Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:*******
poetry4ever (Občasný) - 23.1.2007 > naštěstí ne :o)
U příspěvku:*******
poetry4ever (Občasný) - 23.1.2007 > no jo, ale vzpomenu si ještě na heslo?
U příspěvku:(ČERNÁ)
poetry4ever (Občasný) - 13.6.2006 > výborná věc, tohle!!! čtyřky jsou moje!

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=149265
U příspěvku:Jak se z mrazu rodí verše
poetry4ever (Občasný) - 23.3.2005 > toono> :-))) no podle toho, kterou myslíš. I když... ta druhá... umí rozhodně zářit :-) nebo se minimálně lesknout :-)
U příspěvku:Jak se z mrazu rodí verše
poetry4ever (Občasný) - 23.3.2005 > toono> :-))) no podle toho, kterou myslíš. I když... ta druhá... umí rozhodně zářit :-) nebo se minimílně lesknout :-)
U příspěvku:Jak se z mrazu rodí verše
poetry4ever (Občasný) - 7.3.2005 > hezká fotečka .-) to bude asi moje svíčička .-)
U příspěvku:Sníh .... no jo, ale co když začne tát
poetry4ever (Občasný) - 20.1.2005 > tý jóó´...fakt super...technika a literatura :-)
škoda, že nemám tu zvukovku...
U příspěvku:Dřevčice před týdnem
poetry4ever (Občasný) - 10.1.2005 > jak je možný, že jsem to objevila až teď? já zabedněnec.... furt jsem to hledala na liteře :-))) je to krásný...moc...moc... musím rozeslat lidičkám a dát odkaz na Písmák, doufám, že nemáš nic proti .-)))

jo hele, a je tu urgent možnost zažádat o grant (do 31.ledna) - nechceš jít do toho zase s náma? bylo by to super... mohli bysme to roztočit ještě v mnohem větším stylu...ale je třeba vyplnit formuláře a sehnat rozpočet (Zdeněk se nabíd, že by pomohl... a nějaká doporučení...snad sdružení písmák by mohlo být svolné... můžeš nějak oslovit totem?... ozvi se please co nejdříve, jestli to chceš zopáknout...)
U příspěvku:koruny
poetry4ever (Občasný) - 10.1.2005 > tý jóó...bomba.... koukám, že totem nějak zanedbávám :-)))
U příspěvku:..v!!
poetry4ever (Občasný) - 22.9.2004 > mnoho povyku pro nic

líbí se mi slogan. to jo.
U příspěvku:*******
poetry4ever (Občasný) - 6.3.2004 > á Naty :-) koukám žes vzala konec rýmovaným útokem! To je zajímavý . nejdřív mi to tam nesedělo, ale jak jsem si uvědomila že už to není o ránu ale o poledni.... jako by člověk změnil formu potom co ujde na té silnici pár kilometrů.... dobrý! Jsem zvědavá na večer.... :-)))

Egile, stále nevím zda je možné vstoupit vícekrát?
U příspěvku:*******
poetry4ever (Občasný) - 5.3.2004 > á... koukám že už tam zase někdo vrátil to klišé o zrození...

Egile, může se vstoupit dvakrát? nebo je to jako s tou řekou? (zatím jsem vstoupila podruhé jen abych opravila překlep /v tašce/ místo /v tašde)
U příspěvku:*******
poetry4ever (Občasný) - 5.3.2004 > výbornej nápad, zajímal by mě ten vývoj po tom... jdu se zkusit přidat :-)
U příspěvku:..wariti.z.wody..
poetry4ever (Občasný) - 16.1.2004 > racky> :-))) jo :-))) čus :-)
U příspěvku:.,..,.-
poetry4ever (Občasný) - 13.1.2004 > ok - jen se zeptám, jak jsi na takovej barák přišla? vlastní nápad? nebo to byl přímo nápad vedoucího aťáku? abyste se nad tím zamysleli a ty sis ho vybrala? todle téma mě zajímá, proč se takhle v architektuře poslední dobou exhibuje? francouzský vokna všude, výlohy až na zem - přeje si to snad zákazník? mě jako zákaznici to odhalování vadí.
U příspěvku:reklama
poetry4ever (Občasný) - 13.1.2004 > nebo to napiš do úvodní poznámky - co byste lidi řekli týdle reklamě - nebudou tu pak psát blbosti jako - nechápu tento počin....
U příspěvku:reklama
poetry4ever (Občasný) - 13.1.2004 > jenže tady reklamu nevyzkoušíš, tady se chtěj lidi kochat. budeš si muset pronajmout billboard .-) nebo to nabídnout Baťovi, ať si to vykoušej sami. :-)
U příspěvku:reklama
poetry4ever (Občasný) - 11.1.2004 > provokativní. Baťu člověk musí v tom všem najít. tuhle reklamu už nezapomenu :-)
Mě se inteligentní reklama líbí. Tenhle styl mi připomíná Benetton. Otázka je, jestli by to zabralo a konzumního zákazníka. Asi to budeš muset vyzkoušet .-)
U příspěvku:.,..,.-
poetry4ever (Občasný) - 11.1.2004 > trošku děsivý - právě proto, že tam sedí vlevo ta reálná postava. nebo vás baví obrázky ála X-FILES?

není lepší než ííích ááách trochu popřemejšlet, co právě tímhle autorka chtěla říct?

mě se vybavila jedna koláž od Štyrského. je to autoportrét? otáčí se k tobě nový druh člověka zády?
U příspěvku:..n.t...
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > LIPIKO> pha :-) ale nejsem už bohužel student - usuzuju, že ses ptala na VUT/ČVUT :-)
U příspěvku:..n.t...
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > LIPIKO> :-))) fakt? taky architektura/stavařina? nebo svůdná svářečka z Flashdance?
U příspěvku:..t.n.p..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > máš pravdu, ten politickej podtext... toho jsem si napoprvý nevšimla..
U příspěvku:..wariti.z.wody..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > :-))) máš radši, když tě lidi posílaj do prdele, viď :-) pro to mám pochopení. někdy si v tom taky libuju. :-)
masochisto :-)
U příspěvku:..n.c.p.m.a..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > líbí. velmi. autoportrét? vidím ruku a objektiv
U příspěvku:..wariti.z.wody..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > etiketa na limonádu? nějak mi vadí jak se nápis moc tlačí k okraji vlevo. líbí se mi jak hvězdičky stoupaj jako bublinky.

neděláš UMPRUM ?
U příspěvku:..n.t.r..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > umíš. taková pastelová ironie- líbí se mi kontrast mezi slakým vlnitým pozadím a tvrdým popřením v podobě pravidelných čtverců a obdélníků. provokuješ dobře.
U příspěvku:..t.n.p..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > mě to připomíná pohled do výlohy butiku s letním oblečením pro blondýny :-))) krásně se ty barvy prolínaj. v čem to děláš? já umím jen trochu ve photoshopu, ale todle bych nesvedla, musí to bejt dřina... oceňuju tvou trpělivost.
U příspěvku:..n.t.d..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > zmenšenina v seznamu vypadala parádně, skoro jako pořádnej volej, zblízka je to už horší, má to mouchy, ale chápu, že je to těžký vytvořit to počítačově.
U příspěvku:..b.o.c..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > vypadá to jak mumie pod levitující záplavou míčů, zajímavé kontury, iritující posazení vlevo. proč?
U příspěvku:..n.t...
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > sem deformovaná, připomíná mi to řez nosnou konstrukcí suterénu a pohled na fasádu ála hotel řetězce IBIS .-)
U příspěvku:..z.v.z..
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > na první pohled to hýří veselostí, otázka je, jak se cítěj ty žirafy, asi normálně, když ani nevěděj o co přišly... ovšem o to je ta fotka ve výsledku smutnější pro mě...

líbí se mi jak ovládáš kompozici a barevnost
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter