Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Konec podzimu
Vladimír Heller (Občasný) - 12.9.2003 > Btw. - na Písmákoj mě poučili, že to vlastně jako ani žádný hájku hájku zelený nejni. No, a tak je to holt miniatura a basta... ;)
U příspěvku:Konec podzimu
Vladimír Heller (Občasný) - 12.9.2003 > unseen> xutná nebo - jutná? :)))
U příspěvku:neurotické zápisky 2
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Co to kecám, perfektní!
U příspěvku:neurotické zápisky 2
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Dobré :)
U příspěvku:Vyrostl ve mně strom s Vysočinou
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Líbilo
U příspěvku:slunecnice 1. (zase)
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Nemáš zač :)
U příspěvku:Odraz - Podraz
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > A horizont vůbec by se mohl posunout nahoru - horní část oblohy není pro snímek nijak zásadní, zatímco dole je to jaksi "nahečmaný".
U příspěvku:Odraz - Podraz
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Bez mola by to bylo o ničem - temný pruh táhnoucí se poblíž středu fotografie, ne nepodobný zobrazení zvuku ve wavech. Takhle to je aspoň prostorové. Jen by tu konstrukci chtělo posunout víc do obrazu a tu trčící tyčku zasadit do toho místa, kde je černý pruh užší... třeba.
U příspěvku:...lucyphera - autoportret...
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Beru tě na stezku odvahy - děti se poserou... :) s prominutím.
U příspěvku:cerna silueta mesta
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Není to špatné, ale jsi si jistá, že ta obloha nahoře je tak důležitá? Když to shora ořízneš blíž hrotu levé věžičky, vyzní to, alespoň podle mě, lépe. Navíc to bude už tak trochu panoramatický záběr...
U příspěvku:Blesk
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > No to je prostě nádhera. A ten dům vypadá, jako by už v něm z toho hořelo! :) Jako z hororu.
U příspěvku:Cesta
Vladimír Heller (Občasný) - 7.9.2003 > Dost retro :) - s tím kladným i záporným, co to obnáší. Klad spočívá v atmosféře snímku, zápor v tonální plochosti (škoda, že se zde neuvádí, čím je co fotografováno, to většinou všechno objasní). Za to dám 4, ale třeba ke kompozici nemohu připomenout ani ň! :)

P.S. - předtím mě to nějak odhlásilo, bůhví proč...
U příspěvku:slunecnice 3.
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Opět velmi padající, ale chtěl bych se zeptat - ta modrá je mi podezřelá. Na některých snímcích to vypadá jako umělé pozdadí, ale třeba na té fotografii s vinným úponem se to zdá být jako pravá obloha (přes okenní sklo)...
U příspěvku:papriky
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Tohle je pěkné :) Možná napravo bych nechal o pár milimetrů více prostoru, ale.. ale.. :)
U příspěvku:do nebe
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Tak tohle je vcelku pěkné, vadí jen "ufiknutý" list nalevo, bodový dotek listu s hranou té šedé plochy a opět trochu padající vyznění /které je tentokrát způsobeno tonálně - holt hnědá je tmavší než obloha - zvlášť ty mraky oslabují horní plochu, nehledě na to, že nepříjemně zasahují do kontur úponu). Pěkné světlo a umístění úponu, dobře využitá malá hloubka ostrosti (i když linie střechy, nebo co to je, by mohla být upozaděna ještě více - co třeba ji zbořit? :))) Není to fotografovaný přes sklo?
U příspěvku:slunecnice 1. (zase)
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Ouu, to padá jako hruška! A ořez dole je velmi neurvalý, že to tak musím říct. Mělo by to smysl, kdyby slunečnice zůstala zcela osamocena v té pustotě kolem (krásné minimalistické vyjádření osamělosti, prázdnoty apod., podtržené volbou černobílého zobrazení), ale ten balast okolo snímek zabil. Škoda.
U příspěvku:slunacnice 2.
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Pěkné, ale něco ke kompozici - myslím si, že ořez objektu v dolní části není ideální, zatímco nahoře (zejména vpravo) je nadbytek volného prostoru. Celkově to trochu padá. Zkrátka, chtělo by to objekt trochu posunout v úhlopříčném směru. Když na to tak koukám, nebýt dole ty dva listy, nemuselo by se s tím skoro aní hejbat. Pak už by vadila jen špička listu, nebezpečně se blížící okraji (versus nadbytek prostoru na pravé straně). A nebo - zrcadlovka fotí v poměru stran 2:3 (tedy pokud jsi nepoužila střední formát 6x6) - by stačilo prostě neřezat do do čtverce a nechat tam ten spodek...
U příspěvku:dobojováno
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Moc pěkné, ale.. No foťte si něco, co má nějaký stožár! Jakýkoliv řez je nešťastný, utíká to z obrazu... nebýt tohohle a ještě toho stromu, či co to je (nahoře vpravo), bylo by to mnohem lepší. Jinak si nemyslím, že záběr prostoru nad hladinou je na škodu. Co takhle digitální retuš? Btw. obloha není místy úplně bílá, což je dobře, ale někde přece jen je, a proto dochází k nevhodnému efektu ztráty kontury obrazu (celý pravý horní roh), což bych řešil orámováním.
U příspěvku:Všem sebevrahům
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Ano :)
U příspěvku:Cesta
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Chtěl jsem říct: A copak on to obraz není? - ale Dommi byl(a) rychlejší, tak se jen podepíšu. Taková imprese, celkově je to vyvážené, diagonální cesta.. Hele a fakt to nejni obraz? :)
U příspěvku:Po dešti 2
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > To slyším prvně, že někdo fotí webkamerou! :) To pak nemá smysl vytýkat neostrosti apod., ale mohu-li radit, chtělo by to něco do popředí, cokoliv (třeba starý rozbitý kolo), protože jinak - a tohle pravidlo platí obecně - fotografie vypadá ploše, a tudíž nudně. Znám to důvěrně ze svých prvních pokusů, kdy mi po zhlédnutí své fotografie, zachycující nádhernou scenérii, poklesl koutek, ne-li oba :) Je to tím, že film vidí prostě placatě, zatímco náš mozek si to díky tomu, že naše oči malinko švigrají, zprostoruje. No, a s Jakem bych souhlasil ohledně volby černobílého materiálu (ovšem s webkamerou... že... hm.. :)
U příspěvku:Uvěřitelné příběhy I
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Jo, pěkné. Moje prababička Anna taky věděla, kdy umře, protože jí to řekl né duch, ale Cigán, a ona opravdu v tom termínu umřela. Předvídal Cigán správně? Byla to sugesce? A co na to Jan Tleskač? 8o
U příspěvku:Ze dna podolského ticha
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Křičící lampy, půl větru, soupěstí... dobrý nápady ;) teda samozřejmě celkově to je povedené, pouze ty plováčky mi nějak nesedí... No, co mám vlastně proti plováčkům? Co mi udělaly? A - co to vlastně jsou plováčky??? Eeeee mám doost
U příspěvku:Gavriil Govorkov v noci
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Sákriš, chtěl jsem dát tipa a vono to tadyk nejde :o !
No tak se musíš, Vašino, spokojit s pětibodem:
U příspěvku:PRŮKOPNÍK
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Já jsem to přetáhl myší, a celý to zmodralo... což znamená, že oči mi pouze SLZELY smíchem :))) Ne, dlouho mě nic tak nerozesmálo! Nejde dát 6? V.H. /Aladar/
U příspěvku:PÍSMÁK 2010
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Zdravím všechni Písmáci a Expísmáci :) Nemohl jsem nedat na Stanislava Vašinu a nepodívat se sem... A nejni to tady špatný :) Jinak dílko je ad absurdně ftipné a povedené, ale vlastně ani nevím, jestli z toho mám mít radost. Lepčí by bylo, kdyby takovýchto dílek nebylo zapotřebí... /Aladar/
U příspěvku:Hradčany
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Pěkné noční foto. Ty světelné odrazy by se ale nemusely dotýkat okraje... Na druhou stranu, má to efekt, jako kdyby to celé stálo na jakýchsi nožičkách, dodává to stabilitu. Když nad tím tak uvažuju, proč ne.
U příspěvku:Obratel kozoraka
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > ANO mám zájem o hlubší kritiku svého příspěvku (tohle jsem zapomněl zatrhnout)
U příspěvku:master of true reality
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Nemám co dodat... 5
U příspěvku:věšák...
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Já měl vždycky rád kostry. Kreslil jsem je v první třídě ve družině. Měli jsme tam takovou krásnou mladou vychovatelku, a ta se vždycky ptala, jestli budou dnes na programu kostry... Mám dojem, že proporčně je to zvládnuto, takže se nebojím dát 5...
U příspěvku:Smíchov
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > Pekna diagonalni kompozice, ale tonalne je to dost ploche (neni to z digitalu?) a obloha je vypalena... Jinak, Smichovske nadrazi je velmi fotogenicke (viz Jan Reich - Praha mizejici) :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter