - jako náctiletý jsem na tom vážně ujížděl :) Když si googlím jeho jméno, vyjde mi že již docela dlouhou dobu informuje o satanistických praktikách o kterých si většina populace myslí, že patří do sekce konspirací i přes existující důkazy.
Dám odkaz. (1 z milionu..)
https://www.ragauian.cz/co-ma-spolecneho-satanismus-konzervy-s-detskou-krvi-pedofilie-katolicka-cirkev-david-rockefeller-a-kauza-pizza-gate-dukazy-z-wikileaks-a-video/

Ale lidé tomu stejně nevěří, neuvěří a trolové s trolíkova ti to zde, jako kdekoliv jinde stejně zhejtují, vysmějí.
Moc to vkládání odkazů nemusíš, resp. není ani kolikrát chut, čas na všechno klikat, vím. Přesto si dovolím vložit ještě dva zajímavé i když předpokládám, že znáš :
(Možná sem k tobě chodí někdo komu by se mohlo hodit...)

1) https://www.youtube.com/watch?v=Fc-bjjVp-oA&list=LL&index=3&t=2497s
2) https://uloz.to/file/eTQfTKoWsUsW/rozhovor-steven-greer-2023-cz-titulky-mp4#!ZGDkAQR2ZwyyBGEuLGLjLwxjZGMzAIqmIKABEyEdM01VoQx0Zt==

Hezký den Přilítli
U příspěvku:Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Tommo (Občasný) - 15.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj.
Nenasdílíš pls. odkaz, kde bych se mohl podívat na historii, záznam z měření SR.
Co se tak rozhlížím tak nacházím jen záznam v rozsahu 48 hodin. Na základě tvých postřehů, materiálů / odkazů v příspěvku bych se také rád podíval jak vypadal graf v určité dny v minulosti.
Jen pro zajímavost.

Citace z článku o tom jak je meditace pro planetu škodlivá, destruktivní :
"...dále je tedy dokázáno, že lidé mohou ovlivňovat geomagnetické pole Země prostřednictvím meditace a to nejen toto pole..."

Co jsou jako ty tři tečky na konci, co tedy ještě mohu ovlivňovat ?
(Klasika, tento typ vědomostí je pro stádní společnost zbytečná. Furt to samí...)

Terra asi úplně není naplněna štěstím, když meditují pokřivený náboženští fanatici .
V komentářích se svěřuje jedna osoba, že nedaleko Pražského fotbalového klubu Sparta pociťuje před zápasem velké napětí. S tím vším se dá souhlasit. Mentální síla. Torzní pole a co já vím co s tím vším souvisí. Co všechno ústředí moci ví, co mezi nás nepustí...

Jen vsuvka :
https://www.neosaman.cz/2015/dusevni-nemoc-videna-africkym-samanem/


Zajímala by mě křivka SR (před-během-po) třeba při každoroční meditaci tohoto tipu :
(1 milion dětí se schází a medituje za světový mír v Thajsku)
https://educateinspirechange.org/1-million-children-get-together-and-meditated-for-world-peace-in-thailand/

Zajímá mě to, protože tomu nerozumím a na téma narážím.

https://celostnivzdelavani.cz/frekvence-zivota
https://www.vsehrd.cz/clanek-viktorin/valka-hertzu-skutecne-chteli-naciste-ovladat-davy-hudbou_2d60bef3-a1f8-41fa-8bf7-4276eaac202e
https://www.youtube.com/watch?v=wvJAgrUBF4w

Člověk musí být zapálen aby se v IT gulášku pro bezdomovce dopídil alespoň nějakých srozumitelných použitelných informací, které ovšem někdy v křišťálové kvalitě přicházejí sami osobě z éteru, nezávisle na IT bordelu.

Jestli by nebylo jednodušší vyvěsit z okénka Faradayovy klece energetickou soustavu vlaječek EU, NATO, OSN, WHO, GMO, UK - dle aktuální potřeby měnit. Pořídit opakovačku signálu wi-fi , silnější mikrovlnku s vadným těsněním a oddat se působení letního podnebí plného hliníku, barya. Bluetooth sluchátka hluboko do uší. Nahodit farmaka, očko posilující dávku, sledovat ulici - tu v TV, objednat KFC kbelíček zvratek, převléci se do plastových trenek a nepropásnout ani jednu reklamu. Po celou tuto dobu držet, matlat a nepouštět, tisknout na prsou v místech srdeční čakry chytrou 5G placičku....,
promiň to není myšleno jako provokace vůči tvojí osobě. Jen vyjadřuji vnitřní beznaděj a lítost nad situací.

Nad Wiki jsem se nepozastavil, přeci jenom jsou tam k nalezení obohacující vysvětlení, které nedej bože pane Jehovo, mohou ovlivnit, navést do nějaké mentální osvěty, chápaní souvislostí, nejenom v historických rovinách.. Masově si tam lidé chodí pro informace. Což se dá využít / zneužít. Pravděpodobně tam v blízké budoucnosti bude jen detailní popis seriálu Esmeralda či Hříšná láska.
Ve všeobecnosti zdá-se, by to dnešní lidé ocenili víc.

Přesto že Suenee tlačí chladný Grey s, má na webu nepopiratelně zajímavé věci, některé totožné s mými vlastními prožitky - informacemi které mi předalo moje vědomí.
např. https://www.suenee.cz/graham-hancock-valka-o-vedomi/
Většina je převzetích čili jen informuje. Nebo nevím proč je třeba zde pod článkem jako autor.
Když nemáš reálný kontakt, nebo na tyto věci není napojen, není ten senzibil "Sibyla" tak se do toho občas lehce zamotá, jako "každý" obyčejný člověk.
To tě pak rozpálí do běla, je mi to jasný. Potom škodí.

Aluška a její moderovaná diskuze mě vytáčí mnohem více - typickej "chcanka" byznys = informuje, ale nediskutuje a do toho prodává "bídu", aby měla na morčata. Ten boj s tou její sokyní byla docela špína - myslím, že jsem něco málo četl i tady, popř. v minulosti jsem na to narazil nezávisle a potom tady u tebe v kontextu mládí a satanizmus.
Ale taky mě to na její web občas hodí, protože převzala a informovala o nějakém tématu, které jsem zrovna měl v hledáčku.

Jinak hezká práce, myslím že si se svým dílem celkově ještě hraješ, vid. Měníš úvodní grafiky , vracíš příspěvky které si dočasně odstavila pro očištění od dementních útoků, kterých tu je zejména u starších věcí požehnaně... Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií / Matrix a boj o signál, ... = ty grafiky / malby jsou krásné. To ztvárnění ženské postavy tvojí rukou je nádherné. Děkuji, pohladily, naplnily, ...
Myslím, že na tento typ vsdělení, výpovědi není moc lidí připraveno, třeba v blízké budoucnosti se s toho stane i něco víc. (např. Franc Kafka.)

Co brání dalším pokusům o mimosmyslové spojení s GF ? GF oznamuje datum a čas.... - tehdy jenom Chvátaloj, jo ? Je to globální, nebo to proběhlo resp. probíhalo jen na území ČR ? Než to pošpinily ezo byznys porn superstar. Šamanka Namu musela zemřít... :)
U "nadějných" lidí se to asi krylo s nějakým ezo seminářem o otevření srdíčka, nebo meditací nad léčením vnitřního dítěte aspoň za 4000kč..., tedy nebyli vůbec nadějní.
Zajímalo by mě jestli to probíhá i dnes, když to bylo -je "globální" a jestli o to ještě vůbec stojíš.

Mám takové nutkání napsat panu Roskovi, poptat jak to vidí. Co je nového... Vy nejste nějak v kontaktu ? Cesty k sobe - Čekají už jen na naše probuzení. Zde dal všanc mimo jiné svoji @ adresu. Myslím, že on má, stejně jako ty reálný kontakt a působí na mě sympaticky, lidsky. Není dokonalý..., zapření chemtrails či standardně shledání se svou obětí - útokem nožem z minulého života je celkem dost přitažený, ale...

Chvátal se jeví velice inteligentní, prozíravý, sympatický, oduševnělí ale působí i jako big byznys men a to poslední mi nesedí. Obchod s duchovnem v situaci "za pět dvanáct" před reálným, urgentním techno zotročením lidstva si můžeš prosím tebe zaplatit kurz o technice Lorean 1. = 3500kč a pak 2. to už za 4800?, aby si skutečně využívala unikátní programovou sekvenci Vesmíru (Božský program) k intenzifikaci vývoje a rozvoje ve svém individuálním životě..... Tvl. zlatý p. Staněk.
Tady je potřeba základní osvěta právě lidí z Faradayových klecí - paneláků, lidí kteří nakupují v akci v Kauflandu, kteří jsou beznadějně staženi do víru masového ovlivňování mysli primitivní reklamou. To jsou ty lidi, kteří tě, mě iritují svou demencí v utváření celostního pohledu na svět, od téhle masy lidí a jejich vnuceného názoru se potom vše odvíjí, na ně se poté vláda odkazuje. To je ta masa co potřebuje osvětu. Otevřít mysl, nebo jí spíše vyléčit, narovnat. A ta si tohle nemůže nikdy dovolit ani kdyby chtěla...
Mladiství vidí jen utopii, mají se z nich stát dravý, chamtivý manažeři bez slitování, lidského citu, soucitu, empatie - lidství. Aby jako byli úspěšní. Někdo to vyřeší nakloněním se k satanismu, pervitinu, alkoholu , psychofarmak, sebevraždě co já vím.
Tyhle ty mejdany Chvátala pro horní vrstvu, která si myslí že je probuzená a čistá, jediná správná. Zavrhuji ze své podstaty. Trochu Svině i když perlu občas hodí všem... Rád, velice rád se mu osobně omluvím, pokud mě přesvědčí o opaku. Do té doby platí víše zmiňované.

Jinak samozřejmě - hezký den PřilítliMimozemšťani

(Pokud tě moje "příspěvky" nějak obtěžují, vadí a neladí sem, napiš - smažu. Nechci ti to nějak nabourávat. )
U příspěvku:Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Tommo (Občasný) - 5.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Velice zajímavé z tvých předešlých příspěvcích vyplívá že tě GF potřebovala i jako prostředníka, zprostředkovatele díky tvému / naší formy smýšlení. Popř. jim kodex, zákon zakazuje a již neumožnuje smýšlet v jakýchsi vzorcích v danou chvíli potřebné destrukce, která je nám lidem stále velmi vlastní.
Tedy jsem s toho cítil, že jsme schopny, možná i určeny jako rasa fungovat jako propojovatelé.
Což je hezké, pozitivní filozofování. Ta opačná strana, tedy negativní co mě napadlo při čtení tvého příspěvku je i zneužívání.
=
Ani jeden Pán nedostojí slova ! Shora i zdola !!! ( GF vs NWO ).
(Jen velice subjektivní pocit, který na mě sedl při čtení sdělení Galaktická federace a vesmírný vir. nic víc..)

Přímí tel. kontakt nemám, bohužel - bohudík = já nevím
Chápu závaznost, určitý šok, i tu otázku co teď s tím.
( Ale já sem v šoku jen otevřu oči, přečtu maas media zprávy a co ted s tím..., víš jak to myslím.)
Takže usuzuji že, osobní kontakt s mou osobou je bezpředmětný, nic nedávající ani jedné straně, nepotřebný.
(I když vlastně určitou formu kontaktu mám , prostřednictvím tebe. )

Samozřejmě mi je více než kdy dříve jasné, že tu jsou. Že existují a né jenom jako nějaké dětinsky vesmírné přání, ale zcela reálně a že probíhající boj by mohl (lidé) / měl by (příroda) / musí (planeta) jít co nejdříve do finále. I když dle tvého popisu jde už jen o "podstatnou" lidskou otázku kterou je nutno dořešit.

Na nebi pravděpodobně vídávám jen techniku NWO v podobě menších i větších objektů, kteří se pohybují celkem konstantě rychle, či pomalu. Připomínající svým pohybem satelit, jenže mnohem níž a zároveň víše než-li letadla. Navíc se kolikrát z mé perspektivy tyto objekty svými trasami i kříží. Vídávám i několik najednou - každý v jiném směru. Vím jak vypadá prolétávající satelit, či série satelitů. O letadlech nemůže být řeč, popř. to mohou být tech. vyspělé drony. Myslím, že jsem toto již psal pod jiný tvůj příspěvek.

Moje telepatické snahy k obloze bez vnější / vnitřní odpovědi, ticho :(

Možná jsem již nevratně zdegenerovaný z urputného generačního trávení lidské DNA.
Já už ani nevím, jsem v tom zapletený a nevím jak komukoliv pomoci i když bych hrozně moc chtěl.
Ty debility co lidi uvádí pod mass media diskuze jsou šílené. Nicméně odpovídající a vše vypovídající.
Hodně podobně jsou na tom i weby "probuzených, nebo co jim je", někdy horší,
ale pravdou je že je mám raději - občas se tam něco použitelného, pravdivého najde, kdežto u maas abych se dostal k pravému vsdělení je nutno hrubě filtrovat, číst hlouběji a hlavně mezi řádky. V čisté podobě jsou to jen vysoce toxi manipulativní keci.
Mám jen intuici, pravděpodobně zbytečné sociální cítění vyplívající z okolností běhu mého života a občas uměle excitovanou mysl.


Mnohokrát ti děkuji za post / sdílení všeobecného profilu Wilhelma R.
Kdyby ses tu neukázala, nenasdílela nějaké postřehy déle než 2-3 týdny, tak asi potom bych si začal říkat proč...

K tomuto tvému počinu se tematicky hodí také tento materiál :

https://stop5g.cz/dokumenty/

Chvíli jsem v tom ležel, všechno podstatné na jednom místě i s odkazy.

Nevím jak je možné že jsme většinově tak slepí, nevěřícní a celkově urputní satanisti. To to funguje asi jak švýcarské hodinky .
Zároveň je v tom materiálu i to co mi bylo vyšším vědomím zvěstováno, ukázáno, že se dá proces degenerace DNA nejen zastavit, ale i z velké časti opravit. Ty tomu asi nevěříš, chápu.
Cítím velkou urgenci najít řešení a tato okamžitě aplikovat. Souzním s tvými cestami / vizemi možného řešení, také nad tím takto smýšlím.
Jaderná pohroma je zlo pro lidi, přírodu, planetu ale to 5G, HAARP, ... také.

Farmaceutické firmy si již vydupali, že se nemůže psát k bylinám účinek. Vynucují si monopost na zdravý většinově chemií, jedy.
Takže by nebylo od věci kdyby padly. S nimi by šli i tisíce zombie, kteří nevidí, nevěří v lék i kdyby ho měli před očima, pod nohami.


Nejlépe zapadá řešení "deus ex machina" , které je ze své podstaty nepředvídatelné.
Spoléhat se na toto slovní spojení / řešení nějak nechci, byli bychom bez diskuze, postřehů, dedukce, pochopení, které mě tu ne vyloženě baví, ale je to forma vývoje myšlenkových pochodů člověka o kterém si myslím, že je zdravý a skutečně probuzený.
( Moc jich neznám. Osobně už vůbec. Tedy smutné. )
U příspěvku:Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Tommo (Občasný) - 25.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> Alternativní jakože EZO scéna je skutečně extra, vysoce gurmánská...
Slaboduchá, namlouvačná, naschvál od pravdy odvádějící.

Topičů je obrovské množství - zhruba odpovídající té záplavě topících.

Opovrhuji. Polapeny v té "spirále" akorát dokážou brutálně nasrat až to celkově dojímá, vysiluje.
Proto nějak intenzivně nesleduji, být permanentně nasranej být nechci. Znesvěcující - profanace.
Být "vole" empirický bez experimentu je totožné jako být součást NWO psychedelie, či že v piči.

Q-cokoliv a všichni ostatní, širokospektrální informace o dezinformacích, tomuto podobní, někteří i víše zmiňovaní se jednoduše opírají o základní rozpor uvnitř lidí, sebe sama, kteří nejsou dostatečně umrtvení a mají v hlavě poslední zbytky, mini střípky svého vlastního myšlení, intuice.?!
Naposledy jsem z tohoto vínku četl, že vypnou televizní vysílaní a ukážou "pravdu" či co.
Tahle "aktualizace" to zní zase více groteskněji.
Temněji, protože takto se i přes všechny události tebou popsané mohou dostat minimálně k pre-finální / finální tečce techno zotročení. Důvěra v Elonka je důvěra, odevzdání se NWO.

Také nechápu co je na tom co k nepochopení, ale pokusy o nějaké smysluplné diskuze nemají absolutně žádný účinek.
V lidech se spustí vypínačem min. agrese apod. Je absolutně jedno dosažené vzdělaní, případně přidám osobní poznatek, že "vzdělanější" jsou v mnoha případech ještě více odevzdanější. Jsou zpracovatelnější, nebo plně zpracováni, již uzavření a připraveni následovat. Poslední jejich nejistoty a vzpoura jejich duchovního cítění, spojení, rozdrtí na padrť tyhle kliky, pasti, debiloviny.
To co pod kdejaké sdělení doslova lid zvrací je neskutečný důkaz nutnosti "záblesku".

Tipuju že si chlápci v novodobých dílnách MK-ultra nejednou dynamicky, ve stoje tleskali a klepali po zádech v úžasu jak je to jednoduché a že takoví výsledek/y nečekali snad ani sami.
Pokud nejsem dostatečně "osvícen" tak ať mě to vezme také. Ubohý plazo hmyzí strach ze smrti nemám. Pokud tím pomohu osvobodit naší planetu, nechť je to bráno jako čest. Takhle už přemýšlím, což je fatal rezignace...

Stejně jako ta paní Kresová, osobně jí mám od ignorovanou. Pocitově bych se raději podíval na ty její starší (nezkažené) věci - to porno a tak.
Nevím proč u toho nezůstala, že by došli samečci k opylení jistě nádherné, vzácné květinky co by do toho šli?, ono to chce asi i dost odvahu a nutnou dávku sebezapření.
Nebo prostě zjistila že za tyto služby by nakonec musela platit ona. Tedy nerentabilní...,he, he. :)
Samozřejmě ve skutečnosti nemám žaludek na sledování čehokoliv z její "dech beroucí" produkce.



Pro zajímavost :
Pro mě je ten "patník" poznání Wilhelm Reich. Jeho kniha Funkce orgasmu mi dala mnoho odpovědí.
Myslím si, pravděpodobně asi jako pro tebe Lobsang Rampa, kterého načteného bohužel (zatím) nemám. Jen všeobecný profil.
Tenhle pán vše popisuje a dokazuje čistě vědeckým pojetím.
Od psychoanalýzy ( náprava člověka ) k pochopení zemských struktur ( pochopení dění "počasí" ) k primární kosmické energii ( nakonec k GF ) a je více než evidentní, že kdyby ho NWO nezastavila a neodstranila, už jsme za hranicí toho, kde je potřeba abychom byli.
Tohle byla poslední mnou poznaná opravdová věda od skutečného vědce. Tohle jsme nutně potřebovali a naléhavě potřebujeme.
Ale skepsi už jsem propadl asi navždy.
V dostupných, publikovaných dílech se tomu neodvratně přibližuje, protože mu to s výsledků jeho práce jednoznačně vyplyne.
Např.
https://archive.org/details/ContactFromSpaceByWilhelmReich/mode/2up ( Zajímal by mě tvůj názor, pokud si něco od něho četla, narazila, popř. tvůj dojem., ale samozřejmě nemusí být - jakoby tenhle řádek neexistoval... )

O tvojí jedinečnosti ve stávajícím, všeobecně dostupném IT prostoru, pochyb není. Nikde jinde není takový pohyb, míra deziluze, osobní zkušenosti a celkové - celistvé informovanosti.
Je to smutné a zároveň i veselé, protože to je. ( K dispozici komukoliv bez výjimek, tak jak to má být. )

Dále si myslím, že pokud by jsi lidé dali tu námahu s přemýšlením ( momentálně to všeobecně nechávají na úžasných 5G placičkách ) a ty si tím i nezištně vytvořila nějakou "základnu" byla by jsi pravděpodobně odstraněna. Nebo podléháš vyšším zákonům a oni ti to a tebe musí nechat. (?)
Minimálně by si hodily "mark" na lidi, kteří by nedej bože pochopili ty reálie tvého sdělení. A spustili by třeba teror viz video "Oběť psychotronických útoků promlouvá" Ten pán tam je absolutně, žalostně, rozebrán. Brutálně napadán a nikdo mu nedokáže pomoc.(?!) Video nemá ani jeden trapný Like/Dislike. Mnoho podobných, oči otvírajících, ukázkových videí je okamžitě smazáno.
Zajímalo by mě jestli je ještě mezi námi..., on sám se bral už v době natáčení před 10 lety za mrtvého.
To žití, každodenní chléb náš vezdejší je tedy pěkný svinstvo...
U příspěvku:Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Tommo (Občasný) - 19.5.2023 > Ahoj. To je moc hezky napsané...

Uzdravení planety je nejvyšší priorita!

Chápu jí jako něco úžasného, životadárného, uzdravujícího, vševědoucího, zářivého, upřímného a čistého, mocného a zároveň velice křehkého.
Na její návštěvu v mé mysli nezapomenu, na její neuvěřitelnou snahu mi ukázat, kdo jsme, kam patříme a jaké jsou naše přirozené vlastnosti, možnosti lidského ducha.
Co je dáváno každému, úplně každému lidskému tvoru do vínku bez nároku na honorář. Bylo to neuvěřitelně vyspělé - snaha o zasvěcení do nekonečného vědění a porozumění.
Zaskočilo mě s jakou samozřejmostí, lehkostí se mě snaží zasvětit do všech těch mechanizmů, kterým jsem v danou chvíli dost dobře nerozuměl.

Byl jsem zaskočen a dostal jsem o ní strach. Nevykradou, nepošlapou, neznásilní tě? Silný pocit násilného odtržení člověka od přírodní podstaty a její všemocné síly :(

Bylo to jako kdybych byl opět malý kluk, který si moc přál a rozmýšlel, jak od prvovýroby se všemi jeho komponenty složit třeba automobil, mezihvězdný pohon, cokoliv..., a tento zdroj vědění přede mne postaví Lamborghini s otevřenou kapotou a výkresovou dokumentací k nahlédnutí a zapůjčení zdarma.
Silné pocity mého údivu, překvapení při vyjevování obrazů / mechanismů, jejich potencionálním i skutečném významu - síle snahy vtažení do nich byli úžasné.


Složil jsem jí i krátkou evokaci :
Smyslně pomyslná ani trochu namyšlená. Kouzelná a mocná. Magicky jiskřivá, hluboká a temná přitom hřejivě teplá, barevná i bledá – sama sebe hledá. Vášní zapálena, jemná a hladká – na chvíli sladká. Vždy jen svěže čistá, milá a jemná, důvěrně známá mezi náma. Důmyslně propojena, vyvážena z ohně vytažena. Žena. Srdcem tvůrce navržena, vesmírem umožněna. Chvála, na pozvání nečekala. Včera ani dnes neklepala a vešla. Byla mi umožněna a bude připravena „TED“, k mým rukám i zítra…

Mám tu holku moc, moc rád. Vím, že stojí semnou a při mě jako já u ní, při ní.



Bohužel společnost je otrávena a to doslova. Egoismem, mamonem,...

Vše těžce drženo umělými SS a z vyššího hlediska primitivními technologiemi přesně jak popisuješ. Neschopnost lidí si to uvědomit, probudit se. Tady je ten trend opačný, nežli vzestupný. Takhle mi to přijde. Při pohledu na lidi se mi chce ještě stále občas plakat.

Moc si mě tímto příspěvkem rozveselila a hrozně moc chci, přeji si aby to byla pravda. (Uzdravení naší planety)
U příspěvku:5G a NWO
Tommo (Občasný) - 18.5.2023 > Psychotronické / elektromagnetické zbraně jsou opravdu dno, to zlo, které musí být razantně vymýceno, zničeno. Mám pocit, dojem, ( a vše na to ukazuje) že prostřednictvím sítě 5G ( a nejen) jsou nám vkládány myšlenky, pocity, vyúsťující v činy, které automaticky pokládáme za své. A nejhorší je, že potom tyto obhajujeme a stojíme do morků kostí za nimi. Proto ta doslova dech beroucí debilita stáda. Totálně šokový stav, který trvá od 2020 :(

To "informační pole" kolem nás je opravdu doslova prosycený různými programy, podprogramy, jističi, spouštěči NWO potažmo MK ultra až se mi chce z toho zvracet.

Nemluvě o slaboduché, všudypřítomné propagandě, manifestace iluzorních hodnot.

Být permanentně jen o kapku více senzitivní vůči těmto věcem, nemohl bych v této ani v jiné techno-kapitalistické globální společnosti fungovat, žít.
Mělo by to dva typické scénáře.
1) Okamžitě se vypakovat co nejdále z dosahu těhle sraček, co nejblíže k naší matce přírodě.
2) Diagnóza, nálepka, škatulka - hezké poznávací pobyty, psychofarmaka...,v lepším případě suicide.

Příklad :
"klidný" večer doma na pohovce.
Snažím se vyčistit hlavu od neustálého toku myšlenek, zpomalit, uvolnit se, relaxovat, být sám se sebou.

V ruce si držím krystal křišťálu, když najednou ke mě přilétne velice urgentní, nutkavá, tíživá myšlenka :

"Hele tohle je nebezpečný, moc nebezpečný, toho krystalu se raději ihned zbav !, To není dobré, podle toho tě jednoduše najdou, zaměří a ublíží. !! "

Moje odpověd :
Kdo mě najde ? Ty dobří, nebo ty špatní ?, proč je tak nebezpečný mít doma - v ruce krystal křišťálu ! Rozhodně se ho nezbavím!

Trochu mě to vyděsilo. Tak si pustím muziku - You tube - můj mix.
Najednou ve velice známé skladbě, kterou mám neposlouchanou začnu rozpoznávat "jiné" zvuky, spíše pazvuky, kontury, tony, které tam nepatří. Byli upozaděny, ale jsou tam. Znějí technicistně - takové nepřirozené techno v krátkých intervalech, které se opakuje, zintenzivňuje a opět upozaďuje, které se vtíralo do hlavy a snažilo se mi vnutit myšlenky, které jsem okamžitě vyhodnotil, že nejsou moje.
Rázně jsem tyto vkládané myšlenky zavrhl, vypnul Wifi, TV a tu samou skladbu jsem si pustil off-line z LP, jen pro zajímavost. Nic jsem tam nerozpoznal, tedy kromě chtěné muziky.
Opět zapnul TV + sít a chtěl si pustit opět tu skladbu, ale než jsem se na to ovladačem procvakal okamžitě jsem ucítil "napadení" znovu, bylo to ve všem !, ve vysílání čehokoliv, TV i rádia se tyto podprahovky skrývali.

Moje odpověd :
Děkuji za demonstraci, manifestaci jak to funguje. Nyní se mohu na tyto "zbraně" trochu více zaměřit, rozpoznat, kalkulovat s tímto a snažit se o eliminaci, o co největší potlačení tohoto vlivu z dílen chlapců MK-ultra - "Ušáci" jedni.


Když jsem se poté na tento typ "zbraní" a jejich dopadů snažil zaměřit u svých nejbližších, začal jsem nacházet ty příkladné spouštěče a jističe, které mají.
Některý spustí slovo, některé souvětí, stav, určitý typ situace, popř. může být i vůně.. Je toho nepřeberné množství, je toho opravdu hodně.
Pokud jsem na toto blízkého člověka upozornil a snažil se vysvětlit, že tato vlastnost, stále se opakující stav, či myšlenka s největší pravděpodobností byla implantována a tedy není jeho.
Vypozoroval jsem, že v podstatě ano, máš pravdu - mi bylo řečeno. Blízký člověk mi dal zapravdu. V tu chvíli se mi ulevilo, mám vyhráno, takhle by to šlo.
Ale pokud se setká ten člověk s tím spouštěčem znovu, znovu je vtažen a bere opět implantát za svůj, což mě překvapilo - vyhráno není.


Tyto poznatky neventiluji, není potřeba. Opět není komu. (Jasný, paní Rašínové, možná... :) )
Byl bych "upálen" a o to více, že toto moje subjektivní "procitnutí" bylo podpořeno nějakými entheogeny.

Možná to byl někdo z GF, snad intuice, kdo mi vnuknul obraz alespoň minimální obrany - časovač na elektro zařízení, pořádný orgonit proti zaměření a hlavně mentální sílu, jasnozřivost.

Děkuji ale tobě... (Informovanost)
U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
Tommo (Občasný) - 9.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj. Musím ti asi po sté v mé hlavě a nekolikrát určitě i tady znovu poděkovat.
Tvé nasazení, tvá zpověď, sdílení tvých informací a skutečností mi v mnohém obrovsky pomohly.

Ujistilo mě to, že nejsem divný, nemocný či postižený a nepotřebuji žádnou formu pseudo pomoci.

Vnitřně jsem s toho byl chvíli překvapen, příjemně, nepříjemně, dojemně rozcupován, poskládán, zklamán a nakonec "jen-už" usmířen. Smířen s neschopností lidí pojmout alespoň základy.

Můj hlad po informacích a informačních kanálech z produkce REALITA je s největší pravděpodobností uspokojen, nebo alespoň na chvíli utišen.

Víš, když si nečím nejsem jistý, tak držím hubu, nerozporuji a hledám... a pokud jsem si jistý, tak jí většinou držím taky, protože ty malý či větší pravdičky každého jsou různorodé a schovány i v čase.

Zde ale není co říct, vytknout a už vůbec není komu. Je to nadřazeno všem a všemu.

PS : Nádherné ztvárnění naší matky v úvodu.

Děkuji PřilítliMimozemšťani.
U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Tommo (Občasný) - 5.4.2023 > Kolem je takového bahna, že si spíše myslím, že něco je semnou.
Asi jsem zaspal celosvětovou lobotomii. (Proč ?!). :)
U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Tommo (Občasný) - 28.3.2023 > Ahoj. Ujišťuješ mě v mích hlubokých osobních niterných pocitech, vhledech a dále v mích nejistých, nepotvrzených vědomostí. Některé jsou ještě stále zahaleny v kouřové mlze, jiné vidím trochu jasněji a některé již v křišťálové kvalitě. Což je trochu ulevující.
Hospodářská zvířata nechápou svoje postavení. Denně mi vyráží dech, že nevidí souvislosti a zcela oddaně zdarma, přesvědčeni pracují pro NWO, pro svou zkázu. Degenerace. Pekelné elity to nepustí, prasoidi jdou na ruku. Znepokojující až mrazivé.
( Kolem..., v éteru je přitom takový žár, slunce stále v běhu :) )
Čekání na nějakého spásonosného vůdce je naivní. Všichni "roztažení" nechápou, že nyní je to na nich samých. Je to "jen" neskutečná skutečnost, nutnost začít u sebe, ve svém nejbližším kruhu, ve svém nitru. Fantastično je stále tu, nikam nezmizelo. Racionálně už můžete jít akorát tak do hlubokého análu. Je tu trošku něco jiného, opravdového, co bylo dlouho utlačováno. Elity to do nás smaží ještě jsme se ani nenarodily. 5G. Lidská mysl toho zvládne monstrózně více, možnosti jsou nekonečné. Bohužel mozky jsou konstantě tráveny, otráveny, nevyužívány v přirozené kvalitě. DNA anténa přeprogramována. Spojení přerušeno, ukradeno. Opětovné spojení ztroskotalo, jsme v tom sami. Ezo, jen jako další příklad nechutného tržního kapitalizmu. Loutkohry na bohaté a chudé, mocné, nemocné a malomocné. Tíživé, že.
Vše je tu, stačí "přeleštit" anténu DNA. Pravda a poznání ač pro každého jedince může být trochu odlišná, je jen nadřazený kosmický zákon, který je pro každého stejný.
Vyšší, přirozená, blízká i ta vzdálená inteligence klepe již dlouho, dlouho, neúnavně na dveře, už jí bolí ruka, nikdo nejde otevřít... Celé zástupy přišli na pomoc, nikdo je nevidí. Ubohost, co ?

Je to jak popisuješ. Někdy více, někdy méně, ale vždy je.

Záblesk ukončí všechno to techno temno. Jo, rád bych.

Moje rada podávána zcela zdarma pro všechny dny. Přichází pozdě, ale je to jen na každém. Zachráníte se ?
Lidé!,
hlavně se zamyslete! Nad sebou, nad svým nejbližším okolím, nad širším okolím, nad městem, nad přírodou, nad planetou, nad naší sluneční soustavou. Nad naší skutečnou historií.
(Celkem zábava odkrývat něco co máte celou dobu před očima. Jen opatrně, NWO Vás může..., ovlivnit.)
Nad naším postavením, nad naším potenciálem.

Základ je prohlédnout naprogramované iluzorní hodnoty. Může pomoct např. DMT, psilociybin,... , které umožní (podané nejlépe v přírodě, rozhodně mimo dosah 5G) nadechnout se vašemu totálně zanesenému mozku.
Jistě, mluvím o zakázaných látkách. A jistě jsou zakázány z důvodu toho, aby jste neskočili z okna! Přesně kvůli tomu! Protože vládám jde v první řadě o vaše zdravý a pohodu. Rozhodně nejsou zakázány z důvodu rozšiřujícího vědomí, kdy jste si schopni dát dohromady určité souvislosti, potřebné k prohlédnutí loutkohry, toxických vzorců řekněme, které nám byli a jsou podávány v obrovských dávkách. Pozor, nepodněcuji k toxikománii!
( Kvalitní kakao a honění si rozmočený frndy ega kolem růženínů s Rouranem a pod., bohužel nestačí. Jen dostanete další NWO jistič-vzorec do svého již tak méněcenného něco jako řekněme života, který taky žiji - nejsem nic víc, pozor - nic míň. )

STOP. Vlastně nechci nikomu dávat rozumy, vše je plně k dispozici nejen mě ale i Vám. Bylo včera, je dnes k vašim rukám a snad bude i zítra. Jen jsem chtěl smysluplně ukončit rozpohybovanou myšlenku.



Autorka snad promine, že píšu pod její sdělení, které nechci žádným způsobem poskvrnit či narušit.
Prostě jsem do vyhledávače, ze vší tý kolemjdoucí šedi - lži, nouze a stísněnosti napsal GF a první vyskočil hádej kdo. Chvíli se tu rozkoukával a první co bylo, že mi spadla brada a v hlavě jen tichá otázka. Kdo Si ?, Kde Si ?, nic co bych potřeboval, nebo chtěl doopravdy vědět. Popsáno je toho tu více než dost.


Pokud to tu zde má fungovat jen jako tvůj deník, svůj komentář/e smažu.
Jen u toho opět sedím, přemýšlím, rozmýšlím, čtu. Trochu jiná káva než na Seznamu, trochu jiný žargon, trochu jiná Patrola vědomostí - zkušeností, trochu víc pravda než lež.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter