Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:nitka S.A.
Litochowitz (Občasný) - 16.8.2005 > Rawen> ...netreba omlouvati sva slova:)).....me zas prislo k nepochopeni proc dostala Etlezella od Keflaviku doma takovej narez:-((.......:))
U příspěvku:nitka S.A.
Litochowitz (Občasný) - 16.8.2005 > drfaust> ...daktr, fakt ne?:)).....je hochu, ale jakpak to?:)....vse souvisi se vsim:))...a dekuju:)
U příspěvku:nitka S.A.
Litochowitz (Občasný) - 16.8.2005 > maxima gali> ...tak tak a pritom je to tak jednoducha basnicka:))
U příspěvku:nitka S.A.
Litochowitz (Občasný) - 15.8.2005 > maxima gali> ...a to je dobre, vid:).....a dekuju...
U příspěvku:Povídala mi jednou jedna kurva
Litochowitz (Občasný) - 16.2.2004 > ...tak ta Sparta vyhrála....ale vo fous:)....jinak gut, celkem mě to oslovilo.......
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 16.2.2004 > Naty> ...no ještě aby to řikal i někdo jinej:-)
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 16.2.2004 > Naty> ...ach ano, je to se mnou velmi těžký, já vim:)
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 12.2.2004 > Naty> ...ten svět není tak nereálný:)...díky moc:)
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 10.2.2004 > Kelly> ...tak tak Kelly, vskutku různé.....tak různé, jak jen různé mohou býti......měj hezký den taky:-)...páá:)
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 10.2.2004 > Kelly> ...jééé, já a čertit se:)...vždyť si dělam jen srandu....a to nejen ze sebe milá dívko:)....a tobě přeci děkuju za názor:)
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 10.2.2004 > Kelly> ...tak to já budu asi prozaik, že?:-))....ale to taky neni špatný:))...to až povim doma, tak budou rádi.....z kluka přec jen jednou něco bude:)-......díky:)
U příspěvku:Improvizace dle Elizabeth
Litochowitz (Občasný) - 10.2.2004 > Kelly> ...danke:).....budu se muset nad tou prozaičností zamyslet.....copak to asi je?:)
U příspěvku:krava
Litochowitz (Občasný) - 10.2.2004 > ...hezky doostřený, stupně šedi tomu dodávají půvab...v barvě by to nebylo ale nic mnoho:)...pohlednice:)
U příspěvku:cestou do práce jsem si přál konec světa
Litochowitz (Občasný) - 19.9.2003 > gut
U příspěvku:dead ends I.
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > ...nádherná fotka, mystický místo....jasnej T-p.
U příspěvku:Věž čtyř ročních období
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > ...hezká fotka, jen zde spatřuji nevýhodu gig. foťáků....v nebi 0%, v nejtmavších místech 100%....(CMYK)
U příspěvku:People02 - Barcelona
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > ...gut, líbí se mi absolutní nezájem čtenáře o dění za svými zády::::))))
U příspěvku:Stáří
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > jak> ...jej, promiň jaku, já trubka si myslel že to myslíš jinak....omlouvám se:-)
U příspěvku:Pernštejn
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > Xamantha> ...to nechci posuzovat, neviděl jsem originál:-)...ale to víš, já jsem v to profík a ty jsem si musel rejpnout....ono na tom u fotek hodně moc záleží:-)
U příspěvku:Stáří
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > jak> ...počítam že máš zkalibrovanej monitor:-)....jinak by se o barvách dalo polemizovat:-)
U příspěvku:Dvě kozy na louce
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > ...nojo, v negližé:-)...stárnoucí seladon si jen ztěží sliny utírá:-)
U příspěvku:Stmíváš se
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > Monty> Díky moc Monty, jste na mne převelice milá:-)
U příspěvku:Pernštejn
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > ...fotečka hezká, nepotřebuješ skeneristu?
U příspěvku:...Když voda padá...
Litochowitz (Občasný) - 11.9.2003 > Já bych nic neřezal, jen opět trochu víc ostřil.....musí tam být krásně....:-)
U příspěvku:...Když je voda opravdu modrá...
Litochowitz (Občasný) - 10.9.2003 > RGB umí moc, takhle by CMYKová voda nevypadala....chtělo by to doostřit....a poněkud nám taky zaniklo nebe:-)
U příspěvku:Oharky
Litochowitz (Občasný) - 9.9.2003 > ...skvěle atmosférický...líbí!
U příspěvku:V mezihře nahlédnout
Litochowitz (Občasný) - 9.9.2003 > ...díky:-) a jak si představit takový chleba?...to je moc jednocuché, asi tak, jako kdybys ho, dřív než ho nadrobíš kachnám, strčila sobě do kapsy:-)
U příspěvku:Mrouskání koček
Litochowitz (Občasný) - 9.9.2003 > ...určitě si dali...:-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter