Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 13.6.
Antonín
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
philip
(muž)
Občasný
Na Totemu: 99x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Pokoj v duši, lásku v srdci a úsmev na perách všetkých bytostí.
Rád rozdávam. Podelím sa s Vami o citát od Gurdjiefa: "Všetko čo som nazhromažil, je stratené a všetko čo som daroval, je moje. Všetko čo som dal, stále mám, a všetko čo som nazhromažil, je preč."

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Problém bolesti
philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> Človeku nespôsobuje bolesť Boh, spôsobuje si ju sám. Svojou nevedomosťou, aroganciou ale i pripútanosťou či lipnutím.
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 23.5.2002 > Romann: Swami Maheschwarananda, žije vo Viedni, napríklad....Nedávno človek zliezol zo stromu? Nuž, poznám svoju minulosť Trilion rokov dozadu, fakt je že je to len akoby to bol jeden deň...
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> Swami Maheschwarananda, žije vo Viedni, napríklad....Nedávno človek zliezol zo stromu? Nuž, poznám svoju minulosť Trilion rokov dozadu, fakt je že je to len akoby to bol jeden deň...
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> Swami Maheschwarananda, žije vo Viedni, napríklad....Nedávno človek zliezol zo stromu? Nuž, poznám svoju minulosť Trilion rokov dozadu, fakt je že je to len akoby to bol jeden deň...
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> No neviem, kedy si Ty zliezol zo stromu, ani to s čím sa stotožňuješ. Osobne poznam svoj životopis Trilion rokov dozadu, je to le zlomok času, ktorý žijem vo vesíre. Pravdu máš v tom, že cítim dieťaťom, teda učiacim sa dieťaťom:-)
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 22.5.2002 > romann> Ked odfiltrujem nepodstatné, vieš čo čítam v tvojich príspevkoch? " čo už vy, to JÁ, ...Já, nikdo, ale JÁ...JÁ, to JÁ, jenom samé JÁ, JÁ, JÁ..." Prečo tolké JÁ? Poznám v Europe nezablokované bytosti. Podliehaš ilúzii svojho Já,možno to cítiš ako nespravodlivosť, že to čo tebe trvá roky,k tomu iný príde rýchlejšie, ale čas je relatívny pojem, nikdy nevieš, ako kto dlho už ide svojou cestou...Čoraz viac stretávam veľmi mladých ľudí, ktorý sú už veľmi daleko a prešliuž veľmi dlhú cestu...
U příspěvku:Problém bolesti
philip (Občasný) - 22.5.2002 > romann> Tento text, je napísaný dobre. Nemám k nemu čo dodať, je v ňom všetko čo v ňom ma byť.
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 22.5.2002 > romann> Neviem či si uvedomuješ, že nie sme rovnakí. Niekto je zablokovaný viac, iný menej a ďaľší možno UŽ vôbec. Preto, čo platí pre jedného, nemusí ešte, alebo už platiť pre druhého. Hoc žijeme v jednom čase a na jednej Zemi, delia nás storočia...
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 21.5.2002 > romann> Popisovať to takto je tiež iste možné. Ale znie to tak trocha rozprávkovo, hlbším poznaním, či vhľadom by si spoznal, že nie NIEKTO ho zlými meditáciami odstrašil..Ale on sám narazil na bariéru vlastného mentálneho znečistenia. Podobné priťahuje podobné, ak narazil na metálne nečistoty, ktoré ho zastrašili, spôsobili strach, je to viac než pravdepodobné, že problém bol v ňom samom. V tom aká bola jeho motivácia tak rýchlo postupovať k Božskému. Ak preskúmal svoj motív, musel naraziť na nejaké mentálne nečistoty akými býva túžba po sláve,alebo moci. Či len túžba všeobecne. Ano pred samotným vstupom do Božského je nutné rozpustiť i túžbu s ním splynúť.K Bohu možno pristúpiť len prečistený, už uvedomenie si týchto nečistôj je veľmi prečisťujúce.
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 20.5.2002 > romann> appropo, prechádzame z brány do brány, transformácia za transformáciou, stále viac je nám k dispozícii širšie a širšie poznanie, väčší vhľad, stavame sa lepšímí , ako sme boli včera, rastieme. Tento proces je procesom, ked v istom bode máme bližšie k tým čo tu niesú v telách ako v k tým, ktorí tu v telách sú. Napriek tomu zostať človekom, nezabudnúť kým som bol včera a rozumieť človeku je dôkazom upevnenie poznaného a skúškou z ľudskosti.
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 20.5.2002 > Matoušek> Nikam to do textu biblie nesuniem.Poznanie, ktore prinieslo novoplatonske ucenie už nie je poznaním? Clovek nie je stagnujuci tvor, je tvorom učiacim a poznávajúcim. To čo bolo včera pre človeka výše, a teda nedosiahnutelné, je dnes jeho dennou realitou a ním poznané. Človek rastie. Každý sa sám za seba rozhoduje či porastie, alebo bude stagnovať. Ak zostane žiť v presvedčení, že Zem je placka, je to jeho vec, ale na pravde to nič nezmení.
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 20.5.2002 > romann> Dôležité je odhodlanie a rozhodnutie, rast sa nezastavý, človek ho môže akcelerovať dennou prácou na sebe...
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 17.5.2002 > Matoušek>  čo znamená níže a výše? Nehmotné je vždy výše ako hmotné, ale len v hmotnom a cez hmotné sa je možné dostať výše. Nehmotné zahrňuje vsebe ako svoju súčasť to hmotné a nie naopak, hmotné v sebe nehmotné. Preto Boh (hmotný i nehmotný) presahuje to hmotné. Ale to hmotné smeruje k nehmotnému, vzišlo z neho i navráti sa doň. V jednote protikladov ,pochopiteľne..
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 17.5.2002 > čtenář> sory, nebol som prihlaseny. To som bol ja :-)
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 16.5.2002 > Matoušek?? čo je nekresťanské na vete" sme božskej podstaty" ?? Neznie náhodou jedna z kresťanských dogiem tak, že Boh stvoril človeka na svoj obraz? A potom, čo ak sa Romann pri svojich meditáciách od niektorej Božskej úrovne dozvie onú vetu: A všechno je jinak!(?)
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 10.5.2002 > romann> Mám blízko k tomu čo píše čitateľ, tiež si myslím s istotou veľmi veľmi blízkou pravde, že Boh je oveľa oveľa oveľa bližšie než väčšina z ľudí tuší. Povedal by som, že nič mi nie je tak blízko ako práve ON. Čím dalej ho vo svojom vedomí odsúvaš až kdesi do absolutna či nekonečna, tým viac sa mu vzdaľuješ a potom sa ti mocú do cesty bytosti o niečo málo od teba vyvynutejšie a mätú ti mozog. Pritom je už z toho ako reagujú jasné, že samé zápasia s pýchou, povýšenosťou možno aj žiarlivosťou, jednoducho prečistujú sa rovnako ako my všetci, rastú. Nepotrebujeme týchto tlmočníkov, Boh je nám k dispozíci, stačí urobiť k nemu krok a On k nám spravý desať. A uvidíš zázrak, to čo sa ti zdalo vzdialené na svetelné roky ti bude ležať pod nosom... Páčila sa mi tvoja odpoveď, že to čo píšeš píšeš pre samé písanie, z radosti a hravosti. SUPER. Ano, tiež si myslím , že hravosť tak typická deťom je i Božským atribútom, kto sa nezabudol hrať, má k Bohu veľmi blízko.
U příspěvku:Never ending story
philip (Občasný) - 9.5.2002 > romann> Mohol by si prosím Romann to, čo nehovoríš Ty ale keď cituješ uvádzať v úvodzovkách? Ďakujem. K textu samotnému len toľko, že som sa nesnažil to premýšlaním pochopiť, napísal som svoj dojem z toho ako je to napísané, opísal som svoje pocity, ktoré som z toho nadobudol.Myšlienky , ktoré som v súvislosti s tým našiel.... Aký zmysel má, že to popisuješ? Je to len upútavka, aby to skúsil aj niekto iný, alebo to má v človeku vyvolať pocity, dojmy? Nepochybujem o tom,že je to tam krásné ani že cherubíni sú blízko Boha. Hovoril som o tom čo vanulo z toho ich prejavu nie o tom ako je tam krásne. No a na záver byť blízko Boha a rozplývať sa krásou ešte nie je byť Zjednoteným s Božským. Jedna múdra jogínka mi raz povedala, ak sa mám učiť, tak vždy od tých najlepších. Bytosti, čo nedosiahli jednotu tiež pracujú na svojom prečistení, môžu byť a aj sú pokročilejšie než človek ku ktorému sa prihovárajú, sú vedené poznaním a pomáhajú človeku rásť. Zároveň sa sami učia a poznávajú seba, aby rovnako ako vtelený človek dosiahli svoj cieľ - Jednotu s Božským.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter