Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
_×_
(žena)
Občasný
Na Totemu: 300x
Napsat zprávu

básničky se mi líběj, ale víc vám nepovím bo su slušná svlečna!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Faul na achilovku
_×_ (Občasný) - 17.2.2004 > ty ecka ti vubec nejdou precist, spis jako preskrtnute o. podklad me taky prilis neoslovil, ale vsimla jsem si, ze ta cervena strana je nahore spatne udelana.
U příspěvku:Jednoduché účetnictví
_×_ (Občasný) - 17.2.2004 > mas to sice jako hricku, ale stejne je to na basnicek slovo moc kratke. a pripada mi to jako nejaky citat.
U příspěvku:valentynska
_×_ (Občasný) - 17.2.2004 > farišta> je, diky!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 17.2.2004 > Luk Malér> no zkus byt kapku objektivni, ja jsem teprve zacatecnice, donedavna me nenapadlo se poezii zabyvat. a myslim si, ze moje kritiky jsou pro autory velice uzitecne, protoze jim nepochlebuji, jen reknu, jak to citim ja.
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 17.2.2004 > Ciri> tak takhle to je. no to jste mi teda pekny spolek, kdyz si tu nekteri musi neco dokazovat, davaji si alternativni prezdivky a pak s nimi otravuji ostatni. A ty si myslis, ze ja jsem to same? tak to se pletes.
U příspěvku:Myšlence nuda
_×_ (Občasný) - 17.2.2004 > Luk Malér> proste jsem konstatovala, ze se mi tvoje tvorba nelibi. to je vse.
U příspěvku:košile za postelí
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > ush_ack> tak jak to je? to sis to vymyslel, jak mi ted sdelila kely o svem dilku? to nechapu.
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > stanislav> je, konecne nekdo objektivni! diky. a to jsem ti otevrene priznala u tveho prispevku, ze se mi nelibi. jsi fajn a ne jako ostatni, tem clovek otevrene rekne, co si mysli a oni se do neho hned pusti. a nejvic chlapi! ale ty jsi fajn.
U příspěvku:RUBY TUESDAY
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> no ale jestli to pises vykonstruovane, tak se mi to tuplem nelibi.
U příspěvku:RUBY TUESDAY
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > nelibi se mi to. pises to ve treti osobe a tim je to strasne odcizujici. a nemas neco spolecneho s usakem? ten psal dneska taky nejakou takovou postelovku? to jsou mi ale vylevy, takhle to propirat verejne!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> hele, nebud sprosty, jo? ja si myslela, ze to tu je kulturni prostredi, ale zatim to tak moc nevypada. jsem zklamana.
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Ciri> je, tady se to znamkuje takto obracene? tak to jsem nevedela, dik, ze jsi mi to rekl! ale stejne, ja chci, aby me znamkovali jako ve skole, takze jednicka je nejlepsi! a co mate vsichni s tou vecernici?
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> no a co? ty pocity byly strasne silne, proste jsem se musela nejak vyjadrit! byl to blbec. a uz jsem mu dala kopacky.
U příspěvku:košile za postelí
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > tak toto! co to ma byt? uz jsi horsi nez ten chliv, fakt! nekde si uzijes s holkou, nechas ji a jeste se s tim chlubis! fuj!!! jsi nechutny.
U příspěvku:Zřeknutí se...
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > aha. i kdyz se to tak netvari, presto jsou to klisatka.
U příspěvku:Vražedný dým
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > tak tohle je propaganda!!
U příspěvku:Z omylu chci pravidlo
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > to pretahovani z verse do verse je ulet, ne?
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > fb612> to si ze me delas srandu nebo co?!? takhle mi kazit prumer!! no pockej, na tebe taky jednou dojde...
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Emmet_RAY> nechutny sprostaku!! takhle se nemluvi. fuj, styd se! ale kdo s cim zachazi, takze: jsi pekny prase!
U příspěvku:...a do chlapů jako když střelí
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Naty> no to jo, to beru. stejne jsou chlapi hrozni! postrilet je vsechny!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> spojitost se strelnejma zbranena? clovece ty jsi si necetl uvodnik? ja psala, ze me toto napadlo, kdyz mi mu (jiz ex-! uf!) mlel porad dokola o tech svych pistolich. bych ho nejradeji zabila. to je vse.
U příspěvku:...a do chlapů jako když střelí
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > ale takhle to uz dneska nefunguje, ne? teda aspon mne se tohle nikdy moc nelibilo. bud a nebo.

a ten obraz s bunkou se mi prilis nelibi, je to dvojsecne, ukazuje to celkem jasny vyznam, ale i odkaz k "vyssim hodnotam". ptoto se mi nelibi.
U příspěvku:Vzorec Sienkiewicz
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > zda se mi, ze jsi se s danym tematem nepopral extra zdarile. jeste ti uznam ryby, ale nahrdelniky a zkrvavene listy jsou prilis malo, prilis moc, proste mi nesedi, tohle slo psat pred 20 lety.
a prosim vysvetli mi, proc mas duraz na "proti"?
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > ush_ack> paneboze co to ma byt? ty jsi nejaky piktomaniak nebo co? a jeste jsi nevychovany!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Vilda> fakt, to je pekne privitani.. clovek se snazi a vy na ni hned takto! ale ja se nedam! budete zli na me? budu zla na vas a basta, cha!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Emmet_RAY> proc jsi na me tak zly? protoze jsem holka? tak delas ramena, jo?
a kdo to byli ti zminovani? to jako tvrdis, ze ja si tu delam legraci nebo co? to ti teda pekne dekuju! jsem sice trosku od rany, ale tohle si prece nezaslouzim!
ja si na tebe jeste posvitim panacku!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Emmet_RAY> co se ti nelibi? co je na ni debilni? nechej si sve sexisticke narazky, ja taky netvrdim, ze mas vytahanou gumu v trenyrkach! ale uznavam, ze zrovna tuto podprsenku jsem uz vyhodila, byl to nejakej smejd a strasne se pod tim plastem potila ramena.
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> nenene! prave ze rytmus to cele kazil! pak z toho byla jen a pouze rikanka, rozpocitadlo. takhle je potreba umet to prednest!
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > rmermerm> diky, ale prasecinky nepisu. tedy nic proti "pokud", abychom se pochopili
U příspěvku:Saturnalie IV.
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > haha, ta forma je mi nejak povedoma jeste ze skoly.. ale to je prece uz prezite! a stejne to neni ono, je to takove lacine.
U příspěvku:poloabsolutni vers
_×_ (Občasný) - 11.2.2004 > ush_ack> jezisi! dalsi takovej! jen to ne.. nesnasim smrad z konzervacniho oleje.. urcite jsi nechutny militarista! styd se.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter