Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 5.8.2005 > ...že jo?! :)))
U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 5.8.2005 > tomash> si to v práci spustim na ie.. :) Dlooouho sem tě tu neviděla! :)
U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 5.8.2005 > kurnik, zas sem na mozzile godzile... :/
U příspěvku:Lovkyně
delikt (Občasný) - 5.8.2005 > Héle, tadle se ti fak povedla, Adiku!!! :)
U příspěvku:Lunga
delikt (Občasný) - 2.8.2005 >

Ta prvni.. U ni sem si znechucene pomyslela: ´jak vona to ta holka kurna furt dela!!! zase nadhera, fuj!!´ :))

ta druha mi prijde jen rozmelneni nametu, kdyz jsou takhle za sebou.. A hned uz mi tak fuj ta nadhera neprijde, jupiii!! :))

U příspěvku:2x1
delikt (Občasný) - 29.7.2005 > Bomba!
U příspěvku:Masala
delikt (Občasný) - 27.7.2005 > Uncle eF> Aj... a teď už mi došel i obrázek.. Ale musim říct, že se mi líbil víc, než jsem objevila, co to znázorňuje..
U příspěvku:Masala
delikt (Občasný) - 27.7.2005 > Uncle eF> 

Ha, teď sem se dočetla, že masala je "Tradiční indický nápoj pro osvěžení, ale také zahřátí."

 

http://www.vareni.cz/recepty/2727/

U příspěvku:Masala
delikt (Občasný) - 27.7.2005 > Uncle eF> Je, ale může to bejt i něco jinčího, ne? Tohle na směs koření nevypadá.. No, ale na chlast taky ne teda.. :)
U příspěvku:Pohlednicová
delikt (Občasný) - 21.7.2005 > JA zas na ni nacházím zajímavý úúúúúplně všechno!!! :)) Velice fotogenický mraky nad mooooc foteogenickým kouskem světa..
U příspěvku:...kdo z vas je na plech?...
delikt (Občasný) - 21.7.2005 > Dost pěkný!
U příspěvku:V moll
delikt (Občasný) - 20.7.2005 > Mishka> Přesvědčilas mě, jedu!!! :))
U příspěvku:V moll
delikt (Občasný) - 20.7.2005 >

Chladivá, to jo, on ten rybníček bude asi krapet svěžejší.. Ale rozhodně ne studené, nenene.. :) A rozhodně to evokuje pocit, že by to chtělo oko spatřit na vlastní to.. čočku! :)

U příspěvku:Krajinou napůl
delikt (Občasný) - 20.7.2005 > Ja ja.. Jak mi tohle mohlo uniknout?! Móc gút.. .)
U příspěvku:K sobě
delikt (Občasný) - 15.7.2005 > Super pocit.. :)
U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
delikt (Občasný) - 13.7.2005 > Emmet_RAY> 

Poukazovala jsem na absurditu použitých výrazů.. ok, poupravila jsem si názor, protože se skutečně celý život pravděpodobně pohybuju v jiných vodách.

Absurdita námětu zůstává, na všechny strany z toho čiší odpor.. A jestli to tak nemělo být, tak se ti to asi nepodařilo prostě napsat tak, jak jsi zamýšlel, protože mně z toho vylézá jen právě to znechucení. Jestli nechceš, abych ti reagovala, a každou moji reakci otočíš v útok proti mně, ok, přijde mi to docela zábavný, ale nechám toho.. :) Pá, Emmetku.

U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
delikt (Občasný) - 13.7.2005 > Emmet_RAY> 

Hm. Tak jo, pane Všudybyle Všeznale Všeumněle Vítězný.. :)) Vyližte si třebas prdel a nepište příště, že autor stojí o hlubší kritiku :))

 

U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
delikt (Občasný) - 13.7.2005 > teď jsem se začtla do tvých Moderních děvčat.. a poopravila si mínění.. Skutečně žiju jinde. Použité názvosloví mi již nepřijde tak absurdní.. :) Takže opravuji i bodové hodnocení.
U příspěvku:MODERNÍ DĚVČATA
delikt (Občasný) - 13.7.2005 > Tak teďs´ mě přesvědčil, že skutečně žiju jinde.. :) takže to své dnešní hodnocení Želvího krunýře skutečně vidím v jiném světle.. a jdu ho poopravit.
U příspěvku:ŽELVÍ KRUSTA
delikt (Občasný) - 13.7.2005 > Hmm. Škoda žes to sem skutečně nedal pod ženským nickem. Měla bych o čem přemýšlet, odkud se bere takový zhnusení sebou sama a ostatníma ženskejma.. Takhle z toho jen všudyma čouhá znechucení jednoho tydýta ženskejma vůbec. Už jen to názvosloví - "obrovské cecky, pivní kozy" :))) Téma je úplně mimo, nebo žiju v jiným světě.. Závist vůči chlapům, jejich "krásné vrásky" a lítost nad svým gynekologem, tak to je vážně humoristický čtení.. Suma sumárum - výkřik zhnusenýho samečka a jeho humorná představa pomsty ženskejm.. Fakt humorná představa o tom, co ženský řešej.. A fakt škoda, žes to sem jako ženskej nick nedal. Možná že k tomu skutečně přistupuju se zbytečným předsudkem vůči tobě jako mladinkýmu blbýskovi... Zkus to příště, bude to zajímavější a třeba mi to něco dá..
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 12.7.2005 > Luk Malér> ... a kerý? :)) ty s těma bobkama a doporučenkama? :)))))
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 11.7.2005 >

Fotka se mi dost líbí, pěknej kousek studie materiálů.. Jen mi moc nesouvisí s textem. Líbí se mi pohřbívání vlastních svinstev, ale (snad) rostoucí ponaučení mi přijde poněkud.. učitelské :)

Zdvižený obočí následované pokrčením ramen?? :)

Nevim, něco se mi líbí (teda spíš mi něco říká než líbí), ale celkový dojem.. krčím rameny..

U příspěvku:Dlouho do vejplat
delikt (Občasný) - 6.7.2005 > stanislav> :))) !
U příspěvku:Cinknuté Markétky
delikt (Občasný) - 28.6.2005 > ehm.. aspoň pro mě.. :)
U příspěvku:Cinknuté Markétky
delikt (Občasný) - 28.6.2005 >

*******

.. moc dobře bojuješ - boduješ... :))

Tohle JE hóch poetry!!!

U příspěvku:Dlouho do vejplat
delikt (Občasný) - 27.6.2005 > Dobrá.. :)
U příspěvku:Jsem děvka od krav
delikt (Občasný) - 24.6.2005 >

Přemejšlela sem docela dost... a víš co? Líbí se mi.. :))

U příspěvku:Zuby
delikt (Občasný) - 23.6.2005 > Jak vyšitej!! :)
U příspěvku:Kresbicka
delikt (Občasný) - 22.6.2005 > Supr..
U příspěvku:Rhus verniciflua (japonská)
delikt (Občasný) - 22.6.2005 > Lei> tak teda jo, no... když myslíš, tak já pudu, no. :))
U příspěvku:Rhus verniciflua (japonská)
delikt (Občasný) - 22.6.2005 > Lei> 

ó!!!!!   ??

:))

  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter