Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Noc ve vile
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Jo a jinak, Jano, na emailu! :-))
U příspěvku:Noc ve vile
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > ztratila: ježišikriste, ty myslíš faldy té skrčené deky?? Opravdový prsty (pouze jedné viditelné nohy) má přece pod ní... :-)
U příspěvku:Noc ve vile
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Prokletí: no vida, kolik těch fórů tu nakonec máme.
Ztratila: děkovat za pochopení se v tomto případě snad ani nesluší, tak se jen zeptám: jakej sedmiprstý, můjtybože, že bych byl tak špatnej počtář/kreslíř?
U příspěvku:Slovo o mně
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Velice hezké, rozumím.
U příspěvku:Noc ve vile
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Členy Totemu jsem samozřejmě podcenil, ti dokážou oddělit zrno od plev. Jen se jim občas stane, že své příspěvky píšou příliš zbrkle, z čehož pak může vzniknout řetěz zcela zbytečných diskusí.
U příspěvku:Noc ve vile
Kostka (Občasný) - 2.6.2007 > Já říkám děvenko všem, se kterejma to myslím dobře. Většině děvenek se to nelíbí, ale ještě se mi nestalo, že by se vohrazoval nějakej vobejda, co de zrovna kolem.
A co se týče Tvé druhé výhrady: ohrazovat se vůči ní by teprve znamenalo zabít vtip. Respektive tu kopu vtipů, v níž se tu vnímatel může přehrabovat.
U příspěvku:Noc ve vile
Kostka (Občasný) - 1.6.2007 > S výjimkou případného zájemce, děvenko. Toto je závazná výzva všem zde na Totemu, kteří nevědí, co s penězi. Nemám důvod nepředpokládat, že je tu takových mnoho.
U příspěvku:Studie č. 1
Kostka (Občasný) - 4.5.2007 > No vida, tu už jsem nepovažoval za nezbytně nutnou, ale asi máš pravdu.
U příspěvku:Strip vol. 4
Kostka (Občasný) - 16.4.2007 > ztratila: jsi přesná; taky si myslím, že je to nejlepší, ale taky s tím mám sám trochu problém. To se někdy stává! Mým malým alibi je zkrátka záměr surově charakterizovat postavu, jednou pro vždy.
U příspěvku:Strip vol. 2
Kostka (Občasný) - 7.3.2007 > Díky za reakci.
Rozhodně nechci tvrdit, že tuším, v čem spočívá komiks (tuším, že se nepíše "komix"). Ale pokud vím, tvar stripu je do komiksového ranku běžně oficiálně počítán - já jsem tohle jen akceptoval (s tím že na Totemu žádná drobnější kategorie není).
Konečně, k čemu má strip blíž než právě ke komiksu? Pohyb nemusí být vizuální, pohyby jsou různé. Strip asi, narozdíl od komiksu, preferuje spíš ten významový, zatímco obraz může zůstat statický či pohyblivý velice jemně.
No jo, v tom bude ten rozdíl. Ne?
U příspěvku:Ze zlomků
Kostka (Občasný) - 7.3.2007 > Na rozvětvenou poznámku teď nemám, ale pod básní, která má v programu zlomky, si to můžu dovolit. Mám rád takové, které mě přehledně vedou po obvodu (jako když slepec nahmatává tvar džbánu?), a dz-diskuse je taky pitná. :-)
U příspěvku:11
Kostka (Občasný) - 6.3.2007 > Zatím jsem se dostal sem a četl bych furt pryč, kdybych měl zrovna víc času. Nádherný, považuju Tě za objev. Líbí se mi lapidárnost i načasovanost replik, Tvůj výtvarný svět, delikátní práce s hnědou vodovkou jako jedinou "přídatnou" barvou. A pozastavované spění dál a dál, přičemž u každého obrázku lze vytrvat hodnou chvíli. Myslím, že tohle je naopak výhoda Totemu: ta možnost dávat sem věci po jednom a nutit čtenáře, aby nespěchal, diktovat mu to pozastavování.
U příspěvku:fotografie
Kostka (Občasný) - 17.12.2006 > Velmi, velmi podařené. Felipeho komentář není daleko od pravdy v tom smyslu, že tenhle výřez něčeho všedního a nerozlišného, zakomponován v pravou chvíli, náhle asociuje spoustu věcí. Rozličných: každá z postav může být výchozím vodítkem, a zároveň i všechny v kuse.
Pamětihodná poznámka od Dark side někde výš: "nemá to atmosféru; zkoušel jsem ji hledat - ale nemá!" Zkoušel´s to po kachlících směrem odleva doprava?
U příspěvku:Účastníci zájezdu
Kostka (Občasný) - 6.9.2006 > I na mě je tahle recenze trochu silný kafe. Je možný se mrknout třeba sem, je tam slušnej pendant :-)
http://cineblog.cinepur.cz/blog.php?article_id=9
U příspěvku:Sám sobě hercem
Kostka (Občasný) - 6.9.2006 > Pěkná miniaturka, míra detailismu se dá v tomhle rozměru snést. I když ten chlápek je divnej :-) 17x Bytí a nicotu? 13x Hnus? A poslouchal jazz, aby neměl výčitky svědomí? Co to znamená?
U příspěvku:Nesklízím
Kostka (Občasný) - 1.9.2006 > Nevím, jestli výstižné, pro mě příjemně zvolací. Konkrétní ostrůvky uprostřed slabičných lánů, z nichž občas vypadne plonkovej klas. Pěkný.
U příspěvku:jeden z utajených jinotajů
Kostka (Občasný) - 19.7.2006 > p74: typicky internetová reakce. Jsem ovšem splachovací.
U příspěvku:zamilovat se
Kostka (Občasný) - 18.7.2006 > Nejlepší bude, když řeknu, co se mi na tom líbí víc než co jiného. Ty linky, které jsou (ovšem právě jenom) jakoby pod prahem, významové značky obou obrazů, linka od Sudka přes otcovo darování k zmínce o usnutí dětí, řada těch přesných věcí, situovanost prostředí. Všechno, co nenápadně ale jistě prosycuje konvenci "základního" (?) příběhu, jehož princip má přece jen jistou "klasickou" (?) literární historii. Hlásím se k tomu, co řekla nicolette: poslední odstavec píše! Myslím, že co do celkového tvaru se tomu nedá nic vytknout. Charakteristickými rysy jsou vyváženost a přesnost. Prosím si brzy zas o něco dalšího.
U příspěvku:jeden z utajených jinotajů
Kostka (Občasný) - 18.7.2006 > Je to opravdu vábné tím, jak to skrývá i otvírá onen všudypřítomný paradox slov v poezii (která se dá dělat čímkoli krom slov). Samozřejmě trochu kecám. Myslím, že při určitém zvláštním ponoření do slov z nich lze čerpat zcela neverbálně, prolínat si jimi vlastní významy, jejichž původ sami neznáme, tak trochu ho odhalujeme a necháváme se jím překvapovat. Daná báseň je jakousi trasou, jízdním řádem, průvodcem tohoto vlastního (sebe)odhalování. Mám svou teorii břišní podstaty poezie, teprve se však rodí, a bohužel v hlavě!
U příspěvku:zrod
Kostka (Občasný) - 18.7.2006 > Nene, tohle je tzv. ´ortodoxní poezie´, tedy poezie slova, zahrnující v sobě svou vlastní nemožnost. Protože slovo, které básníky přitahuje nejvíc ze všech médií (jakožto nejdostupnější), přitom zároveň znemožňuje opravdové básnění.
U příspěvku:Třetí várka
Kostka (Občasný) - 2.7.2006 > A co teprv Michael Kocáb!
U příspěvku:Druhá várka
Kostka (Občasný) - 18.6.2006 > Ano, celý ten poslední oddíl je v podstatě metaforou čtenářské situace u tohoto básnického celku. Takže poslední verš za hvězdičkou je naprosto přirozená gradace. A jeho závorka značí jen rafinovanou práci s kontrastem...
VOE.
U příspěvku:První várka
Kostka (Občasný) - 28.5.2006 > ztratila: Tohle je parapoezie, a ještě k tomu tepaná. To je něco jinýho.
U příspěvku:První várka
Kostka (Občasný) - 25.5.2006 > Raimund: nerozumím tomu roztomilýmu úsloví, ale mám z něho radost.
Noa: Ty tu jsi? Mám radost!

Akorát mi to rozlomilo některý verše, jak koukám. To nemám radost. Tak snažně jsem je tepal.
U příspěvku:konečky
Kostka (Občasný) - 24.3.2006 > No já nevím, proč musíš brát všecko tak doslova. Některý básníci si z novotvarů udělali zlatej důl, zabírá to! Tak hážu inspiraci, byť jako člověk, kterej se co do novotvarů zmůže jenom na "chmurům". (Pro nezasvěcené: představujte si jako první pád jednotného čísla, to je panečku exotika.)
U příspěvku:naše duše sou ložnice
Kostka (Občasný) - 24.3.2006 > Velmi pěkný, vole. Rámečková poetika. Příklad, kdy se grafika do textu opravdu vsakuje. Neříkám, že mě tady ta funkce na Totemu nějak zvlášť baví, ale líbí se mi cokoli, co je dotaženo do konce - když už to musí být.
U příspěvku:konečky
Kostka (Občasný) - 24.3.2006 > Co takhle vpálit tam rovnou kaši ´krupicovitou´, ať se práší za kočárem? :-)
U příspěvku:Veřejnost
Kostka (Občasný) - 6.3.2006 > To je mi blízké. To jsem toho ale řekl, co?

(Naty: je tam ´doprostřed čela´, i tak se automatismus hlásí? Naštěstí ty automatismy vyskakují každému jinde a takto jsou subjektivní. Pro Suchého jakožto básníka může být ten Tvůj jedině poklonou, kolik lidí se přeci může chlubit takovým zářezem: že - aspoň pro někoho - zlikvidovali nějaké slovní spojení z jakékoli poezie než je ta jejich?)
U příspěvku:V biografu
Kostka (Občasný) - 3.3.2006 > Ach vida, a v tom je vidět nebývale kontrastní konstituce Svěrákova dvojího, komickosrandovního/poetickopatetického světa, že? Nebo je to svět jeden?
Já ho mám vlastně moc rád. Čím přenesenější je můj dojem z jeho děl (sestávající tedy buď z dávných vzpomínek, nebo vyprávění druhých jako třeba teď), tím ho mám radši - i když právě tenhle původ vjemu je zrádný.
U příspěvku:když umřela maminka
Kostka (Občasný) - 3.3.2006 > No pokud hranatí vědí, pak teda považujou celou tu báseň za dokonalou mystifikaci!
U příspěvku:Hrobce
Kostka (Občasný) - 26.2.2006 > Poslechni, ta implantovaná expozice mi tam najednou nějak nesedne, je příliš narafičená. Nepotřebujeme vědět, jak ta osoba vypadá či co by o ní řekl náhodný pozorovatel. A rozhodně nepotřebujeme vědět, čem je v kostce tento příběh, čtenáři, než jej začneš číst. Takováhle "hlava", obsahem i formou, sem podle mého nesedne.

Já nevím - jestli jsi potřebovala nastavit povlovné ("minimalistické", jak se tu někdo hádal?) tempo hned zkraje, aby byl ´žánr nepochybně dán´? To vůbec není třeba, naopak. Líbil by se mi ten kontrast, když by celá věc začala přejetou kočkou a slovem "Smyk." To je dobré slovo pro začátek. (I když se mi subjektivně vůbec nelíbí v kontextu divná hříčka "smyk - šmik".)

Jinak je to moc dobrá povídka (a na "zakázkovou práci" ještě lepší!), to jsem tu vlastně ještě nenapsal.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter