Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Max Bubakoff
(muž)
Občasný
Na Totemu: 503512x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Až budu umírat, chci aby moje smrt byla tichá a důstojná, abych zemřel klidně, uprostřed spánku jako můj děda. Rozhodně nechci řvát a ječet jako všichni ti, co v tom autě jeli s ním.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:SYLVIAP. HODINU PREDTÝM AKO STRČILA HLAVU DO PLYNOVEJ RÚRY
Max Bubakoff (Občasný) - 22.1.2008 > bože, snad se nejmenuje Horská?:))
U příspěvku:Trčet jako bolavý palec
Max Bubakoff (Občasný) - 21.1.2008 > 5B a D je ode mě...;)Renata s tim nemá nic společnýho...sem se uklik...no..;)
U příspěvku:Čárlí
Max Bubakoff (Občasný) - 19.1.2008 > Tak, nebudu k tomu nějak moc oficiálně cancat, jelikož se blíží...(konečně) vydání našeho komiksu, rádi bychom představili hlavní figury celého díla. Jsou to kresby, které možná budou i rozpohybované v klipu v rámci proma, ale jelikož je vše na strašně dlouhé lokte, vkládáme alespoň statickou ochutnávku. Komiks má celkem 131 stránek. Měl by být u všech dobrých knikupců někdy koncem března.

U příspěvku:ultimate showdown:episode one(20)
Max Bubakoff (Občasný) - 15.1.2008 > kurva, ten vědátor je mi nějak podobnej,,...;)
U příspěvku:ultimate showdown:episode one (19)
Max Bubakoff (Občasný) - 11.1.2008 > líbí se mi její vlasy...připomínaj mi vánoční stromeček...;)
U příspěvku:Místo úvodu a ediční poznámky
Max Bubakoff (Občasný) - 4.1.2008 > ing. Editor> vás mi přivádí samotné peklo...;)
U příspěvku:ultimate showdown:episode one(18)
Max Bubakoff (Občasný) - 3.1.2008 >
U příspěvku:DVA SVĚTY
Max Bubakoff (Občasný) - 3.1.2008 > Dej do toho víc člověka...
U příspěvku:na kalendáři jí nechte léto
Max Bubakoff (Občasný) - 30.12.2007 > zkrvák> tak to už se asi nikdy nenapijeme...;)ale nebudu tady sestře sparťance zahlcovat fórum pod její niternou poesií...;)
U příspěvku:na kalendáři jí nechte léto
Max Bubakoff (Občasný) - 30.12.2007 > zanzule> OK, vyberu si to někde v knajpě...na Letný, pochopitelně...;)
U příspěvku:na kalendáři jí nechte léto
Max Bubakoff (Občasný) - 29.12.2007 > zkrvák> kvalita...vopravdová...LETENSKÁ kvalita...;)
U příspěvku:Bezhlavá princezna 4x100/70, 120/100, 150/100, 3x30/20
Max Bubakoff (Občasný) - 29.12.2007 >
U příspěvku:intimní hygiena
Max Bubakoff (Občasný) - 29.12.2007 > Gyntima...ty drsnější si rosničku přejedou cifem...;)
U příspěvku:Globalnoje otěplenie po češsku...
Max Bubakoff (Občasný) - 26.12.2007 >
U příspěvku:ultimate showdown:episode one(17)
Max Bubakoff (Občasný) - 26.12.2007 > sorry...gay komedie...;)
U příspěvku:ultimate showdown:episode one(17)
Max Bubakoff (Občasný) - 26.12.2007 > to gay porno má skoro hamletovský rozměry...;)
U příspěvku:..led..
Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2007 > až se mi z toho zatočila škeble...
U příspěvku:když sestry vyčítají
Max Bubakoff (Občasný) - 23.12.2007 > timdle budu strašit děti...;)
U příspěvku:FIRE!!!
Max Bubakoff (Občasný) - 19.12.2007 > cheche...líbí
U příspěvku:yyyy
Max Bubakoff (Občasný) - 18.12.2007 > Boža> kde? já to nejsem..;)
U příspěvku:ultimate shodown:episode one(16)
Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2007 > jaja...je výbornej a břicháče kolem pupku má jak transplantovanou psí kundu...;)
U příspěvku:ŘÍŠE HOUBY, epizoda tři
Max Bubakoff (Občasný) - 16.12.2007 > Smotlacha by měl radost...
U příspěvku:ultimate showdown:episode one (15)
Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2007 > cheche...ty fousy od mateřského mléka....;)sem zvědavej na monsdtrum jménem Vasil....(Mohorita)- tak si ho představuju...;)
U příspěvku:L'église? no.5
Max Bubakoff (Občasný) - 13.12.2007 > řekl bych, že by nebylo špatný se porozhlídnout po nějakým scénáristovi...;)
U příspěvku:teatrum mundi
Max Bubakoff (Občasný) - 11.12.2007 > originál musí bejt skutečně epesní...
U příspěvku:ultimate showdown:episode one(14)
Max Bubakoff (Občasný) - 10.12.2007 > cheche...se mi líbí...jak to má takový poklidný tempo...sud...pár měsíců u karatistů...pak pár měsíců v deliriu...zkrátka náš kosič nikam nespěchá...;)
U příspěvku:BUNKR
Max Bubakoff (Občasný) - 9.12.2007 >
U příspěvku:L'église? no.1
Max Bubakoff (Občasný) - 9.12.2007 > jaja...kreslenej vojín ryan...ale třeba se to zvrtne v něco...ďábelštějšího...
U příspěvku:Upřímnost
Max Bubakoff (Občasný) - 9.12.2007 > Emmet_RAY> já byl hlavně vyděšenej, když to myslel upřímně standa koloťuk...;)
U příspěvku:O lese... 7x100/70
Max Bubakoff (Občasný) - 5.12.2007 >
U příspěvku:ultimate showdown:episode one(13)
Max Bubakoff (Občasný) - 4.12.2007 > krzka> mě osobně fascinuje ta slina v koutku podržtašky Habaďajeva...;)
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter