Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:tak tohle už je příliš! (nečas)
egil (Stálý,Redaktor) - 26.6.2012 > dloužno dodat:

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=411131
U příspěvku:Jak tohleto souvisí
egil (Stálý,Redaktor) - 5.6.2012 >
U příspěvku:Kontury
egil (Stálý,Redaktor) - 27.4.2012 > Mně se líbí. Velmi. Přijde mi svým způsobem čirá (pokud se podaří lapit tenkou nit, která se všemi obrazy táhne) a semknutá pro mě velmi atraktivním způsobem spojitosti.

Mezi obrazy jsou poměrně ostré hranice, ale to mi v tomto případě přijde úplně v pořádku - báseň se točí kolem tématu "čisté identity "já", prakticky nedosažitelné, neboť je neustále a nevyhnutelně "intepretována" realitou (a tím jaksi špiněna, mj. přívlastky?)....

I báseň je co do SVÉ identity nesnadná. A je to i díky ostrým předělům mezi obrazy, že nutně vyvstane otázka (kterou si položila tlouie) - totiž otázka po "identitě", resp. celistvosti tohoto textu.

Netuctová, zajímavá záležitost...
U příspěvku:Azyl
egil (Stálý,Redaktor) - 11.3.2012 > Dobrá jízda
U příspěvku:DPP
egil (Stálý,Redaktor) - 11.3.2012 > swedish_nigg> Na kotníky? To bych si nedoholil!
U příspěvku:DPP
egil (Stálý,Redaktor) - 10.3.2012 > moře, ný, legendární pochobabi, more

U příspěvku:Počitadlo II
egil (Stálý,Redaktor) - 4.2.2012 > brý..
U příspěvku:Berlín
egil (Stálý,Redaktor) - 25.1.2012 > Též mě bavila. I když některé obraty - funkčnínefunkční - mi hlava nevzala, jako celek text žije. Jazyj je živější, plastičtější. Dobrý.
U příspěvku:tygr nad králičí norou
egil (Stálý,Redaktor) - 21.12.2011 >

Dobrý!

 

tak si teda prominem..

 

- za_stromek! :-))

U příspěvku:za předplatné čítanek
egil (Stálý,Redaktor) - 29.11.2011 > jo, je to kinky, hrdina je zjevně nějaká transka. Oceňuji sociální podtón! :-)
U příspěvku:Co pohledáváš na poli
egil (Stálý,Redaktor) - 23.11.2011 > topolánek
U příspěvku:hav
egil (Stálý,Redaktor) - 12.10.2011 > Luk Malér> Vidíš, Luku, jak to zkouší? Teď, kdybych pokračoval a začal naň - jak by si tolik přál - kupř. chřestit metálama, už bych se v tom vezl. Jenže byla by to naprostá ztráta času, energie, čehokoli. Kdyby se člověk měl zahazovat s kdejakým výkalem, sám by brzy načichl. Proto, a nejen proto - opakuji a, stejně jako v případě urvisa, doporučuji ostatním: IGNOROVAT!
U příspěvku:hav
egil (Stálý,Redaktor) - 11.10.2011 > čtenář> Ve skutečném světě? Tam obcházím veřejné záchodky s ruličkou toaleťáku, na nějž jsem vlastními výměšky natiskl výplody svého chorého mozgu - a se slzami v očích prosím minutové nájemníky toalet, aby si je četli, než si s nimi....... Co taky jiného ze Zedníkem. Ještě mě prosím urážej. Je legrační, jak se snažís drásnout, a jak ti to nejde. Ve vší té tvé ubohosti je něco tragicky lidského (kecám, není, je to jen trapný).
U příspěvku:hav
egil (Stálý,Redaktor) - 10.10.2011 > Luk Malér> Jenže je třeba rozlišovat: skutečné zlo (tam s tebou souhlasím) a zapšklé a vulgární provokace/exhibice, jako je tomu zde. Tohle je přeci jen další z řady deprivantů; to už známe - různé variace modelu ''urvisu'' - koneckonců i urvisu - vymizel, když si ho uživatelé přestali všímat. Tohle nemá vejšku, žádné zlo - prostě invektivy, výblitky, nic.
U příspěvku:hav
egil (Stálý,Redaktor) - 7.10.2011 > Luk Malér> Luku, proč se s touhle entitou vůbec bavíš? Je zjevně hluboko pod tvou úrovní. Zde je jediná plodná cesta - totiž ignorace.
U příspěvku:požár slonovinové věže
egil (Stálý,Redaktor) - 3.10.2011 >
U příspěvku:JO,JO,JO...
egil (Stálý,Redaktor) - 23.9.2011 > Jsi praranoik. Žádný takový filtr na Totemu neexistuje ani nikdy neexistoval. Redakce je zcela apolitická. Nikdo v ní nic podobného neřeší. Jediné, co by bylo okamžitě odstraněno, by byly věci kolidující se zákony - projevy rasismu, neonacismu, pornografie (i to se tu už párkrát stalo). Víc ti k tomu nemám co říct. 
U příspěvku:JO,JO,JO...
egil (Stálý,Redaktor) - 18.9.2011 > Máš nějaký stíhy, ne? Prober se, nikdo ti tu nic nemaže ani nemazal. Ale verzálky a otazníky umíš pěkný (když už nic jinýho). Slunce v duši. Evil egil.
U příspěvku:Frýdlantské mosty
egil (Stálý,Redaktor) - 1.9.2011 > Leviathan> Leviathane, přečti si po sobě svou větu - raz dva tři - vidíš už? zjevně jsi v polovině věty zapomněl, co že to chceš vlastně říct.. a jak ses tu ty, synpvče a synu, (...........), ocitl? .-))
U příspěvku:Z raketového léta
egil (Stálý,Redaktor) - 10.8.2011 > Je to šílená smršť, Jakube...
Smršť obrazů, smyslových vjemů, motivů - úplná lavina...

Nejsem si úplně jistý, jestlis tu (kterou, jakou, čí) míru nepřekročil. Jestli ti tam nechybí... něco jako podstatný kousek ticha (co to je?). Místy mě text vážně bavil, sem tam lehce omračoval, spousta mazácké matérie, to ano, ale celkem si nejsem úplně jistý. Ale co, ty jsi autor - a já ti budu věřit, že víš, co a proč děláš. :-)

U příspěvku:Nehybnost
egil (Stálý,Redaktor) - 15.7.2011 > Ale ano. Taková oldschoolová lyrika. Některé obrazy mi přijdou báječné, skvělá práce s eufoniemi... Jiná místa mi ovšem přijdou malinko ohraná (můj problém). Např. "lyrická tělesnost" tohohle typu: Spolykám hlínu, ať prolneš do mých tkání. / Opojně spojeni. Konečně rozeznáni. / Jak zrno budu do tvé kůže klíčit, / tvé kosti vztyčím jako plaňky v plotě. Pěkný vnitřní souzvuk, to ano, ale jinak - podobných obrazů jsem četl už příliš. Nicméně jako celek text funguje, a to je důležité především. Po delší době opět něco zařadím do časopisu.
U příspěvku:O sračkách aneb Quo vadis Toteme?
egil (Stálý,Redaktor) - 10.7.2011 > "Krize nastává, když staré končí a nové nemůže začít. V tomto interregiu se rozvíjejí mnohé morbidní symptomy"

Hm, tohle jsem nějak před rokem minul. Tak alespoň zpětně - chápu tvoje rozhořčení.

A víš, co je ještě horší než naštvanost na stávající stav Totemu? Větší či menší (či naprostá) indiference.

Ztráta oné samočistící schopnosti souvisí s celkovým oslabením imunitního systému serveru. Je to tím, jak Totem stárne - v úhrnu ubývá energie (jakékoli - nejen té tvořivé) a server je pak slabý jak čaj. A začnou jím prorůstat hyfy apatie (jak píše Ivan) - a právě ta je nejhorší. Staří a dobří autoři nezřídka odešli, semletí "slávou" (haha) či životem tam venku. Tak snad se zformuje nová, další generace dobrých autorů. Jinak Totem chcípne.

U příspěvku:Ona
egil (Stálý,Redaktor) - 22.5.2011 > Dík za přání zdaru :-) ..a nápodobně. Ještě k tomu kýči - jde o celkovou stavbu textu. Jde o to, jak laciný efekt závěrem vytváříte. Totiž - když o vánočních prázdninách nad ránem zírám na hollywoodskou romanci, v níž na konci lepá hrdinka umírá na leukémii a říká jakémusi nabušenému metrosexuálovi: 'Musíš žít, Johne, za nás (vzlyk síp síp) za nás.. za oba, jsem naštvaný sám na sebe - že mě ti filmařští vyděrači dostali. Tady jsem naštvaný ne na sebe (na poezii mám jinčí receptory než na filmy), ale na text. Vidím mu do karet, ten efekt kontrastu je strašně snadný (a neberu argumentaci typu - ale tohle se fakt stalo)...
U příspěvku:Ona
egil (Stálý,Redaktor) - 15.5.2011 > klasický kýč se všemi typickými atributy.
U příspěvku:dnešní
egil (Stálý,Redaktor) - 7.4.2011 >
U příspěvku:Praha hořela II
egil (Stálý,Redaktor) - 7.4.2011 >
U příspěvku:Střemhlav
egil (Stálý,Redaktor) - 5.4.2011 > http://www.databazeknih.cz/knihy/de-todo-un-poco-37331
U příspěvku:*****
egil (Stálý,Redaktor) - 12.3.2011 > .brý
U příspěvku:Dny plné usínání
egil (Stálý,Redaktor) - 6.2.2011 > Strhující po částech (prosté chytré verše se střídají s šílenou obrazností), ale nad celkem trochu váhám - je to takový upatlaný - já vím, záměr atd., ale tohle je jiný typ upatlanosti, co mám na mysli..

- jako že super, jen bych si dokázal představit, že to ještě trochu proklestíš, ale co ti do toho budu kecat - je to tvoje báseň - a skvělá, myslím..

U příspěvku:Tři písně pro lesního skřeta
egil (Stálý,Redaktor) - 29.12.2010 > celkem brý..
U příspěvku:V úkroku
egil (Stálý,Redaktor) - 13.12.2010 > ...celý text je prokvetlý obdivuhodným obrazovým materiálem (který by, myslím, vystačil na menší sbírku)..

výborné, řekl bych...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter