Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Báseň z oprýskané omítky v cikánské čtvrti
St. Alphonso (Občasný) - 11.10.2008 > fis> Vy jste dva? Ti říkám v jednotném, sám za sebe, škoda, žes nic nenapsal, taky bych tě pochválil. Díky, vyřídím pochvalu.
U příspěvku:- - -
St. Alphonso (Občasný) - 22.11.2007 > Natasha_> Snad zas tolik ne, ale díky za jedničku.
U příspěvku:- - -
St. Alphonso (Občasný) - 22.11.2007 > čtenář> Proč?
U příspěvku:- - -
St. Alphonso (Občasný) - 22.11.2007 > ariel> AVE!
U příspěvku:BROUK V HLAVĚ
St. Alphonso (Občasný) - 11.11.2006 > Ha, nevěra - pěkně nafouknutej problém! Pokud to nezlikviduje rodinu a dětem nepřipraví peklo, tak je to lepší než věrnej alkoholik. Ze všech problémů dnešního "hnusnýho světa" (jak ho z tepla svého domova, takhle po večeři u počítače vnímáš) je tohle ten nejmenší. To už můžu klidně říct, že mi spíš vadí, jak upadá ten český jazyk, když si ani neopravíš takhle hnusnej text. Ani jsem ho nedočetl, ale tuším, jaký kvákání tam bude. Autor, který si nedá ani tu práci psát pořádně mi za to nestojí.

Tak třeba příště budeš lepší
U příspěvku:Báseň z oprýskané omítky v cikánské čtvrti
St. Alphonso (Občasný) - 11.9.2006 > jsem prostě nejvíc hrdej na ten konec
U příspěvku:Báseň z oprýskané omítky v cikánské čtvrti
St. Alphonso (Občasný) - 7.9.2006 > Jo, taky si myslím, že ten druhej konec je lepší než celá báseň nad tím.
U příspěvku:Báseň z oprýskané omítky v cikánské čtvrti
St. Alphonso (Občasný) - 7.9.2006 > Barča> jaký konec máš na mysli? ten původní nebo ten co jsem si tam dopsal?
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
St. Alphonso (Občasný) - 5.9.2006 > I will cum 2 make U happy.
U příspěvku:You win - You lose
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > Díky, tak třeba někdy jindy. Ale i to je dobré, vím teď, že jeden člověk si myslí, že je to slabé, protože je to slabé.
U příspěvku:You win - You lose
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > g morr> Fajn, já udělám s básní totéž, když mi také poradíš. Ale jestli jsi mne ohodnotil jen stylem líbí/nelíbí, pak je mi jasné, že po tobě nemohu ničeho žádat.
U příspěvku:You win - You lose
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > G morr napsal: "A já rozhodně nejsem až tak paidagogos, asi bych tě často byl holí."

Nevím sice proč to násilí, v řečtině jsem slabší, ale vyjmenovaná slova ještě umím.
U příspěvku:You win - You lose
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > g morr> Aj, myslel jsem, že se něco přiučím...asi jsem si spletl server.
U příspěvku:You win - You lose
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > g morr> A já se ptám: ZA CO !?!?
U příspěvku:Kdo je (taky) sv. Alfons...
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > moyri> ...leč ze života.
U příspěvku:Emergency shutdown
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2006 > moyri> Díky za body.
U příspěvku:jeden hořkej
St. Alphonso (Občasný) - 18.8.2006 > ze života, jojo.
U příspěvku:Tajemství hliněné tabulky
St. Alphonso (Občasný) - 18.8.2006 >
U příspěvku:PÁNBÍČKÁŘSKÝ CUMSHOT
St. Alphonso (Občasný) - 26.9.2004 > Ty úchyle - tys mě špehoval s tou mladou křesťankou!!! No počkej až na tebe dojde, tvoje prdel pozná středověk. A buď klidnej, to, že nepujdeš do nebe tě nezachrání. Já mám acces i do pekla, žádnej firewall mě nezastaví. A pekelná věčnost je procházka rájem ve srovnání s nasraným svatým. Na co teď budu balit ovečky???
U příspěvku:Návrh páté kapitoly - začátek
St. Alphonso (Občasný) - 9.12.2003 > Kelly> Je to hooodně starý text, zbytek mi spálili. Pakáž.
U příspěvku:Kdo je (taky) sv. Alfons...
St. Alphonso (Občasný) - 28.9.2003 > stanislav> 

Ahoj Stanislave. Díky za známku, ale nečekal jsem, že někdo bude známkovat citát. A k citátu patří i to, že jsem prostě jen citoval a dal odkazy na autora, nevím proč bych ventiloval své názory, to si nechám do rubriky Úvahy.

Přeji Krásný den!

U příspěvku:Jsem 100% heterosexuál, to vám musí stačit
St. Alphonso (Občasný) - 16.9.2003 > zjihu> Děkuji za otázku. Na WC čtu LN, tedy denní tlač.
U příspěvku:Jsem 100% heterosexuál, to vám musí stačit
St. Alphonso (Občasný) - 15.9.2003 > Lian> Děkuji. Beru to jako kompliment.
U příspěvku:DETEKTIVKA NA INZERÁT
St. Alphonso (Občasný) - 30.8.2003 > Kelly> 

Haven´t you heard any dirty stories about little kittens?

U příspěvku:DETEKTIVKA NA INZERÁT
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2003 > I do not eeat yellow snow (from right where the huskies go)! Anyway thank for your permission for my weird fantasies...I´ll use it several more times. I swear.
U příspěvku:American Life
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2003 > Oh shit, fuck me - she´s still alive? Fucking poser! Do you believe her? You sillies. She is only in it for money.
U příspěvku:DETEKTIVKA NA INZERÁT
St. Alphonso (Občasný) - 20.8.2003 > Seek and destroy! And remember: Do not eat yellow snow. (and afterall: your work here - hard stuff! Or do I have too weird fantasies???)
U příspěvku:KELLY: "Mám na zdi podepsanou půlku Totemu"
St. Alphonso (Občasný) - 4.8.2003 > Dík za reklamu, ty prachy ti mám poslat kam?
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> No, myslim teda jako mý kámoše. Teda přímo Frantu a Ládíka.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > No jasně F4 je můj oblíbený tón. To ví každý.
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
St. Alphonso (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> Střelec na F4...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter