Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Momentka3
red (Občasný) - 7.5.2005 > wopi> tak sbíječka no, neni to jedno?:)
U příspěvku:Jaro přichází
red (Občasný) - 17.3.2005 > Emmet_RAY> A to je dobře nebo špatně, že sem o ní přišel??:-))
U příspěvku:Králův šašek
red (Občasný) - 8.3.2005 > Max Bubakoff> co tím mysliš?:))
U příspěvku:Sen
red (Občasný) - 31.8.2004 > ariel> díky:-))
U příspěvku:Hippy
red (Občasný) - 31.7.2004 > quentinbubakoff> viva la co?.-)))
U příspěvku:Hippy
red (Občasný) - 30.7.2004 > quentinbubakoff> hippik nechc do války zout si ty svý sandálky lsd m á plnou tlamu nepoletí do vietnamu :-)))
U příspěvku:Hippy
red (Občasný) - 30.7.2004 > Přeslička> Joo nejsi prvni kdo mi to říká...Popřemýšlím:-))
U příspěvku:Soudobí šašci
red (Občasný) - 22.7.2004 > ariel>  může, ale třeba už to vzdal:-)
ne-e nejsem:)) chlap:-)
U příspěvku:Šípková růženka
red (Občasný) - 12.6.2004 > Tanzdebil> To ani nemá byt vtipný:-)a zajimavý asi jak pro koho:-))))
U příspěvku:Politik
red (Občasný) - 3.6.2004 > Emmet_RAY> Tak proč to pořád čteš?:-)) pořád kritizuješ jak je moje tvorba hrozná, hnusná... ale stejně to čteš dál a dál...:-))))
U příspěvku:Podnikatel
red (Občasný) - 20.5.2004 > Emmet_RAY> Hodně velkých básníků byla za života nepochopena:-))))
Dobře no vím, že mi to basničkovani moc nejde, ale je to pro mě způsob jak ze sebe něco dostat, něco říci...
Tak mi to neberte:-)))
U příspěvku:Nepoznat co je to deprese, dám básni název deprese. Já však vím co je to deprese, tak báseň název nenese.
red (Občasný) - 14.5.2004 > Tak toto už se mi líbý víc:-)) ale stejně podle kritik sem čekal stejně trošku víc:-))
U příspěvku:TAKOVÁ JE DOBA
red (Občasný) - 14.5.2004 > tak sem si take konečně přečetl aji něco od tebe. Sem myslel, že jak pořád krytizuješ musíš být Pan básník. No ale ajni se mi nezdá...:-)))))

možna sem se ale trefil do špatne basničky podivam se eště jinam ale toto je fakt haluz:-))))
U příspěvku:Příběh
red (Občasný) - 10.5.2004 > ne-e není:-)
U příspěvku:Život
red (Občasný) - 17.3.2004 > Emmet_RAY> já nejsem žádný básník a nikdy sem si na něj nehrál.
Ty básničky sou, ale jednou z možností, kterou chci ze sebe něco dostat něco říct.
Jinými slovy nejde mi o umělecký projev, ale o to něco říct, někdo to pochopí někdo ne:-))

Moje dílka vzbuzují rozporuplné reakce některým se šíleně nelíbí a povazují je za hnus, kýč nebo jak to mám nazvat:-)) jak například ty.

Ale věr tomu, že se najdou i tací kterým se to líbí, asi nepochopitelný vid:-))

Mně tvoje záporné reakce nijak nevadí píšu pro sebe, ne pro druhé:-))
Možná, že to co píšu přestanu i veřejně publikovat, ale prece jenom se sem tam najdě někdo kdo mně pochválí což potěší:-)))) , a kritika typu otřepáné fráze, špatná stavba verše apod. sou mi upřimně fuk:-))
protože jak říkám o umělecké dílo mi nikdy nešlo a ani nepůjde:-))))
U příspěvku:Život
red (Občasný) - 16.3.2004 > teda je mi 19 ne 11:-))))
U příspěvku:Život
red (Občasný) - 16.3.2004 > Emment_Ray - pleteš o 4 roky:-))
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter